1. #16
    JEBLIA

    Reacties
    178
    12-01-2008

    citeer mij eens klojo

    carpe diem


  2. #17
    Gekste Arifi

    Reacties
    1.127
    13-06-2011

    Citaat Geplaatst door neggafa Bekijk reactie
    Ewa ja ik kan wel gaan lopen liegen, dat het mij pijn doet ofzo. Maar 1 of ander manier ik ben er gewoon niet bang voor.
    heb vaak gesprekken, discussies, enge verhalen daarover maar toch.
    Nu heb je geen enkel besef, pas als je dood bent.. dan pas zul je echt beseffen wat ik bedoel
    Citaat Geplaatst door M_ariiam Bekijk reactie
    Soubhan'Allah. Eerlijk is eerlijk, ik moest wel even slikken..
    Dit is echt heftig, we zijn echt slecht bezig man
    Het is nog niet te laat, je kan nog altijd veranderen

  3. #18
    JEBLIA

    Reacties
    178
    12-01-2008

    Citaat Geplaatst door Aadamwest Bekijk reactie
    9.7 miljard engelen pfffffff
    ja man, ik keek laatst naar een imaam ..
    die het vertelde en gewoon huilde

    hij zei ; veel moslimss hun verblijfplaats zal zijn in de hel
    may allah swt protect us ;(

    carpe diem


  4. #19
    Gekste Arifi

    Reacties
    1.127
    13-06-2011

    Citaat Geplaatst door Mvr__Tetouaniaa Bekijk reactie
    ja man, ik keek laatst naar een imaam ..
    die het vertelde en gewoon huilde

    hij zei ; veel moslimss hun verblijfplaats zal zijn in de hel
    may allah swt protect us ;(
    maar niet voor altijd toch? elk moslim met een graantje goedheid in zijn hart zal van het hellevuur gered worden

  5. #20
    Te lang

    Reacties
    1.215
    17-04-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Aadamwest Bekijk reactie
    Nu heb je geen enkel besef, pas als je dood bent.. dan pas zul je echt beseffen wat ik bedoel
    Het is nog niet te laat, je kan nog altijd veranderen
    Klopt heb er ook geen besef van, zowiezo is mijn imaan erg zwak.
    Moet veeel veranderen en wat aan mijn geloof doen..
    'Ya muqalib al qoloeb thabit qalbi 3a'la deenek'<3

  6. #21
    JEBLIA

    Reacties
    178
    12-01-2008

    Citaat Geplaatst door Aadamwest Bekijk reactie
    maar niet voor altijd toch? elk moslim met een graantje goedheid in zijn hart zal van het hellevuur gered worden
    niet voor altijd? het feit al dat we daar tijdelijk in terecht komen is al te erg!!!!


    people, als we doodgaan we nemen niemand mee geen moeder geen vader alleen je daden.


    may allah swt give us a easy deathand protect us for our graves

    carpe diem


  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    8.537
    02-01-2009

    Tjah, hoe groot je spijt dan ook zal zijn... De poorten van berouw zijn dan gesloten. En dat terwijl ze nu alhamdullillaah nog niet gesloten zijn!

  8. #23
    Meerdere gebruikers!

    Reacties
    2.104
    09-06-2007

    Er valt niet echt veel te veranderen, ik heb het over kledingstyl, lange en wijde kleding etc etc.
    Maar Alhamdoulilah, ik ben zeker met mijn geloof bezig. Goede topic, Moge Allah je belonen insha'Allaah

    I thank Allah for opening my eyes. For the rest of my life, I'll be with you..




  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    4.015
    14-10-2009

    llay7fed ou llayhdiena weha

    De hel zal schreeuwen om meer en meer

  10. #25
    Gekste Arifi

    Reacties
    1.127
    13-06-2011

    Citaat Geplaatst door neggafa Bekijk reactie
    Klopt heb er ook geen besef van, zowiezo is mijn imaan erg zwak.
    Moet veeel veranderen en wat aan mijn geloof doen..
    zou ik doen als ik jou was
    Citaat Geplaatst door Mvr__Tetouaniaa Bekijk reactie
    niet voor altijd? het feit al dat we daar tijdelijk in terecht komen is al te erg!!!!


    people, als we doodgaan we nemen niemand mee geen moeder geen vader alleen je daden.


    may allah swt give us a easy deathand protect us for our graves
    Jah klopt, dat je daar ff in moet zitten.. maar dat je er OOIT uitkomt en voor altijd daarna in de paradijs zal leven is toch wel beter, dan een ongelovige die NOOIT van de hel gered zal worden..

    dus Alhamdoulillah ben ik moslim.

