1. #16
    Tekerhesht zi Nador!

    Reacties
    48
    23-12-2010

    Citaat Geplaatst door jeweetwie Bekijk reactie
    Inch'Allah, en Inch'Allah komen je goed aan!
    Inshallah! (: Waar woon je precies in Nador?

  2. #17
    ♥_♥

    Reacties
    121
    28-05-2011

    Citaat Geplaatst door EtoileDuRiff Bekijk reactie
    Hate you people! (niet echt natuurlijk)
    je gaat zeker niet naar marokko dit jaar?
    ''om eerlijk te hebben geleefd dient men in de wieg te zijn gestorven''

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    613
    20-01-2011

    Citaat Geplaatst door marokkaanserat Bekijk reactie
    de zussen en broers van mn moeder hebben allemaal het huis geerfd van mn oma die vorig jaar jammer genoeg is overleden wijzelf hebben een huis in die nieuwbouwwijk van selouane, die nieuwe huizen daar aan de weg & dan daar achter. we zijn meestal in de ochtend/ middag daar. en in de na middag zijn we in nador, gewoon met zn alles gezellig zitten. of buiten met de buren of rondje doen @ shebiba of sidi ali
    Oh Moge Allah Subhanahu Wa Ta'ala haar naar het Paradijs doen sturen,Allahoema Ameen! En ja Sidi Ali ik mis de raibie,Poms,Hawai, pipas eten, zee, zon,....

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    2.929
    29-11-2010

    Waleykoum Salaam,,

    Ik vertrek op 6 Augustus&jij?

    Bij mij begint het serieus echt te kriebelen ookal is het nog zover. Ik doe inkopen&dan beginnen ze op te borrelen...!

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    613
    20-01-2011

    Citaat Geplaatst door EtoileDuRiff Bekijk reactie
    Hate you people! (niet echt natuurlijk)

    Inch'Allah ga je volgend jaar!

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    613
    20-01-2011

    Citaat Geplaatst door xoxIntisarxox Bekijk reactie
    Waleykoum Salaam,,

    Ik vertrek op 6 Augustus&jij?

    Bij mij begint het serieus echt te kriebelen ookal is het nog zover. Ik doe inkopen&dan beginnen ze op te borrelen...!
    Inch'Allah ik vertek 4 juli Inch'Allah en ja ik had de kriebels als toen ik nog 2 maanden had voor te vertrekken ik begon toen al af te tellen whahhahha.

  7. #22
    ♥_♥

    Reacties
    121
    28-05-2011

    Citaat Geplaatst door jeweetwie Bekijk reactie
    Oh Moge Allah Subhanahu Wa Ta'ala haar naar het Paradijs doen sturen,Allahoema Ameen! En ja Sidi Ali ik mis de raibie,Poms,Hawai, pipas eten, zee, zon,....
    dankjewel :O oooh ja echt he! hawaaaaai hmmm zo lekker en die koude sidi ali water en vooral PIPPAAAA'S EN MAC DONALDSSSSS raibi & poms vind ik serieus helemaal niks. dat krijg ik echt niet naar binnen, vind het echt vies.
    ''om eerlijk te hebben geleefd dient men in de wieg te zijn gestorven''

  8. #23
    ♥_♥

    Reacties
    121
    28-05-2011

    Citaat Geplaatst door xoxIntisarxox Bekijk reactie
    Waleykoum Salaam,,

    Ik vertrek op 6 Augustus&jij?

    Bij mij begint het serieus echt te kriebelen ookal is het nog zover. Ik doe inkopen&dan beginnen ze op te borrelen...!
    6 augustus? wel een beetje aan de late kant dat word vasten in marokko. zou ik ook wel willen
    ''om eerlijk te hebben geleefd dient men in de wieg te zijn gestorven''

  9. #24
    FatUglyPMhoeftdusni

    Reacties
    103
    29-10-2009

    Citaat Geplaatst door marokkaanserat Bekijk reactie
    je gaat zeker niet naar marokko dit jaar?
    Nee, maar misschien gaan mn zus en ik gwn rijden door frankrijk en spanje. En dan gwn elke keer een stop voor een paar daagjes strand enzo.. We maken de reis met alle marokkanen maar gaan niet de zee over haha. Maar is nog niet zeker.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    613
    20-01-2011

    Citaat Geplaatst door marokkaanserat Bekijk reactie
    dankjewel :O oooh ja echt he! hawaaaaai hmmm zo lekker en die koude sidi ali water en vooral PIPPAAAA'S EN MAC DONALDSSSSS raibi & poms vind ik serieus helemaal niks. dat krijg ik echt niet naar binnen, vind het echt vies.
    Whahhaha, ik vind het lekker en ja MC Donalds!!! heb echt de kriebels, en ook zin in de Marokkaanse trouwfeesten daarzo....

  11. #26
    ♥_♥

    Reacties
    121
    28-05-2011

    dat is ook wel leuk. ga je temminste nog op vakantie, alles is beter dan in nederland blijven in de zomvakantie. vind ik dan he
    ''om eerlijk te hebben geleefd dient men in de wieg te zijn gestorven''

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    613
    20-01-2011

    Citaat Geplaatst door BerberseKrullie Bekijk reactie
    Inshallah! (: Waar woon je precies in Nador?
    In Ezghenghan en jij?

  13. #28
    FatUglyPMhoeftdusni

    Reacties
    103
    29-10-2009

    Citaat Geplaatst door marokkaanserat Bekijk reactie
    dat is ook wel leuk. ga je temminste nog op vakantie, alles is beter dan in nederland blijven in de zomvakantie. vind ik dan he
    Ik blijf sowieso nooit volle zomervakantie in Nederland haha. Was vorige week al een weekje naar Egypte gegaan, maar mn zus wil weer ff weg

    Of course I'm talking to myself who else can I trust?!


    Gran Canaria, Turkije, Kuala Lumpur, Phuket, Koh Phi Phi, Bali, Hong Kong, Macau, Khota Baru, Perenthian Island, New York en nog heel veel te gaan

  14. #29
    ♥_♥

    Reacties
    121
    28-05-2011

    mac arabiaaaa hihi
    ''om eerlijk te hebben geleefd dient men in de wieg te zijn gestorven''

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    2.929
    29-11-2010

    Citaat Geplaatst door jeweetwie Bekijk reactie
    Inch'Allah ik vertek 4 juli Inch'Allah en ja ik had de kriebels als toen ik nog 2 maanden had voor te vertrekken ik begon toen al af te tellen whahhahha.
    Inshaa Allaah Ya Rabb.

    Jaaa, drm. Want het is echt dichtbij. Het is al Zomer&dan ga je er automatisch aan denken.
    HAHHAHAHHA! Daarom...!