1. #886
    CrazyGirl

    Reacties
    6.131
    03-11-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door evelle Bekijk reactie
    Weet je wat pas raar is? Gisteren kon ik nog via de normale site op mijn mobiel en vandaag alleen via de mobiele versie.. Wat ik ook doe of probeer, het lukt me niet meer om via de normale versie hierop te komen! Ookal verander ik het onderin de site door normale versie, welo resultaat. Nu pas begrijp ik jullie gezeur en geklaag over mobiel, vooral omdat ik tot gisteren helemaal nergens last van had.

    Hoe komt dat nou, eerst geen probleem en nu wel??
    Ja, na de verandering op m.nl kon ik ook op de normale website probleemloos m.nl'en. Pas sinds vorige week heb ik last van de mobiele versie en ook ik kom er niet meer vanaf.

  2. #887
    MVC Premium

    Reacties
    23.147
    26-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Zoals al door andere leden al is aangekaart, moet de mobiele versie nog worden gefixt. Voor de rest heb ik geen puntjes van kritiek, alles werkt uitstekend.

  3. #888
    Khoroto NikeChrajm

    Reacties
    21.250
    25-03-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Het geslacht icoontje : een dikke 10

    Fear IS Healthy, Panic Is Fatal


    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬


  4. #889
    MVC Lid

    Reacties
    6.515
    14-01-2011

    Pff hoezo kan ik niet meer op mijn mobiel op m.nl...
    En weet niet of het aan mijn verbinding ligt maar als ik me aanmeldt op deze site duurt het wel een hele tijd voordat ik online ben, vergeleken met de ''oude'' site...


  5. #890
    lentekriebels

    Reacties
    3.265
    06-07-2009

    censuur
    It is well enough that people of the nation do not understand our banking and monetary system,for if they did, I believe there would be a revolution before tomorrow morning.

    Henry Ford

    “You’re either with us, or against us”

  6. #891
    ondertitel?

    Reacties
    19.145
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Ik heb er nog wel een... als het nog actief gelezen word...

    Bepaalde gegevens in de groepen is niet goed leesbaar. Niet leesbaar zijn:

    Group Maintained By
    Leden
    Group Pictures
    Group Discussions
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  7. #892
    Bijna Lid

    Reacties
    1.652
    10-07-2009

    Er gaat zwaar iets mis met citeren hoor.

  8. #893
    Administrator

    Reacties
    215
    03-12-2000

    MVC Staf MVC Staf
    Citaat Geplaatst door dutchSaliha Bekijk reactie
    Soms is een ondertekening een beetje te groot. Ik klikte dan altijd op het profiel, daar was de gehele ondertekening te zien. Nu is dat niet meer zo. Is er nog wel een manier om alleen de ondertekening te zien?
    Ga naar het profiel van de gebruiker en klik op 'Over mij'.

    Moderator

  9. #894
    Administrator

    Reacties
    215
    03-12-2000

    MVC Staf MVC Staf
    Citaat Geplaatst door sSopaa Bekijk reactie
    Misschien hebben anderen hier ook last van.

    Bij het inloggen (knopje 'ww onthouden' is aangeklikt) moet ik mij de volgende keer wéer inloggen. Best vervelend. Als hier iets aan gedaan kan worden, gráag!
    De problemen omtrent het onbedoeld uitloggen is als het goed is sinds gister verholpen. Om er zeker van te zijn dat alles goed gaat;
    - wis eventuele oude cookies (resterend van de vorige layout) uit je browser;
    - herstart je browser;
    - wees er zeker van dat je de optie 'onthoud mij' aanvinkt bij het inloggen

    Bij InPrivate/Privé/Incognito surfen worden cookies gewist bij het afsluiten van de browser. (Ligt voor de hand maar ik meld het toch even).

    Moderator

  10. #895
    Administrator

    Reacties
    215
    03-12-2000

    MVC Staf MVC Staf
    Citaat Geplaatst door marmita-lover Bekijk reactie
    Het meest vervelende is zoals hier al 1000 keer is aangegeven dat ik niet meer met mijn mobiel op Marokko.nl kan.
    En er zit ook een fout in, als je die optie ziet van automatisch bericht weergeven ofzo staat er automagisch bericht.
    We zijn op de hoogte van de problemen omtrent mobiel gebruik. We zijn er mee bezig. Eventuele updates worden in deze thread gemeld.

    Voor de rest vinden we het automagisch opslaan van berichten nog steeds even magisch

    Moderator

  11. #896
    Administrator

    Reacties
    215
    03-12-2000

    MVC Staf MVC Staf
    Citaat Geplaatst door Kokoht Bekijk reactie
    Ik wil geen gebruik maken van de mobiele versie maar de normale e ik word telkens op de mobiele versie gezet echt hinderlijk
    Klik op onderstaande link (vanuit apparaat waar je de problemen mee ondervindt):
    - http://info.marokko.nl/wiebenik.php

    Kopieer de inhoud en mail deze naar support@marokko.nl o.v.v. bovenstaande klacht.

    Ma3a salama,
    Moderator

  12. #897
    Administrator

    Reacties
    215
    03-12-2000

    MVC Staf MVC Staf
    Citaat Geplaatst door hallallove Bekijk reactie
    Er gaat zwaar iets mis met citeren hoor.
    Wat gaat er precies mis met het citeren?

    Moderator

  13. #898
    MVC Lid

    Reacties
    19.189
    12-04-2010

    @ moderator nu kan ik weer wel op de volledige website shokran

  14. #899
    MVC Lid

    Reacties
    614
    30-11-2008

    Mijn mobiel doet het ook gewoon weer.. Tnx!!

    Dans alsof niemand naar je kijkt,
    Werk alsof je het geld niet nodig hebt.
    Heb lief alsof je nooit gekwetst bent.

  15. #900
    Tatouzient-Aït Hidr

    Reacties
    5.239
    25-08-2006

    Ik krijg nog steeds een pop up als ik de pagina wil verlaten. Dit zou opgelost zijn toch?
    Mobiel marokko nl en werkt niet
    Citeren gaat fout
    x