1. #91
    MVC Lid

    Reacties
    11
    16-11-2009

    Dat waren egtt leuke tijden

  2. #92
    MVC Lid

    Reacties
    18.221
    14-04-2011

    Citaat Geplaatst door shoukria Bekijk reactie
    broertje!!! zemma nl/ belgie heeft meer kwaliteit dan Marokko
    Wat ik me ook afvraag, kifash ze brengen suiker en koffie mee, zehma ze hebben dat niet in Marokko nigh?

    Citaat Geplaatst door revolutie030 Bekijk reactie
    hahaha klopt,
    of die busjes die je ziet rijden op de rechterrijbaan standaard, net 80 km per uur. veringen helemaal ingezakt door alle bagage.
    Blauwe of oranje zeil op het dak. 3ami l7adj achter et stuur

    daarom wil ik met auto gaan altijd en nie met vliegtuig.
    je maakt veel meer mee.
    beter dan zo droog 3 uur in het vliegtuig zitte
    hahaha dusdat, el hadj die vissersvestje aan heeft, kroeskoppen op de achterbank met de auto is al een vakantietrip op zich
    11 en 12 juni, de dagen waarop een vreselijk tragedie is gebeurd. Veel Marokkaanse internetgangsters hebben zelfmoord gepleegd. De meesten leden spreken van een complottheorie, of dat zo is zal in de loop van de tijd blijken. Dit was het breaking-news journaal van 13-6-2011.

  3. #93
    La Ilaha Ila Allah

    Reacties
    14.947
    04-10-2005

    Onderweg koffie maken
    ze brengen ook bloem en melkpoeder enz
    “...het kan zijn dat jullie afkeer van iets hebben, terwijl het goed is voor jullie; en het kan zijn dat jullie van iets houden, terwijl het slecht voor jullie is. En Allah weet, terwijl jullie niet weten.”
    (Soerat al-Baqarah: 216)

  4. #94
    MVC Lid

    Reacties
    18.221
    14-04-2011

    Citaat Geplaatst door shoukria Bekijk reactie
    Onderweg koffie maken
    ze brengen ook bloem en melkpoeder enz
    hahaha wat ga ik nog tijdverspillen aan koffie maken, gewoon snel glaasje koffie bestellen op shi parking en wegwezen
    11 en 12 juni, de dagen waarop een vreselijk tragedie is gebeurd. Veel Marokkaanse internetgangsters hebben zelfmoord gepleegd. De meesten leden spreken van een complottheorie, of dat zo is zal in de loop van de tijd blijken. Dit was het breaking-news journaal van 13-6-2011.

  5. #95
    MVC Lid

    Reacties
    2.665
    04-02-2011

    Mijn moeder neemt wel altijd pindakaas en hagelslag mee
    en nederlandse siroop.

    maar weetje wat wel erg is, je maakt ook van die erge dingen mee onderweg, ongelukken enzo. dat's wel minder man

    De Joden maken in slechts 1 land de meerderheid uit, en hebben toch de macht in alle landen op aarde...
    De Moslims maken in 51 landen de meerderheid uit, maar hebben in geen enkele land op aarde de macht..

    vreemd..


  6. #96
    La Ilaha Ila Allah

    Reacties
    14.947
    04-10-2005

    Citaat Geplaatst door WiseGuy07 Bekijk reactie
    hahaha wat ga ik nog tijdverspillen aan koffie maken, gewoon snel glaasje koffie bestellen op shi parking en wegwezen
    la welloe te gierig als je 10 kinderen hebt
    batata gizo meenemen en in snelkookpan snel eten maken, of eieren en dan met tomatensaus
    “...het kan zijn dat jullie afkeer van iets hebben, terwijl het goed is voor jullie; en het kan zijn dat jullie van iets houden, terwijl het slecht voor jullie is. En Allah weet, terwijl jullie niet weten.”
    (Soerat al-Baqarah: 216)

  7. #97
    La Ilaha Ila Allah

    Reacties
    14.947
    04-10-2005

    Citaat Geplaatst door revolutie030 Bekijk reactie
    Mijn moeder neemt wel altijd pindakaas en hagelslag mee
    en nederlandse siroop.

    maar weetje wat wel erg is, je maakt ook van die erge dingen mee onderweg, ongelukken enzo. dat's wel minder man
    ewa wij vroeger ook, pindakaas brood die binnen een uur door de zon gesmolten is
    en tonijn in blik o wat vond ik dat vies zeg stagfiroe Allah iedereen at het behalve ik
    “...het kan zijn dat jullie afkeer van iets hebben, terwijl het goed is voor jullie; en het kan zijn dat jullie van iets houden, terwijl het slecht voor jullie is. En Allah weet, terwijl jullie niet weten.”
    (Soerat al-Baqarah: 216)

  8. #98
    Japanese.

