1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    120
    11-10-2009

    Een marokkaanse man van het platteland was illegaal in Nederland. Hij had helemaal geen familie, helemaal nix, dus moest hij op straat leven. Zijn 2de dag in Nederland moest hij heel erg poepen, dus ging hij in een steegje zitten, trok zijn broek naar beneden en begon te poepen hé. Opeens kwamen er twee agenten aan: Meneer dit wordt een bonnetje. Dus ze schrijven een bekeuring van 45 EUR. Effe later stond de man lachend bij een telefooncel, hij belde zijn broer in marokko en zei: Hé Mimoun, je moet echt naar Nederland komen! Als je hier op straat poept krijg je gewoon papier om je kont te vegen asa7bi!

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    8
    14-12-2010

    whahahahahahahhaah

    wajoo whaahahh

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    120
    11-10-2009

    Er was eens een Nederlander een Turk en een Soussi. Elk werd hun gevraagd:"Als je nu een miljoen zou hebben wat zou je er mee doen?" Waarop de Nederlander antwoorde: "ik zou waarschijnlijk een huis kopen."en de Turk antwoorde "ik ga er een paar mooie autos van kopen. Toen er aan de Soussi werd gevraagd wat zou jij doen met een miljoen antwoorde deze: Ik verdeel het onder de armen. Iedereen stond versteld van dit antwoord. Iedereen zei, dit is wel heel gul. "Hoe pak je dit aan dan", "gewoon", zei de Soussi. "Ik doe de ene helf onder me linker arm en de andere helft onder me rechter arm.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    120
    11-10-2009

    Zied plaats jullie ook allemaal mee!

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    120
    11-10-2009

    Er waren eens 3 mannen.
    Een Turk, een Hollander, en een Marokkaan.
    Ze waren alle 3 gek geworden.
    Dus de psycholoog gaf ze wat medicijnen.
    Een tijdje later was hij benieuwd of die gewerkt had.
    Hij nam ze alle 3 mee naar een zwembad, zonder water.
    Hij zegt tegen de Turk: ''spring in het water!''
    Dus de turk springt, die is niet genezen ziet de psycholoog.
    Hij zegt tegen de Hollander: ''spring in het water!''
    hollander springt, die is ook niet genezen ziet hij.
    Hij zegt tegen de Marokkaan: ''Spring in het water!''
    De marokkaan springt niet, en kijkt de psycholoog aan.
    De psycholoog denkt, hij is genezen maar toch maar effe vragen...
    Waarom wil je niet springen?, vroeg de psycholoog.
    Marokaan: IK HEB GEEN DIPLOMA!

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    120
    11-10-2009

    Een man gaat een ezel kopen. Hij komt een hadj tegen die een ezel te koop heeft. De hadj vertelde hem als je bismallah zegt stopt de ezel en als je alhamoulilah zegt loopt die. De man stapt op zijn nieuwe ezel en gaat richting huis. Dan loop de ezel recht op een ravijn af, de man is vergeten hoe de ezel moet stoppen en uit schrik begint hij een soerra te zeggen, hij opent met bismallah en de ezel stopt net voor de rand. De man is zo opgelucht en zegt alhamdoulilah..

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    297
    28-02-2011

    hahaha ga door dit is een leuke topic

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    297
    28-02-2011

    Citaat Geplaatst door Oujdiaa-- Bekijk reactie
    Een man gaat een ezel kopen. Hij komt een hadj tegen die een ezel te koop heeft. De hadj vertelde hem als je bismallah zegt stopt de ezel en als je alhamoulilah zegt loopt die. De man stapt op zijn nieuwe ezel en gaat richting huis. Dan loop de ezel recht op een ravijn af, de man is vergeten hoe de ezel moet stoppen en uit schrik begint hij een soerra te zeggen, hij opent met bismallah en de ezel stopt net voor de rand. De man is zo opgelucht en zegt alhamdoulilah..

    deze is gruwelijk

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    120
    11-10-2009

    Hmidou en Naima in volle scheiding staan voor de rechter met betrekking tot de toewijzing van hun dochter. Naima komt haar standpunten verdedigen:
    "Ach, mr de rechter, ik heb dat kind 9 maand gedragen, ik heb het gekoesterd en gevoed,....." En zo gaat het eventjes verder.
    Dan mag Hmidou zijn zegje doen. Hij staat rustig op, kijkt de zaal eens rond en zegt dan: "Wel, mr de rechter. Als ik naar een frisdrankautomaat ga, ik steek een halve Euro in de gleuf en er komt een blikje cola te voorschijn, van wie is dan eigenlijk dat blikje? Van mij of van de automaat? VOILA!"

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    120
    11-10-2009

    Citaat Geplaatst door lala-citroentje Bekijk reactie
    hahaha ga door dit is een leuke topic
    hahah oke meid Up gewoon mee en zet deze topic boven aan zodat iedereen mee kan uppen!

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    120
    11-10-2009

    Citaat Geplaatst door Oujdiaa-- Bekijk reactie
    Hmidou en Naima in volle scheiding staan voor de rechter met betrekking tot de toewijzing van hun dochter. Naima komt haar standpunten verdedigen:
    "Ach, mr de rechter, ik heb dat kind 9 maand gedragen, ik heb het gekoesterd en gevoed,....." En zo gaat het eventjes verder.
    Dan mag Hmidou zijn zegje doen. Hij staat rustig op, kijkt de zaal eens rond en zegt dan: "Wel, mr de rechter. Als ik naar een frisdrankautomaat ga, ik steek een halve Euro in de gleuf en er komt een blikje cola te voorschijn, van wie is dan eigenlijk dat blikje? Van mij of van de automaat? VOILA!"

    Snappen jullie deze ??

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    297
    28-02-2011

    hahah jaaa ik snap em

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    120
    11-10-2009

    Citaat Geplaatst door lala-citroentje Bekijk reactie
    hahah jaaa ik snap em
    hahah ik niet vertel?

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    297
    28-02-2011

    Met andere woorden Hmidou heeft zijn pippie in Naima gestopt en toen is het kind eruit gekomen. snapie om het even netjes te houden hahaha

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    120
    11-10-2009

    Ik snap hem nu wel