1. #31
    Alpha Beta Gamma

    Reacties
    27.082
    10-01-2005

    Citaat Geplaatst door Nienke Bekijk reactie
    Dat zou wel kunnen idd, wassing wordt meer een probleem maar goed dat kan gewoon op het toilet dan..

    Geen idee, ik zit momenteel met een product dat ik graag op de markt wil brengen maar ik weet nog niet precies hoe ik dat moet aanpakken.
    Heb hiervoor een technisch ontwerp-bureau nodig die me op weg helpt zonder mijn idee te jatten dus ik moet het idee snel vast laten zetten..
    Tof! Insha Allaah komt er wat van. Mijn man stopt per 1 juli met z'n studie en wil een eigen webshop beginnen.. Komt wel veel bij kijken, maar hoop dat het lukt.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    5.364
    30-10-2003

    Citaat Geplaatst door Roedaina Bekijk reactie
    Heb je gehoekt
    Klinkt ideaal. Mag ik weten bij welke werkgever je zit. Ik woon ook in amsterdam.

    Dat van fadjr op tijd bidden is zo waar. Ik ben ook begonnen en het is nog niet opn alle dagen gelukt. Maar na mijn menstruatie ga ik ercht voor de volle 100 procewnt voor insa allah.

    Ik ben ook van plan, om bij mijn nieuwe baan, als ik die vind op het werk te bidden. Ik kan me niet voorstellen dat een werkgever moeilijk zal doen, als je het in je eigen tijd doet.
    Peace out!

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    2.614
    01-10-2009

    Citaat Geplaatst door houdaatje Bekijk reactie
    Werk gewoon op het werk heerlijk! Elke keer thuis komen en dan de hele dag bidden pffff...

    Zij weten dat wanneer ik naar de andere kamertje toe ga dat ik gewoon ben gaan bidden.
    Ik denk dat je werkgever daar ook heel blij mee is
    God never promised you days without pain
    Laughter without sarrow,sun without rain
    But he did promised strenght for you everyday

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    2.614
    01-10-2009

    Oke nu on-topic; ik bid af en toe in mijn pauze als ik een rustig plekje kan vinden waar ik mij kan afzonderen. Maar als het te druk is bid ik niet op het werk. Ik heb het bewust niet aangegeven dat ik bid, omdat ik bij voorbaat al weet dat zij daar moeilijk over gaan doen (al is het in mijn eigen pauze).
    Wat betreft da3wa; ik heb het regelmatig met mijn collega's over Allah en het geloof, vooral omdat er een aantal zijn die dat al heel interessant vonden en vragen over stellen. Wie weet gebruikt Allah SWT mij als om die mensen tot het geloof doen keren.
    God never promised you days without pain
    Laughter without sarrow,sun without rain
    But he did promised strenght for you everyday

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    2.614
    01-10-2009

    Citaat Geplaatst door Roedaina Bekijk reactie
    Heb je gehoekt
    Ik ben nu ook wel nieuwsgierig geworden, zou je mij er een pm over willen sturen?
    God never promised you days without pain
    Laughter without sarrow,sun without rain
    But he did promised strenght for you everyday

  6. #36
    MVC Premium

    Reacties
    28.180
    27-06-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door _Nameless_ Bekijk reactie
    Ik ben nu ook wel nieuwsgierig geworden, zou je mij er een pm over willen sturen?
    Idem dito

  7. #37
    Khaleesi of m.nl

    Reacties
    3.816
    21-08-2008

    Mij ook
    Offline.

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    1.909
    28-11-2009

    Citaat Geplaatst door Nienke Bekijk reactie
    Hoe gaat dat zijn z'n werk..? Doe je dat in je pauze of kun je weg als het gebedstijd is?
    Wat vinden je collega's en werkgever ervan?
    En welke vormen van aanbidding doe je nog meer op het werk?
    Bijvoorbeeld dhikr?
    En wie doet er da3wa tijdens het werk?

    En wie bidt er salaat Fadjr tijdens werkdagen..?
    Dus je staat om 3.00 op om te bidden, ga je daarna weer terug naar bed op blijf je op?
    Nee, ik bid niet op het werk (helaas). Ik heb het ook nooit gevraagd, gezien de kamers hier geheel uit glas bestaan, wat mij een ongemakkelijk gevoel geeft. Het is verder ook vrij moeilijk om een kamertje te krijgen..

    Welke vorm van Dikr? Ik wend me vaak tot Allah swt om hem te vragen mij te verlossen van deze omgeving, alhoewel ik niet denk dat je daarop doelt....

    Mocht het onderwerp Islam ter sprake komen, dan probeer ik dingen uit te leggen ( voor zover mijn kennis rijkt). Ik geloof (in dit geval) persoonlijk niet zo in een echt overduidelijk offensief als het om da3wa gaat.

    Incidenteel word ik met Fadjr wakker.

    Kortom er is een hoop te verbeteren ...

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    1.642
    06-05-2010

    Ik heb jullie gehoekt

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    5.364
    30-10-2003

    Roudaina, ik zie niets.
    Peace out!

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    2.614
    01-10-2009

    Ik zie ook niets
    God never promised you days without pain
    Laughter without sarrow,sun without rain
    But he did promised strenght for you everyday

  12. #42
    *getrouwd*

    Reacties
    306
    26-02-2002

    Citaat Geplaatst door Roedaina Bekijk reactie
    Altijd plek. Check hoekje
    Oh echt?? en amsterdam?? ben ook geinteresseerd..... vertel, vertel....
    Baby djelli is zo'n schatje! Rabbi i 7afdo o Galihli

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    2.614
    01-10-2009

    Citaat Geplaatst door Roedaina Bekijk reactie
    Heb je gehoekt
    Ik wil je ook 'hoeken' maar ik weet niet hoe. Maar goed, ik moest wel lachen om je antwoord want het was eigenlijk ook zo voor de hand liggend hahaha
    God never promised you days without pain
    Laughter without sarrow,sun without rain
    But he did promised strenght for you everyday

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    1.258
    17-06-2008

    Ik ben ook nieuwsgierig... Kijk maar uit, straks gaan al die dames solliciteren..
    grapje..

  15. #45
    salut! ça va?!

    Reacties
    1.361
    21-11-2008

    hahaha ik wil ook gehoekt worden roudaina. klinkt ideaal