1. #151
    MVC Lid

    Reacties
    1.164
    15-01-2007

    Citaat Geplaatst door -Hogebloeddruk Bekijk reactie
    Ik snap het niet zie alleen maar bootman bootman staan..

    Ziek.

    Kijk. Mijn broer had kaartje voor 2 personen. Wij hadden kaartje voor ma+pa+ik. Later stapte mijn broer bij ons is en dus was zijn kaartje bij mijn andere broer. Mijn broer was al naar binnen. Alleen ja? Hoe kan mijn andere broer naar binnen zonder kaartje.
    Gelukkig was die bootman aardig en zoekte hij het kaartje terug van broer die nog niet in de boot was. Maar het grappigste blijft de reactiee van mijnn moeder. Ze had hele planning.

  2. #152
    MVC Lid

    Reacties
    2.217
    13-02-2011

    Citaat Geplaatst door Miss_Nadoria Bekijk reactie

    Kijk. Mijn broer had kaartje voor 2 personen. Wij hadden kaartje voor ma+pa+ik. Later stapte mijn broer bij ons is en dus was zijn kaartje bij mijn andere broer. Mijn broer was al naar binnen. Alleen ja? Hoe kan mijn andere broer naar binnen zonder kaartje.
    Gelukkig was die bootman aardig en zoekte hij het kaartje terug van broer die nog niet in de boot was. Maar het grappigste blijft de reactiee van mijnn moeder. Ze had hele planning.
    Haha, nu snapt k het!

    Schoonheid zonder schaamte, is als een geurloze roos.


  3. #153
    MVC Premium

    Reacties
    1.317
    17-08-2009

    MVC Premium MVC Premium
    ]Wij hadden autopech in Spanje. Was dramaaaaaaaaaaaaa! Pfff, we moesten met die wegenwacht meee naar hun garage.. Dus daar aangekomen, moesten ze de banden verwisselen. Nou 't leek net of het een jaar duurde. De manne gingen lekker slapen en uitrusten. Wij moesten op een ministoeltje wakker blijven en als je pech had zat je gewoon op de grond op zo'n kleed ofso, levenloos zonnepitte eten! Maaaar verder is het geweldig, tis altijd gezellig. Hahah, ik kan me nog herinneren dat ik aan zo'n tafeltje zat te wachten op shen brooodje, en vervolgens mijn broer en zijn vriend zie aan komen lopen met een bord allerlei lekkere broodjes, mijn ma dus: 'Mennie toefied mara tiegroemien ni shek 3awed? Mn broer: Gwn hebbe ze ons gratis gegeven. (ze3ma, die hadden ze gewoon stiekem uit de tankstation meegenomen!) :gieche: Dus later geeft mn broer mij knipoog, ik ging dus helemaal lachen.

  4. #154
    MVC Lid

    Reacties
    2.217
    13-02-2011

    Oh stelen is 7araaaaam. Marokkaanen zijn gewoon zjo3-leiers.

    Schoonheid zonder schaamte, is als een geurloze roos.


  5. #155
    El7oub elhaqiqi.

    Reacties
    7.463
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Is er nog iemand.

    Heb net alle verhalen gelezen lol, krijg er Marokko kriebels van.

    El7amdoelilaah te allen tijden.


  6. #156
    Belgicaaa ♥

    Reacties
    1.820
    05-04-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Boele3beth_O7O Bekijk reactie
    Hahahah Okee en nu ben ik.

    Ik weet nog als we gaan in onze 207 ahah wolaah rwinna, we hebben daar achter een bed waar we met ze alleen in gaan.
    altijd vechtend richting maroccos, hiwaa als ik met mijn broer aan het vechten ben dan schreuwt mijn paa heel de dag ik ga zo stoppen wolaah teh ik kom naar jullie toe, gaat tie ons bedreigen met wacht nog een paar km en dan ben ik bij een tankstaion wij helemaal bang. en zeggen tegn mij broer saff saff strx zijn we de pineut, paar min later wij zien pompstation steeds in de buurt komen zie je ons helmaal stil zitten wij rijden pompstation voorbij saffie wij beginnen weer mij vader weer helemaal schrreuwen met zijn andere hand aan de stuur en de andere ons helemaal knijpen wollaah wij helemaal die hand ontwijkeen dooodlacheen ahaaha! of als wij uitstappeen wolaaah gewooon hele keuken daarnaast koelkast kleine gasfornuis mohiem kortom hele keuken naast de autoo en dan al die mensen zo naar ons kijken ahaa gataaar gewoon. en dan probeert mijn vader meskieen te slapen en wij helmaaal schreuweeen alles geeef mij kk nitendo of waaar zyn mij oordopjes mohieem dat sooort dingen en dan heel de dag met de bal speleen todaat tie weer op mijn paa de hoofd komt aha wolaahilaa hij heeft die bal gewoon helemaaal leeg gestokeen meskieen was igen mooie disneey bal van mij zusje aaha.
    of als we daar aankomen gaan we helmaal azjnoen doen mij me maa, dan rennen wij gelijk naar onze oma toe je weet hoe dat gaat oma helpt je altijd en mij ma slaaat nooit waar mijn omaa bij is en dan gaan we zemaa gekke bekken trekken achter haar rug, meshaa als wij thuis zijn die marokaanse slipper pff, hoe dan ook hij is gewooon altyd raaaak, je hebt vast wel zo een slipper gevoelt die plastic harde soort ahaha mohieeem dat.
    ik heb kapooot veel meegemaakt in magreb vroeger ik miss die tydeen wolaaaah.
    okee en nu ben ik moee haha
    Je hebt masha allah mooie ogen

    Subhan Allah, Alhamdoelilah, la illaha illa Allah wa Allahoe Akbar


  7. #157
    Belgicaaa ♥

    Reacties
    1.820
    05-04-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door atlasleeuw070 Bekijk reactie
    wollah leveahh bij die marokaanse parkeerplaats voor bij madrid. Douchen met koud wat gek, of je nou wilt of niet.
    ja hahahaha ma das denk ik voor de bestuurders om wat op te frissen en goe wakker te worden

    Subhan Allah, Alhamdoelilah, la illaha illa Allah wa Allahoe Akbar


  8. #158
    Belgicaaa ♥

    Reacties
    1.820
    05-04-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Aub zet vertaling bij als jullie zinnen in het berbers gebruiken. Niet iedereen verstaat berbers.

