1. #151
    MVC Lid

    Reacties
    14
    22-08-2010

    80% van de meiden die epileren weten dat het haraam is Moge Allah swt ons leiden

  2. #152
    Free Palestina ♥

    Reacties
    5.480
    19-10-2010

    Citaat Geplaatst door zeytoena20 Bekijk reactie
    80% van de meiden die epileren weten dat het haraam is Moge Allah swt ons leiden
    Ja, ze weten dat het Haram is, maar misschien weten sommige niet waarom. Het word je vaak aangepraat, maar als je de reden ergens niet van weet kan je het vaak gaan doen. Je moet wel de gevolgen van iets weten, althans.. ik vind dat wel zo handig. Dit soort dingen gaan het zelfde als met kleine kinderen. Je zegt dat het niet mag, en dan gaan ze het uitproberen en zien ze de gevolgen niet. Met deze ahadeeth wordt dat wel duidelijk gemaakt: ''Waarom is het epileren van de wenkbrauwen haram.''.

    Ghair incha'Allah.
    In solidarity with Gaza! Stuur dit door en laat zoveel mogelijk mensen deze dua doen :'' Allahumma aslih ahwaalal-muslimeena fi filisteen, allahumma aslih ahwaalal-muslimeena fi filisteena wa fi kulli makaanin ya dhul-jalali wal-ikram" stuur door en negeer dit niet aub......

  3. #153
    elhamdoulilah

    Reacties
    378
    28-12-2010

    Up voor jou zuster fie dien het zijn altijd de zelfde die reageren het is inmiddels al duidelijk dat er meer kijk is op onzin topics dan op islamitische topics

    Moge allah ons leide op het rechte pad inscha'allah
    La hawla wala kuwata illah billah

  4. #154
    Free Palestina ♥

    Reacties
    5.480
    19-10-2010

    Citaat Geplaatst door juweeltje206 Bekijk reactie
    Up voor jou zuster fie dien het zijn altijd de zelfde die reageren het is inmiddels al duidelijk dat er meer kijk is op onzin topics dan op islamitische topics

    Moge allah ons leide op het rechte pad inscha'allah
    La hawla wala kuwata illah billah
    Allahoema amien!

    Je hebt gelijk lieve zuster, alleen merk ik dat er nu afentoe toch wat meer mensen bijkomen ( naast de mensen die altijd reageren ). Alhamdoulilah!
    In solidarity with Gaza! Stuur dit door en laat zoveel mogelijk mensen deze dua doen :'' Allahumma aslih ahwaalal-muslimeena fi filisteen, allahumma aslih ahwaalal-muslimeena fi filisteena wa fi kulli makaanin ya dhul-jalali wal-ikram" stuur door en negeer dit niet aub......

  5. #155
    Fi AmaniAllâh

    Reacties
    512
    13-12-2009

    Upp,

    Heel veel weten dat het haram is om je wenkbrauwen te epileren
    maar toch doet meer dan de helft het toch.

    Elghair Insch´Allah.

  6. #156
    Free Palestina ♥

    Reacties
    5.480
    19-10-2010

    Citaat Geplaatst door zeytoena20 Bekijk reactie
    80% van de meiden die epileren weten dat het haraam is Moge Allah swt ons leiden
    Citaat Geplaatst door LilMama Bekijk reactie
    Upp,

    Heel veel weten dat het haram is om je wenkbrauwen te epileren
    maar toch doet meer dan de helft het toch.

    Elghair Insch´Allah.
    Citaat Geplaatst door SB___ Bekijk reactie
    Ja, ze weten dat het Haram is, maar misschien weten sommige niet waarom. Het word je vaak aangepraat, maar als je de reden ergens niet van weet kan je het vaak gaan doen. Je moet wel de gevolgen van iets weten, althans.. ik vind dat wel zo handig. Dit soort dingen gaan het zelfde als met kleine kinderen. Je zegt dat het niet mag, en dan gaan ze het uitproberen en zien ze de gevolgen niet. Met deze ahadeeth wordt dat wel duidelijk gemaakt: ''Waarom is het epileren van de wenkbrauwen haram.''.

