1. #1
    Belgie

    Reacties
    533
    20-05-2010

    Thumbs up Nieuwe zwangeren!

    Salaam wa 3alaikoem dames,

    Aangezien vele topics al veel verder zijn en ik op de forum merk dat er veel nieuwe zwangeren MashAllah bij zijn gekomen, wil ik bij deze graag een nieuwe topic openen!

    Voel je welkom en deel jouw ervaringen, kennis, gevoelens met ons mee.

    InshAllah voor iedereen een voldragen zwangerschap!

    Liefs, XXX


    Wie bevalt wanneer:

    Toffifee 25 februari 2012
    Zeemermin 5 maart 2012
    Oemmie1 6 maart 2012
    Usila 7 maart 2012
    Perfume 10 maart 2012
    Zafina 24 maart 2012
    Zonsondergang 25 maart 2012
    Koekoek 28 maart 2012
    Sunset 21 april 2012
    Rowayda 3 mei 2012
    Flower_power 25 juli 2012

  2. #2
    Belgie

    Reacties
    533
    20-05-2010

    Ik begin alvast. Heb van een vriendin een boek gekregen en daar zitten vele handige weetjes in.

    Een belangrijke vond ik wel: dat op je rug slapen niet goed is voor de doorbloeding van jou en je kindje! Beste positie is op je linkerzij, dat is het best voor je kindje!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    3.078
    29-09-2010

    Hey super van je

    Op mn rug slapen voelt ook niet echt lekker, meestal lig ik ook op mn zij.

    Ik heb gisteren mijn eerste echo gehad, kon niet geloven dat je met 6 wkn al een hartje kon zien kloppen.
    Was zo mooi en bijzonder. Over 3 wkn krijg ik weer een echo, nu maar hopen dat er weer een hartslag te zien is.

  4. #4
    Belgie

    Reacties
    533
    20-05-2010

    InshAllaah verloopt je zwangerschap gezond en wel dame!
    geweldig om te zien he! Ik heb ook mn eerste echo al gehad.
    Deze week nog een en dan volgende week nog inshAllah! Hoop dat het inshallah ya rab allemaal goed zit!

    Heb jij meer tips en weetjes!

    Foliumzuur is denk ik over het algemeen bekend bij iedereen!

    En geen rauwe dingen eten als gerookte zalm, feta kaas etc.

    Hoe voel jij je verdeR?

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    3.078
    29-09-2010

    Mijn boobies zijn onzettend gevoelig, het liefst zou ik zonder bh rondlopen, want zelfs dat schuurt pijnlijk tegenaan....maar dat doen we maar niet, ziet er niet zo charmant uit

    Verder heb ik zeurderige krampen bovenaan mijn buik, bij mijn middenrif. Hopelijk betekend dat niets....

    En jij heb jij last van zwangerschapkwaaltjes?

    Inschallah zit het bij jou ook goed en wel 9maanden lang.De eerste tijd blijft het altijd spannend.
    Wel fijn dat je zo vaak een echo krijgt, is denk ik wel een geruststelling.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    3.078
    29-09-2010

    Heeey, waar blijven de andere Net zwangere!

  7. #7
    Belgie

    Reacties
    533
    20-05-2010

    InshAllah ya rabie amien.

    Ja een en al kwaaltjes. Heel erg moe, veel plassen, misselijk, gevoelige borsten, darmen die op hol staan hahaha mohiem zid o zid.


    Waar zijn alle nieuwe zwangeren??

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.355
    24-08-2010

    Upp dames!
    Allah m3akoem
    Blessed....❤❤

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    56
    30-12-2003

    Hoi dames, heel vers is het nu niet meer, maar zit nog in mijn 1ste trimester, dus...ik voeg me bij jullie. :-)
    Heb vorige week mijn eerste echo gehad, was super om te zien dat alles op de juiste plaats zit en het hartje klopte zo snel, echt zo lief!
    Kan niet wachten tot de volgende binnen een maandje....

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.085
    23-12-2004

    Citaat Geplaatst door erasmus1 Bekijk reactie
    Hey super van je

    Op mn rug slapen voelt ook niet echt lekker, meestal lig ik ook op mn zij.

    Ik heb gisteren mijn eerste echo gehad, kon niet geloven dat je met 6 wkn al een hartje kon zien kloppen.
    Was zo mooi en bijzonder. Over 3 wkn krijg ik weer een echo, nu maar hopen dat er weer een hartslag te zien is.

    salaam meid,

    soo jij hebt wel vroeg een echo gehad?
    ik wilde ook maar ze zei liever tot 9weken wachten dan zie je meer? ik heb 12 juli afspraak ben echt benieuwd!! InshaAllah zal alles er goed uit zien en het hartje kloppen! had je een uitwendig echo of inwendig?


    xxx

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.085
    23-12-2004

    Dames,

    ik slaap nog steeds op mijn buik! kan er niks aan doen anders val ik niet in slaap! SubhanAllah.
    is dat slecht voor het kindje?

    xx

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    3.078
    29-09-2010

    Citaat Geplaatst door Nador_Girl Bekijk reactie
    salaam meid,

    soo jij hebt wel vroeg een echo gehad?
    ik wilde ook maar ze zei liever tot 9weken wachten dan zie je meer? ik heb 12 juli afspraak ben echt benieuwd!! InshaAllah zal alles er goed uit zien en het hartje kloppen! had je een uitwendig echo of inwendig?


    xxx



    Inwendig schat, ik had ook liever geen echo gehad omdat het nog zo vroeg is en nog van alles mis kan gaan. Maar vanwegen mijn medische geschiedenis wordt ik nauwkeurig in de gaten gehouden.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    3.078
    29-09-2010

    Citaat Geplaatst door Nador_Girl Bekijk reactie
    Dames,

    ik slaap nog steeds op mijn buik! kan er niks aan doen anders val ik niet in slaap! SubhanAllah.
    is dat slecht voor het kindje?

    xx


    ach nee joh, het vruchtje zit lekker veilig in de baarmoeder. Het is nog maar een paar milimeter groot.
    Als de baby groter wordt schopt de baby jou wel vanzelf opzij als hij dat niet fijn vindt

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    1.085
    23-12-2004

    Citaat Geplaatst door erasmus1 Bekijk reactie
    Inwendig schat, ik had ook liever geen echo gehad omdat het nog zo vroeg is en nog van alles mis kan gaan. Maar vanwegen mijn medische geschiedenis wordt ik nauwkeurig in de gaten gehouden.
    Aaah oke,

    InshaAllah mogen we het 9 maanden dragen! Alles ligt in de handen van Allah daar op moeten we op vertrouwen!
    heb je hiervoor miskraam gehad? Na hoeveel weken maak je minder kans op een miskraam eigelijk? dat je echt kan genieten van je zwangerschap?

    xx

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.085
    23-12-2004

    Citaat Geplaatst door erasmus1 Bekijk reactie
    ach nee joh, het vruchtje zit lekker veilig in de baarmoeder. Het is nog maar een paar milimeter groot.
    Als de baby groter wordt schopt de baby jou wel vanzelf opzij als hij dat niet fijn vindt

    HAHA! Dacht al. Nieuwe ervaring vandaar het is allemaal nieuw voor mij!

    xxx