1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    165
    29-10-2002

    Nieuwe MAROKKO.nl, een website in verandering

    Salaam allemaal,

    Voor iedereen die het nog niet gemerkt had, MAROKKO.nl heeft na 6 jaar een nieuw jasje gekregen. Dit jasje is echter nog lang niet af. Wij willen MAROKKO.nl samen met jullie een succes krijgen en houden. Net als 6 jaar geleden is er een hoop kritiek op het nieuwe ontwerp, zowel positief als negatief. En net als 6 jaar geleden duurt het even voordat alle aanpassingen doogevoerd zijn. Maar dat kan niet zonder jullie! WE HEAR YOU!!

    NIEUWE FUNCTIES
    Het nieuwe forum heeft een hoop nieuwe functionaliteiten zoals:
    - vriendenlijst
    - profielen
    - krabbels
    - nieuw notificatie-systeem
    - social media knoppen

    en nog veel meer...

    THEMA'S
    Ook hebben we de mogelijkheid toegevoegd om per rubriek een andere kleur en thema-achtergrond te gebruiken.

    Naast een algemeen thema hebben we voor de yasmina rubrieken een roze thema geintroduceerd. De meningen zijn zeker verdeeld, maar daar zijn wij juist benieuwd naar. Op dit moment hebben wij enkel het standaard thema aangezet.

    CHANGE
    De afgelopen dagen hebben wij jullie reacties nauwgezet gevolgd en op basis hiervan hebben wij iig de volgende punten aangepast:

    - Roze layout is uitgezet;
    - Bij profielen is 'het niet meer te zien wie een profiel heeft bezocht, alleen het aantal bezoeken. De privacy van onze leden staat bovenop;
    - Snellinks naar de populairste rubrieken staan weer bovenaan de pagina

    Wij proberen dus zoveel mogelijk van jullie ontevredenheid te verhelpen.

    WAT KOMT ERAAN
    De aankomende dagen proberen wij veel van jullie opmerkingen door te voeren. Wat je mag verwachten:
    - De witte balk rechts. Wij irriteren ons hier ook aan. Hier komt heel snel een oplossing voor. done
    - De notificaties kunnen zeker wat duidelijker. Knipperend balkje dus!! done
    - Geslachts/online poppetjes tonen soms een wit vlakje, dit is dus een foutje. done
    - Knop naar mijn hoekje wordt duidelijker. done
    - Een oplossing voor het notificatie- en zoek-systeem in werking
    - Hier en daar zitten nog kleine foutjes, dit zijn dingen die zeker verholpen moeten worden, dus laat ons ajb weten als er iets geks voordoet!

    REACTIES
    Vertel ons daarom wat jij vindt van het nieuwe forum. Kritiek is meer dan welkom, zeker de aankomende tijd. Met opbouwende kritiek kunnen we een hoop, zolang deze maar onderbouwd en opbouwend van aard. Natuurlijk kunnnen wij aan het aantal topics zien wat er speelt, maar ga niet hetzelfde 100x plaatsen, dat heeft geen nut. Van een aantal dingen hebben we natuurlijk al aangegeven dat we hier mee bezig, gelieve deze niet te herhalen dus .
    En wees vooral niet bang om de nieuwe functies te ontdekken!

    Nogmaals: We definitely hear you!!

    Verder: Helaas zijn tijdens de upgrade de reacties van vrijdag onbruikbaar geworden. Dit geldt ook voor de privé berichten en nieuwe profielen van afgelppen vrijdag. Dit is een blunder van onze kant, en hiervoor onze oprechte excuses.

    Ma3a salama,
    MAROKKO.nl

  2. #2
    ilies 'n ayt dareng

    Reacties
    16.744
    23-09-2009

    eerlijk?

    ik vond het wel fijn te zien wie er allemaal mijn profiel bekeken heeft


    Maar als fanatieke cuisineprikker... het is echt irritant dat iedereen nu zijn foto's moet verkleinen om gewoon meteen in beeld te blijven. Dat schuifbalkje is vervelend, ook bij het bekijken van filmpjes.

    het nieuwe citeer-systeem vind ik wel prettig!


    tenslotte: de reacties van gisteravond... komen die nog terug? iemand is een belangrijk pm kwijt.. andere heel wat reacties.
    Kookblog: Safrana&Argana


    Silence is the language of God
    All else is poor translation.

    -Rumi-


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    12.916
    15-01-2009

    mijn punten worden al wel opgesomd bij het kopje "wat komt er aan"

  4. #4
    $$

    Reacties
    1.267
    06-10-2010



    En de hoeveelheid balken/hokken. Wordt daar ook nog wat meegedaan?

    "Goede ideeën hebben, net als treinen, vaak vertraging."


  5. #5
    Super MVC-lid

    Reacties
    236
    03-05-2010

    Wat is de kans dat de oude site gewoon weer terugkomt? :s

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    165
    29-10-2002

    Citaat Geplaatst door tooto7moe Bekijk reactie
    tenslotte: de reacties van gisteravond... komen die nog terug? iemand is een belangrijk pm kwijt.. andere heel wat reacties.
    Zie start-post: die zijn helaas echt weg...

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    5.015
    04-03-2006

    de geslachtspoppetjes worden vaak door een witte vlek verborgen...
    Titanis:
    Ik zie véél en véél liever dat de Palestijnen een mate van vrede hebben met de kolonisten.

  8. #8
    Artistica

    Reacties
    7.815
    29-11-2006

    Vind alleen die nieuwsbalk rechts hinderlijk. Verder is het eigenlijk gewoon even wennen. Ik vond het wel een beetje gaotisch, teveel te zien op 1 pagina.

    -


  9. #9
    Offline.

    Reacties
    12.589
    05-09-2008

    Hoe ga ik bij de mobiele versie naar een andere pagina. Ik vind helemaal geen paginawijzer ofz. Leg mij dat aub uit.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    19.189
    12-04-2010

    Mag de achtergrond een andr kleur hebben
    De witte achterond is fel krijg er migraine van
    Het is wennen maar heb bijna mijn weg gevonden de oude vond ik wel tig x beter

  11. #11
    everything=energy

    Reacties
    3.993
    15-09-2003

    Salaam AR,

    jullie zijn nu goed bezig om meer van jullie te laten horen! hopelijk is die hele witte rechterkant snel weg wat ook weer de topic grootte weer op het "oude" niveau terug brengt.

    Ik blijf het zeggen: communicatie, communicatie, communicatie
    Kijk hier: Computerproblemen oplossen en voorkomen NIEUW like onze Facebook pagina en bekijk onze diensten!!https://www.facebook.com/Pc-probleme...5653422990802/

  12. #12
    ondertitel?

    Reacties
    19.145
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Doe wat aan de tags!
    Lees ze eens voor de gein.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  13. #13
    Salafiyyah

    Reacties
    6.909
    10-12-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Noti.


    -Da'wah as-Salafiyyah-
    -Single mom of 3 boys M., A.B., & N.
    Fa inna ma'al usri yusra-


  14. #14
    Bijna Lid

    Reacties
    17.219
    02-01-2009

    Als mijn hoekje overzichtelijker wordt, ben ik tevree. Ik kan mijn puntjes niet lezen. Het is allemaal te smal.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    165
    29-10-2002

    Citaat Geplaatst door massin_ Bekijk reactie
    de geslachtspoppetjes worden vaak door een witte vlek verborgen...
    Yup zagen wij ook, gaan we ook oplossen!