  11. #26
    Gekste Arifi

    Reacties
    1.127
    13-06-2011

    Citaat Geplaatst door LellaRiffiaa Bekijk reactie
    Tjah, hoe groot je spijt dan ook zal zijn... De poorten van berouw zijn dan gesloten. En dat terwijl ze nu alhamdullillaah nog niet gesloten zijn!
    Klopt, het is dus nog niet te laat.. dat beseffen weinig mensen
    Citaat Geplaatst door M_ariiam Bekijk reactie
    Er valt niet echt veel te veranderen, ik heb het over kledingstyl, lange en wijde kleding etc etc.
    Maar Alhamdoulilah, ik ben zeker met mijn geloof bezig. Goede topic, Moge Allah je belonen insha'Allaah
    Oke dan, Insha allah
    Citaat Geplaatst door gizoh_1 Bekijk reactie
    llay7fed ou llayhdiena weha

    De hel zal schreeuwen om meer en meer
    pfffff..

  12. #27
    Te lang

    Reacties
    1.215
    17-04-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Aadamwest Bekijk reactie
    zou ik doen als ik jou was
    Jah klopt, dat je daar ff in moet zitten.. maar dat je er OOIT uitkomt en voor altijd daarna in de paradijs zal leven is toch wel beter, dan een ongelovige die NOOIT van de hel gered zal worden..

    dus Alhamdoulillah ben ik moslim.
    Gaat zowiezo gebeuren inschallah.
    'Ya muqalib al qoloeb thabit qalbi 3a'la deenek'<3

  13. #28
    Gekste Arifi

    Reacties
    1.127
    13-06-2011

    Chek dit, beschrijving van de Hel!!!



    De Hel zal die dag met 70.000 teugels worden aangesleept en elke teugel zal door 70.000 engelen getrokken worden. De zon en de maan zullen samen met andere dingen die aanbeden werden naast Allah in de Hel geworpen worden op de Dag der Opstanding. Degene die voor de Hel bestemd is zal zo groot verschijnen dat alleen zijn kies even groot is als de berg Uhud. Het afstand tussen de twee schouders van een ongelovige in de Hel zal zijn als een reis van drie dagen afgelegd door een snelle ruiter. Zijn zitplaats zal zo groot zijn als van Mekkah tot Madinah [Dat is ongeveer 500 km]. De bovenste gedeelte van zijn arm zal als Al Bayda zijn, zijn dij zal als Warqaan zijn. De ligtste bestraffing is dat je in schoenen moet staan waarbij je hersenen beginnen te koken, denkende dat hij de zwaarste straf ondergaat. De dikte van de huid van een pmgelovige in de Hel zal 35 meter zijn, zodat hij de pijn sterker voelt.

    Het Vuur van de Hel is 69 keer heter dan het vuur die wij kennen op aarde. Allah heeft 19 engelen als bewakers gesteld over de Hel, elk van die engelen kan de Hele mensheid alleen aan. De brandstof van de Hel bestaat uit mensen en stenen, alles wat je erin werpt is zijn brandstof. In de Hel zullen verschrikkelijk hete winden zijn, niet koel en ze zullen niet Helpen tegen de hitte van de Hel zelf. De mensen van de Hel zullen kokend water drinken, en het zal over hun gezichten worden gegoten. Dat zullen ze drinken en het zal op ze gegooid worden tot het hun zijkanten bereikt en hun ingewanden eruitvallen. De schaduwen zijn van zwarte rook, die de gezichten zullen bedekken, mensen zullen met zwarte gezichten rondgesleurd worden in de Hel.

