1. #46
    The eyes never lie!

    Reacties
    1
    12-06-2011

    Ahahahahaa souussien msekien uppp

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    120
    11-10-2009

    ielh mijn excuses mensen voor die vieze moP!

  3. #48
    The eyes never lie!

    Reacties
    1
    12-06-2011

    Oud maar blijft leuk hihi

    Ahmed rijdt met de wagen over een brug. Plots doet een patrouille hem stoppen. De agent zegt: "Proficiat, meneer, u bent de duizendste wagen die over deze nieuwe brug rijdt en u ontvangt daarom 1.000 EUR!" Ahmed antwoordt: "Ikke blij, ikke nu rijbewijs kunnen halen!" Zijn vrouw die naast hem zit zegt verontschuldigend: "Agent, niet geloof wat Ahmed zeggen, hij beetje te veel drinken vandaag!" Zijn schoonvader op de achterbank roept: "Ziedewel, Ahmed! Ik gezegd hebben jij met gestolen auto niet ver geraken!" Zijn zoon, eveneens op de achterbank, zegt: "Papa, waarom jij praten met polies? Jij toch altijd zeggen zijn allemaal klootzakken!" Plots roept een stem vanuit de koffer: "Wat gebeuren, Ahmed? Wij al over grens zijn?"

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    120
    11-10-2009

    Citaat Geplaatst door S.oujdiaa Bekijk reactie
    Oud maar blijft leuk hihi

    Ahmed rijdt met de wagen over een brug. Plots doet een patrouille hem stoppen. De agent zegt: "Proficiat, meneer, u bent de duizendste wagen die over deze nieuwe brug rijdt en u ontvangt daarom 1.000 EUR!" Ahmed antwoordt: "Ikke blij, ikke nu rijbewijs kunnen halen!" Zijn vrouw die naast hem zit zegt verontschuldigend: "Agent, niet geloof wat Ahmed zeggen, hij beetje te veel drinken vandaag!" Zijn schoonvader op de achterbank roept: "Ziedewel, Ahmed! Ik gezegd hebben jij met gestolen auto niet ver geraken!" Zijn zoon, eveneens op de achterbank, zegt: "Papa, waarom jij praten met polies? Jij toch altijd zeggen zijn allemaal klootzakken!" Plots roept een stem vanuit de koffer: "Wat gebeuren, Ahmed? Wij al over grens zijn?"
    die is wel leuk meskien!

  5. #50
    The eyes never lie!

    Reacties
    1
    12-06-2011

    1 marokaan kwam te laat op zn werk
    dus hij zegt tegen zn baas :

    "Ja sorry baas ik ben beetje laat
    mn moeder ging mn broertje pak slaag geven sba7 lillah meskien"

    dus die baas:

    "ja wat heeft DAT nou met jou reden te maken
    dat je te laat bent "

    zegt die Maghrabi:

    "Ewa jaa mn moeder sloeg hem met mijn sabbat (schoen)
    dan kan ik moelijk zonder schoen naar werk komen he!!?

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    120
    11-10-2009

    Een Marokkaan en een turk gaan naar een ondergoedmarkt De Marokkaan kocht 7 onderbroeken en de turk kocht er 12 de Turk zei: "hey Sahbi, waarom koop jij er 7". waarop de Marokkaan antwoorde "je weet wel elke dag vers, en waarom heb jij er 12 gekocht" "De Turk: Je weet wel JANUARI, FEBRUARI …

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    120
    11-10-2009

    Mohamed en Fatima bezoeken een museum. Als ze een tijdje rondlopen in het museum, zegt Fatima in eens: "Zeg MOHAMED dit is een lelijk schilderij!" Antwoordt Mohamed: "FATIMA, zet je bril op en ga bij die spiegel weg."

