1. #46
    -

    Reacties
    1.610
    25-09-2009

    En let niet op bepaalde haat reacties.
    Jij geeft ebe3da toe dat je met een gehuurde auto bent gegaan.
    Terwjil hier heel wat rondlopen die lopen te ontkennen
    Jij hebt tenminste hard gewerkt voor je geld.
    Daar moeten bepaalde echt een voorbeeld aan nemen.
    Geniet van je vakantie en de zon topic starter.
    Het is je gegunt
    Bsaha !

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    2.456
    04-09-2004

    Citaat Geplaatst door GeenLeven Bekijk reactie
    lol hebben door een dure auto te huren, constant moeten tanken.... je kan ook lol hebben met een golf 3 en je vrienden. Lol hebben is niet het juiste woord, aandacht trekken lijkt er meer op.




    Dus dan moet je je geld maar uitgeven aan een auto huren. Een leuke vakantie hebben kan ook met een golf 3...of kan je dan geen aandacht van het andere geslacht.

    Ik vind het gewoon triest dat je zoveel geld uitgeeft aan het huren van een auto.
    Jij bent gek in je hoofd met je golf 3.

    Zo'n auto is niet voor niets zo duur je kunt er echt mee genieten. Pure luxe en het kan mij niet schelen wat anderen denken. Ik ben gek op auto's daarom huur ik deze.

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    9.568
    08-03-2003

    Citaat Geplaatst door mocro_riffia Bekijk reactie
    En let niet op bepaalde haat reacties.
    Jij geeft ebe3da toe dat je met een gehuurde auto bent gegaan.
    Terwjil hier heel wat rondlopen die lopen te ontkennen
    Jij hebt tenminste hard gewerkt voor je geld.
    Daar moeten bepaalde echt een voorbeeld aan nemen.
    Geniet van je vakantie en de zon topic starter.
    Het is je gegunt
    Bsaha !


    Ik haat niet, ik snap het gewoon niet.

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    67
    26-01-2010

    Citaat Geplaatst door Appartje- Bekijk reactie
    Wat ga je lachen?
    Zoubidaaaaaa .

    Shi lemen zdak, meshi lemen sbak!


  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    9.568
    08-03-2003

    Citaat Geplaatst door Yassine_nrd Bekijk reactie
    Jij bent gek in je hoofd met je golf 3.

    Zo'n auto is niet voor niets zo duur je kunt er echt mee genieten. Pure luxe en het kan mij niet schelen wat anderen denken. Ik ben gek op auto's daarom huur ik deze.

    Grappig nu ben ik gek in me hoofd, ik geef geen 1700 euro uit aan een huurauto.

    Je kunt er van genieten, pure luxe... serieus broer hoe veel uur zit je in die auto (afgezien van het naar marokko rijden en terug).

    Begrijp me niet verkeerd hoor je mag van mij een vette vakantie vieren maar ik snap die deal met die auto gewoon niet.

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    2.456
    04-09-2004

    Citaat Geplaatst door GeenLeven Bekijk reactie
    Grappig nu ben ik gek in me hoofd, ik geef geen 1700 euro uit aan een huurauto.

    Je kunt er van genieten, pure luxe... serieus broer hoe veel uur zit je in die auto (afgezien van het naar marokko rijden en terug).

    Begrijp me niet verkeerd hoor je mag van mij een vette vakantie vieren maar ik snap die deal met die auto gewoon niet.
    Veel uurtjes aangezien wij een rond trip hebben gepland met veel steden uit heel Marokko.

    En zie het als een all in vlucht van Royal Air Maroc want de kosten worden gedeeld. Je bent iets meer kwijt aan de auto dan aan een vliegticket.

  7. #52
    -

    Reacties
    1.610
    25-09-2009

    Citaat Geplaatst door GeenLeven Bekijk reactie
    Ik haat niet, ik snap het gewoon niet.
    Het ging niet specifiek over jou.Blijkbaar voel jij je dus heel erg aan gesproken.

    Maar ik zal je eerlijk zeggen je deed wel verschrikkelijk bot.Je had je boodschap ook op een andere manier kunnen brengen.Want zelfs als echte moslim heb jij geen goed voorbeeld gegeven op deze manier.Zo hoort het namelijk niet om iemand aan te spreken.

    Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.Bedoel het namelijk totaal niet verkeer

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    9.568
    08-03-2003

    Citaat Geplaatst door Yassine_nrd Bekijk reactie
    Veel uurtjes aangezien wij een rond trip hebben gepland met veel steden uit heel Marokko.

    En zie het als een all in vlucht van Royal Air Maroc want de kosten worden gedeeld. Je bent iets meer kwijt aan de auto dan aan een vliegticket.

    RAM moeten wij als Marokkanen sowieso boycotten, dat zal ze leren die prijzen zo hoog te houden.

    Maar goed ik laat het hier wel bij, we hebben er een andere kijk op.

