MVC Lid

Reacties
    1.942
    09-01-2009

Ik herinner dit nog. Ik verloor altijd
    O moslims, trek je niet te veel aan van de mensen die slecht praten over de Islam. Zij zijn jaloers op onze prachtige begroeting jegens elkaar, op ons prachtige gebed, op ons prachtige geloof, en op ons prachtige broederschap en zusterschap. Zij zijn jaloers op de liefde die wij aan elkaar tonen en de schoonheid van ons geloof.

MVC Lid

Reacties
    283
    03-01-2011

Citaat Geplaatst door revolutie030 Bekijk reactie

heeft iemand deze telefoons ook meegemaakt ?
    wij hadden deze variant

"You have no responsibility to live up to what other people think you ought to accomplish.
    You have no responsibility to be like they expect you to be.
    It's their mistake, not your failing."

MVC Lid

Reacties
    2.665
    04-02-2011

Citaat Geplaatst door RedEyedBiatch_ Bekijk reactie

Mijn pa heeft ook een keer de playstation 2 omgegooid omdat mijn broer weigerde boodschappen te doen.
    egt marokkaanse vaders hahaha, bloeddruk stijgt
    Mijn vader heeft 1 keer hele woonkamertafel omgegooid met playstation erop en alles.
    weetje hoe zwaar die tafel was gek

ze zeggen dat bepaalde spanningen onmenselijke krachten losmaakt in je

De Joden maken in slechts 1 land de meerderheid uit, en hebben toch de macht in alle landen op aarde...
    De Moslims maken in 51 landen de meerderheid uit, maar hebben in geen enkele land op aarde de macht..

vreemd..

Bijna Lid

Reacties
    336
    26-12-2008

egt marokkaanse vaders hahaha, bloeddruk stijgt
    Mijn vader heeft 1 keer hele woonkamertafel omgegooid met playstation erop en alles.
    weetje hoe zwaar die tafel was gek

ze zeggen dat bepaalde spanningen onmenselijke krachten losmaakt in je
    Ze hebben echt die Marokkaanse temprament.

Op dat moment staat iedereen met zijn of haar rug tegen de muur, bang om geraakt te woren.
    Wollah, op dat moment niemand kon of durfde te lachen.

MVC Lid

Reacties
    2.665
    04-02-2011

wij hadden die telefoon niet in wit of zwart

Mijn moeder had 'm beplakt met allemaal verschillende kleuren plakband.
    Marokkaanse improvisatie

Mijn moeder haalde ook altijd hele droge skirre grijze vazen en bekers en alles
    ging ze zelf versieren enzo. met die gekke goudstiften ofzo

De Joden maken in slechts 1 land de meerderheid uit, en hebben toch de macht in alle landen op aarde...
    De Moslims maken in 51 landen de meerderheid uit, maar hebben in geen enkele land op aarde de macht..

vreemd..

MVC Lid

Reacties
    2.665
    04-02-2011

Citaat Geplaatst door RedEyedBiatch_ Bekijk reactie
    Ze hebben echt die Marokkaanse temprament.

Op dat moment staat iedereen met zijn of haar rug tegen de muur, bang om geraakt te woren.
    Wollah, op dat moment niemand kon of durfde te lachen.
    ik heb 1 oom met veel kinderen.
    en als ik bij hun thuis was vroeger hahaha, werd hij altijd minimaal 3 a 4 keer in een middag boos.
    Kwam hij de kamer instormen, was iedereen stil.
    Als hij daarna weer wegliep was er altijd wel iemand die perse een scheet ofzo moest laten, waardoor hij nog bozer terug kwam rennen

Yeeeh wleed l7raam, ma kaad 7eshmoeeshh!!

dan stonden we ook zo'n beetje met onze rug tegen de muur jah..

vreemd..

Spiritos Santos

Reacties
    1.636
    22-11-2010

allahi ra7moe meskin, dat is wel een mooie herinnering jah. zou ik altijd bewaren.

Ik kan me eigelijk niet herinneren dat wij naar marokko belden vroeger, misschien deden wij dat ook wel maar ben ik et vergeten
    hha , ja klopt , ik herrinner me nog van dat iedereen ruzie maakte op de achtergrond omdat iedereen wou praten en dan wanneer ik ze het vertel gaat iedereen plat hahah , als je het terug hoort is het echt grappig , oude tijden goeie tijden, ik mis ze echt tijden zonder zorgen en tijden zonder stress, altijd blij , lachen , nooit ruzie

MVC Lid

Reacties
    2.665
    04-02-2011

Citaat Geplaatst door X-Onbekenduh-X Bekijk reactie
    hha , ja klopt , ik herrinner me nog van dat iedereen ruzie maakte op de achtergrond omdat iedereen wou praten en dan wanneer ik ze het vertel gaat iedereen plat hahah , als je het terug hoort is het echt grappig , oude tijden goeie tijden, ik mis ze echt tijden zonder zorgen en tijden zonder stress, altijd blij , lachen , nooit ruzie
    klopt zeker

de kinderen van nu, over wat voor herinneringen gaan zei later praten ?
    blackberry's en iphones?
    verkeringen?

vreemd..

Spiritos Santos

Reacties
    1.636
    22-11-2010

klopt zeker

de kinderen van nu, over wat voor herinneringen gaan zei later praten ?
    blackberry's en iphones?
    verkeringen?
    ja , denkt et ook , over playen en dat soort gedoe

MVC Lid

Reacties
    2.665
    04-02-2011

ja , denkt et ook , over playen en dat soort gedoe
    weetje wat ik gek vind,
    Ik zie nu marokkaanse jongetjes van net 12, ze lopen met 1000 euro aan kleren
    toen ik 12 was wist ik egt niet wat burberry en gucci was. toen wist ik net wat tom&Jerry was
    en nu zie ik 12jarigen met jassen van 400 euro, schoenen van 300 euro. pfff

Ik mocht in die tijd om de zoveel tijd met mijn moeder na scapino om nieuwe schoenen uit te kiezen van die nike of adidas met gele zolen in de aanbieding.
    En 1 keer in het jaar mocht ik met mijn vader mee na vleuten of beverwijk om die schoenen te halen die licht gaven bij elke stap.

vreemd..

