1. #106
    MVC Lid

    Reacties
    131
    15-02-2011

    Citaat Geplaatst door Tamaghrabesjt Bekijk reactie
    Ik speelde dit altijd

    Herkenbaar .

    -


  2. #107
    Soebhana'Allah

    Reacties
    798
    31-08-2006

    friet in koffiezakjes

  3. #108
    Soebhana'Allah

    Reacties
    798
    31-08-2006

    onderweg naar marokko.. bed in de kofferbak

  4. #109
    MVC Lid

    Reacties
    2.665
    04-02-2011

    Citaat Geplaatst door shoukria Bekijk reactie
    ewa wij vroeger ook, pindakaas brood die binnen een uur door de zon gesmolten is
    en tonijn in blik o wat vond ik dat vies zeg stagfiroe Allah iedereen at het behalve ik
    tonijn heb ik nooit lekker gevonden. word er misselijk van. alleen de gedachte al.
    haha de tijden zonder airco in de auto, en dan vastzitten in de file in spanje, motor oververhit
    of dat wachten bij de haven voor de boot.
    diwana del maghreb altijd hoofdpijn.

    De Joden maken in slechts 1 land de meerderheid uit, en hebben toch de macht in alle landen op aarde...
    De Moslims maken in 51 landen de meerderheid uit, maar hebben in geen enkele land op aarde de macht..

    vreemd..


  5. #110
    La Ilaha Ila Allah

    Reacties
    14.947
    04-10-2005

    Citaat Geplaatst door revolutie030 Bekijk reactie
    tonijn heb ik nooit lekker gevonden. word er misselijk van. alleen de gedachte al.
    haha de tijden zonder airco in de auto, en dan vastzitten in de file in spanje
    of dat wachten bij de haven voor de boot.
    douna del maghreb altijd hoofdpijn.

    ik hou er ook niet van
    ja de zon scheen op je gezicht helemaal douweg terwijl je ligt te slapen en ik met hoofddoek wejow stikactie. we hadden geen gordijntjes net als die andere busjes
    weet je wat ik het ergste vind,die toiletten allatief hoe mocro's die achterlaten. Logisch dat de franse en spanjaarden ons raar aankijken
    “...het kan zijn dat jullie afkeer van iets hebben, terwijl het goed is voor jullie; en het kan zijn dat jullie van iets houden, terwijl het slecht voor jullie is. En Allah weet, terwijl jullie niet weten.”
    (Soerat al-Baqarah: 216)

  6. #111
    MVC Lid

    Reacties
    2.665
    04-02-2011

    Citaat Geplaatst door shoukria Bekijk reactie
    ik hou er ook niet van
    ja de zon scheen op je gezicht helemaal douweg terwijl je ligt te slapen en ik met hoofddoek wejow stikactie. we hadden geen gordijntjes net als die andere busjes
    weet je wat ik het ergste vind,die toiletten allatief hoe mocro's die achterlaten. Logisch dat de franse en spanjaarden ons raar aankijken
    bij files in frankrijk trouwens gingen ik en mijn broertje altijd zoeken na nederlanders.
    Maar kbedoel nederlanders nederlanders, gewoon blonde die na de camping gaan
    gingen we die kinderen achterin gek maken middelvinger, vinger langs de keel van ik maak je dood
    en als die ouders keken, deden we heel lief zwaaien

    bij wc's is et chaos jah, gaan ze lwodou doen, hele voet in de wastafel
    die blanke zo heel raar kijken

    De Joden maken in slechts 1 land de meerderheid uit, en hebben toch de macht in alle landen op aarde...
    De Moslims maken in 51 landen de meerderheid uit, maar hebben in geen enkele land op aarde de macht..

    vreemd..


  7. #112
    La Ilaha Ila Allah

    Reacties
    14.947
    04-10-2005

    Citaat Geplaatst door revolutie030 Bekijk reactie
    bij files in frankrijk trouwens gingen ik en mijn broertje altijd zoeken na nederlanders.
    Maar kbedoel nederlanders nederlanders, gewoon blonde die na de camping gaan
    gingen we die kinderen achterin gek maken middelvinger, vinger langs de keel van ik maak je dood
    en als die ouders keken, deden we heel lief zwaaien

    bij wc's is et chaos jah, gaan ze lwodou doen, hele voet in de wastafel
    die blanke zo heel raar kijken
    jeh amshoum ik was altijd blij als ik marokkanen tegen kwam met nl kenteken
    jullie zijn erg agressieve marokkanen en dan onschuldige marokkanen allatief allatief jeh schijnheilig

    dat vind ik niet zo erg, ze moeten alwoudou verrichtten voor het gebed maar maak het schoon daarna, maar het verschonen van kinderen enzo. Subhana Allah ze nemen geeneens plastic tasje mee om erin te doen ofzo. Echt erg wallah
    “...het kan zijn dat jullie afkeer van iets hebben, terwijl het goed is voor jullie; en het kan zijn dat jullie van iets houden, terwijl het slecht voor jullie is. En Allah weet, terwijl jullie niet weten.”
    (Soerat al-Baqarah: 216)