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    120
    11-10-2009

    Er was eens een oude man.. Die elke dag van zijn vrouw het Zelfde eten kreeg.. Op een dag ging hij op reis. en kreeg daar Tamarakt voorgescholteld..
    Hij vond dit zoo lekker.. dat hij besloot dit te onthouden en weer thuis aangekomen aan zijn vrouw te vragen dit voor hem klaar te maken.. Onderweg Was hij ineens het woord Tamarakt vergeten.. Dus hij zei tegen ze vrouw; Azough TENI......Die vrouw zo; Wat teni? Hij werd helemaal gek en begint zijn vrouw op haar hoofd te rammen. Zegt ze ineenss; SBED SBED AZJEDIJEF INOE ADIE DWER TAMARAKT..zegt ie; JAAAAAA TENI

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    120
    11-10-2009

    Citaat Geplaatst door S.oujdiaa Bekijk reactie
    1 marokaan kwam te laat op zn werk
    dus hij zegt tegen zn baas :

    "Ja sorry baas ik ben beetje laat
    mn moeder ging mn broertje pak slaag geven sba7 lillah meskien"

    dus die baas:

    "ja wat heeft DAT nou met jou reden te maken
    dat je te laat bent "

    zegt die Maghrabi:

    "Ewa jaa mn moeder sloeg hem met mijn sabbat (schoen)
    dan kan ik moelijk zonder schoen naar werk komen he!!?
    hahahah die ken ik ook

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    88
    14-09-2009

    Hahahah leuke topic, upup! Hier nog een mop..

    Twee vliegen waren echt beste maatjes. Door dik en dun steunden ze elkaar. Tot op een dag ze elkaar kwijt raakten. 10 jaar later komt de ene vlieg de ander weer tegen en vraagt: waar was je al die tijd a sahbi? Zegt zn maatje: ik vloog per ongeluk de portemonnee in van een soessie en die ging 10 jaar later pas open.

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    120
    11-10-2009

    Mensen ik ga slapen morge school ik plaats morge verder
    Slaaplekker allemaaal

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    88
    14-09-2009

    Hahaahahah die is goed!!!!

  13. #58
    The eyes never lie!

    Reacties
    1
    12-06-2011

    Citaat Geplaatst door oujdiaa-- Bekijk reactie
    er was eens een oude man.. Die elke dag van zijn vrouw het zelfde eten kreeg.. Op een dag ging hij op reis. En kreeg daar tamarakt voorgescholteld..
    Hij vond dit zoo lekker.. Dat hij besloot dit te onthouden en weer thuis aangekomen aan zijn vrouw te vragen dit voor hem klaar te maken.. Onderweg was hij ineens het woord tamarakt vergeten.. Dus hij zei tegen ze vrouw; azough teni......die vrouw zo; wat teni? Hij werd helemaal gek en begint zijn vrouw op haar hoofd te rammen. Zegt ze ineenss; sbed sbed azjedijef inoe adie dwer tamarakt..zegt ie; jaaaaaa teni

    aaaaaahahahahahahhahahaaa meskienn

  14. #59
    HaagseMarokkaan

    Reacties
    74
    31-12-2010

    Een marokkaan ziet een meisje die aangevallen word door een tijger die net is ontsnapt uit de dierentuin
    de man springt op de tijger en haalt de tijger van het meisje af
    de telegraaf komt naar de Marokkaan en zegt jij komt in de telegraaf
    de marokkaan segt voor titel
    de man zegt :
    Amsterdamer red een meisje van een onsnapte tijger
    de marokkaan segt ik ben geen Amsterdammer
    de man zegt
    rotterdamer red een meisje van een onsnapte tijger
    Marokkaan seg ik ben geen rotterdamer
    man : Nederlander red een meisje van een onsnapte tijger
    Marokkaan segt ik ben geen Nederlander ik ben een Marokkaan
    de man seg dan
    Marokkaan mishandelt een tijger
    DRUKTEMAKKEER
    tide mijn groengever

  15. #60
    The eyes never lie!

    Reacties
    1
    12-06-2011

    Achmed is een jongen die zonder papieren en zonder geld het probeert te maken in londen, op een dag was hij zo hongerig dat hij voor buckingham palace (koninginspaleis) gras begon te eten, de koningin zag dat en zei : ''waarom eet je gras ? achmed antwoorde ik heb geen geld ik wil graag werken maar heb geen paspoort, zei was zo gul dat ze zorgde dat hij een paspoort kreeg, een baan en 3000 euro om zijn leven te starten.
    Achmed realiseerde dat dit mischien een goed plan was om het een keer in marokko te proberen, dus zogezegd zo gedaan begon hij voor het marokkaanse paleis gras te eten de marokkaanse koning beantwoorde waarom eet je gras en achmed kwam met het vorige verhaal te proppen, de koning antwoorde met als klaar bent met de voortuin heb ik nog een achtertuin als je nog honger heb