1. #91
    ^_^

    Reacties
    12.059
    01-06-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Nu komen de heiligerds ze3ma braaf doen hoor "gemeen". Kifesh gemeen, gewoon een lelijk kapsel, ik wou dat haar vriendinnen zo eerlijk zouden zijn over die bloempot, dan zou ze nu niet voorschut lopen, mohiem als mevrouw. Faouzia t een mooie kapse vind, bsa7a maar k vind t een ugly chapsel en dat mag k zegggen ook.



  2. #92
    condamnée

    Reacties
    1.895
    28-03-2010

    hele goeiemorgen

  3. #93
    MVC Lid

    Reacties
    722
    13-05-2011

    goedemorgen allemaal
    -

  4. #94
    Verbannen

    Reacties
    30.112
    20-06-2009

    izan un tetouan




    dvd

  5. #95
    Doe wat je moet doen

    Reacties
    139
    16-09-2008

    je bent erg man wollah laat haar moet je haar perse belachelijk maken laat haar in haar waarde wil je? niks te doen ofzo?
    wollah ik vindt dit zo niet leuk voor haar leef meskiena met haar mee. iedereen lacht haar uit? belachelijk dit echt ! laat wat van je zelf zien joh ezel.
    recteren van de Qor-aan: hadieth: “ Wie maar een letter leest uit de Qoraan verdient een hassana, en elke hassana word vertienvoudigd.Ik zeg niet dat Alif Lăấm Mim een letter is, maar Alif is een letter en Lấấm is een letter en Mim is een letter.”(tirmidi hadieth hassen).

  6. #96
    Doe wat je moet doen

    Reacties
    139
    16-09-2008

    Citaat Geplaatst door Marocaine_ Bekijk reactie
    Nu komen de heiligerds ze3ma braaf doen hoor "gemeen". Kifesh gemeen, gewoon een lelijk kapsel, ik wou dat haar vriendinnen zo eerlijk zouden zijn over die bloempot, dan zou ze nu niet voorschut lopen, mohiem als mevrouw. Faouzia t een mooie kapse vind, bsa7a maar k vind t een ugly chapsel en dat mag k zegggen ook.
    ja oke vind dat dan en hou het voor je kifesh braaf ? ja lekkkeeerr ik steun haar iedereen lacht haar uit ze weet geen raad en nee ik ken haar niet. je maakt iemands leven kapot. dit vergeet zij niet 1.2.3 ze kan hiermee jaren lang gepest mee worden.
    recteren van de Qor-aan: hadieth: “ Wie maar een letter leest uit de Qoraan verdient een hassana, en elke hassana word vertienvoudigd.Ik zeg niet dat Alif Lăấm Mim een letter is, maar Alif is een letter en Lấấm is een letter en Mim is een letter.”(tirmidi hadieth hassen).

  7. #97
    MVC Lid

    Reacties
    7
    24-06-2011

    mee eens, fucking ziek om hier zomaar haar profiel te plaatsen en de scheinheilige lelijkerds die haar uitlachen

  8. #98
    ^_^

    Reacties
    12.059
    01-06-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door misz_mossiba Bekijk reactie
    ja oke vind dat dan en hou het voor je kifesh braaf ? ja lekkkeeerr ik steun haar iedereen lacht haar uit ze weet geen raad en nee ik ken haar niet. je maakt iemands leven kapot. dit vergeet zij niet 1.2.3 ze kan hiermee jaren lang gepest mee worden.
    Dats risico he, als je je foto's online post.



  9. #99
    Black Eye

    Reacties
    12
    13-04-2011

    HAHAHA echt zo'n Aicha
    (L)(L)!

  10. #100
    MVC Lid

    Reacties
    470
    30-06-2009

    Laat haar met rust.
    Subhanallah Alhamdulillah.La ilaha illallah Allahu Akbar.

  11. #101
    سورة النور

    Reacties
    1.342
    15-11-2010

    MVC Premium MVC Premium
    Wat is er grappig aan om er om te lachen? alsof jullie perfect zijn rare walgelijke mensen.
    In Allah stellen wij ons vertrouwen.

  12. #102
    MVC Lid

    Reacties
    45
    09-05-2010

    HAhahaha

  13. #103
    Meerdere gebruikers!

    Reacties
    2.104
    09-06-2007

    Citaat Geplaatst door Liefdevol. Bekijk reactie


    Are you kidding me? Ze doet me denken aan Ali B.

    I thank Allah for opening my eyes. For the rest of my life, I'll be with you..




  14. #104
    Meerdere gebruikers!

    Reacties
    2.104
    09-06-2007

    Haha wel gemeen om dat hier te plaatsen, haal weg haal..

    I thank Allah for opening my eyes. For the rest of my life, I'll be with you..




  15. #105
    (L)'

    Reacties
    5
    04-06-2011

    verwijder deze topic!

    Madame_Dior
    ElGuccia
    Mijn 2 musketiers