1. #76
    MVC Lid

    Reacties
    133
    18-03-2007

    ik geef je groot gelijk, meis.
    Hard to forget.

  2. #77
    MVC Lid

    Reacties
    8.625
    27-09-2007

    Echt he, Stelltje malloten.
    Meerdere gebruikers!

  3. #78
    MVC Lid

    Reacties
    106
    14-05-2011

    Citaat Geplaatst door Misz__Tetouania Bekijk reactie
    ik geef je groot gelijk, meis.

  4. #79
    MVC Lid

    Reacties
    106
    14-05-2011

    Citaat Geplaatst door rifgt Bekijk reactie
    hier zijn jullie moslims maar buiten zijn jullie marokkaanse stronthoeren de grootste kanker sletten

    krijg toch de kanker joh schiijnheilige tyfus sletten
    Klein jongetje, wat versta je onder moslims? En waarom al die taalgebruik? Ik neem aan dat je goed bent opgevoed.. Gedraag je
    dan ook!
    Ooit ga je inzien wat je hebt gezegd, allah spaart elk woord en geeft het je dubbele terug.. kijk uit met wat je zegt

  5. #80
    MVC Lid

    Reacties
    8.625
    27-09-2007

    Citaat Geplaatst door rifgt Bekijk reactie
    hier zijn jullie moslims maar buiten zijn jullie marokkaanse stronthoeren de grootste kanker sletten

    krijg toch de kanker joh schiijnheilige tyfus sletten
    Wauw. Zie hier het bewijs waar topicstarter het onder andere over heeft.
    Meerdere gebruikers!

  6. #81
    OFFLINE

    Reacties
    1.639
    28-04-2009

    Citaat Geplaatst door Zwervertje Bekijk reactie
    Wat hier 'hangt' zijn geen mannen.
    .
    "Zondige vrouwen zijn er voor zondige mannen en zondige mannen zijn er voor zondige vrouwen; en goede vrouwen zijn er voor goede mannen en goede mannen zijn er voor goede vrouwen; zij zijn degenen die onschuldig zijn aan wat zij (de lasteraars) zeggen: voor hen is er vergeving en een weldadige voorziening"

    (Soerat Annoure, aya 26)

  7. #82
    MVC Lid

    Reacties
    106
    14-05-2011

    Citaat Geplaatst door missourzazatia Bekijk reactie
    wauw. Zie hier het bewijs waar topicstarter het onder andere over heeft.
    hahahah!

  8. #83
    MVC Lid

    Reacties
    106
    14-05-2011

    Citaat Geplaatst door Joops3 Bekijk reactie
    wijven in dit topic allemaal internet G´s
    als een meisje zoiets tegen mij ook maar zou durven zeggen zou ze gelijk spijt krijge
    HAHAHA Hierzooo!!!! NOG 1tje!

  9. #84
    MVC Lid

    Reacties
    106
    14-05-2011

    Citaat Geplaatst door Joops3 Bekijk reactie
    ze3ma wat hier hangt zijn geen mannen, ewa wat hier hangt zijn allemaal 2erangs teven die misbruikt worden in het echte leven en hier hun frustraties komen uiten door mannen te haten omdat ze in het echte leven minderwaardig zijn, zwak zijn, niks kunnen beginnen, jallah ge maar lekker een potje janken in de hoek
    Eeee wat doe jij hier dan? ook je frustraties uiten wella? HAHAHAHA Je veraaad je zelf a gab..

  10. #85
    XOXO

    Reacties
    3.067
    03-01-2006

    Citaat Geplaatst door rifgt Bekijk reactie
    jullie marokkaanse meisjes zijn echt gatverdamme om te kotsen van
    !!!

  11. #86
    MVC Lid

    Reacties
    9
    30-05-2010

    Waarom moeten er telkens topics gemaakt worden van hoe "slecht" mannen of vrouwen zijn.

    Zoveel. Wat heeft het voor nut?

    Jullie blijven elkaars slechtste punten opnoemen.

    Zij is een slet, hij heeft geen hersens. Oke je zegt het en nu?

    Houdt het lekker voor jezelf, ben je niet blij met de mannen of vrouwen hier dus? Denk je ze werkelijk te gaan veranderen?

  12. #87
    MVC Lid

    Reacties
    106
    14-05-2011

    Citaat Geplaatst door Joops3 Bekijk reactie
    dit is een reactie op jullie frustraties, blijkbaar ben je te dom om te beseffen dat ik hier alleen een reactie achterlaat
    Nee nee jonge, Als je een reactie zet doe het met zelf respect.. en hahahaha THATS FRUSTRAAAAAAATIE... Uit het niets komen schelden luister a snotneus geeeeeen idee hoe oud jij bent boeit me niet maar kom geeen zinloze gesprekken beginnen ben ik niet voor gedient..

  13. #88
    MVC Lid

    Reacties
    25
    28-04-2011

    Citaat Geplaatst door ToaSolCal3 Bekijk reactie
    Hun denkwijze is gewoon belachelijk. Kijk alleen al naar de reacties die men hier plaatst. Misselijkmakend!
    Dan neem je toch een vrouw..

  14. #89
    MVC Lid

    Reacties
    106
    14-05-2011

    Citaat Geplaatst door Joops3 Bekijk reactie
    1 uit het niets een topic openen en alle mannen walgelijk(en nog meer) noemen en zelf blij reageren van dat het klopt dat getuigt pas van respect , 2 wat heeft leeftijd hieer mee te maken, voel je je in het nauw gedreven dat je van onderwerp verandert 3 ik scheld niet, ik benoem de feiten, het feit dat jullie allemaal ongestelde teven zijn, die gefrustreerd hier komen reageren, bijna janken, omdat ze in het echte leven helemaal niks voorstellen, omdat ze in het echte leven gelijk getemd worden 4 als jij mij wilt zien schelde hier;
    fuck jou en je hele kanker familie a teef
    inschallah krijgen jij je moeder en je vader kanker en overleeft je zusje het zodat ze met de pijn moet leven
    amien
    hhhhhhhhhhhh
    Dankjewell voor alle 3asanaat!

  15. #90
    -

    Reacties
    4.761
    03-09-2006

    Citaat Geplaatst door Joops3 Bekijk reactie
    1 uit het niets een topic openen en alle mannen walgelijk(en nog meer) noemen en zelf blij reageren van dat het klopt dat getuigt pas van respect , 2 wat heeft leeftijd hieer mee te maken, voel je je in het nauw gedreven dat je van onderwerp verandert 3 ik scheld niet, ik benoem de feiten, het feit dat jullie allemaal ongestelde teven zijn, die gefrustreerd hier komen reageren, bijna janken, omdat ze in het echte leven helemaal niks voorstellen, omdat ze in het echte leven gelijk getemd worden 4 als jij mij wilt zien schelde hier;
    fuck jou en je hele kanker familie a teef
    inschallah krijgen jij je moeder en je vader kanker en overleeft je zusje het zodat ze met de pijn moet leven
    amien
    hhhhhhhhhhhh
    3ayek.

    .