1. #1
    Bijna Lid

    Reacties
    1.973
    20-04-2011

    Unhappy Overleden marokko.nl leden

    Laten we hier nog een keer dua doen voor m.nl leden die overleden zijn en we toch niet vergeten zijn:

    hier een aantal leden (wie er meer kent mag aanvullen en hun laatste reacties)

    elmoejahida,

    Assalamoe 3alaikum.

    Ik vraag jullie vriendelijk doe3a voor mij te doen opdat het weer goed komt en ik weer actief kan zijn!!!

    Yazaakoemo Allah gayran wa 7ayaakoemo Allah.

    Jihad aka Elmoejahida

    Mo_Laila,

    ze leed aan ms en stierf aan hartstilstand met salaat fajr in de armen van haar moeder ..ze was 22 jaar.

    Origineel gepost door Mo_laila
    Jaaaaa Ik heb me trouwjurk gevonden


    Origineel gepost door Mo_laila
    :melig:

    Jij mag m aantrekken daarna huur ik hem wel van jou.....

    Ik denk dat onze liefjes keihard gaan weg rennen naar hun mama's als ze dit zien

    marokkaanse_24
    had longkanker enaan een hartaanval overleden

    dit was haar ondertekening meskiena
    "En bid voor hen, uw gebed betekent zeer zeker rust voor hen." (Q 9:103)

    Insha'allah zal hij genezen en niks ergs hebben,...

    Insha'allah zal hij genezen en niks ergs hebben, het verliezen van een naaste doet veel pijn en Allah yehfed dat je zoiets zult meemaken.
    Tot nu toe is het me gelukt op te staan om fadjr...

    Tot nu toe is het me gelukt op te staan om fadjr te bidden, insha'allah blijft dat zo.


    Mocros_gril overleden aan eierstokkanker


    Geplaatst door Mocros_girl
    gaat goed mop, met jou dan
    Wael
    overleden door een autoongeluk

    EngelopAarde

    Geplaatst door EngelopAarde
    Uit het oog, maar NOOIT uit het hart!

    Uit het oog, maar NOOIT uit het hart!
    Btiesjuh

    hoi lieve dames ,

    Het is alweer een tijdje geleden dat ik de topic bezocht heb en hoop dat alles goed met jullie gaat.

    Helaas heb ik zelf slecht nieuws de beenmergtransplantatie heeft niet aangeslagen. Dankzij de artsen hier die steeds stommen fouten maken. Voor de transplantatie lag ik een week in het ziekenhuis met een ernstige keel ,slokdarm,maaginfectie. Na een dag ontslagen te zijn moest ik mij meteen melden voor de transplantatie ,zonder enige controle te hebben gehad of er nog tumorcellen actief waren. Wat later wel zo bleek want ik had een knobbel in mijn hals en nek . Alles is dus voor niets geweest en het ergste van alles is dat mijn arst er na mijn idee geen zin meer in lijkt te hebben. Hij geeft mij nu chemoprikjes en chemopillen als laatste optie. Bestralen wil hij nie en volgens hem zijn er geen behandelingen meer voor mij mocht dit niet aanslaan. Meneer heeft ook lettelijk gezegd ik doe geen beademing of i.c . Als ik een ernstige longontsteking krijg allah ie fahd en ik heb zuur stof nodig krijg ik die niet. Stop mijn hart met tikken wordt ik niet gereanimeerd . Hij zegt mochten er complicaties optreden dan laat ik je gewoon gaan . Ik ben nu bezig om een second opinion aan te vragen in het amc. Ben bang dat ze in dit ziekenhuis te snel de handdoek in de ring gooien.
    __________________________
    Verlies niet de hoop,nee maak je geen zorgen en kijk uit naar morgen want het leven gaat door. Het is nog niet overal voorbij. De sterkste in deze strijd ben jij.
    Geplaatst door btiesjuh
    ik zou wensen dat ik beter wordt

    Dat ik djena el firdous mag binnen treden

    Dat kanker nooit bestond

    ( Emrah) Turkish-assian/scorpioon

    (geen laatste reacties)
    aan een topic te lezen voelde hij dat hij dood zou gaan. hij overleed na een ruggenprik.


    - JaKweenie

    het woordje ik hou van je Ik hoor laatste dagen zowat niets anders, bevalt me wel
    overleden autoongeluk met haar verloofde ook lid:


    ahmedamsterdam

    Geplaatst door ahmedamsterdam
    JA ik weet wat ik zeg.
    Mijn kan je niet vergelijken met stelletje wantrouwerige....

    Als ik me moeder wat zeg dan weet ze wat ik denk en wil




    Twee doden door ongeval Beverwijk BEVERWIJK - Een man en een vrouw zijn woensdagochtend om het leven gekomen door een verkeersongeval in Beverwijk. Dat heeft de politie laten weten. De twee zaten in een auto die op de Spoorsingel waarschijnlijk met hoge snelheid tegen een boom reed. Zij overleden ter plekke.
    Het voertuig brak door de botsing in tweeën waarbij het voorste deel in de nabijgelegen sloot terechtkwam. De man werd door hulpdiensten levenloos naast een van de wrakstukken gevonden. De vrouw werd later door duikers uit het stuk auto in de sloot gehaald. Ze bleek ook overleden.


