1. #181
    Miss revolvertje !

    Reacties
    42
    05-06-2010

    Upp! ik heb zin in verhalen !

  2. #182
    Miss revolvertje !

    Reacties
    42
    05-06-2010

    Okaaay nou ik , :
    In de boot he , njaa die dag bewoog die super super erg !
    niemand kon ertegen behalve ik en mn papa, opeeens ik pak luchtbed midden in de boot leg ik hem neer en ik ga slapen , gewoon die mensen moesten over me heen gaan springen ofsoo was bij stoelen , opeeeeens komt wahed dikke jongen , over me heen lopen opeeeeeeeeens kottste die helemaaaal op mn benen ,
    wejoo iedereen keek me aan, ik was al clean ensoo : /

  3. #183
    Verbannen

    Reacties
    30.112
    20-06-2009

    Allemaal leugens liegen is haram





    hd

  4. #184
    MVC Lid

    Reacties
    2.217
    13-02-2011

    Citaat Geplaatst door Berbesbloedje Bekijk reactie
    Okaaay nou ik , :
    In de boot he , njaa die dag bewoog die super super erg !
    niemand kon ertegen behalve ik en mn papa, opeeens ik pak luchtbed midden in de boot leg ik hem neer en ik ga slapen , gewoon die mensen moesten over me heen gaan springen ofsoo was bij stoelen , opeeeeens komt wahed dikke jongen , over me heen lopen opeeeeeeeeens kottste die helemaaaal op mn benen ,
    wejoo iedereen keek me aan, ik was al clean ensoo : /
    Iegg, was het wel lekker?
    Citaat Geplaatst door HD_ Bekijk reactie
    Allemaal leugens liegen is haram





    hd
    Wat rabbel jij?

    Schoonheid zonder schaamte, is als een geurloze roos.


  5. #185
    Temsamane

    Reacties
    1.465
    10-02-2007

    Citaat Geplaatst door -Hogebloeddruk Bekijk reactie
    Wanneer ga jij dan?
    Ik ga pas 3 augustus

  6. #186
    Miss revolvertje !

    Reacties
    42
    05-06-2010

    Citaat Geplaatst door -Hogebloeddruk Bekijk reactie
    Iegg, was het wel lekker?

    Wat rabbel jij?

    echt erg wollah : /

  7. #187
    MVC Lid

    Reacties
    2.217
    13-02-2011

    Citaat Geplaatst door vidjost Bekijk reactie
    Ik ga pas 3 augustus
    Oeh, wel laat. Ach je gaat we3da!
    Citaat Geplaatst door Berbesbloedje Bekijk reactie

    echt erg wollah : /
    Dat snap ik.

    Schoonheid zonder schaamte, is als een geurloze roos.


  8. #188
    -

    Reacties
    40
    30-12-2008

    . leuk al die verhalen!



    Nou wat ik heb meegemaakt was gewoon kapot lachen.. als ik er nu terug aan denk samen met mijn neven dan gaan we nog steeds stuk!

    onderweg 2009, vorig jaar ben ik niet geweest.

    Mohiem, we zijn dus tbarkeAllah met 5 auto's gegaan. Was super gezellig, allemaal familie..
    We waren dus in frankrijk de grens, bijna in spanje.
    Het was heel donker en de bestuurders wouden even gaan slapen mama's dus ook.
    Behalve de senioren, we zaten op een deken, met zn alle, opgeschoren koppen,trainingspakken, wij dames in onze marokkaanse pyama's hoofddoek naar achteren. Verhaaltjes vertellen aan elkaar, dingen naar boven halen van toen we nog jong waren, jongens deden shisha, dames praten over koetjes en kalfjes. Mohiem er was dus zo een buurman van ons, die ook meeging.. en hij sliep dus naast een vrachtwagen op de grond..Wij hadden het helemaal niet door. Mohiem die vrachtwagen ging starten, en die maken kei hard geluid! Dus die buurman meskien hij dacht het zijn dieven met pistolen, hij schrok he, die actie van hem herriner ik me tot de dag van vandaag. Hij sprong uit zijn slaapzak (weet echt niet hoe dat heeft gedaan, want als ik de slaapzak open wil maken duurt het me 10 minuten en hij deed het in 5 sec)en schreeuwde wayaaaa yamaaaa!!! Kei hard! En wat hadden wij gelachen om hem.. zijn actie was gewoon perfect. Mijn neef schreeuwde, achter je ren ren ren!!!! Wollah meskien, hij rennen.. vergat alles zijn geld vrouw( ze waren oud en maar met zn tweeen). Hij schelden, diend jemag, mis 'n lehraam, alihoed. Hij was helemaal vergeten dat hij niet alleen was. HAHAHAH, echt gruwelijke tijden.