  8. #113
    MVC Lid

    Reacties
    1
    14-07-2011

    Citaat Geplaatst door Tamaghrabesjt Bekijk reactie
    Ik speelde dit altijd

    hahahaah ik ooook

  9. #114
    Spiritos Santos

    Reacties
    1.636
    22-11-2010

    Citaat Geplaatst door revolutie030 Bekijk reactie
    Jullie hadden luxe tijden dan spijkertjes, hamers pff..
    Ik woonde vroeger in een 10 hoog flaf egt aan de rand van de stad. dus naast die flat had je allemaal bos enzo.
    en wij kutkinderen al die troep die we vonden namen we mee naar die bossen. ergens diep in de bosjes was zo'n kleine open plek, daar deden we alles bij elkaar. gingen we hutje van maken.
    maar egt letterlijk alles wat we op straat vonden sleepten we daarnatoe.
    op gegeven moment hadden we 3 banken. gewoon 2persoonsbanken. matrassen, kleine tv op een klein kastje. Alsof je daar ooit stopcontact gaat vinden koelkasten, autobanden, winkelkarretjes, kinderwagens.
    moehiem gewoon woonkamer
    we chillden daar.

    zeker leuke tijden jah
    HAHAHSAHAHHAHAHHAAH , nee wij hadden strijkijzer , strijk plank , 4 stoelen haha , dat was het en dan nam iedereen soms chips mee en drinken enzeu , ik zie het voor me hahah jullie bos , achja wij dan haha wij wouden een hut in de boom maken dus we klommen in die boom hahaa boomhut .

    zeker leuke tijden , ik mis het echt

  10. #115
    MVC Lid

    Reacties
    11.639
    07-01-2011

    Ik weet nog een jaartje dat we naar Marokko gingen waren we met 2 auto's gegaan, wij en men oom van Nederland en zijn 12 kinderen ofzo
    Wayaw bij tankstation, 2 minibussen vol met kinderen Tbarkellah, als de deuren open gingen kwamen we eruit als losgelaten dieren en dan men vader en oom die chillde voor de auto's en dan zag je men moeder en tante opeens die kleine gasdingetje uit de auto halen waar je op kan koken en ze begonnen mamita te maken
    En daarna begonnen ze ook verse koffie te maken, al die mensen daar bij die park van tankstation echt watertanden door de heerlijke geur, hahaha dat waren pas gruwelijke tijden. Nu echt saai, gewoon met vliegtuig ofzo, alles is veranderd

  11. #116
    MVC Lid

    Reacties
    11.639
    07-01-2011

    Citaat Geplaatst door 3aaai Bekijk reactie
    kapot gruwelijke tijden, beter dan nu. of die super nintendo als je ver was met super mario en liept toen vast, dat was flippen. elke keer de spel blazen voor dat je gaat spelen. moskee tijden waren leuk. a3moed. je kreeg friet mee van je ma in koffie filter. dat waren gruwelijke tijden ieh wollah. no stress niks. en nu maakt iedereen zijn eigen regels
    Dat deden we ook altijd, spel blazen en ook in de Nitendo zelf blazen want anders blokkeerde die scherm

  12. #117
    MVC Lid

    Reacties
    11.639
    07-01-2011

    Onze vingers waren helemaal krom door te spelen, einde van de dag konden we ze niet meer bewegen

  13. #118
    Kluizenaarster,,

    Reacties
    2.284
    21-09-2007

    MVC Premium MVC Premium
    !!

    En toch blijven ze leuker dan al die troep van tegenwoordig
    "Tegen het einde van het leven gaat het als tegen het eind van een gemaskerd bal, als de maskers worden afgenomen. Men ziet dan wie degenen, met wie men gedurende zijn leven in aanraking is gekomen, eigenlijk zijn geweest."

    -A. Schopenhauer-


  14. #119
    RICHARDMILLE

    Reacties
    6.112
    15-12-2008

    Double Dragon, Donkey Kong, Super Mario Brosssss

    ★★★CHAROLIFE

    ︻╦╤─ My Mind Is Playin' Tricks On Me


  15. #120
    MVC Lid

    Reacties
    2.665
    04-02-2011

    deze tijden onderweg na marokko
    Tankstations die worden overgenomen


    Dat wachten voor de boot in de hitte, krijsende kinderen

    De Joden maken in slechts 1 land de meerderheid uit, en hebben toch de macht in alle landen op aarde...
    De Moslims maken in 51 landen de meerderheid uit, maar hebben in geen enkele land op aarde de macht..

    vreemd..