1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    15
    04-10-2002

    spelen jullie voor god of. er zijn geen echte moslims want jullie zijn allemaal even slecht in de koran staat dat je mensen moet respecteren hoe ze zijn en het enige wat jullie doen is roddelen en nog veel meer
    Laat je hart niet winnen van je gezonde verstand..

  2. #17
    Proud to be muslima

    Reacties
    664
    03-11-2007

    alweer 2002 en alweer Soufiane....

  3. #18
    Alpha Beta Gamma

    Reacties
    27.082
    10-01-2005

    Nee. Zijn verleden is in mijn ogen niet zo van belang. Wat hij vroeger heeft ge(mis)daan, is tussen hem en Allah.

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    4.096
    18-01-2008

    Citaat Geplaatst door PointOfView Bekijk reactie
    alweer 2002 en alweer Soufiane....


  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    4.096
    18-01-2008

    Citaat Geplaatst door Imane_Arab Bekijk reactie
    Nee. Zijn verleden is in mijn ogen niet zo van belang. Wat hij vroeger heeft ge(mis)daan, is tussen hem en Allah.
    Stel dat jouw verleden netjes was!!! zou je toch hetzelfde denken ???

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    131
    29-09-2007

    Citaat Geplaatst door Igwana20 Bekijk reactie
    Salllaam alikoem,

    Even een vraagje aan de meisjes:

    Vinden meiden het ook belangerijk dat een jongen waarmee getrouwd wordt ook nog maagd is???

    Ma'sallamaaaaaaa
    Igwana20
    Van mij hoef dat niet hoor.

  7. #22
    Alpha Beta Gamma

    Reacties
    27.082
    10-01-2005

    Citaat Geplaatst door Soufiane_A Bekijk reactie
    Stel dat jouw verleden netjes was!!! zou je toch hetzelfde denken ???
    Waar heb je het over, belgke?

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    4.096
    18-01-2008

    Citaat Geplaatst door Imane_Arab Bekijk reactie
    Waar heb je het over, belgke?


    Waloe, Safi, Llaah Ysameh.


  9. #24
    Proud to be muslima

    Reacties
    664
    03-11-2007

    Citaat Geplaatst door Imane_Arab Bekijk reactie
    Nee. Zijn verleden is in mijn ogen niet zo van belang. Wat hij vroeger heeft ge(mis)daan, is tussen hem en Allah.
    iemands verleden is toch belangrijk, dat vormt voor een deel iemands karakter en het maakt deel van diegene uit.
    Ik zou bijvoorbeeld nooit mer en ex-drugsdealer willen trouwen.

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    4.096
    18-01-2008

    Citaat Geplaatst door PointOfView Bekijk reactie
    iemands verleden is toch belangrijk, dat vormt voor een deel iemands karakter en het maakt deel van diegene uit.
    Ik zou bijvoorbeeld nooit mer en ex-drugsdealer willen trouwen.
    Allah Yerdi 3lik ...

  11. #26
    Alpha Beta Gamma

    Reacties
    27.082
    10-01-2005

    Citaat Geplaatst door PointOfView Bekijk reactie
    iemands verleden is toch belangrijk, dat vormt voor een deel iemands karakter en het maakt deel van diegene uit.
    Ik zou bijvoorbeeld nooit mer en ex-drugsdealer willen trouwen.
    Absoluut niet.

    Een ex-drugsdealer die het verleden achter zich heeft gelaten en berouw heeft getoond is niet minder dan jij of ik.
    Als Allah hem wellicht kan vergeven, wie ben ik om dat niet te doen? Niemand is perfect. Berouw tonen is in mijn ogen al heel wat.

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    4.096
    18-01-2008

    Citaat Geplaatst door Imane_Arab Bekijk reactie
    Een ex-drugsdealer die het verleden achter zich heeft gelaten en berouw heeft getoond is niet minder dan jij of ik.
    Als Allah hem wellicht kan vergeven, wie ben ik om dat niet te doen? Niemand is perfect. Berouw tonen is in mijn ogen al heel wat.
    Is de kans dat hij het opnieuw doet even groot als bij iemand die nooit aan zulke zaken begonnen is ???

  13. #28
    Alpha Beta Gamma

    Reacties
    27.082
    10-01-2005

    Citaat Geplaatst door Soufiane_A Bekijk reactie
    Is de kans dat hij het opnieuw doet even groot als bij iemand die nooit aan zulke zaken begonnen is ???
    Je gaat ervan uit dat het niet opnieuw zal gebeuren. Zeker weten doe je nooit, garandatie heb je nooit. Aan alles zitten risico's vast. Heb je ook met iemand die geen drugsverleden heeft gehad.

  14. #29
    Proud to be muslima

    Reacties
    664
    03-11-2007

    Citaat Geplaatst door Imane_Arab Bekijk reactie
    Absoluut niet.

    Een ex-drugsdealer die het verleden achter zich heeft gelaten en berouw heeft getoond is niet minder dan jij of ik.
    Als Allah hem wellicht kan vergeven, wie ben ik om dat niet te doen? Niemand is perfect. Berouw tonen is in mijn ogen al heel wat.
    Ik beweer ook niet dat jij of ik beter zijn. je hebt gelijk als hij berouw heeft getoond wie ben ik om te oordelen. Maar ik zal me nooit prettig voelen bij zo'n persoon omdat ik steeds de angst zal hebben dat hij kan terugvallen.

    Ook ben ik bang dat hij het slechte voorbeeld later aan onze kinderen gaat geven. Zo van ik was een drugsdealer en mijn leven is uiteindelijk goed gekomen, denkt onze zoon bijv. ooh dat kan ik dus ook.

  15. #30
    Verbannen

    Reacties
    4.096
    18-01-2008

    Citaat Geplaatst door Imane_Arab Bekijk reactie
    Je gaat ervan uit dat het niet opnieuw zal gebeuren. Zeker weten doe je nooit, garandatie heb je nooit. Aan alles zitten risico's vast. Heb je ook met iemand die geen drugsverleden heeft gehad.
    Zijn die risico's even groot, Imane???