Poll resultaten: Wie ben jij?

Stemmers
583. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Ik ben een stille lezer.

    439 75,30%
  • Ik lees en reageer!

    144 24,70%
  1. #31
    Independent Women

    Reacties
    1.802
    15-04-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Mijn lieve butterfly is back!

    Geweldig begin, ik zie duidelijk dat je ontwikkeld bent in het schrijven!
    Ik wacht vol smacht op je verhaal!!!

  2. #32
    Offline.

    Reacties
    12.589
    05-09-2008

    Citaat Geplaatst door Vlindertje86 Bekijk reactie
    Haha, dat was uiteraard de bedoeling, jullie een klein beetje prikkelen.

    Dankjewel voor het mooie compliment. Ik ben blij dat je het een mooie trailer vond! Ja, dat zou best kunnen dat het hier en daar wat snel ging. Ikzelf ken de tekst inmiddels vanbuiten dus ik kon moeilijk inschatten of het te snel of te traag ging maar ik kan dat eventueel nog wel aanpassen voor de volgende kijkers dus als je even zegt welke stukjes te snel gingen, dan kijk ik er even naar. Maar inderdaad, daarom heb ik ook het proloog apart gepost, dat geeft ook meer overzicht dan het filmpje.



    Het is jullie geraden! Hoe meer reacties, hoe sappiger het verhaal.
    Haha, jij weet wel goed hoe je lezers moet trekken he! Ik kan nog veel van je leren zo te zien.

    Om het helemaal aan te passen, is te veel moeite joh! Het zijn meer die grote stukjes tekst waarbij het een beetje snel ging. Maar volgens mij ben ik de enige voor wie dat zo was, dus aanpassen lijkt me niet echt nodig. Hihi, ik ben nou eenmaal een nogal slome lezer. Vooral bij moeilijke woorden enzo, moet ik het echt langzaam lezen.

    We zullen zeer zeker volop aanwezig zijn hier de komende weken. Toch ladies?

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    707
    02-08-2010

    Prachtige trailer, dat belooft al veel! Meer zelfs, het overtreft al je vorige verhalen. Ik kan niet wachten tot er weer mee van start gaat, ik zal allesinds aanwezig zijn meid! En je mag ook mailen, indien ik het vergeten ben!

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    172
    27-04-2010

    Mooie trailer

    Ik heb zo mijn beweringen over het verhaal, maar ik denk dat die allemaal fout zullen zijn aangezien je onvoorspelbaar schrijft. In positieve zin!!!

    Wat een thema´s

    And then there was you: gezondheid
    Hard tegen hart: bedrijven
    Verleid door de illusie, in strijd met de werkelijkheid: psygologie

    Hoe komt het dat je zoveel kennis over deze onderwerpen hebt, als ik vragen mag?

    Jouw schrijfstijl is prachtig geen twijfel aan mogelijk!!!

    Wachtend vol smacht op 12 september 2011
    Allah swt heeft de vrouw speciaal gemaakt; HIJ gaf haar schouders, sterk genoeg om het leed van de wereld te dragen; zachte armen, om comfort te bieden; kracht, om bevallingen te doorstaan; doorzettingsvermogen, om voor vrienden en familie te kunnen zorgen; gevoel, zodat zij haar kinderen lief zal hebben. HIJ schiep haar uit een rib van de man, om zijn hart te beschermen. HIJ gaf haar ook een traan; die is van haar; zij kan het gebruiken wanneer zij dat nodig heeft.

  5. #35
    Hope.

    Reacties
    749
    03-05-2008

    Ik kijk er helemaaaal naar uit!

    xxFs

    "Treur niet als je een fatale pijl ontvangt van iemand die je het meest nabij was want,
    je zult iemand vinden die de pijl eruit trekt, de wond verzorgt en die je leven met een glimlach terug geeft".

    Dr. ' Aaidh Al- Qarni.


  6. #36
    -

    Reacties
    3.895
    30-08-2010

    Geweldige trailer Butterfly! Ik ben zooo benieuwd naar je nieuwe verhaal.
    Sta er echt al een tijdje op de wachten. 12September is het dus zover.
    Tot die tijd zullen we blijven uppen!

  7. #37
    2 gebruikers

    Reacties
    260
    18-01-2011

    , wist niet dat we zo'n grote talent hebben in België

    Ik kijk alvast uit naar t verhaal :goedzo

    "Er is bijna geen activiteit, geen onderneming, die gestart wordt met zo verschrikkelijk veel hoop en verwachtingen en die toch zo vaak mislukt, als de liefde."


  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    246
    08-11-2009

    WOOOOOOOOW!!!!!!
    ziet er veelbelovend uit !!!
    ik kan al nimeer wachtte !!
    ik ben echt sprakeloos
    en zeg ni dat je maar wat schrijft want wat je schrijft is gewoon WOOW heb er geen woorde voor
    ik vond al hard tege hart 1 van de beste verhale
    maar ik moet men mening herzien!!
    je hebt echt talent !! x

  9. #39
    复仇

    Reacties
    204
    28-05-2010

    Shit hé! Sorry voor mijn taalgebruik. Maar ik wist niet hoe ik me beter moest verwoorden. Sprakeloos, alsof iemand achter me mee kijkt en me op mn vingertjes slaat. Men innerlijke IK spreekt tot me. Het is, wat het is! Prachtig, ben echt benieuwd hoe de verhaallijn gaat lopen. Verras ons, iets dat je altijd is gelukt!

    Upperdepup!
    Losing someone to death is less painful than losing someone to life.

  10. #40
    سبحان الله

    Reacties
    446
    10-12-2005

    Vlindertje! Ik kan mijn gevoel niet beschrijven, wallahi. Ik kan niet wachten op je verhaal. Een hele maand bijna! Ik weet dat ik weer verslaafd ga raken aan jouw verhaal, maar ik beschouw het als positief. Ik kan eindelijk weer dromen, zoals ik droomde over Tarek en Hamza. Maar dit keer is het nog leuker, want ik ben gek op psychologische romans. De romans die je in de bibliotheek kan vinden zijn ook leuk, maar ik geniet meer van jouw verhaal aangezien het geen westerse verhaal is. Stiekem houd ik meer van jouw schrijfstijl dan alle andere stijlen. Kortom, ik ga je gek maken met uppen!


    R.I.P Geliefde oom en geliefde tante.. '06/02/2007&28/03/2011'
    Je vindt er wel ergens mensen die denken dat ze alleen zijn. Maar wat ze niet doorhebben is dat de Barmhartige hen steunt en helpt. Problemen lossen hen zelf niet op, het is Allaah die voor je oploste. Gedenk Allaah zowel in je goede als slechte tijden!

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    71
    23-06-2011

    up!
    up voor jou!

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    744
    23-03-2009

    jeej een nieuw verhaal! Ik kan niet wachten, eigenlijk wel want anders is de vakantie byna gedaan, maar goed ge snapt mij wel =p

    XX
    Niet actief

  13. #43
    meerdere gebruikers

    Reacties
    1.625
    10-11-2009

    upuppupupup zallig ik wil dat het al September was

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    8
    07-02-2011

    aaaaaaah echt mooi, hoe moet ik wachten tot 12 september

  15. #45
    Get Over My Sarcasm!

    Reacties
    1.981
    25-03-2008

    mij als fan heb je er zeker bij