1. #1
    Teqzenayt (L)

    Reacties
    4.110
    27-12-2006

    Weten jullie wat erg frustrerend is?

    Wanneer een persoon je gewoon niet begrijpt. Dit kan zo erg frustrerend zijn.. Dat jij probeert duidelijk te maken wat er op je hart zit, maar die persoon begrijpt-het-gewoon-NIET!

    Serieus, dan heb ik het gevoel dat ik mijn hart eruit wil rukken uit frustratie en boosheid.
    Benyamin, mijn zonsopgangetje..

  2. #2
    Umm Rayaan.

    Reacties
    18.952
    04-04-2011

    Same here!

    FB'ers, like onze pagina! <3
    Islam Pictures en Quotes.


  3. #3
    Masterplan

    Reacties
    376
    29-04-2011

    ik niet ik ben de enige op de wereld die dat niet heeft

  4. #4
    Umm Rayaan.

    Reacties
    18.952
    04-04-2011

    Moet je blij mee zijn.

    FB'ers, like onze pagina! <3
    Islam Pictures en Quotes.


  5. #5
    Masterplan

    Reacties
    376
    29-04-2011

    weet je wat frustrerend is iemand die zo erg stinkt dat een stinkdier zelfs kan omvallen van de stank jegggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg dezeeee aman stinkttttttttttttttttttttttttt

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    7
    04-02-2011

    weeetje ik heb geen woorden voor mensen zoals jullie wrm zetten jullie zulke dingen op internet is tog zinloos zo tijdverspilling jy bent egt iemand die nooit naar buite gaat en je hele leven achter die kkr laptop van jou hangt weetje jy bent egt zo iemand van dat je ouders jou egt genoot gaan uitkiezen en dan ga je haar boeba noemen

  7. #7
    ...

    Reacties
    538
    03-04-2011

    Ik denk niet dat jij je met je eigen hand je eigen hard los van je aderen en alles wilt weg trekken. Dat doet pijn.

  8. #8
    Teqzenayt (L)

    Reacties
    4.110
    27-12-2006

    Citaat Geplaatst door -Furby Bekijk reactie
    Same here!
    Erg he?
    Citaat Geplaatst door echtenummer1 Bekijk reactie
    weet je wat frustrerend is iemand die zo erg stinkt dat een stinkdier zelfs kan omvallen van de stank jegggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg dezeeee aman stinkttttttttttttttttttttttttt
    Dat vind ik niet frustrerend, dat is gewoon vies. En van viezigheid kun je gewoon afstand nemen zodat je het niet ruikt.
    Benyamin, mijn zonsopgangetje..

  9. #9
    ...

    Reacties
    538
    03-04-2011

    Citaat Geplaatst door Mustaffa30 Bekijk reactie
    weeetje ik heb geen woorden voor mensen zoals jullie wrm zetten jullie zulke dingen op internet is tog zinloos zo tijdverspilling jy bent egt iemand die nooit naar buite gaat en je hele leven achter die kkr laptop van jou hangt weetje jy bent egt zo iemand van dat je ouders jou egt genoot gaan uitkiezen en dan ga je haar boeba noemen
    Wie zegt dat zij alles op internet plaatst. Misschien zit ze ergens mee. Waar haal je die conclusies vandaan?

  10. #10
    Teqzenayt (L)

    Reacties
    4.110
    27-12-2006

    Citaat Geplaatst door Mustaffa30 Bekijk reactie
    weeetje ik heb geen woorden voor mensen zoals jullie wrm zetten jullie zulke dingen op internet is tog zinloos zo tijdverspilling jy bent egt iemand die nooit naar buite gaat en je hele leven achter die kkr laptop van jou hangt weetje jy bent egt zo iemand van dat je ouders jou egt genoot gaan uitkiezen en dan ga je haar boeba noemen
    Mustaffa, houd je klep dicht.
    Benyamin, mijn zonsopgangetje..

  11. #11
    hehe...

    Reacties
    1.036
    27-04-2008

    Als een persoon niet hetzelfde mee heeft gemaakt als jou, zal diegene het niet kunnen begrijpen tot ie het zelf meemaakt. Ze kunnen het alleen snappen.
    Maar ik begrijp je frustraties
    stealing a sunset in Paris...

  12. #12
    Teqzenayt (L)

    Reacties
    4.110
    27-12-2006

    Citaat Geplaatst door MisterBison Bekijk reactie
    Ik denk niet dat jij je met je eigen hand je eigen hard los van je aderen en alles wilt weg trekken. Dat doet pijn.
    Pff, soms wil ik dat echt doen hoor!
    Citaat Geplaatst door MisterBison Bekijk reactie
    Wie zegt dat zij alles op internet plaatst. Misschien zit ze ergens mee. Waar haal je die conclusies vandaan?
    Mustaffa denkt meteen in te kunnen schatten hoe een persoon leeft en hoe een persoon is.
    Benyamin, mijn zonsopgangetje..

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    222
    19-11-2006

    Weet je wat ik dan weer erg frustrerend vind? Dat als ik iemand wil uitleggen waarom ik diegene niet begrijp,omdat zij/hij zo gefrustreerd is, dat je dan zegt:"Laaaaat maar""

    En die "laat maar" van vrouwen? alatief alatief...Dat is een dodelijke "laat maar". Het zegt zooooooveel,alleen je weet niet wat.

  14. #14
    ...

    Reacties
    3.014
    19-11-2010

    Klopt zo ben ik ook, maar ik ben het aan het afleren, je moet jezelf afvragen waarom word je boos eigenlijk?

    Bij mij is het dat ze ht moet en zal begrijpen en dan probeer ik het nog in detail uit te leggen, maar tevergeefs en dit werkt alleen nog frustrerender.... believe me sommige mensen zijn gewoon te dom om het te begrijpen (raar maar waar) dit helpt wel soms

  15. #15
    Masterplan

    Reacties
    376
    29-04-2011

    van binnen ga je er wel op achteruit welcome to the fucked up life