1. #16
    Gekste Arifi

    Reacties
    1.127
    13-06-2011

    Citaat Geplaatst door XxStrawberryxX Bekijk reactie
    Maar je wijdt wel een heel topic aan hem..

    Laat Marokkaanse gasten maar praten. Tis zo een afgezaagd onderwerp. Dak gewoon zoiets heb van, niet weer. Het komt over als gezeur jonge. Mannen horen verdomme niet te zeuren, blegh.
    kyk er stressen

  2. #17
    Bonny&Clyde

    Reacties
    85
    07-02-2011

    Citaat Geplaatst door Aadamwest Bekijk reactie
    Haaaaaahahaah


    en ik let niet op jullie eh khanker lelijkerds, het valt gwn fucking hard op
    oke nu weten we het wel na al die duizende topics van jou.

    ahhahahhahahahhahaha EN JIJ BENT ZE3MA WEL LEKKER achh jongen toch ik heb jou foto gezien en het valt me ook op dat geen ene marokkaanse meisjes jou wilt en dat jij ze dan hier zwart gaat maken om dat ze jou niet mooi vinden eh lelijkerd get a life!!

  3. #18
    Gekste Arifi

    Reacties
    1.127
    13-06-2011

    Citaat Geplaatst door Bbrowneyess Bekijk reactie
    oke nu weten we het wel na al die duizende topics van jou.

    ahhahahhahahahhahaha EN JIJ BENT ZE3MA WEL LEKKER achh jongen toch ik heb jou foto gezien en het valt me ook op dat geen ene marokkaanse meisjes jou wilt en dat jij ze dan hier zwart gaat maken om dat ze jou niet mooi vinden eh lelijkerd get a life!!
    Hou je toetsenbord een beetje rustig, niet kapot maken

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    57
    04-11-2008

    maar biatchez horen verdomme niet trots te zijn op het feit dat ze biatchez zijn... owla la?
    Cause in my mind i see sunshine

  5. #20
    x

    Reacties
    5.787
    25-12-2008

    Citaat Geplaatst door Aadamwest Bekijk reactie
    kyk er stressen
    Maar jij zeurt Adam, waarom doe je da?

  6. #21
    Meerdere gebruikersX

    Reacties
    179
    18-08-2010

    Citaat Geplaatst door Bbrowneyess Bekijk reactie
    oke en ben je nu klaar?



    ja dat weet ik ook wel..

    ik heb nu een hele erge znoen van hem gekregen. okee we weten nu wel dat hij marokkaanse meisjes haat. dat had hij wel duidelijk gemaakt op zijn andere topics. maar een ander punt waarom let hij dan steeeds op ons.??
    hahahaha spreeek maar voor jezelf meid... niemand let op my.. deze mensen hier op m.nl al helemaaal niet.. ik ken ze nie.,zij kenne my niet

    je zegtt et zelfff boeitttt je niet tochh iwaa geen aaandacht aan bestede..of je gaat direct een discussie aan met hem en niet onnodige topic openen over hem specifiek.



    et is maaar m.nl...take it easyyyyyyyyyyyyy

  7. #22
    Bonny&Clyde

    Reacties
    85
    07-02-2011

    Citaat Geplaatst door BentHajjAl3arbi Bekijk reactie
    Laat die jongen lekker. Ieders zijn ding jij houdt toch ook niet van zwervers?
    Citaat Geplaatst door Aadamwest Bekijk reactie
    Haaaaaahahaah


    en ik let niet op jullie eh khanker lelijkerds, het valt gwn fucking hard op
    Citaat Geplaatst door M.abou Bekijk reactie
    maar biatchez horen verdomme niet trots te zijn op het feit dat ze biatchez zijn... owla la?
    maar crimineeltjes horen ook niet trots te zijn op het feit dat ze crimineeltjes zijn en van die smerige players en proyers. owla lla eh goya??

  8. #23
    Gekste Arifi

    Reacties
    1.127
    13-06-2011

    Citaat Geplaatst door XxStrawberryxX Bekijk reactie
    Maar jij zeurt Adam, waarom doe je da?
    hahaha, ik zeur niet, vind het lachwekkend ik zie het alleen steeds vaker.. misschien dat het door die topic paar wijven weer van gedachte veranderen en weer die kroeshaar in zwart verven, en beseffen dat het ze voor geen ene moer staat

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    57
    04-11-2008

    Citaat Geplaatst door Bbrowneyess Bekijk reactie
    maar crimineeltjes horen ook niet trots te zijn op het feit dat ze crimineeltjes zijn en van die smerige players en proyers. owla lla eh goya??
    hier ga je de mist in... ik ben geen crimineel,player zelfs geen proyer(i dont know what the fuck that is) als ik er een was zou ik het niet toegeven.
    jij komt op voor de biatchez ... je zegt dat je zelf een biatch bent en je gedraagt je als een domme ho. so shut the fuck up.
    Cause in my mind i see sunshine

  10. #25
    x

    Reacties
    5.787
    25-12-2008

    Citaat Geplaatst door Aadamwest Bekijk reactie
    hahaha, ik zeur niet, vind het lachwekkend ik zie het alleen steeds vaker.. misschien dat het door die topic paar wijven weer van gedachte veranderen en weer die kroeshaar in zwart verven, en beseffen dat het ze voor geen ene moer staat
    Jij heb nooit een knap Marokkaanse blondje gezien? Vast wel. Haha, nou bedankt. Kroeshaar zegt ie. Maar Marokkaanse grietjes willen ook experimenteren Adam. Mag da niet meer? Waarom sluit je niet voor 1 keer je ogen en zeg je: Ah joh denya henya.

  11. #26
    Gekste Arifi

    Reacties
    1.127
    13-06-2011

    Citaat Geplaatst door XxStrawberryxX Bekijk reactie
    Jij heb nooit een knap Marokkaanse blondje gezien? Vast wel. Haha, nou bedankt. Kroeshaar zegt ie. Maar Marokkaanse grietjes willen ook experimenteren Adam. Mag da niet meer? Waarom sluit je niet voor 1 keer je ogen en zeg je: Ah joh denya henya.
    Ik sluit zovaak genoeg me ogen, heb het deze paar dagen wel shen stuk of 15 gezien

    daarom dacht ik ff ingrijpen

  12. #27
    Bonny&Clyde

    Reacties
    85
    07-02-2011

    Citaat Geplaatst door M.abou Bekijk reactie
    hier ga je de mist in... ik ben geen crimineel,player zelfs geen proyer(i dont know what the fuck that is) als ik er een was zou ik het niet toegeven.
    jij komt op voor de biatchez ... je zegt dat je zelf een biatch bent en je gedraagt je als een domme ho. so shut the fuck up.
    sinds wanneer hoor je mij dat zeggen als ik vrargen mag .??

    ahha wat een domme gay

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    44
    12-02-2011

    Wonder why they call you bitch...

  14. #29
    x

    Reacties
    5.787
    25-12-2008

    Citaat Geplaatst door Aadamwest Bekijk reactie
    Ik sluit zovaak genoeg me ogen, heb het deze paar dagen wel shen stuk of 15 gezien

    daarom dacht ik ff ingrijpen
    Mijn punt is, het zou je niet moeten boeien. Al liepen ze naakt over straat, Heb jij er profijt van als je op Marokkaanse meiden let? Nee, maar je komt wel over als een zeur haha.

    Ingrijpen, en daardoor zullen ze veranderen?

  15. #30
    Gekste Arifi

    Reacties
    1.127
    13-06-2011

    Ey topicstarter, gooi je kontje in de lucht eh behaarde wijf de zeb