1. #901
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Inna lilahi wa inna ilayhi raji'oen.

    Volgens mij was er nog een topic met overleden m.nl leden. Iets ouder dan deze. Ik ben sinds 2005 actief (sinds 2011 alleen in een nieuw jasje) en zag toen ook een topic zoals deze.

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  2. #902
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door pureglossy Bekijk reactie
    Inna lilahi wa inna ilayhi raji'oen.

    Volgens mij was er nog een topic met overleden m.nl leden. Iets ouder dan deze. Ik ben sinds 2005 actief (sinds 2011 alleen in een nieuw jasje) en zag toen ook een topic zoals deze.
    Drop als je em kan vinden.
    Heavy

  3. #903
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Drop als je em kan vinden.
    Ik ben me echt suf aan het zoeken, maar ergens heb ik het gevoel dat m.nl heel veel oudere topics verwijderd heeft. Echt jammer!

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  4. #904
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door pureglossy Bekijk reactie
    Ik ben me echt suf aan het zoeken, maar ergens heb ik het gevoel dat m.nl heel veel oudere topics verwijderd heeft. Echt jammer!
    Er was denk ik inderdaad een topic stonden echt pagina's lang reacties in van overleden leden.
    Heavy

  5. #905
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Er was denk ik inderdaad een topic stonden echt pagina's lang reacties in van overleden leden.
    Ik heb niets gevonden helaas. Wel een topic over lil chakir, die had vele pagina's met reacties meskina als ik het allemaal zo lees besef ik me, behalve dat de dood onze schaduw is en ons elk moment kan inhalen, dat de tijd ook zo snel is gegaan soebhanAllah.

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  6. #906
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door pureglossy Bekijk reactie
    Ik heb niets gevonden helaas. Wel een topic over lil chakir, die had vele pagina's met reacties meskina als ik het allemaal zo lees besef ik me, behalve dat de dood onze schaduw is en ons elk moment kan inhalen, dat de tijd ook zo snel is gegaan soebhanAllah.
    Jammer inderdaad kan heel erg snel gaan.
    Heavy

  7. #907
    MVC Lid

    Reacties
    97
    05-07-2010

    Heel bizar om dan hun reacties nog te kunnen lezen. Moge Allah ze allemaal het paradijs schenken amin.

  8. #908
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Ik vraag Allah azza wa jall om hen te vergeven en alle overleden leden te begenadigen. Want Hij is de Vergevensgezinde, Meest Genadevolle.

    Ameen
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  9. #909
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  10. #910
    MVC Lid

    Reacties
    104
    01-05-2014

    Allahie rahmhoum ♥♥♥

  11. #911
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.715
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Up

  12. #912
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Ameen op al je duas!!!! De dood daar zouden we veel vaker stil bij moeten staan...

    Insha allah neemt allah swt ons als hij tevreden met ons is en beloont hij ons en de reeds overlenen met jannat al firdwas.

  13. #913
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Ameen op al je duas!!!! De dood daar zouden we veel vaker stil bij moeten staan...

    Insha allah neemt allah swt ons als hij tevreden met ons is en beloont hij ons en de reeds overlenen met jannat al firdwas.
    Amin
    Heavy

  14. #914
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.715
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Up

  15. #915
    Different

    Reacties
    105
    26-08-2020

    Up
    I know what they dont wanna tell you.