    Subhan Allah, Alhamdoelilah, la illaha illa Allah wa Allahoe Akbar


  9. #159
    Belgicaaa ♥

    Reacties
    1.820
    05-04-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door tweety_sweety Bekijk reactie
    Nou even denken, denk dat ik er ook 1 heb voor jullie
    We waren dus met de hele familie naar Marokko gegaan(toch een aantal jaar geleden hoor).
    En die jaar hadden we echt veel bagage meegenomen je weet wel boven op de auto.
    Dus we waren in Spanje en plots hielden politiemannen ons tegen en moesten we aan de kant.
    Het waren echt strenge mannen, zeker racisten ofzo
    Mouhim ze zagen dus al die bagage en zeiden tegen men vader: ja jullie mogen niet verder rijden, we willen jullie bagage checken.
    Dus men vader en broer moesten op de dak van de auto en moesten alles uitpakken en eraf halen, echt erg.
    Mouhim ze hadden daar zo'n heel grote container staan en zeiden van dit mogen jullie niet meenemen en dit en dit.. Echt kei veel spullen en wat deden ze ermee, ze gooiden al die spullen in die reuze container.(Ze gooiden gewoon onze spullen weg!!)
    Er viel gewoon niet te discussiëren met hun.
    Maar Soubhanallah, ze kregen opeens een oproep via telefoon, ze moesten ergens zijn dus 1 van die agenten zei tegen men vader van jullie blijven hier, we zijn over 10 minuten terug ofzo, ok. Men vader zei ok.
    Dus net dat ze wegreden begon men vader tegen men oudste broer te roepen van spring op die container, snel!
    Dus men broer sprong echt op die container en ging erin om al onze spullen er terug uit te halen en naar men vader te gooien, zodat we ze terug op onze auto konden plaatsen, wij snel alles inpakken voor die politie terug kwamen en wegrijden voor ons leven.
    Wayaw dat was echt spannend jong, Oeff!
    hahahahahah deze is goe! wollah zo moet dat!

    Subhan Allah, Alhamdoelilah, la illaha illa Allah wa Allahoe Akbar


  10. #160
    MVC Lid

    Reacties
    11
    15-09-2010

    hahahha lag me hier kapot man nu heb ik egt zin in marokko man 1 juli inshalah

  11. #161
    MVC Lid

    Reacties
    2.217
    13-02-2011

    Citaat Geplaatst door F-bell Bekijk reactie
    deze vergeet ik nooit van mijn leven niet dit is echt zo'n verhaal om te vertellen aan je kleinkinderen. mouhim ik mijn broertjes en neven waren alleen naar marokko gegaan zonder nichten etc. ouders etc. mouhim 4 auto's klaar. met in elk auto een bal. maar ééntje was getekend door wa7ed voetballer welke weet ik ook niet was van mijn neefje. daar bij die boot gingen we daarmee voetballen. waar komt die bal terecht in het water echt hartpijn voor mijn neefje meskien. die mannetje was toen nog 9 jaar ewa hij huilen. mijn broertje die was 16 hij was echt gataar. wat doet die man hij tilt mijn neefje op stopt hem in de auto en doet deur opslot. doet kofferbak open en haalt zijn zwemshort eruit. trek die aan doet tshirt uit. gaat die water in springen en haalt die bal eruit komt terug via wa7ed trappetje. Wollah doodlachen mijn neefje helemaal blij toen hij zijn bal terug kreeg. volgensmij hebben mensen hier hem wel gezien. was in eind juni 2005 bij almeria.
    Hahaha, ziek.

    Schoonheid zonder schaamte, is als een geurloze roos.


  12. #162
    El7oub elhaqiqi.

    Reacties
    7.463
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Ik ga plaatsen, een hele lange tekst.

    El7amdoelilaah te allen tijden.


  13. #163
    El7oub elhaqiqi.

    Reacties
    7.463
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Looll, het is kapot lang. Heb ik jaar geleden getypt op een ander forum.

    El7amdoelilaah te allen tijden.


  14. #164
    MVC Lid

    Reacties
    2.217
    13-02-2011

    Doete maar.

    Schoonheid zonder schaamte, is als een geurloze roos.


  15. #165
    MVC Lid

    Reacties
    11.639
    07-01-2011

    Citaat Geplaatst door MisS_Ronaldo07 Bekijk reactie
    hahahahahah deze is goe! wollah zo moet dat!
    Haha wayaw het was net alsof ik in een actie-film was terecht gekomen.
    Ze hebben denk ik nog nooit (portbagage) bagage boven op de auto zo snel ingepakt als toen haha
    Men vader plankgas gegeven!
    Haha ewa ja, is toch normaal. We hebben betaald voor die spullen en hun gaan het gewoon weggooien het waren echt meubels enz.