    Reacties
    56
    26-08-2010

    Haha! Met een pistool erbij.
    Aku benci kamu.

  9. #99
    MVC Lid

    Reacties
    18.221
    14-04-2011

    Citaat Geplaatst door revolutie030 Bekijk reactie
    Mijn moeder neemt wel altijd pindakaas en hagelslag mee
    en nederlandse siroop.

    maar weetje wat wel erg is, je maakt ook van die erge dingen mee onderweg, ongelukken enzo. dat's wel minder man
    Iwa jah alles is lmekteb niet alleen onderweg maak je zoiets mee, maar ook in Marokko zelf.

    Citaat Geplaatst door shoukria Bekijk reactie
    la welloe te gierig als je 10 kinderen hebt
    batata gizo meenemen en in snelkookpan snel eten maken, of eieren en dan met tomatensaus
    hahahaha ik krijg spontaan heimwee wanneer ik terugdenk aan die goeie oude tijden
    11 en 12 juni, de dagen waarop een vreselijk tragedie is gebeurd. Veel Marokkaanse internetgangsters hebben zelfmoord gepleegd. De meesten leden spreken van een complottheorie, of dat zo is zal in de loop van de tijd blijken. Dit was het breaking-news journaal van 13-6-2011.

  10. #100
    Soebhana'Allah

    Reacties
    798
    31-08-2006

    hahaha tijden waar je alleen op zondag mocht douchen wahahahaha weyemaa

    wahahahahahahahahaha

  11. #101
    MVC Lid

    Reacties
    18.221
    14-04-2011

    Citaat Geplaatst door taboeharieth Bekijk reactie
    hahaha tijden waar je alleen op zondag mocht douchen wahahahaha weyemaa

    wahahahahahahahahaha
    hahahahahahahaha been there done that
    11 en 12 juni, de dagen waarop een vreselijk tragedie is gebeurd. Veel Marokkaanse internetgangsters hebben zelfmoord gepleegd. De meesten leden spreken van een complottheorie, of dat zo is zal in de loop van de tijd blijken. Dit was het breaking-news journaal van 13-6-2011.

  12. #102
    La Ilaha Ila Allah

    Reacties
    14.947
    04-10-2005

    Citaat Geplaatst door WiseGuy07 Bekijk reactie
    Iwa jah alles is lmekteb niet alleen onderweg maak je zoiets mee, maar ook in Marokko zelf.



    hahahaha ik krijg spontaan heimwee wanneer ik terugdenk aan die goeie oude tijden
    mensen hebben heimwee om naar huis te gaan jij hebt heimwee om naar het verleden te gaan
    maar ik begrijp je wel broertje ik plaag je alleen
    “...het kan zijn dat jullie afkeer van iets hebben, terwijl het goed is voor jullie; en het kan zijn dat jullie van iets houden, terwijl het slecht voor jullie is. En Allah weet, terwijl jullie niet weten.”
    (Soerat al-Baqarah: 216)

  13. #103
    MVC Lid

    Reacties
    18.221
    14-04-2011

    Citaat Geplaatst door shoukria Bekijk reactie
    mensen hebben heimwee om naar huis te gaan jij hebt heimwee om naar het verleden te gaan
    maar ik begrijp je wel broertje ik plaag je alleen
    Ofniet? ik zou voor geen miljoen mijn jeugd willen missen pff yeh tijden
    11 en 12 juni, de dagen waarop een vreselijk tragedie is gebeurd. Veel Marokkaanse internetgangsters hebben zelfmoord gepleegd. De meesten leden spreken van een complottheorie, of dat zo is zal in de loop van de tijd blijken. Dit was het breaking-news journaal van 13-6-2011.

  14. #104
    La Ilaha Ila Allah

    Reacties
    14.947
    04-10-2005

    Citaat Geplaatst door WiseGuy07 Bekijk reactie
    Ofniet? ik zou voor geen miljoen mijn jeugd willen missen pff yeh tijden
    waren ook tijden dat mensen niet zoveel op elkaar letten. Al zie je ze daar van alles eruit halen je denkt melish nu zullen ze je echt gaan uitlachen daar in je gezicht
    “...het kan zijn dat jullie afkeer van iets hebben, terwijl het goed is voor jullie; en het kan zijn dat jullie van iets houden, terwijl het slecht voor jullie is. En Allah weet, terwijl jullie niet weten.”
    (Soerat al-Baqarah: 216)

  15. #105
    Soebhana'Allah

    Reacties
    798
    31-08-2006

    Citaat Geplaatst door WiseGuy07 Bekijk reactie
    hahahahahahahaha been there done that
    ahahahahahah jah man pff die vergeet ik nooit