    Ghair incha'Allah.
    Zelfde reactie voor jou!
    In solidarity with Gaza! Stuur dit door en laat zoveel mogelijk mensen deze dua doen :'' Allahumma aslih ahwaalal-muslimeena fi filisteen, allahumma aslih ahwaalal-muslimeena fi filisteena wa fi kulli makaanin ya dhul-jalali wal-ikram" stuur door en negeer dit niet aub......

  7. #157
    elhamdoulilah

    Reacties
    378
    28-12-2010

    Ja indd zeg altijd hamdoellilah wat er ook gebeurd iedereen verlaat de wereld ALLEEN zonder vrienden zonder ouders opa oma alleen jammer dat sommige dat nog niet beseffen

  8. #158
    Free Palestina ♥

    Reacties
    5.480
    19-10-2010

    Citaat Geplaatst door juweeltje206 Bekijk reactie
    Ja indd zeg altijd hamdoellilah wat er ook gebeurd iedereen verlaat de wereld ALLEEN zonder vrienden zonder ouders opa oma alleen jammer dat sommige dat nog niet beseffen
    Ja, dat klopt. Houden zich meer bezig met wereldse praktijken, i.p.v. voorbereiden op de dood. Ben er laatste tijd echt veel mee bezig alhamdoulilah, samen met een vriendin. Soms heb je die steun wel nodig, dan hou je elkaar samen soms weer op. Want je hebt soms terugvallen, en als je het samen doet dan lukt het wat makkelijker.. Incha'Allah komt de ramadan er aan, en heb van aantal zusters gehoord dat ze er echt voor willen gaan, en een aantal grote stappen willen zetten incha'Allah. En incha'Allah zal dat lukken. Ben erg trots op de zusters die het wel gewoon doen! Moge Allah ta ala ons allen leiden.
    In solidarity with Gaza! Stuur dit door en laat zoveel mogelijk mensen deze dua doen :'' Allahumma aslih ahwaalal-muslimeena fi filisteen, allahumma aslih ahwaalal-muslimeena fi filisteena wa fi kulli makaanin ya dhul-jalali wal-ikram" stuur door en negeer dit niet aub......

  9. #159
    Fi AmaniAllâh

    Reacties
    512
    13-12-2009

    Moge Allah Subhana Wa3Thallah onze allen leiden op het goede pad, Insch´Allah.

    Je hebt gelijk want sommige leren er veel van en sommige niet.

  10. #160
    MVC Lid

    Reacties
    153
    20-07-2010

    Moge Allaah jou belonen voor het plaatsen.

  11. #161
    Free Palestina ♥

    Reacties
    5.480
    19-10-2010

    Citaat Geplaatst door Siwaak_Takje Bekijk reactie
    Moge Allaah jou belonen voor het plaatsen.
    Allahoema amien!
    Citaat Geplaatst door LilMama Bekijk reactie
    Moge Allah Subhana Wa3Thallah onze allen leiden op het goede pad, Insch´Allah.

    Je hebt gelijk want sommige leren er veel van en sommige niet.
    Allahoema amien!
    Ghair incha'Allah!
    In solidarity with Gaza! Stuur dit door en laat zoveel mogelijk mensen deze dua doen :'' Allahumma aslih ahwaalal-muslimeena fi filisteen, allahumma aslih ahwaalal-muslimeena fi filisteena wa fi kulli makaanin ya dhul-jalali wal-ikram" stuur door en negeer dit niet aub......

  12. #162
    elhamdoulilah

    Reacties
    378
    28-12-2010

    Allahoema ameen indd ik ben erg trots op hun mascha'allah ik heb indd ook veel zusters die een grote stap willen zetten ik heb een nicht hamdoellilah en zij was eerst altijd bezig met jongens en je weet wel zulke dingen mohiem ik had haar een filmpje gestuurd over de dood ik zij lieve lieve nicht dit filmpje zet je echt aan het denken zij zo okee ik kijk zo wel ik zei tegen haar ik weet je gaat niet kijken jammer maar alsjeblieft kijk ik doe het voor jou toen had ze gesprek beeindigt een maand later ik ga met me moeder op bezoek ik kwam binnen begroeting alles maar ik zag haar nergens ik vroeg aan mn tante waar is ... Mn tante antwoorde heeel blij mijn dochter is boven ik ging naar boven en wat ik dAar zag ik begon gewoon te huilen ik zag mn nicht ze had een kast met alleen maar islamitische boeken ze jeleba aan xxl hoofddoek en ze zat te bidden ik keek haar aan met tranen in mn ogen toen ze eenmaal klaar was met salat sprong ik op haar ik was zooo blij zij keek me aan en zij alllemaal door jou

