1. #781
    MVC Lid

    Reacties
    2.423
    04-10-2010

    Citaat Geplaatst door Nador_Girl Bekijk reactie
    bij eerste echo controlen dan moet je toch bloed laten prikken.. kijken of je ijzer goed is en zulke dingen hebben jullie het hier over? of iets anders?
    Jawel daar hebben we het wel over gehad, daar ging t bloedprikken ook over alleen heb de uitslag niet gehad en heb toen ook niet gevraagd bij wie ik het moet opvragen. Ik ga morgen me vk bellen, ik vind het best een vaag typje want ik heb haar in totaal maar 1 x gezien ze heeft me verdr zelf ook niet gebelt om te vragen hoe t gaat enzo en of er een vervolg afspraak komt of wanneer ik de volgende echo krijg. Ik regel alles zelf eigenlijk niet eens met haar erbij of toestemming.
    Inna lilahi wa inna ilayhi radji3un.. We miss you, 18-10-12 <3

  2. #782
    MVC Lid

    Reacties
    1.251
    13-02-2007

    Citaat Geplaatst door perfume Bekijk reactie
    Hey meid, kan ik die capsusules gewoon kopen bij de apotheek? Of moet dat via je dokter?
    Salaam 3alaikom,

    Hier in belgie kan je het gewoon gelijk bij de apotheek halen zonder een voorschriftje want het is homeopatish.

  3. #783
    MVC Lid

    Reacties
    15.429
    02-02-2009

    Citaat Geplaatst door Yourheart Bekijk reactie
    meestal is het bij de eerste afspraak bij verloskundige dat bloed wordt geprikt. bij je eerstvoglende afspraak krijg je de uitslag.
    je kan ook zelf van te voren bellen of alles goed is.

  4. #784
    MVC Lid

    Reacties
    187
    23-07-2011

    Salaam Alaikoum dames,

    Vandaag vast ik niet, ik voel me gewoon heel slecht als ik niet gegeten heb. Ik ga morgen wel proberen om te vasten.

    Dames ik wil heel graag het geslacht zsm weten, want mijn handen jeuken, ik wil shoppen!!
    Elhamdoelilah!

  5. #785
    MVC Lid

    Reacties
    7
    29-07-2011

    sallaam,

    Hoe is het met jullie? Ik ben zo moe gewoon niet normaal..


  6. #786
    MVC Lid

    Reacties
    1.355
    24-08-2010

    Heey dames, Ik wou even melden dat ik na 2.5 jaar toch spontaan zwanger ben geraakt.
    We zaten in de MM en hebben een afspraak voor volgende maand maar ALHAMDOULILAH!!!
    Ze gaven ons de kans om 35% natuurlijk zwanger te raken en kijk!!
    Onze wensen zijn vehoord!!! Hamdouliliah Hamodulilah!!
    Vooral in deze maand RAMADAN!!

    Moge al jullie wensen verhoord worden inschaAllah!!
    Blessed....❤❤

  7. #787
    Trotse Ummi ღ

    Reacties
    4.739
    23-03-2009

    Citaat Geplaatst door Bent_Magribia Bekijk reactie
    Heey dames, Ik wou even melden dat ik na 2.5 jaar toch spontaan zwanger ben geraakt.
    We zaten in de MM en hebben een afspraak voor volgende maand maar ALHAMDOULILAH!!!
    Ze gaven ons de kans om 35% natuurlijk zwanger te raken en kijk!!
    Onze wensen zijn vehoord!!! Hamdouliliah Hamodulilah!!
    Vooral in deze maand RAMADAN!!

    Moge al jullie wensen verhoord worden inschaAllah!!

    Ooo meis, wollah mabroek mabroek mabroekkkk.....
    Ik ben zooooo blij voor je..
    Ik zag je hier vaak reageren, subhanallah allah swt is groot..
    MOge allah swt je een voldragen zwangerschap schenken die rustig aan en let goed op jezelf..
    Wollah ik ben echt super superrr super blij voor jeeeeee

  8. #788
    Belgie

    Reacties
    533
    20-05-2010

    Citaat Geplaatst door Bent_Magribia Bekijk reactie
    Heey dames, Ik wou even melden dat ik na 2.5 jaar toch spontaan zwanger ben geraakt.
    We zaten in de MM en hebben een afspraak voor volgende maand maar ALHAMDOULILAH!!!
    Ze gaven ons de kans om 35% natuurlijk zwanger te raken en kijk!!
    Onze wensen zijn vehoord!!! Hamdouliliah Hamodulilah!!
    Vooral in deze maand RAMADAN!!

    Moge al jullie wensen verhoord worden inschaAllah!!
    Wat een geweldig nieuws!!!!!!!! ALF WA ALFFF MABROUK!!!


    Allahu Akbar~!!! Zo zie je maar! Geduld loont meid! Jouw tijd is nu aangebroken, alahmdoelillah! Ben zo blij!!

    Ik ken jou nog van topic iui, ivf, icsi. Altijd reageer je positief! Allah swt heeft je beloond!

    geniet er samen van meid, je hebt het dik en dubbel verdiend! Allah kemal 3likoem bel ghair inshAllah.

