1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    1.541
    23-02-2011

    Citaat Geplaatst door amschoem Bekijk reactie
    pff ben ik ouderwets als ik zie op mijne bruiloft inschallah, geeen music en niemand mag filmen of fotos maken :d behalve de aangewezen persoon ervoor
    Zo hoort het, is niet ouderwets. Zij die zo feesten, zijn helaas verdwaald in deze samenleving! Wij dienen ons feest zo te geven, dat wij kunnen spreken van Islamtisch feest (houdende aan de voorschriften etc)! Keep thinking that way brother! Moge je werkelijk een feest houden zoals jij het nu aangeeft, insha''Allah!

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    1.144
    04-03-2010

    Haha niemand die zit! Dat is toch leukkk

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    193
    27-08-2010

    daarom zeg ik eerbij Inschallah, met allah`s wil. als mijn vrouw ermeen eens is scheelt dat zoveeeeeel

  4. #19
    Marokkaantjeee

    Reacties
    145
    29-02-2008

    Citaat Geplaatst door Denhaagia Bekijk reactie
    Het ziet er echt saai uit.



    Mannen die zo dansen, vanaf 0:38! Dat is echt leuk om te zien!
    Haha ja dat kan nog, maar dat andere ziet er niet echt uit voor een 'bruiloft' vind ik!

    laaaa maaa lekkeee wapppereeeeehhh


  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    1.144
    04-03-2010

    Vinden jullie dat trouwens zo gek dan, een gemengde bruiloft? In Marokko gebeurt het alleen maar, 3ed hier in nl vind ik ze strenger met bruiloften

  6. #21
    Marokkaantjeee

    Reacties
    145
    29-02-2008

    Citaat Geplaatst door Droptoffee Bekijk reactie
    Haha niemand die zit! Dat is toch leukkk
    Daar ben ik het dan wel weer met je eens!!

    laaaa maaa lekkeee wapppereeeeehhh


  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    8.537
    02-01-2009

    Citaat Geplaatst door Droptoffee Bekijk reactie
    Vinden jullie dat trouwens zo gek dan, een gemengde bruiloft? In Marokko gebeurt het alleen maar, 3ed hier in nl vind ik ze strenger met bruiloften
    Ik heb nog nooit een gemengde bruiloft meegemaakt. Bij ons is dat in ieder geval heel gek.

  8. #23
    Bijna Lid

    Reacties
    18
    16-05-2011

    Citaat Geplaatst door Droptoffee Bekijk reactie
    Vinden jullie dat trouwens zo gek dan, een gemengde bruiloft? In Marokko gebeurt het alleen maar, 3ed hier in nl vind ik ze strenger met bruiloften
    nou de laatse bruiloften die ik heb meegemaakt was dat niet zo de jongens stonden gewoon voor de deur van de dameszaal om naar binnen te kijken en telkens werden ze terug gestuurd op het laatse wonen ze en werd het rwina

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    1.541
    23-02-2011

    Citaat Geplaatst door amschoem Bekijk reactie
    daarom zeg ik eerbij Inschallah, met allah`s wil. als mijn vrouw ermeen eens is scheelt dat zoveeeeeel
    Sterke imaan, scheelt heel veel!
    Helaas zijn wij mensen kwetsbaar en worden wij beïnvloed door onze omgeving. Zo zie ik het af en toe gebeuren, wil de persoon zelf heel graag geen muziek etc, stimuleert de familie het juist om het wel te doen.

    Maarja, moge Allah soebhanahoe wata3ala ons leiden in deze Dunya. Amien!


    Slaap lekker to everyone! Moge allah soebhanhoe wata3ala over jullie waken!

  10. #25
    ❥ Carpe diem

    Reacties
    150
    29-04-2008

    hahaha ze kunnen het wel

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    1.144
    04-03-2010

    Citaat Geplaatst door toestemming_ Bekijk reactie
    Daar ben ik het dan wel weer met je eens!!
    Ik heb dat eens gezien op een bruiloft, letterlijk iedereen zat op z'n stoel elkaar aan te gapen. Niemand die danste, lijkt me geen pretje hoor op je bruiloft!

    Citaat Geplaatst door LellaRiffiaa Bekijk reactie
    Ik heb nog nooit een gemengde bruiloft meegemaakt. Bij ons is dat in ieder geval heel gek.
    Apart! Bij ons is het ook gescheiden maar aan het einde van de avond komen de mannen wel altijd binnen, laatste uurtje ofzo. In nl dan, in Marokko is het altijd gemixt!

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    1.144
    04-03-2010

    Citaat Geplaatst door elmegrabia Bekijk reactie
    nou de laatse bruiloften die ik heb meegemaakt was dat niet zo de jongens stonden gewoon voor de deur van de dameszaal om naar binnen te kijken en telkens werden ze terug gestuurd op het laatse wonen ze en werd het rwina
    Nee dat heb ik nog nooit meegemaakt, staat ook erg respectloos. Zeker van die jonkies?

  13. #28
    Bijna Lid

    Reacties
    18
    16-05-2011

    ja egt erg man ze werden telkens weer tegen gehouden maar ja vrouwen kunnen niet veel de meeste vonden het allemaal wel leuk de rest ging weg

  14. #29
    --------------------

    Reacties
    17
    22-06-2011

    wel leuk, dat marokkaanse jongens zo spontaan kunnen zijn, maar kom op he.. WAAR IS DE SCHAAMTE?!!

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    59
    03-11-2008

    verschut wijf zet der eigen familie op internet zeg stond ze daar blij met haar bb te filmen jieghh tfouu hoe bedoel je zieligg