    MoCroRaChiD

    Wa 3aleikom Salaam Zuster,
    Djazakallah oe gairan voor je mooie complimentjes,
    Ghair insha allah..nee ik doe deze topic niet weg alleen ik ga er niet mee verder, geen zin meer heb veel aan mijn hoofd de laatste tijd ..
    Insha allah zal ik mijn best doen met mijn studie maar komt wel goed..
    Amien, moge alalh swt jou alles geven wat je hartje begeert, jou veel liefde en geluk schenken in de toekomst, jou pijn en verdriet wegnemen en jou van het kwaad te behoeden..Amien
    Nee ben niet getrouwd, en dat kan ook niet meer want zoveel tijd heb ik niet meer
    Ma3lish Ghair insha allah..Alles is beter dan deze ummah
    Insha allah ya rabb, maar binnenkort zie je mij ook niet meer online op m.nl, hou je rustig beste oegtie ik ga ervandoor shokran voor je belangstelling..Allah swt weet het beste



    Voor Alle overleden leden

    Moge Allah s.w.t. voor jou, de deuren van het Paradijs openen insha allah.
    Moge Allah s.w.t. de deuren van de hel voor jou sluiten insha allah.
    Moge Allah s.w.t. jouw graf verbreden insha allah.
    Moge Allah s.w.t. al je zondes vergeven en al je 7assannat verdubbelen insha allah.
    Moge Allah s.w.t. al jouw gebeden en goede daden accepteren insha allah.
    Moge Allah s.w.t. al onze gebeden en du3a's voor jou verhoren insha allah.

    Allahoemma aghfir lahoe war7amhoe wa 3afihi wa3foe 3anhoe.
    Wa akrim noezoelahoe, wa wassi3 moed-khalahoe, waghsilhoe bilma-i wathaldji wal baridi. Wa naqqihi mina lkhataya kama naqqayta thawba alabyada mina danasi, wa abdilhoe daaran khayran min daarihi wa ahlan khayran min ahlihi, wa zawdjan khayran min zoudjihi, wa adkhilhoe aldjannata wa a3idh-hoe min 3adhaba al-qabri wa 3adhabi nar


    Allahoema aghfir li 7ayyina wa mayyitina, wa shahidina, wa gha-ibina, wa saghierina, wa kabie-rina, wa dhakarina wa oenthana. Allahoema man a7yaytahoe minna fa a7yihi 3ala alislami wa man tawaffaytahoe minna fatawaffahoe 3ala alimanie, Allahoema la ta7rimna adjrahoe wa la toedillana ba3dahoe

    Amien

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    23
    11-04-2011

    Wat erg allemaal

    Amien op je dua's

    Allahierhamhoem.

    Ik zal een goede actrice spelen, zodat jij nooit zal merken
    dat ik jou nog steeds mis .. Ik zal mij niet meer laten horen
    of zien, niets zal jou nog aan mij laten denken .. En ik beloof
    jou dat ik een goede rol zal spelen in mijn scene
    .


  3. #3
    Ik leef in jou..

    Reacties
    13.471
    26-04-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Amien op al je dua's.
    __________________________________________________ _________ __

    N.G.L.; Mi Amor Mi Corazon


  4. #4
    Ogen vertellen

    Reacties
    26.952
    21-08-2009

    amien op je dua's.

  5. #5
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    ameen ameen ameen!
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    15.599
    23-10-2005

    Amien op je doe3a, moge allah ze een plekje in de jenna geven, en moge allah ze op een dag herenigen met al hun dierbare!
    Offline

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    5.561
    27-10-2009

    soebhanaAllah, sommigen staan me idd ook nog heel goed bij, Allahierhemhoem, moge Allah Soebhanawata3alla ze allen een plekje in Djennat elFirdaus geven!

    verder denk ik nog aan engelopaarde, er was ook een lid..een meisje dat ik geloof een hersentumor had en in marokko was overleden, Allahierhemhoem

    yousra, dochtertje van een lid hier, ik weet haar naam niet meer, Allahierhem dit lieve kleine meisje

    denk nog ook aan dat ene lid, wiens ouders op een trieste manier aan hun einden waren gekomen..


    verder denk ik nog altijd, ook aan anderen, younes, dat kleine jongetjes uit belgie, loubna benaissa, en nog zoveel anderen

    echt triest, maar allemaal elmakteb

    ik wens de ouders en naasten nog altijd veel sterkte toe!
    Here`s to good woman
    May we know them
    May we be them
    May we raise them

  8. #8
    Pescotariër.

    Reacties
    11.321
    17-09-2010

    Ik kan me alleen EngelOpAarde (zo heette hij toch?) en Wael (Schrijver van Player 4 life) herinneren.

    Allah ir7am djamie3 elmuslimien.

    Une femme qui s'en va avec son amant n'abandonne pas son mari: elle le débarrasse d'une femme infidèle.