    Ik wens je een fijne vakantie en moge Allah (subhana wa ta ta´ala) jullie en alle andere Marokkanen een veilige terugreis schenken. Ameen.

  9. #54
    BERKANII

    Reacties
    5.741
    21-08-2007

    MVC Premium MVC Premium
    ik doe er 3 uurtjes over gare papie

  10. #55
    BERKANII

    Reacties
    5.741
    21-08-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door GeenLeven Bekijk reactie
    RAM moeten wij als Marokkanen sowieso boycotten, dat zal ze leren die prijzen zo hoog te houden.

    Maar goed ik laat het hier wel bij, we hebben er een andere kijk op.

    Ik wens je een fijne vakantie en moge Allah (subhana wa ta ta´ala) jullie en alle andere Marokkanen een veilige terugreis schenken. Ameen.
    je bent gewoon een sukkel

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    9.568
    08-03-2003

    Citaat Geplaatst door mocro_riffia Bekijk reactie
    Het ging niet specifiek over jou.Blijkbaar voel jij je dus heel erg aan gesproken.

    Maar ik zal je eerlijk zeggen je deed wel verschrikkelijk bot.Je had je boodschap ook op een andere manier kunnen brengen.Want zelfs als echte moslim heb jij geen goed voorbeeld gegeven op deze manier.Zo hoort het namelijk niet om iemand aan te spreken.

    Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.Bedoel het namelijk totaal niet verkeer

    Ik voelde me niet heel erg aangesproken, maar wel aangesproken.

    Ach kom op hoor Yassine-nerd is niet van glas hoor, hij breekt heus niet als ik zeg dat er wat draadjes los zitten bij hem.

    En wat bedoel je met echte moslim.... we zijn allemaal toch moslims. En had je de Islam er ook bij betrokken als ik andere ot en avatar zou hebben.....nee dat denk ik dus niet. Ik had ook wel een heel advies kunnen geven dat hij zijn geld beter had uit kunnen geven in de Zaak van Allah (subhana wa ta´ala) maar daar had ik nu geen zin in. Die jongen is op vakantie dan heeft hij heus geen behoefte aan iemand die heel erg sheich achtig gaat zitten doen.

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    9.568
    08-03-2003

    Citaat Geplaatst door rette177 Bekijk reactie
    je bent gewoon een sukkel
    Jij bent echt stoer.

  13. #58
    BERKANII

    Reacties
    5.741
    21-08-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MoJa Bekijk reactie
    niet op ingaan anders ben je hier heel de dag, zulke domme mensen reageren zonder na te denken
    klopt ik ben dom

  14. #59
    -

    Reacties
    1.610
    25-09-2009

    Citaat Geplaatst door GeenLeven Bekijk reactie
    Ik voelde me niet heel erg aangesproken, maar wel aangesproken.

    Ach kom op hoor Yassine-nerd is niet van glas hoor, hij breekt heus niet als ik zeg dat er wat draadjes los zitten bij hem.

    En wat bedoel je met echte moslim.... we zijn allemaal toch moslims. En had je de Islam er ook bij betrokken als ik andere ot en avatar zou hebben.....nee dat denk ik dus niet. Ik had ook wel een heel advies kunnen geven dat hij zijn geld beter had uit kunnen geven in de Zaak van Allah (subhana wa ta´ala) maar daar had ik nu geen zin in. Die jongen is op vakantie dan heeft hij heus geen behoefte aan iemand die heel erg sheich achtig gaat zitten doen.

    Jij voelde je aangesproken dan ga ik ook terug reageren op jou hoor.

    Ik heb nergens gezegd dat hij van glas is.Maar het is gwn niet netjes hoe jij deed.Dat heb ik ook gezegd tegen je.Ik zeg gwn de waarheid want aardig dat deed je zeker niet.

    We zijn allemaal moslim.Maar een goede moslim doet niet zo rot tegen zijn broeder.Je had hem gwn beter op een nette manier respectvol kunnen aanspreken.Je avatar heeft er niks mee te maken.Ik zeg enkel hoe we als moslims met elkaar moeten omgaan.En dat heeft niks met je avatar te maken.Ik heb genoeg mensen aangesproken op hun gedrag.Of ze nou een islaam ot hebben ofniet.Dat is van zelf spreken elke moslim heeft zakaat of dergelijke dat is gwn zo.Die jongen is inderdaad of vakantie.Laat hem dan ook gwn met rust.
    Als je hem niet op een nette manier kan aanspreken.

    En voel je niet aangevallen.Want ik zeg alleen de waarheid en wat ik vind(mijn mening).
    Verder had ik je aangesproken op je gedrag en advies gegeven van dat je hem anders had kunnen aanspreken.Volgens de islaam mag je elkaar naseeha geven !

  15. #60
    Ait Wayagher

    Reacties
    119
    15-01-2011

    Citaat Geplaatst door mocro_riffia Bekijk reactie
    .!
    zeg wollah je bent nog steeds wkkr