    Maar 1 juli weer inschAllah maar dan met 3 auto's wel met mijn neven!

  9. #189
    El7oub elhaqiqi.

    Reacties
    7.463
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door -Hogebloeddruk Bekijk reactie
    3 dagen tering ey!
    Op dat moment kei erg!
    Als ik er nu aan denk, hahah moet ik er wel om lachen.
    Op dat moment, was ik er zeker van dat ik NOOIT meer met de auto naar Marokko wilde gaan.. Maar chitt eéý wat mis ik dat nu.

    El7amdoelilaah te allen tijden.


  10. #190
    MVC Lid

    Reacties
    2.217
    13-02-2011

    Citaat Geplaatst door Chapi_utregter Bekijk reactie
    . leuk al die verhalen!



    Nou wat ik heb meegemaakt was gewoon kapot lachen.. als ik er nu terug aan denk samen met mijn neven dan gaan we nog steeds stuk!

    onderweg 2009, vorig jaar ben ik niet geweest.

    Mohiem, we zijn dus tbarkeAllah met 5 auto's gegaan. Was super gezellig, allemaal familie..
    We waren dus in frankrijk de grens, bijna in spanje.
    Het was heel donker en de bestuurders wouden even gaan slapen mama's dus ook.
    Behalve de senioren, we zaten op een deken, met zn alle, opgeschoren koppen,trainingspakken, wij dames in onze marokkaanse pyama's hoofddoek naar achteren. Verhaaltjes vertellen aan elkaar, dingen naar boven halen van toen we nog jong waren, jongens deden shisha, dames praten over koetjes en kalfjes. Mohiem er was dus zo een buurman van ons, die ook meeging.. en hij sliep dus naast een vrachtwagen op de grond..Wij hadden het helemaal niet door. Mohiem die vrachtwagen ging starten, en die maken kei hard geluid! Dus die buurman meskien hij dacht het zijn dieven met pistolen, hij schrok he, die actie van hem herriner ik me tot de dag van vandaag. Hij sprong uit zijn slaapzak (weet echt niet hoe dat heeft gedaan, want als ik de slaapzak open wil maken duurt het me 10 minuten en hij deed het in 5 sec)en schreeuwde wayaaaa yamaaaa!!! Kei hard! En wat hadden wij gelachen om hem.. zijn actie was gewoon perfect. Mijn neef schreeuwde, achter je ren ren ren!!!! Wollah meskien, hij rennen.. vergat alles zijn geld vrouw( ze waren oud en maar met zn tweeen). Hij schelden, diend jemag, min 'n lehraam, alihoed. Hij was helemaal vergeten dat hij niet alleen was. HAHAHAH, echt gruwelijke tijden.


    Maar 1 juli weer inschAllah maar dan met 3 auto's wel met mijn neven!


    inchAllaah!
    Citaat Geplaatst door girl13 Bekijk reactie
    Op dat moment kei erg!
    Als ik er nu aan denk, hahah moet ik er wel om lachen.
    Op dat moment, was ik er zeker van dat ik NOOIT meer met de auto naar Marokko wilde gaan.. Maar chitt eéý wat mis ik dat nu.
    Hahaha, ik snap wat je bedoeld.

    Schoonheid zonder schaamte, is als een geurloze roos.


  11. #191
    MVC Lid

    Reacties
    2.217
    13-02-2011

    Hahaha, jij gaat ook al bijna ey!

    Schoonheid zonder schaamte, is als een geurloze roos.


  12. #192
    -

    Reacties
    40
    30-12-2008

    Of

    Mijn oom uit belgië, was ook met ons meegegaan.