Spiritos Santos

Reacties
    1.636
    22-11-2010

weetje wat ik gek vind,
    Ik zie nu marokkaanse jongetjes van net 12, ze lopen met 1000 euro aan kleren
    toen ik 12 was wist ik egt niet wat burberry en gucci was. toen wist ik net wat tom&Jerry was
    en nu zie ik 12jarigen met jassen van 400 euro, schoenen van 300 euro. pfff

Ik mocht in die tijd om de zoveel tijd met mijn moeder na scapino om nieuwe schoenen uit te kiezen van die nike of adidas met gele zolen in de aanbieding.
    En 1 keer in het jaar mocht ik met mijn vader mee na vleuten of beverwijk om die schoenen te halen die licht gaven bij elke stap.
    haha precies die , of je ziet ze nu van 8 jaar met blackberry , toen ik 12 was kreeg ik pas mijn eerste telefoon nokia , en dan weet je wel die oude nokia simlock vrij , haha of ik kreeg die vader van die nokia ( die koelkast nokia )

MVC Lid

Reacties
    2.665
    04-02-2011

haha precies die , of je ziet ze nu van 8 jaar met blackberry , toen ik 12 was kreeg ik pas mijn eerste telefoon nokia , en dan weet je wel die oude nokia simlock vrij , haha of ik kreeg die vader van die nokia ( die koelkast nokia )
    ik had in de 2e klas voor et eerst mobieltje
    was een 3310 de snake op die telefoon is legendarisch
    Hij was eerst van mijn oom, die gaf 'm daarna aan mijn moeder, daarna mocht ik hem hebben
    Ik heb egt een hekel aan blackberry man vind et egt bullshit.

Ik zie gewoon kinderen van 11 lopen door de stad met merkkleding, bb in de hand, fluiten naar meisjes.

vroeger was je met 11 jaar nog bang voor meisjes
    jongens vonden meisjes eng, wij sloegen altijd meisjes op schoolplein

vreemd..

Spiritos Santos

Reacties
    1.636
    22-11-2010

ik had in de 2e klas voor et eerst mobieltje
    was een 3310 de snake op die telefoon is legendarisch
    Hij was eerst van mijn oom, die gaf 'm daarna aan mijn moeder, daarna mocht ik hem hebben
    Ik heb egt een hekel aan blackberry man vind et egt bullshit.

Ik zie gewoon kinderen van 11 lopen door de stad met merkkleding, bb in de hand, fluiten naar meisjes.

vroeger was je met 11 jaar nog bang voor meisjes
    jongens vonden meisjes eng, wij sloegen altijd meisjes op schoolplein
    haha snak is nog steeds legendarisch, weet nog speelde het altijd tot ik high score van 2000 ofseu tot dan stopte ik niet hhaahah ,

op school hoorde je toen altijd meisjes plagen kusjes vragen , meisjes gaan der nu ook op in van 11 , echt als je naar vroeger en nu kijkt , hele verandering , nu is het gewoon routine , school , stad , playen en vroeger school , tom en jerry , pokemon , dragonboll z , voetballen

, geen telefoon , nooit tot laat buiten want als je 10 min te laat kwam kreeg je klappen , nu klappen gebeurt niet meer zo vaak , je mag tot hoelaat je wilt buiten

de wereld veranderd in 1 klap

MVC Lid

Reacties
    2.665
    04-02-2011

haha snak is nog steeds legendarisch, weet nog speelde het altijd tot ik high score van 2000 ofseu tot dan stopte ik niet hhaahah ,

op school hoorde je toen altijd meisjes plagen kusjes vragen , meisjes gaan der nu ook op in van 11 , echt als je naar vroeger en nu kijkt , hele verandering , nu is het gewoon routine , school , stad , playen en vroeger school , tom en jerry , pokemon , dragonboll z , voetballen

, geen telefoon , nooit tot laat buiten want als je 10 min te laat kwam kreeg je klappen , nu klappen gebeurt niet meer zo vaak , je mag tot hoelaat je wilt buiten

de wereld veranderd in 1 klap
    Wollahila
    Snake van 3310, ik had topscore van 2duizend nogwat.
    Vroeger was leuker man

als we hout of karton vonden, gewoon afval brachten we het naar bosjes, maakten we zogenaamd een hutje
    gewoon 2 houten planken over een winkelwagen, gingen we daar met 4 kinderen onder kruipen. fantaseerden we dat we eigen hutje hadden

vreemd..

MVC Lid

Reacties
    17.192
    14-04-2011

Wollahila
    Snake van 3310, ik had topscore van 2duizend nogwat.
    Vroeger was leuker man

als we hout of karton vonden, gewoon afval brachten we het naar bosjes, maakten we zogenaamd een hutje
    gewoon 2 houten planken over een winkelwagen, gingen we daar met 4 kinderen onder kruipen. fantaseerden we dat we eigen hutje hadden
    hahahaha strekken! als wij hout of karton vonden, standaard in brand steken vooral in marokko
    11 en 12 juni, de dagen waarop een vreselijk tragedie is gebeurd. Veel Marokkaanse internetgangsters hebben zelfmoord gepleegd. De meesten leden spreken van een complottheorie, of dat zo is zal in de loop van de tijd blijken. Dit was het breaking-news journaal van 13-6-2011.