1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    120
    11-10-2009

    Moppen Topic!

    Aangezien de andere Topic is verwijderd waar hele leuke moppen zijn plaats ik hier nieuwe moppen.
    Na 3x uppen zet ik de eerste mop!


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    120
    11-10-2009

    Oke hier is de eerste Mop;


    Een sousi koopt voor zijn zoon een fiets later zegt die kind papa kijk ik kan zonder handen fietsen die vader zij ewa geef die stuur dan verkoop ik hem


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    120
    11-10-2009

    Jullie mogen ook mee plaatsen hoor

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    120
    11-10-2009

    Er waren eens een Amazigh en een Asoussie.. De Soussie had een eigen winkel en nam de Amazigh in dienst. Hij werkte alleen 's nachts om de goederen bij te vullen in de schappen van de winkel! Tot op een dag de stroom wegvalt en ze ineens in het donker staan. Zegt die Soussie tegen die Amazigh, yallah begin in je handen te klappen! Die Amazigh weet niet wat de bedoeling is en klapt in zijn handen! Vraagt hij ineens; waarom moet ik in mijn handen klappen dan? Zegt die Soussie, weet ik zeker dat je niets meeneemt in de tussentijd! Iets steelt ze3ma..

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    120
    11-10-2009

    Een jongeman en een jongedame gaan trouwen. De ouders van de jongeman geven de jongeman vlak voor de huwlijksnacht een witte doek en zeggen hem dat hij daarmee het bloed moet afvegen van z´n vrouw en dat hij dat doek dan uit het raam moet gooien, zodat zij kunnen zien dat zij nog maagd is.

    Ewa net voor het hele gebeuren, moet 7med opeens nodig poepen, toen hij er klaar mee was, zag hij geen papier om mee af te vegen, dus gebruikte hij dat witte doekje.

    Hij komt uit de wc gooit het doekje uit het raam en springt op zijn vrouw af

    opeens hoort een stem schreeuwen van buiten:

    7MEDDD BEDDER AGBOESH

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2.308
    25-10-2010

    ^ wat betekent de laatste zin?

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    120
    11-10-2009

    Citaat Geplaatst door Turkse29 Bekijk reactie
    ^ wat betekent de laatste zin?
    verander iets ofso weetveel ben zelf een arabier dus weet niet wat de laatste zin betekend

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    2.308
    25-10-2010

    Citaat Geplaatst door Oujdiaa-- Bekijk reactie
    verander iets ofso weetveel ben zelf een arabier dus weet niet wat de laatste zin betekend
    hahahaaaa aaah oke . gaa verder!!!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    120
    11-10-2009

    Een Surinamer, turk en een Marokkaan zaten alle 3 vast in de gevangenis en ze wilden ontsnappen, mohim ze waren al uit de cel, ze moesten alleen nog voorbij de bewaker met zijn waakhond.

    zij stonden alle 3 achter de bosjes waar de bewaker vlakbij stond, die Surinamer stapt per ongeluk op een takje en je hoort 'KRAK' Die bewaker kijkt om zich heen en die hond ging blaffen, dus wat doet die Surinamer die bukt en begint te miauwen 'MiauwMiauw'.. dus die bewaker dacht dat het gewoon een kat was en de Surinamer was ontsnapt.

    Volgende de dag die turk doet precies hetzelfde

    en de dag erna die Marokkaan stapte op dat takje en 'KRAK!!!' die bewaker keek nerveus om zich heen en die hond weer blaffen en blaffen

    dus wat doet die Marokkaan ;

    'Miauw Miauw ik ben een kat' ...

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    120
    11-10-2009

    Een soesie heeft een winkel op een dag ging hij vroeg na zijn winkel hij doet de deur open en kreeg een hartaanval waarom? licht stond de heel nacht aan

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    2.308
    25-10-2010

    hahahahahahahahaha, deze is echt leuk!!!

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    2.308
    25-10-2010

    Citaat Geplaatst door Oujdiaa-- Bekijk reactie
    Een soesie heeft een winkel op een dag ging hij vroeg na zijn winkel hij doet de deur open en kreeg een hartaanval waarom? licht stond de heel nacht aan
    wuhahaahhaah gieriggg

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    120
    11-10-2009

    Er was een Marokkaanse vrouw die hoogzwanger was van een tweeling dus tegen de nacht krijgt ze weeën ze gaat de straat op in de hoop dat haar man zo thuis komt maar nee hoor geen teken van Mohammed die zit lekker in de koffiehuis te kaarten met zijn vrienden 10 minuten later rijdt er een politiewagen langs als de agent uit het raampje kijkt ziet hij die vrouw al zuchtend heen en weer lopen hij stapt nieuwsgierig uit zuchtend vertelt ze hem het verhaal de agent vraagt haar vriendelijk voor een rit naar het ziekenhuis ze kijkt hem twijfelend aan maar als de weeën alleen maar erger worden stemt ze toe ze stapt de wagen in maar begint al gelijk te gillen de agent kijkt nieuwsgierig mee maar als het eerste hoofdje verschijnt roept het al snel

    He Rashid ga terug ga er is hier een aba3ech probeer het van achter man

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    120
    11-10-2009

    Citaat Geplaatst door Turkse29 Bekijk reactie
    plaats ook leuke als je er een paar kent

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    2.308
    25-10-2010

    hahaa nee, sorry ik heb echt geen humor