    Ik hij en mijn andere oom uit nl, liepen ff naar de toiletten dit was in spanje (afgelegen plek) je had alleen bos en wc's en tafels..
    Mohiem nadat we klaar waren, liep ik en mijn oom uit nl naar de auto. En mijn oom uit belgie die was nog niet klaar, dus wij dachten oh die zal wel een grote boodschap doen. Na 10 minuten wachten was hij er nog steeds niet. Dus mijn oom uit nl, knipoogde en zei ey chapi kom we gaan ff lopen. Onderweg dus grapte mijn oom, en zei wesh heeft hij diaree ofzo, ik zo Allah oe a3lem a 3zizi komt denk ik door al die voedsel van 2 dagen( we schamen ons niet voor elkaar -hihi-), mohiem mijn oom was dus allaang al klaaar, mesha hij zat vast in de wc En had geen tel bij niks, en het was dus donker en wc was super leeg. Toen wij daar kwamen aanlopen, hoorde gebonk, DOEFDOEFDOEFF op de wc deur, 3AWEENN(help) Ik dacht oh my god, shihaja waka3(iets is gebeurt)..

    Het was dus mijn oom, die vast zat.. hij zo chapi ik zit vast, ik dacht het zijn dieven die mij hebben opgesloten en wachten totdat iedereen weg is om mij te bestelen. Ik kwam 3awed echt niet bij, de rest kwam bij rennen, esh wakka3, ik zo WUHAHAHA 3amii zit vast hahahaa. Mijn pa zo, sir sir 3lash ket dahaak? Ik zo wuahahaha sorry a ba, maar is lachen. Hij zegt waren dieven die mij willen bestelen, wat moeten ze meenemen zijn kleren nig?... de rest moest om mij lachen omdat ik zo dom deed en niet bij kwam. Mohiem ze hebben deur opengemaakt met een mesje! Voordat ze hem eruit kregen.

    Telkens als we elkaar zien, zegt hij hiwa chapi weer vast zitten in de wc nig

  13. #193
    MVC Lid

    Reacties
    2.217
    13-02-2011

    Citaat Geplaatst door Chapi_utregter Bekijk reactie
    Of

    Mijn oom uit belgië, was ook met ons meegegaan.

    Ik hij en mijn andere oom uit nl, liepen ff naar de toiletten dit was in spanje (afgelegen plek) je had alleen bos en wc's en tafels..
    Mohiem nadat we klaar waren, liep ik en mijn oom uit nl naar de auto. En mijn oom uit belgie die was nog niet klaar, dus wij dachten oh die zal wel een grote boodschap doen. Na 10 minuten wachten was hij er nog steeds niet. Dus mijn oom uit nl, knipoogde en zei ey chapi kom we gaan ff lopen. Onderweg dus grapte mijn oom, en zei wesh heeft hij diaree ofzo, ik zo Allah oe a3lem a 3zizi komt denk ik door al die voedsel van 2 dagen( we schamen ons niet voor elkaar -hihi-), mohiem mijn oom was dus allaang al klaaar, mesha hij zat vast in de wc En had geen tel bij niks, en het was dus donker en wc was super leeg. Toen wij daar kwamen aanlopen, hoorde gebonk, DOEFDOEFDOEFF op de wc deur, 3AWEENN(help) Ik dacht oh my god, shihaja waka3(iets is gebeurt)..

    Het was dus mijn oom, die vast zat.. hij zo chapi ik zit vast, ik dacht het zijn dieven die mij hebben opgesloten en wachten totdat iedereen weg is om mij te bestelen. Ik kwam 3awed echt niet bij, de rest kwam bij rennen, esh wakka3, ik zo WUHAHAHA 3amii zit vast hahahaa. Mijn pa zo, sir sir 3lash ket dahaak? Ik zo wuahahaha sorry a ba, maar is lachen. Hij zegt waren dieven die mij willen bestelen, wat moeten ze meenemen zijn kleren nig?... de rest moest om mij lachen omdat ik zo dom deed en niet bij kwam. Mohiem ze hebben deur opengemaakt met een mesje! Voordat ze hem eruit kregen.

    Telkens als we elkaar zien, zegt hij hiwa chapi weer vast zitten in de wc nig

    Schoonheid zonder schaamte, is als een geurloze roos.


  14. #194
    -

    Reacties
    40
    30-12-2008

    Citaat Geplaatst door -Hogebloeddruk Bekijk reactie


    Hahahah, ik mis 't echt!

  15. #195
    MVC Lid

    Reacties
    2.217
    13-02-2011

    Ufff, k ook. 1 juli inchAllaah weer.

    Schoonheid zonder schaamte, is als een geurloze roos.