1. #26596
    MVC Lid

    Reacties
    15.599
    23-10-2005

    Citaat Geplaatst door frappuccino__ Bekijk reactie
    Ja, snap ik heel goed. Ik ben ook lang niet op m.nl geweest.
    Het begin is altijd moeilijk en een kwestie van wennen, alhamdulilah Qadr Allah lieverd. Je bent een sterke mama

    Allahuma ameen.

    Allaho malik alhamd. Shokran lief. Maar weet dat wanneer het om onze kinderen gaat we allen sterk moeten en zullen zijn. En wanneer we Allah hebben die over ons waakt. We allés hebben wat we nodig hebben. Alhamdoulilah.


    @ adela


    Jaaaa hahaha die leert al aan elkaar schrijven enz. En jou knul ook al bijna drie. Daarom zeg ik tijd vliegt! Geniet echt van elk moment.

    Superleuk en ook super schattig he wanneer je je kinderen samen ziet spelen alhamdoulilah. Moge jullie nog heel lang van elkaars gezelschap genieten.


    Owja wat gebeurd is, is gebeurd. We worden allemaal ouder en wijzer. We zeggen dingen waar we spijt van hebben later. Maar we moeten ook leren vergeven. Het was al goed lieverd. En ik denk dat iedereen het al was vergeten.
    Offline

  2. #26597
    Verbannen

    Reacties
    13.051
    23-05-2010

    Mooi is dat he.

    Gair. Fijne avond meid x

  3. #26598
    MVC Lid

    Reacties
    15.599
    23-10-2005

    Je prive moet je sowieso prive laten. Ik praat liever ook niet over mijn priveleven. Jij ook fijne avond en tot spreeks.
    Offline

  4. #26599
    <3 M&R&I

    Reacties
    6.324
    05-07-2007



    Oemmie gefeliciteerd meid met jullie nieuwe aanwist. Moge allah ta3ala hem doen opgroeien als een vrome moslim!
    Frapp gefeliciterd met je zwangerschap meid! In sha allah een makkelijke zwangerschap en mag je binnenkort genieten van jullie kleintje!

    Mama van 3 prachtige kindjes el7amdolilah

    Compleet gelukkig, gelukkig compleet

    Ba2di ma3ak 7ayati laakher elzaman...


  5. #26600
    MVC Lid

    Reacties
    1.458
    17-01-2011

    Citaat Geplaatst door MoesCH Bekijk reactie


    Oemmie gefeliciteerd meid met jullie nieuwe aanwist. Moge allah ta3ala hem doen opgroeien als een vrome moslim!
    Frapp gefeliciterd met je zwangerschap meid! In sha allah een makkelijke zwangerschap en mag je binnenkort genieten van jullie kleintje!
    Dank je meid, allahuma ameen

    Alhamdulilah..


  6. #26601
    MVC Lid

    Reacties
    1.458
    17-01-2011

    Hi ladies! Hoe gaat het met iedereen?

    Alhamdulilah..


  7. #26602
    Bijna Lid

    Reacties
    3.898
    24-10-2004

    Is er hier een zuster met schildklier problemen die een goede zwangerscjap heeft gehad en gezond kind?

  8. #26603
    MVC Lid

    Reacties
    1.458
    17-01-2011

    Citaat Geplaatst door maroc_sweety Bekijk reactie
    Is er hier een zuster met schildklier problemen die een goede zwangerscjap heeft gehad en gezond kind?
    Ik ken iemand die dit had en ze werd in de gaten gehouden, maar het zorgde niet voor een gevaar en ze had een prima zwangerschap en een gezond kindje.

    Alhamdulilah..


  9. #26604
    MVC Lid

    Reacties
    1.577
    18-08-2010

    Salaam allemaal!

    Hoe gaat het met iedereen? Echt superjammer dat de topic is doodgebloed.
    We zouden allemaal weer ff zwanger kunnen worden en dan gaat de topic vanzelf wel herleven

    Met mij gaat het goed hamdoelilah. Mn jongste is al bijna 2 en eerlijk gezegd begint het soms wel weer te kriebelen . Alleen is het verstandiger als ik er nog mee wacht tot dat de oudste naar school gaat ofzo.

    Frap, hoe is het met jouw zwangerschap schat?

  10. #26605
    MVC Lid

    Reacties
    1.577
    18-08-2010

    @ oemmie Allah jsefieh je zoontje

  11. #26606
    MVC Lid

    Reacties
    2.879
    19-02-2009

    Citaat Geplaatst door perfume Bekijk reactie
    Ik heb vandaag mijn nagels geknipt.


    Meskiena!! Heb je het eindelijk kunnen doen? Moge ALLAH u bijstaan lieverd. Ik heb ook zo iemand gekend, ik was 3ad gewoon op bezoek bij haar
    en ik werd al moe van dat gehuil en gezeur. Ze ging echt zo hard schreeuwen als ze haar moeder niet meer in de kamer zag ofzo. Ze vertelde ons hoe moeilijk haar kindje was en ik zag ook hoe gesloopt die mama was en dacht allahi hsen 3awen
    Inmiddels zijn we anderhalf jaar verder en is de kleine nu 3 jaar en is ze zooooooo rustig en braaf geworden soubhanAllah, percies een heel ander kind.

    Dus houdt de hoop erin, ze kan nog drastisch veranderen inchallah

  12. #26607
    01122011 (L)!

    Reacties
    19.479
    01-09-2005

    Wat leuk om weer eens berichtjes hier te lezen. Perfume, ik heb ook zo'n boefje in huis! Compleet het tegenovergestelde van haar broer wat een super makkelijke baby was en nu nog een tevreden kindje is. Zij daarin tegen doet moeilijk met alles, eten, slapen, spelen

    Twéé gebruikers...


  13. #26608
    MVC Lid

    Reacties
    212
    09-11-2015

    Salaam, k ben zeven wkn zwanger van mijn vierde kind.[emoji126][emoji126][emoji126]


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  14. #26609
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door perfume Bekijk reactie
    Hoi dames, nu mijn meisje bijna 3 is dacht ik laat ik eens een bezoekje brengen hier. Het is weer tijd om ff terug te blikken

    Hoe is het met jullie? Nieuwe baby's geboren? Nieuwe zwangeren erbij?

    Voor mij is het een heftige jaar geweest, hoe goed het mij met mijn eerste afging hoe moeilijk ik mijn tweede vond. Ik snap nu ook beter waarom mensen niet begrepen waarom een aantal dames zo snel aan een tweede waren begonnen. En waarom sommige moeders wanhopig worden af en toe van de situatie. Die ervaring had ik helemaal niet met mijn eerste.

    Baby huilt nog steeds veel en is niet gauw tevreden. Artsen zeggen dat ze gezond is. Het is een baby die vermaakt moet worden en het liefst de hele dag aan mij hangt. Ik vond dat erg moeilijk, omdat ik het gevoel had dat mijn oudste te kort kwam. Heb vaak gehuild met schuldgevoelens daarover. Baby slaapt nog steeds voor geen meter, overdag met moeite 10 min. En nog eens 10 min. S'nachts zijn we ook vaak in de weer met haar. Ze is nu 9 maanden en het heeft veel invloed gehad op onze gezinsleven. Ik hoop dat het hierna alleen maar makkelijker wordt. Ik ben gesloopt

    Ik denk dat we het bij 2 kids houden
    Moge Allah het zo snel mogelijk voor jullie vergemakkelijken. Ameen!

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  15. #26610
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Omg.ik reageer gewoon op een superoud bericht hahaha

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)