    Allah heeft de Hel 1.000 jaar laten branden, toen werd het vuur rood. Dan liet Allah het nog 1.000 jaar branden toen werd het vuur wit. En dan liet Allah hem nog een keer 1.000 jaar branden zodat het vuur zwart werd, en het is nu zwart. De Hel heeft vier muren, elke muur is zo groot dat je een reis van 40 jaar moet maken om van de ene kant naar de andere kant te gaan. De gevangenen van de Hel zullen met zware ijzeren vastgeketend worden. Indien je een zo'n ketting om aarde zou zetten zouden de mensheid en jin's samen er niet in slagen het op te tillen. En als je het op een berg zou plaatsen zou die berg uitteen vallen. De huiden zullen vervangen worden nadat ze zijn geroosterd, zodat ze steeds opnieuw de pijn proeven, en de dood bestaat niet daar. De Helbewoners zullen 70.000 keer per dag geroosterd worden, en steeds zullen ze opnieuw hersteldt worden.

    De Hel zal niet gevuld worden totdat Allah zijn 'Voet' erin stopt en het zal schreeuwen, 'Genoeg, Genoeg!'. In het Vuur zullen de gezichten verschrompelen, de mensen zullen om de dood schreeuwen, maar alle gebeden zullen niet verhoord worden. De bewoners van de Hel zullen gewaden dragen, die Allah uit het vuur van de Hel zal snijden, speciaal voor hun. De ongelovigen zullen bij de haren en voorhoofden worden gegrepen en in de Hel geslingerd, met hun gezichten tegen de grond. De harten zullen verminkt worden en vegaan, het vuur van de Hel zal erover heen gaan en niets onverteerd en ongeraakt laten. Wanneer de ongelovigen het Vuur zien, zullen ze om vernietiging schreeuwen en huilen totdat hun tranen op zijn en bloed tranen. Er zullen kuilen ontstaan boven hun wangen en in de grond door de tranen. De Helbewoners zullen zoveel huilen dat er een schip zou kunnen drijven op iemand's tranen.

    De zwarte gezichten van de Helbewoners zullen er gruwelijk uitzien als één van hen op aarde werd getoond zou iedereen sterven van de schrik. De bovenlip van de Helbewoner zal zijn gezicht bedekken en zijn onderlip zal tot zijn navel hangen. De tongen van hen zullen op de grond slepen zodat een ander Hel bewoner erop zal lopen. De voeten van een Mujahid die bedekt zijn door stof op Jihad zullen de Hel niet raken zei de Profeet, Allah's vrede en zegen zij met hem. Een traan gelaten uit vrees voor Allah kan een Oceaan van vuur doven. Ze zullen Addarie eten, dat is een doornige plant dat bekend staat als Ash Shubruq en het groeit in Hijaaz. En ze zullen uit de boom van Zaqqoem eten. Een boom die uit de bodem der Hel ontspringt. De trossen er van zijn als de koppen van duivels. Wanneer ze hun buiken ermee gevuld hebben begint het te koken, waaraan ze zwaar zullen lijden. In de Hel zitten slangen en scorpioenen, als ze je bijten zal je 40 jaar lijden.

    Ze zullen met hete roeden geslagen worden. En als ze hebben gegeten zullen ze dorst krijgen en drinken uit kokend water zoals dorstige kamelen, het zal hun ingewanden openscheuren. Als één druppel van de Zaqqoem op aarde zou vallen, dan zouden alle bewoners van de aarde en hun voedsel vernietigd zijn. Nog iets dat ze zullen eten is Al Gasleen, de spoelsel van wonden, pus. Als je een steen in de Hel zou gooien, zou het 70 jaar duren voor het de bodem zou raken. En het zweet van de mensen van de Hel zullen ze drinken, en ook degenen die op aarde alcohol dronken onder de moslims. Als je een Helbewoner uit het vuur van de Hel haalt en hem hier op op het vuur gooit, dan zal hij rustig slapen. En ijskoude, verschrikkelijk stinkende, dranken zullen ze opdrinken. En Almuhl zullen ze drinken, het is als kokend olie en wanneer het dicht bij iemand gezicht is gebracht, zal het huid van zijn gezicht eraf vallen.

  14. #29
    Gekste Arifi

    Reacties
    1.127
    13-06-2011

    En owjah, ik had dus toch gelijk

    69x heter, jij zei 70x(mvr_tetouania)

  15. #30
    JEBLIA

    Reacties
    178
    12-01-2008

    Citaat Geplaatst door Aadamwest Bekijk reactie
    En owjah, ik had dus toch gelijk

    69x heter, jij zei 70x(mvr_tetouania)
    ik heb het van een imaam dus allah wa3lem
    hij zei 70 keer

    carpe diem