    Zorg goed voor jezelf en begin gelijk aan foliumzuur!!


  9. #789
    Chaimae (L)

    Reacties
    12.931
    15-10-2009

    Citaat Geplaatst door Usila88 Bekijk reactie
    Jawel daar hebben we het wel over gehad, daar ging t bloedprikken ook over alleen heb de uitslag niet gehad en heb toen ook niet gevraagd bij wie ik het moet opvragen. Ik ga morgen me vk bellen, ik vind het best een vaag typje want ik heb haar in totaal maar 1 x gezien ze heeft me verdr zelf ook niet gebelt om te vragen hoe t gaat enzo en of er een vervolg afspraak komt of wanneer ik de volgende echo krijg. Ik regel alles zelf eigenlijk niet eens met haar erbij of toestemming.

    Je bent nog maar kort zwanger dus 1 keer gezien is heel normaal. Normaal word je ook niet gebeld door een vk om te vragen hoe het gaat dat zou echt bizar zijn. Maar een nieuwe afspraak had je wel moeten krijgen. Ik
    Denk dat jij andere verwachtingen hebt van je vk. Als t goed is krijg je de volgende echo met 20 weken als je al een termijnecho gehad hebt.

    08-08-'08



  10. #790
    MVC Lid

    Reacties
    39
    19-03-2010

    bent margheb mabrouk bezef bezef.... geweldig nieuws dikke knuffel

  11. #791
    MVC Premium

    Reacties
    16.295
    05-02-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Usila88 Bekijk reactie
    Jawel daar hebben we het wel over gehad, daar ging t bloedprikken ook over alleen heb de uitslag niet gehad en heb toen ook niet gevraagd bij wie ik het moet opvragen. Ik ga morgen me vk bellen, ik vind het best een vaag typje want ik heb haar in totaal maar 1 x gezien ze heeft me verdr zelf ook niet gebelt om te vragen hoe t gaat enzo en of er een vervolg afspraak komt of wanneer ik de volgende echo krijg. Ik regel alles zelf eigenlijk niet eens met haar erbij of toestemming.
    Hahahahah gekkie, de vk gaat jou ook niet zomaar bellen hoe het gaat.. Je gaat gewoon naar je controles en als er wat is dan bel jij zelf naar de vk

    En een moet ze altijd meteen maken als je daar bent.. Miss ben je het vergeten maar staat het wel op je verloskundigekaart.. En 1e echo krijg je bij +- 8 a 10 weken.. En de 2e en laatste echo met 20 weken.. Wel kan je kiezen om een nekplooimeting te doen rond 13 weken, das een echo om te kijken of je kindje gehandicapt is.. (ik zelf heb dat nooit gedaan die 13 weken echo).

  12. #792
    MVC Lid

    Reacties
    1.355
    24-08-2010

    Citaat Geplaatst door Mvr.Faat Bekijk reactie
    Ooo meis, wollah mabroek mabroek mabroekkkk.....
    Ik ben zooooo blij voor je..
    Ik zag je hier vaak reageren, subhanallah allah swt is groot..
    MOge allah swt je een voldragen zwangerschap schenken die rustig aan en let goed op jezelf..
    Wollah ik ben echt super superrr super blij voor jeeeeee
    Soukran hbiba!!!!!
    Je weet niet hoe blij ik ben!!
    Hellaas wilt manlief het nog even voorzich houden
    Blessed....❤❤

  13. #793
    MVC Lid

    Reacties
    1.355
    24-08-2010

    Citaat Geplaatst door Yourheart Bekijk reactie
    Wat een geweldig nieuws!!!!!!!! ALF WA ALFFF MABROUK!!!


    Allahu Akbar~!!! Zo zie je maar! Geduld loont meid! Jouw tijd is nu aangebroken, alahmdoelillah! Ben zo blij!!

    Ik ken jou nog van topic iui, ivf, icsi. Altijd reageer je positief! Allah swt heeft je beloond!

    geniet er samen van meid, je hebt het dik en dubbel verdiend! Allah kemal 3likoem bel ghair inshAllah.

    Zorg goed voor jezelf en begin gelijk aan foliumzuur!!

    Soukran bezaaaf lieverd!!!
    HAhahaah ja idderdaad!!
    Wollah geduld is een schone zaal!!

    haha mijn man is gelijk naar de da gegaan heeft 100 verschillende testen gekocht!!
    hahahaha we konden het namelijk niet geloven!!
    En hij heeft VSM mama gekocht daar zit alles in!
    Dat is wat ze het beste aanraden in ramadan!
    Blessed....❤❤

  14. #794
    MVC Lid

    Reacties
    1.355
    24-08-2010

    Citaat Geplaatst door sensitive23 Bekijk reactie
    bent margheb mabrouk bezef bezef.... geweldig nieuws dikke knuffel
    Dankje wel!!!!!
    Xxxx
    Blessed....❤❤

  15. #795
    MVC Lid

    Reacties
    1.355
    24-08-2010

    Citaat Geplaatst door perfume Bekijk reactie
    wowwwwwww!!! Super nieuws meid! Van Harte Gefeliciteerd!
    Dankjewel lieverd!!!!!
    Blessed....❤❤