1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    2
    26-06-2011

    Wie heeft ervaring met Wenkbrauwen Tatoeëren ?

    Salam Dames,

    Ik wil heel graag binnen kort me wenkbrauwen tatoeëren, maar ik ken niemand in me omgeving met ervaring.
    Heeft een van jullie misschien goede tips voor mij? Of een salon waar je goede ervaringen mee hebt.
    Ik heb gehoord van een salon in Amsterdam Aziesalon ofzo word gedaan door een iraanse vrouw. Heeft toevallig iemanddaar ervaringen mee ? Ik heb zelf wel goede wenkbrauwen vorm enzo maar het is niet vol zeg maar, en ik wil graag volle wenkbrauwen en misschien andere kleur. In iran doen ze het heel mooi met haartjes techniek dan zie je bijna niet dat het niet van jezelf is. Maar ja beetje ver weg he !

    Ik hoor graag van jullie

    Thaaaanks Damess

  2. #2
    Hoi.

    Reacties
    2.268
    08-07-2010

    Kan je niet eerst beter andere technieken proberen voordat je begint met tatoeëren? Niet aanvallend bedoeld, maar tatoeages zetten is haram

    Ik heb ergens ook gelezen dat men hun wenkbrauwen verft met henna. Je kan henna ik verschillende kleuren kopen die bij je eigen haarkleur pas.
    -

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    2
    26-06-2011

    Henna ja maar volgens mij moet je dat ook regelmatig doen en heeft dat niet zo een heel mooi effect, al moet ik eerlijk zeggen dat ik daar geen persoonlijke ervaring mee heb.
    maar ik zal het eens opzoeken en navragen

    Thanks

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    3
    17-06-2011

    tatoeëren is haraam. Dus doe het niet! xx

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    4.325
    04-01-2010

    Waar gaat dit heen met de wereld. Je ziet zo dat het neppe wenkbrauwen zijn en is haram. als jij vollere wenkbrauwen wilt, dan laat je ze groeien he? of maak je ze voller met een oogpotlood. alles beter dan dat ge tatoeeer.

  6. #6
    Meerdere gebruikers!

    Reacties
    480
    13-09-2010

    Hoi meid,

    Ik heb dit laten doen. Ik heb net als jij dit gedaan om één reden, heb een lichte kleur wenkbrauwen (blond/lichtbruin) en hierdoor lijken ze zo licht dat het lijkt alsof ik lege plekken heb. Ik heb het gedaan bij Cosmo beautycenter in R'dam en heb alleen de lege plekken laten opvullen. Beviel goed, is wel gevoelig geweest omdat ik geen Emla crème (verdovingscrème) had aangebracht, ook niet bij de 2e behandeling.

    Bij mij had ze ook haartjestechniek toegepast, is mooier en oogt natuurlijker. Wel wat prijzig vond ik zelf maar je hebt het er wel voor over.

    Mijn advies aan jou is, kies een goede plek uit die bekend staat om kwaliteit en laat je vooraf goed informeren. Pas daarna de behandeling toe. Bestel van tevoren de Emla crème bij de huisarts en breng het voor de behandeling aan, dan heb je minder last van pijn tijdens de behandeling.

    Succes wa Salaam


  7. #7
    Inactief.

    Reacties
    2.411
    07-02-2011

    Astigfurallah.

    Vrees Allah en houd je hier afzijdig van.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    934
    15-01-2008

    1 woord

    HARAAM!!!!
    Wees tevreden met wat Allah jou heeft gegeven en je zult de rijkste mens ter wereld zijn.

    Nieuw account: Bintu_Ahmed
    Mijn kookhoekje http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4407681

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    170
    27-02-2010

    Tegenwoordig hebben sommige mensen schijt aan Allah ewa ja..
    Ze reageert er niet eens op wanneer we zeggen is haraam enzo maar ja ieder z'n straf!

  10. #10
    O, Allah forgive me.

    Reacties
    10.507
    14-01-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Moge Allah jou tot het rechte pad leiden. Indien je ouders hebt, begrijp ik niet dat ze dit toestaan. Ik heb zelfs ergens gelezen dat vrouwen hun ooglijn epileren om niet constant K7ol op te doen.

    Het epileren van de wenkbrauwen behoort tot de grote zonden (al-Kabaa’ir). Het is overgeleverd dat de Profeet (vrede zij met hem) zei: “Allah vervloekt.... de Naamisah (de vrouw die de wenkbrauwen voor anderen epileert) en de Moetanamisah (de vrouw die haar wenkbrauwen laat epileren).” (Moeslim)

    Er kwam eens een vrouw naar Ibn Mascoed en zei: “Jij die zegt: Moge Allah de Naamisaah en Moetanammisah vervloeken!” Hij zei: ,,Ja.” Waarop zij antwoordde: ,,Ik heb het Boek van Allah van het begin tot eind gelezen, maar ik heb er niet in gevonden wat jij zegt.” Hij antwoordde: ,,Zou je het (echt) hebben gelezen, dan had je het gevonden. Wat betreft het lezen van:

    “En wat de Boodschapper jullie geeft, neemt dat. Maar wat hij jullie verbiedt, onthoudt jullie daarvan. En vreest Allah, waarlijk, Allah is hard in de bestraffing.” (Soerat al-Hashr: 7)

    Zij zei: “Zeker (dat heb ik gelezen).” Hij antwoordde: ,,Ik heb de Boodschapper van Allah horen zeggen: ,,Moge Allah de Naamisaah en Moetanammisah vervloeken!”(al-Boechari en Moeslim)

    Tenslotte adviseren wij de zuster om haar man te herinneren aan Allah en de Dag des Oordeels.

    En Allah weet het beter.

    Sheich Fawaz Jneid

    De boodschapper van Allah (Allah's vrede en zegen zij met hem) heeft gezegd: Overgeleverd door Abdoellah (moge Allah's tevredenheid met hem zijn): "Allah vervloekt vrouwen die zich laten tatoeëren, vrouwen die tatoeages bij anderen aanbrengen, vrouwen die wenkbrauwen epileren, vrouwen die wenkbrauwen bij anderen epileren en vrouwen die hun tanden vijlen om hun schoonheid te vergroten en daarmee Allah's schepping veranderen..."
    (Moesliem 3966). "

    Multiple users.

    No great love ever came without great struggle. ♥

    “(En) toen hij tot zijn metgezel (Aboe Bakr) zei: ‘Wees niet bedroefd. Waarlijk, Allah is met ons.’” (At-Tawbah, 40) ♥
    'Ajwa, Sukkary en/of Khudri dadels uit SA » www.noordadels.nl


  11. #11
    Foolish.

    Reacties
    13.619
    14-09-2010

    Hartstikke lelijk en ook nog eens haram.