    Zo zie je maar je kan meiden van nu laten bekeren tot echte zuster gelukkig

  13. #163
    Free Palestina ♥

    Reacties
    5.480
    19-10-2010

    Citaat Geplaatst door juweeltje206 Bekijk reactie
    Allahoema ameen indd ik ben erg trots op hun mascha'allah ik heb indd ook veel zusters die een grote stap willen zetten ik heb een nicht hamdoellilah en zij was eerst altijd bezig met jongens en je weet wel zulke dingen mohiem ik had haar een filmpje gestuurd over de dood ik zij lieve lieve nicht dit filmpje zet je echt aan het denken zij zo okee ik kijk zo wel ik zei tegen haar ik weet je gaat niet kijken jammer maar alsjeblieft kijk ik doe het voor jou toen had ze gesprek beeindigt een maand later ik ga met me moeder op bezoek ik kwam binnen begroeting alles maar ik zag haar nergens ik vroeg aan mn tante waar is ... Mn tante antwoorde heeel blij mijn dochter is boven ik ging naar boven en wat ik dAar zag ik begon gewoon te huilen ik zag mn nicht ze had een kast met alleen maar islamitische boeken ze jeleba aan xxl hoofddoek en ze zat te bidden ik keek haar aan met tranen in mn ogen toen ze eenmaal klaar was met salat sprong ik op haar ik was zooo blij zij keek me aan en zij alllemaal door jou

    Zo zie je maar je kan meiden van nu laten bekeren tot echte zuster gelukkig
    Ma sha Allah, krijg hier tranen van, wollah! Zo mooi om dit te horen, wollah. Geen woorden voor!

    Ma sha Allah, echt heel goed!
    In solidarity with Gaza! Stuur dit door en laat zoveel mogelijk mensen deze dua doen :'' Allahumma aslih ahwaalal-muslimeena fi filisteen, allahumma aslih ahwaalal-muslimeena fi filisteena wa fi kulli makaanin ya dhul-jalali wal-ikram" stuur door en negeer dit niet aub......

  14. #164
    MVC Premium

    Reacties
    245
    03-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Moge Allah jou belonen oukhti!
    Moge Allah ons allen leiden op het rechte pad!

  15. #165
    MVC Premium

    Reacties
    245
    03-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juweeltje206 Bekijk reactie
    Allahoema ameen indd ik ben erg trots op hun mascha'allah ik heb indd ook veel zusters die een grote stap willen zetten ik heb een nicht hamdoellilah en zij was eerst altijd bezig met jongens en je weet wel zulke dingen mohiem ik had haar een filmpje gestuurd over de dood ik zij lieve lieve nicht dit filmpje zet je echt aan het denken zij zo okee ik kijk zo wel ik zei tegen haar ik weet je gaat niet kijken jammer maar alsjeblieft kijk ik doe het voor jou toen had ze gesprek beeindigt een maand later ik ga met me moeder op bezoek ik kwam binnen begroeting alles maar ik zag haar nergens ik vroeg aan mn tante waar is ... Mn tante antwoorde heeel blij mijn dochter is boven ik ging naar boven en wat ik dAar zag ik begon gewoon te huilen ik zag mn nicht ze had een kast met alleen maar islamitische boeken ze jeleba aan xxl hoofddoek en ze zat te bidden ik keek haar aan met tranen in mn ogen toen ze eenmaal klaar was met salat sprong ik op haar ik was zooo blij zij keek me aan en zij alllemaal door jou

    Zo zie je maar je kan meiden van nu laten bekeren tot echte zuster gelukkig
    MachaAllah!!
    Kun je mij misschien dat filmpje sturen?