Poll resultaten: Wie ben jij?

Stemmers
583. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Ik ben een stille lezer.

    439 75,30%
  • Ik lees en reageer!

    144 24,70%
  1. #781
    MVC Lid

    Reacties
    172
    27-04-2010

    Aah een getrouwd stel dat ik daar niet aan heb gedacht. Inplaats van een single zoals je voorafgaande verhalen is het nu een getrouwd stel. Slim bedacht. Mijn complimenten. Dinsdag pas?? Aah heb wat medelijden met ons. Je hebt mijn weekend helemaal goed gemaakt.
    Allah swt heeft de vrouw speciaal gemaakt; HIJ gaf haar schouders, sterk genoeg om het leed van de wereld te dragen; zachte armen, om comfort te bieden; kracht, om bevallingen te doorstaan; doorzettingsvermogen, om voor vrienden en familie te kunnen zorgen; gevoel, zodat zij haar kinderen lief zal hebben. HIJ schiep haar uit een rib van de man, om zijn hart te beschermen. HIJ gaf haar ook een traan; die is van haar; zij kan het gebruiken wanneer zij dat nodig heeft.

  2. #782
    Arabische Tachel7it

    Reacties
    641
    13-08-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Vlindertje86 Bekijk reactie
    Ik moet nog steeds lachen om die Vlindo. Ik vrees dat ik voor de rest van mijn m.nl leven aan die naam vasthang!

    Het is fijn je er weer bij te hebben lieve schat! Ben jij ook helemaal into twilight? Ik ben dus een echte leek wat dat betreft alhoewel al mijn vriendinnen er helemaal wild van zijn. Denk dat ik toch eens aan het lezen moet gaan.
    Nee, maar ik hoop dat mijn verhaal een leuke vervanging zal zijn, alhoewel ik maar een amateurtje ben. Het beangstigt me inderdaad dat iedereen er zoveel van verwacht. Ik heb tot vandaag niemand een stuk laten lezen dus ik weet zelf niet wat het publiek ervan zal vinden. We’ll have to wait and see!In elk geval, dankjewel voor de lovende woorden en ik hoop dat ik je niet teleurstel! Dikke zoen for joe!!
    Hahahaha, het is een leuke bijnaam moet ik zeggen. Ik ben erg benieuwd naar je nieuwe vervolg. Het is wel leuk om te weten dat ze uiteindelijk wel gaan trouwen hahaha. Nou ik weet echt niet wat ik er van moet gaan verwachten. Ik ben benieuwd! Ik vond het een leuk vervolgje, maar ik probeer me in te beelden dat Taoufiq een lekker ding is, gezien m'n oude klasgenoot heel klein was, en niet zo stoer was hahaha die ook Toufik heette. Veeeel succes en tot dinsdag InchaAllaaah!!
    Dua is the most powerful weapon for a believer.

  3. #783
    MVC Lid

    Reacties
    11.599
    25-05-2008

    super goed begin!!

    Het zal idd totaal anders zijn dan uw andere verhalen.
    En zoals gewoonlijk heb je weer mooie namen uitgekozen.

    Up voor jou

  4. #784
    MVC Lid

    Reacties
    465
    11-07-2010

    Jayyyy, je bent al begonnen, en jouw vervolg valt al meteen in de smaak. Ik ben echt benieuwd naar dit verhaal!

    I can't believe it took me quite so long,
    to take the forbidden step
    Is this something that I might regret?


  5. #785
    Independent Women

    Reacties
    1.802
    15-04-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Geweldig, wat een super begin!

  6. #786
    ait-said (L)

    Reacties
    392
    11-05-2007

    Ben nuuu all verlliefd op jje verhaall wauwwwww

  7. #787
    MVC Premium

    Reacties
    15.394
    09-12-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Het is 12 september zolangg gewachtt jippeeii yeuuyy hahahah

    Wanderlust..


  8. #788
    Bijna Lid

    Reacties
    2.563
    02-07-2006

    Meid prachtiggggg Het wordt zeker een top verhaal!!! Romantiek wat hadden we het gemist zeg........

  9. #789
    Bijna Lid

    Reacties
    2.563
    02-07-2006






  10. #790
    Bijna Lid

    Reacties
    2.563
    02-07-2006

    Ik heb erg genoten van je vervolg meid!!! Vanaf nu zal ik InsaAllah elke dag een reactie plaatsen meid :up:

  11. #791
    Bijna Lid

    Reacties
    2.563
    02-07-2006

    spannnennnd hoor

    Taoufiq en Naila wordt het drus... Natuurlijk komen er nog bij personen spannenddddddddddddd meid.

  12. #792
    Bijna Lid

    Reacties
    2.563
    02-07-2006

    Volgens mij gaat je verhaal over het huwelijk van die 2 Ja ik denk er zo aan maarja we zien het wel. En meid echt geloofme je eerste vervolg heeft me gelijkt geraakt! waauiiwieee gewooonnnn ga zo door TOPPERTJE van mij

  13. #793
    Bijna Lid

    Reacties
    2.563
    02-07-2006

    Actief houden hier

  14. #794
    Bijna Lid

    Reacties
    2.563
    02-07-2006

    Up
    Upp
    Uppp
    Upppp
    Uppppp
    Upppppp
    Uppppppp
    Upppppppp
    Uppppppppp
    Upppppppp
    Uppppppp
    Upppppp
    Uppppp
    Upppp
    Uppp
    Upp
    Up

  15. #795
    Bijna Lid

    Reacties
    2.563
    02-07-2006


    Up
    Upp
    Uppp
    Upppp
    Uppppp
    Upppppp
    Uppppppp
    Upppppppp
    Uppppppppp
    Upppppppp
    Uppppppp
    Upppppp
    Uppppp
    Upppp
    Uppp
    Upp
    Up


    Up
    Upp
    Uppp
    Upppp
    Uppppp
    Upppppp
    Uppppppp
    Upppppppp
    Uppppppppp
    Upppppppp
    Uppppppp
    Upppppp
    Uppppp
    Upppp
    Uppp
    Upp
    Up