1. #931
    .

    Reacties
    1.314
    27-11-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Amien op je smeekbedes.
    De openingspost heeft me wel geraakt.. niet verwacht...


  2. #932
    MVC Lid

    Reacties
    4
    15-02-2021

    Citaat Geplaatst door tazia Bekijk reactie
    Jeetje als je dit leest dan besef je weer hoe makkelijk het is om zo weg te zijn. Zulke jonge mensen die nog een heel leven voor zich hadden kunnen hebben.. Dat hadden wij kunnen zijn.. Je gaat dan echt nadenken over waar je eigenlijk mee bezig bent met je leven en wat het allemaal waard is.. Niks eigenlijk..

    Allahumma yarhemhom..

    We moeten lief zijn voor elkaar..
    wollahila

  3. #933
    MVC Lid

    Reacties
    4
    15-02-2021

    Citaat Geplaatst door FRISNFRUITIG. Bekijk reactie
    Inmiddels is onze broeder Zakaria - MOCroZaKa vernacht overleden 15-08-2014

    Allah Yerhamoe! Moge Allah je zondes doen vergeven en jou het paradijs doen betreden!
    Ik kan het nog steeds niet geloven toen ik het kreeg te horen!

    Ik weet dat je dit al hele lange tijd wilt! Je zei altijd dat het beter voor je was als die dag zal komen.. Jij en al je dienbare wisten dit en gunde jouw van harte om eindelijk je rust te krijgen.. Dit wouden je al toen je beste vriend Rachid Allah Yerhamoe er niet meer was..Nu was het jouw tijd! Je bent er niet meer, na jaren strijd was dit goed zo


    Alle mensen die jou kennen, zal jouw gouden hartje doen missen!
    Een persoon die een grote warme hart had, open stond voor alles en iedereen.. En advies gaf als the best! Ook ik kon mijn hart bij je luchten, jij wist zo veel van mij en andersom.. Jou advies, gesprekken die we hadden en je emails zal ik nooit vergeten!

    Der is veel wat ik nog zeggen wil, maar het liefst in mijn hart hou!

    Zakaria, we all gonne miss you!

    X

    Your Cara!
    heftig... hij is na 6 jaar zijn beste vriend achterna gegaan omdat hij dat ook wilde dus??
    soms heb ik het idee dat zulke mensen privelege krijgen...

    het leven hier is immers een gevangenis ondanks alle illusies.... alleen de duivel wilt zolang mogelijk uitstelt en zijn volgelingen

  4. #934
    MVC Lid

    Reacties
    4
    15-02-2021

    Citaat Geplaatst door anno-nu Bekijk reactie
    Ik ben gisteren met een heel vreemd gevoel van verdriet naar bed gegaan nadat ik de reacties van jonge leden heb gelezen die wisten dat ze weinig te leven hebben en toch in kalme woorden spraken. Het heeft me zo een gevoel van angst gegeven dat ik misschien de volgende ben en dan me kind achterlaat. En het angstigste is dat ik zo onvoorbereid ben. Ya rabi shra7li sadri lil islam. Ya Allah schenk deze jongeren een plek in janaat al firdous. Wis hun zonden en wees ze genadig want u bent de genadige. Schenk hun familie sabr. Ya rab help ons want zonder u zijn wij verloren. Help ons.

  5. #935
    MVC Lid

    Reacties
    4
    15-02-2021

    Citaat Geplaatst door pureglossy Bekijk reactie
    Inna lilahi wa inna ilayhi raji'oen.

    Volgens mij was er nog een topic met overleden m.nl leden. Iets ouder dan deze. Ik ben sinds 2005 actief (sinds 2011 alleen in een nieuw jasje) en zag toen ook een topic zoals deze.
    heb je de topic not kunnen vinden en kujnje die delen?

    ik hernner me de vibes nog uit die topic en komt overeen met deze https://youtu.be/v10XA8BzR1k

  6. #936
    Al Hoceima, bro.

    Reacties
    2.041
    04-09-2010

    Inna lilaahi wa inna ilayhi radjioen. Allaahie rhamhoum. Heftig om te lezen.

  7. #937
    MVC Lid

    Reacties
    22
    18-08-2020

    Citaat Geplaatst door sweetamal Bekijk reactie
    Vanavond las ik een bericht op Facebook over een Marokkaan die vandaag is overleden. Het zou gaan om de 28-jarige Jamal M. uit Haarlem. In de reacties las ik dat het zou gaan om die ene gast die via Skype camshows aanbood aan dames. Dat is een bekende van ons want wij ontvingen ook regelmatig PM's van hem hier op Marokko.nl.

