1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.689
    20-01-2010

    Marokkaanse jongens die losgeslagen meiden ten huwelijk vragen

    Ja mensen ik begin deze trend steeds vaker te zien. Meisjes die de laatste mode volgen (en we weten hoe laag deze is tegenwoordig; korte strakke rok en doorzichtige panty eronder, hoge pumps, kop vol schmink, leren jas etc. you name it, kortom uitstraling van een prostituee in de jaren 90) krijgen huwelijksaanzoeken. En in veel gevallen gaat het om meiden die ontmaagd zijn. Ken een paar gevallen in mijn omgeving. Kan iemand mij dit uitleggen? Verwachten mannen dat een huwelijk met zo'n vrouw kans van slagen heeft? Of zijn ze gewoon verblind by the looks?

    Ik hoor graag antwoord van mannen.
    Onder de marokkaanse gemeenschap is het heel normaal om te spotten met het geloof door termen te gebruiken als ''mashaa Allah zuster'', ''heilige maria'', ''haatbaard'', ''schijnheilig (wanneer iemand naseeha geeft)'' etc. Dit terwijl spotten met het geloof of symbolen van het geloof een persoon doet uittreden uit Islam. Aub lieve medemoslims keer terug naar je geloof, dit leven is maar een tijdelijk verblijf.

  2. #2
    Silky smooth...

    Reacties
    164
    18-03-2010

    Misschien zijn ze heel aardig.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.689
    20-01-2010

    Citaat Geplaatst door ScrappyCoco Bekijk reactie
    Misschien zijn ze heel aardig.


    Ik geloof niet dat dat de reden is. Godvrezende vrouwen die zich correct bedekken zijn vaak ook heel aardig.
    Ik denk dat mannen tegenwoordig eerder voor de looks gaan omdat dat een soort status heeft gekregen, mannen willen met hun vrouw schowen tegenover andere mannen, zo van kijk mij heb een mooi wijf gestrikt ipv dat ze gaan voor een vrome vrouw, waar andere mannen niet kunnen zien hoe zo'n vrouw er op haar best uitziet.
    Onder de marokkaanse gemeenschap is het heel normaal om te spotten met het geloof door termen te gebruiken als ''mashaa Allah zuster'', ''heilige maria'', ''haatbaard'', ''schijnheilig (wanneer iemand naseeha geeft)'' etc. Dit terwijl spotten met het geloof of symbolen van het geloof een persoon doet uittreden uit Islam. Aub lieve medemoslims keer terug naar je geloof, dit leven is maar een tijdelijk verblijf.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    34
    24-11-2012

    Niet algemeniseren!!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.689
    20-01-2010

    Citaat Geplaatst door OrdinaryMan1985 Bekijk reactie
    Niet algemeniseren!!
    Waar doe ik dat?

    Ik heb het hier over een deel van de mannen die voor dit soort meiden kiezen.
    Onder de marokkaanse gemeenschap is het heel normaal om te spotten met het geloof door termen te gebruiken als ''mashaa Allah zuster'', ''heilige maria'', ''haatbaard'', ''schijnheilig (wanneer iemand naseeha geeft)'' etc. Dit terwijl spotten met het geloof of symbolen van het geloof een persoon doet uittreden uit Islam. Aub lieve medemoslims keer terug naar je geloof, dit leven is maar een tijdelijk verblijf.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    277
    06-08-2012

    Soort zoekt soort?


  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    3.090
    24-02-2012

    ik ken meisjes die heel strakke gekleed zijn maar niks met jongens hebben en ken ook hoofdoekjes die alles doen dus kies zelf wat jij wilt

  8. #8
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.789
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Str00pwafel Bekijk reactie
    1. Als je er dus fashionable uitziet, ben je meteen losgeslagen?
    2. Kennelijk zoekt niet iedereen 'vroomheidaandebuitenkant- bij een vrouw. Is dat zo gek? Mogen mensen ook nog zelf bepalen op wat ze selecteren?
    Allah en de profeet Mohammed hebben duidelijk aangegeven wat voor soort vrouw een moslim moet huwen, en dat is geen vrouw die zich als een losbandige kleedt.


  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    1.224
    20-08-2012

    die meisjes zijn zwanger geraakt dus moeten ze wel trouwen

    denk je dat die jongens willen

  10. #10
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.789
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Str00pwafel Bekijk reactie
    newsflash: niet iedereen leeft zo precies 'de regels' na. Dat moet je ook niet verlangen.
    newsflash: Dat niet iedereen de regels even goed naleeft geeft ze niet het recht de regels van Allah te negeren.


  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.015
    27-03-2012

    en wat is jou probleem dan ik kleed me zoo maar ik heb respect voor mezelf en mn lichaam en ik weet wat ik ermee doe
    tch

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    525
    22-01-2013

    hhhahahahahha grappemaakster
    vrouwen die trouwen tog ook losgeslagen mannen die ontmaagd zijn en alles doen wat allah verbied
    maar daar hoor je nix over heeeeeeee

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    30
    01-05-2010

    Ik ben blij dat ik getrouwd ben met mijn vrouw . Als iemand strak gekleed is wil dat niet zeggen dat ze slecht is.
    Iedereen kan wel fouten maken en niemand is perfect
    Jouw tijd komt ook nog, chill out

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    1.530
    24-02-2003

    De vrouwen die zich zo kleden begaan een grote zonde !

    De mannen die accepteren dat zijn vrouw er zo bij loopt begaat nog een grotere zonde !

    a dayouth staat geen andere straf dan hel

    Maar elhamdoulilah het is heel simpel !
    volg de regels van Allah dan komen we In Sha Allah niet in de hel !
    Mshit Fiha

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    236
    04-12-2012

    en hieruit kunnen we concluderen dat jij een vrome nette vrouw bent!

    (met een zwart hart van jaloezie!!!)