1. #16
    Belgie

    Reacties
    533
    20-05-2010

    welkom meiden!! gezellig!!!

    hoe meer man des te meer vreugde

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    3.078
    29-09-2010

    Citaat Geplaatst door Nador_Girl Bekijk reactie
    HAHA! Dacht al. Nieuwe ervaring vandaar het is allemaal nieuw voor mij!

    xxx




    Voor mij is het de 2e....dus ben nu veel makkelijker als bij de eerste. Bij mijn eerste zwangerschap durft ik nog niet eens Koffie te drinken vanwegen de coffeine die er inzit (schijnt slecht te zijn) maar nu blijf ik het gewoon drinken hoor.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    157
    11-06-2011

    nou ik sluit me ook aan
    ik ben wel iets verder dan jullie ben inmiddels 16 weken.

    ik heb al die tijd niet echt veel last gehad van zwangerschaps kwaaltjes
    ik voel me wel heel erg moe, en af en toe misselijk in de ochtend maar voor de rest lust ik gewoon nog alles en doe ik ook alles.

    ik heb mijn eerste echo gehad dat was echt superrr leukk om te zien, me man zat echt verbaasd te kijken. je kon de beentjes zien en de handjes echtt prachtig ma cha allah.

    daarna ben ik nog 2 keer geweest maar dat was meer bloeddruk controleren, gewicht controle etc.

    nog een fijne zwangerschap toe gewenst dames

  4. #19
    Trotse Ummi ღ

    Reacties
    4.739
    23-03-2009

    Dames hebben jullie ook last van vocht verlies

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    648
    01-10-2008

    Zo een topic hebben we echt nodig, want bij die andere topic zitten inmeddels meiden van 25 weken haha

    Hier gaat het erg goed. Alleen vermoeid aan de einde van de dag. Heb soms dan ook moeite me dochter in bad te doen, dus dta mag mijn man nu doen.

    Hoe gaat het met de rest. Hebben jullie veel klachten?

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    283
    21-01-2011

    Salaam aleikom,

    Yeaaah op zo een topic zat ik te wachten. Mag ik me hierbij aansluiten. Ik heb ook last van moeheid, gevoelige borsten, heel veel trek! hahaha maar dat had ik altijd al maar ik krijg ook volgende week een echo en ben dan 7 weken en vraag me af of je het hartje al kunt horen?

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    518
    08-12-2010

    Ik meld me dames!

    Zie mijn OT.

    Hoe voelen jullie je in deze warmte
    Love my Babyboy

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    518
    08-12-2010

    Citaat Geplaatst door Mvr.Faat Bekijk reactie
    Dames hebben jullie ook last van vocht verlies
    Wat voor vochtverlies meid, vaginaal?
    Love my Babyboy

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    3.078
    29-09-2010

    Citaat Geplaatst door Mvr.Faat Bekijk reactie
    Dames hebben jullie ook last van vocht verlies


    Als je vaginale bedoeld heb ik dat ook, een soort slijmige afscheiding. Volgens mij is dat normaal, de baarmoeder is druk aan het werk om een goed nest voor de baby te maken.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    3.078
    29-09-2010

    Citaat Geplaatst door Snoepje85 Bekijk reactie
    Salaam aleikom,

    Yeaaah op zo een topic zat ik te wachten. Mag ik me hierbij aansluiten. Ik heb ook last van moeheid, gevoelige borsten, heel veel trek! hahaha maar dat had ik altijd al maar ik krijg ook volgende week een echo en ben dan 7 weken en vraag me af of je het hartje al kunt horen?



    Ja hoor, ik heb een echo met precies 6 wkn gehad en verbaasde me ook toen ik van de Gyn op de beruchte stoel moest gaan liggen. Je zag het hartje heel duidelijk kloppen, maar het vruchtje is nog heel klein en lijkt op een garnaal.
    Prachtig om te zien!

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    283
    21-01-2011

    Citaat Geplaatst door erasmus1 Bekijk reactie
    Ja hoor, ik heb een echo met precies 6 wkn gehad en verbaasde me ook toen ik van de Gyn op de beruchte stoel moest gaan liggen. Je zag het hartje heel duidelijk kloppen, maar het vruchtje is nog heel klein en lijkt op een garnaal.
    Prachtig om te zien!
    Mashallah! Jaaa zo spannend ik kan niet wachten. Erasmus jij zat ook in de MM toch?

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    3.078
    29-09-2010

    Citaat Geplaatst door Snoepje85 Bekijk reactie
    Mashallah! Jaaa zo spannend ik kan niet wachten. Erasmus jij zat ook in de MM toch?


    Nee hoor, gelukkig niet. Maar wel in de MM vanwegen andere gezondheidsproblemen.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    1.236
    29-01-2010

    op je buik slapen is zowiezo afgedraden dat zijn de inwoners van de hel en honden slapen meestal op hun buik,en het is ook afgeraden op je buik te slapen als je zwanger bent meid probeer op en andere manier te slapen ook al is het moeilijk

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    3.078
    29-09-2010

    pffff, ik kan echt niet wachten totdat de eerste 12 weken voorbij zijn

    Soms heb ik van de momenten dat ik superblij ben en dan slaat de onzekerheid weer toe...
    Maar goed, er zit niets anders op dan afwachten en vertrouwen hebben in Allah swt.
    Hebben jullie dat ook?

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    518
    08-12-2010

    Citaat Geplaatst door erasmus1 Bekijk reactie
    pffff, ik kan echt niet wachten totdat de eerste 12 weken voorbij zijn

    Soms heb ik van de momenten dat ik superblij ben en dan slaat de onzekerheid weer toe...
    Maar goed, er zit niets anders op dan afwachten en vertrouwen hebben in Allah swt.
    Hebben jullie dat ook?
    Ja dat had ik ook meid, ik heb zelf 2 miskramen gehad waaronder 1 bij 14 weken.

    Ik ben nu dus ook bang en heeeeel onzeker, maar ikprobeer die gedachtes uit me hoofd te halen. Zo worden we alleen maar gek. Geniet van je zwangerschap meid!
    Love my Babyboy