    Goed om te weten dat hij nu dood is, moge hij eeuwig branden in de hel.
    is hij 100% marokkaans? Ik kom zelf uit haarlem en heb hier niks over gehoord. Ik ken deze man dus ook niet. Weet je zeker dat hij uit haarlem komt?

  8. #938
    MVC Lid

    Reacties
    1.904
    03-04-2007

    Citaat Geplaatst door sweetamal Bekijk reactie
    Vanavond las ik een bericht op Facebook over een Marokkaan die vandaag is overleden. Het zou gaan om de 28-jarige Jamal M. uit Haarlem. In de reacties las ik dat het zou gaan om die ene gast die via Skype camshows aanbood aan dames. Dat is een bekende van ons want wij ontvingen ook regelmatig PM's van hem hier op Marokko.nl.

    Goed om te weten dat hij nu dood is, moge hij eeuwig branden in de hel.
    Je zou terughoudend moeten zijn wie je de hel in wenst, Het kan zijn dat Allah swt hem vergeven heeft maar jou niet voor zulk soort uitspraken.

  9. #939
    MVC Lid

    Reacties
    217
    22-08-2011

    Citaat Geplaatst door Pricefighter Bekijk reactie
    Je zou terughoudend moeten zijn wie je de hel in wenst, Het kan zijn dat Allah swt hem vergeven heeft maar jou niet voor zulk soort uitspraken.
    R.E.S.P.E.C.T. Je kan echt zulke uitspraken niet doen! Moge Allah SWT alle overledenen hun zondes vergeven en hun in de hoogste rang van het paradijs plaatsen! Allahouma amien!

  10. #940
    Mevrouwtje__F

    Reacties
    785
    30-09-2013

    Een Herinnering!

    Laat de doden met rust.

    De Profeet (vrede zij met hem) zei: “Scheld de doden niet uit, want zij zijn al heengegaan naar (de plek waar ze afgerekend worden op) wat hun handen hebben*voortgebracht.

    Overgeleverd door al-Boekhaari.

  11. #941
    MVC Lid

    Reacties
    125
    03-03-2021

    Jeetje, wat heftig allemaal.
    Resistance is futile

  12. #942
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Bobbie. Bekijk reactie
    Een Herinnering!

    Laat de doden met rust.

    De Profeet (vrede zij met hem) zei: “Scheld de doden niet uit, want zij zijn al heengegaan naar (de plek waar ze afgerekend worden op) wat hun handen hebben*voortgebracht.

    Overgeleverd door al-Boekhaari.
    Djazaak Allah gairan.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  13. #943
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    رَبَّنَا أَفْرِغْ عَلَيْنَا صَبْرًا وَتَوَفَّنَا مُسْلِمِينَ

    Rabbanaa afrigh ‘alaynaa sabran wa tawaffanaa moeslimien

    Onze Heer, schenk ons geduld en laat ons als moslims sterven.

    Ameen
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  14. #944
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Numb_By_Pain Bekijk reactie
    R.E.S.P.E.C.T. Je kan echt zulke uitspraken niet doen! Moge Allah SWT alle overledenen hun zondes vergeven en hun in de hoogste rang van het paradijs plaatsen! Allahouma amien!
    Inna lilahi wa inna ilahi raji3oen. Allahouma ameen
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  15. #945
    MVC Lid

    Reacties
    1.636
    14-05-2012

    Citaat Geplaatst door harlekijntjes Bekijk reactie
    Je doet net of ie een moord heeft begaan
    Moet ie' dan eerst een moord plegen?
    Moet je maar beter leren dat vergiffenis geen escape is en dat sommige mensen echt pijn, beledigd zijn.
    Hindoestanen die op de PVV stemmen beroepen zich op hindoenationalistische ideeën over moslims: hindoes die de moslims zien als bezetters en onderdrukkers van hindoes, India en mogelijk straks de rest van de wereld als ze niet worden gestopt. Zij kregen dat mee in hun opvoeding met eeuwenoude verhalen over de islamitische overheersing van Azië, zoals de mogols in India die hindoeschatten vernietigden.
    TJAH HITLER HEEFT ZIJN HAKENKRUIS TE DANKEN AAN HINDUS