  9. #9
    One way to Paradise

    Reacties
    5.292
    30-08-2009

    Allahoemma ameen op de gemaakte ad3iya.

    Onze broeder EngelOpAarde.

    Zijn topic:

    Citaat Geplaatst door EngelopAarde Bekijk reactie
    Salaam ou alaikoum broeders en zusters,

    Graag zou ik jullie een situatie willen voorleggen, omdat ik ergens mee zit en graag zou willen weten, hoe jullie kijk op deze visie is en wat jullie hiervan weten, vanuit de islamistische invalshoek.

    Het gaat namelijk om mezelf. Ik ben een jongen, die net een jaar geleden te horen heeft gekregen k anker te hebben. Ik was daarvoor al in ontmoeting gekomen met een jonge moslima, die ik al 3 jaar ken en al 3 jaar veel contact mee heb. Ik wil graag met haar trouwen en zij met mij. Toen ik het nieuws hoorde, sloot ik me af van alles en iedereen. Ook van deze vrouw, die er voor me is, me steunt en waar ik echt op aan kan. Ik wou haar niet langer in de waan laten, dat er ooit nog wat zou komen, vooral omdat ik met het idee voortleef, dat het ieder moment afgelopen kan zijn voor mij. Ik zit op het moment in fase 2. Ik heb haar diep teleurgesteld, en ook mijzelf heb ik veel pijn gedaan. Ik hou van haar. Ze is een goede moslima en een betere vrouw kan ik me niet veroorloven. Ik leefde voort met het idee, dat ik wel met het kan en wil trouwen, maar wie weet is het morgen afgelopen, en dan heb ik haar achter gelaten. Een jonge vrouw die weduwe is.

    Ik weet me geen raad en iedereen in mijn omgeving snapt me niet! Ik heb hier ook met een geleerde over gepraat. Het lot ligt niet in mijn handen en ik zie morgen wel wat er gaat komen, aldus de geleerde!

    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, adviseren, overleveringen hebben! Alle serieuze reacties zijn welkom, en mijn dank is groot.

    Moge allah jullie een mooi en gelukkig leven schenken, broeders en zusters!
    Laatste reacties:

    Citaat Geplaatst door EngelopAarde Bekijk reactie
    Salaam ou alaikoum,

    Hierbij deel ik u mede dat onze broeder Faissal op 5 sept om 13.20 is overleden.

    Moge Allah hem een plek in het paradijs geven!

    Amin!

    Yessine
    Citaat Geplaatst door EngelopAarde Bekijk reactie
    Amin... Dat is mijn droom en mijn streven!
    Citaat Geplaatst door EngelopAarde Bekijk reactie
    Asalaam ou alaikoum,

    Ik ben zowel mijn vader als mijn moeder op zeer jonge leeftijd verloren. We hadden ook niet echt familie in Nederland. De beste vriendin van mijn moeder heeft mij opgevoed na het overlijden van mijn moeder. Anders moest ik verhuizen naar een nicht van mijn moeder, 200 km van onze woonplaats vandaan. Dat wouik zelf niet omdat ik nog op school zat waar ik het altijd naar mijn zin had...

    Natuurlijk voel je een leegte, een pijn, veel verdriet. Maar aan de andere kant ook een rust. Incha allah zijn ze op een plek dat beter is dan de plek waar ze waren!

    Mijn vakanties bestaan uit bezoekjes aan mijn ouders...

    Ik mis ze echt!

    Maar het leven gaat door...
    Al Fudayl Ibn Iyaa -Rahimahullah- zei:

    "Hoe zal je zijn als je een tijd bereikt wanneer je mensen ziet die geen onderscheid maken tussen waarheid en valsheid, gelovige en ongelovige, betrouwbare en onbetrouwbare, noch onwetenden en wetenden en ook niet zal herkennen wat goed is noch wat slecht is?"

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    2.461
    06-05-2010

    Amin..

    De leden zagen hun dood al wel aankomen eigenlijk.. Behalve die vrouw die overleden is door auto-ongeluk... Subhanallah, dus zomaar was ze er niet meer...?

    Llahi r7mo meskiena..

  11. #11
    UAE

    Reacties
    1.193
    30-09-2010

    Ameeen Ameen!!

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    5.467
    23-10-2010

    Amien op al jullie ad3iya!

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    996
    29-08-2004

    Inna li allah wa inna lie lahie rajoen
    allah ie rhamhoem

    De dood kan op elk moment en op elke plaats komen, vaak zijn we zo bezig met dit leven dat we er nauwelijks goed bij stil staan..

  14. #14
    Bijna Lid

    Reacties
    1.973
    20-04-2011

    heb het bijgewerkt dames en amien!

  15. #15
    MVC Premium

    Reacties
    3.321
    19-04-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Allah ie rahmhom..
    Ik had zo gehuild toen ik het hoorde van Btiesjuh en Mocrorachid.. Btiesjuh is de vriendin van mijn nichtje en Mocrorachid sprak ik regelmatig hier..
    Moge Allah swt hun zondes vergeven en hun een mooi plekje geven in het paradijs.
    Ik ken ze niet persoonlijk maar soms komen ze weleens in mijn gedachtes..