1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    283
    21-01-2011

    Citaat Geplaatst door erasmus1 Bekijk reactie
    pffff, ik kan echt niet wachten totdat de eerste 12 weken voorbij zijn

    Soms heb ik van de momenten dat ik superblij ben en dan slaat de onzekerheid weer toe...
    Maar goed, er zit niets anders op dan afwachten en vertrouwen hebben in Allah swt.
    Hebben jullie dat ook?

    Ik heb dat ook! Inshallah hebben wij allen een voldragen zwangerschap! Oh ok ik dacht dat jij ook in de medische molen zat zag je naam vaak voorkomen. Gair Inshallah!

  2. #32
    mon coco

    Reacties
    7.683
    27-03-2005

    Mag ik er ook nog bij?
    Volgende week mijn 12weken echo inchaAllah

  3. #33
    Trotse Ummi ღ

    Reacties
    4.739
    23-03-2009

    Sallam meid, ja vaginale.. Ik begon me beetje zorgen te maken.. Ma na het lezen van je reactie ben ik beetje opgelucht.. Het lijkt net jaren dat wachten op een echo.m ma gair inshallah vertrouw op aallah swt..


    Citaat Geplaatst door erasmus1 Bekijk reactie
    Als je vaginale bedoeld heb ik dat ook, een soort slijmige afscheiding. Volgens mij is dat normaal, de baarmoeder is druk aan het werk om een goed nest voor de baby te maken.

  4. #34
    In Balans

    Reacties
    2.726
    26-01-2009

    Ik ben ook zwanger Hamdulilah! Ik heb geen ticker maar kan wel zeggen dat ik 10 weken en 5 dagen ben.

    Moge Allah het ons doen verdragen, voldragen en Inshallah een gezonde baby krijgen.

    Ik maak me ook zorgen, maar alles is van Allah en hamdulilah!

    Gefeliciteerd meiden!

    X

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    283
    21-01-2011

    Citaat Geplaatst door Mvr.Faat Bekijk reactie
    Sallam meid, ja vaginale.. Ik begon me beetje zorgen te maken.. Ma na het lezen van je reactie ben ik beetje opgelucht.. Het lijkt net jaren dat wachten op een echo.m ma gair inshallah vertrouw op aallah swt..
    Heb ik ook last van. Ik maakte me ook druk wilde gisteren naar de huisartsenpost gaan maar ik dacht het is geen bloed dus niet gaan maar het schijnt inderdaad normaal te zijn.

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    1.085
    23-12-2004

    salaam dames,

    gekk hee ik maak me ook wel druk hoop zoooooo voor ons allen dat we het 9 maanden voldragen! Yarabiee!! het i zo prill dat je er onzeker van gaat worden!

    We vertrouwen op allah swt!!

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    283
    21-01-2011

    Jaaa ik ben echt de weken aan het aftellen. Inshallah voor ons allen een voldragen zwangerschap. Ik ben echt blij maar ik ben ook wel realistisch en ben echt pas opgelucht als ik een echo heb gehad en over de 12 weken ben inshallah!

    x

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    304
    18-06-2007

    Zo leuk al die verhalen!

    Ik ben er net achter gekomen dat ik zwanger ben... het is nog heel pril.
    Maar ben heel erg blij! Ik vind het heel erg spannend maar ook zo eng...

    Maar ja ik laat alles op me afkomen.

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    1.085
    23-12-2004

    Citaat Geplaatst door Snoepje85 Bekijk reactie
    Jaaa ik ben echt de weken aan het aftellen. Inshallah voor ons allen een voldragen zwangerschap. Ik ben echt blij maar ik ben ook wel realistisch en ben echt pas opgelucht als ik een echo heb gehad en over de 12 weken ben inshallah!

    x
    Ja preciess ikke ook!!! Maar je word er echt bang van je kan zelfs Mk krijgen als je 22 weken zwanger bent ik keek gister avond die babyboom op nl 1 dat wist ik niet eens dacht na 3maanden safi maar zelfs daarna kan het nog. maar we moeten in allah swt geloven inshaAllah komt het goed!!

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    1.085
    23-12-2004

    Citaat Geplaatst door mivrouw20 Bekijk reactie
    Zo leuk al die verhalen!

    Ik ben er net achter gekomen dat ik zwanger ben... het is nog heel pril.
    Maar ben heel erg blij! Ik vind het heel erg spannend maar ook zo eng...

    Maar ja ik laat alles op me afkomen.

    Mebrouk met je zwangerschap meid!! geniet ervan! Hoe moeilijk het ook is bij het begin! haha i

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    283
    21-01-2011

    Hee nador girl wij schelen precies een week. Haha grappig! ja inshallah ik geniet er van en laat het op me afkomen. Wanneer heb jij een echo? Ik volgende week.

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    3.078
    29-09-2010

    Citaat Geplaatst door Nador_Girl Bekijk reactie
    Ja preciess ikke ook!!! Maar je word er echt bang van je kan zelfs Mk krijgen als je 22 weken zwanger bent ik keek gister avond die babyboom op nl 1 dat wist ik niet eens dacht na 3maanden safi maar zelfs daarna kan het nog. maar we moeten in allah swt geloven inshaAllah komt het goed!!


    Ja! je bedoeld Joy, vind het zo een leuk stel die twee. Ik volg ook elke week babyboom, zoveel mensen zoveel verhalen. Soms best heftig zeg zoals dat stel waar de man kanker aan de klieren van zijn schouders heeft gehad en zijn hele arm geamputeerd moest worden....echt triest, zelf bij de bevalling kon hij maar kort bij zijn omdat hij erg ziek werd.
    Zijn vrouw op de kraamafdeling en hij op de afdeling Oncologie

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    3.078
    29-09-2010

    Citaat Geplaatst door Ongelukkige25 Bekijk reactie
    Ja dat had ik ook meid, ik heb zelf 2 miskramen gehad waaronder 1 bij 14 weken.

    Ik ben nu dus ook bang en heeeeel onzeker, maar ikprobeer die gedachtes uit me hoofd te halen. Zo worden we alleen maar gek. Geniet van je zwangerschap meid!



    Wat erg. Denk je dat je eindelijk het eerste triemester achter de rug hebt, gaat het alsnog mis....hebben ze een oorzaak voor de miskraam gevonden?

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    304
    18-06-2007

    Citaat Geplaatst door Nador_Girl Bekijk reactie
    Mebrouk met je zwangerschap meid!! geniet ervan! Hoe moeilijk het ook is bij het begin! haha i
    Dank je wel meid! Jij ook mabrouk!

    Ik ga ook proberen te genieten, maar heb vorig jaar met 12 weken een MK gehad.
    Dus daar denk ik dan de hele tijd aan.

    Maar goed alles ligt in de handen van Allah.

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    518
    08-12-2010

    Citaat Geplaatst door mivrouw20 Bekijk reactie
    Zo leuk al die verhalen!

    Ik ben er net achter gekomen dat ik zwanger ben... het is nog heel pril.
    Maar ben heel erg blij! Ik vind het heel erg spannend maar ook zo eng...

    Maar ja ik laat alles op me afkomen.
    Gefeliciteerd meid.

    Wat een leuke topic hihi
    Love my Babyboy