+ Reageer
Pagina 1 van 7 1 2 3 ... LaatsteLaatste
1 tot 15 van 91

Reacties
    11.315
    10-01-2009

De Wereld Van De Marokkaanse Vrouw & Hun Bedgeheimen!

Ik slaap het liefste op mijn buik, nu jullie!
    A woman's heart should be so close to Allah swt that a man has to seek Him just to find her.❤

ouwe rot in het vak

Reacties
    10.851
    25-12-2001

Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Ik slaap het liefste op mijn buik, nu jullie!

schijnt helemaal niet goed te zijn voor je. Afgeraden door de Profeet saws. Sinds dien heb ik het afgeleerd.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers!

:)

Reacties
    2.310
    06-09-2010

ik slaap verschillend maar idd op je buik slapen schijnt niet goed te zijn maar helaas weten we niet hoe we snachts liggen en meestal lig ik op mn buik. Op mn rug liggen durf ik niet omdat ik soms van die aanvallen krijg dat alsof iemand op me lig (voel dan n druk en kan haast niet bewegen), dus zijkant of buik
    De niet-moslims zijn misleid, hun wegen zijn gebaseerd op verkeerde, afwijkende visies op de samenleving, het universum en hun eigen bestaan. Dit weerspiegelt zich vaak in hun daden. Waarom zou iemand dit dus willen imiteren? En toch is dit wat sommige moslims doen! Ze imiteren daden die tegen alle logica en intelligentie in gaan.

Reacties
    11.315
    10-01-2009

Citaat Geplaatst door Miss_Chantalle Bekijk reactie
    ik slaap verschillend maar idd op je buik slapen schijnt niet goed te zijn maar helaas weten we niet hoe we snachts liggen en meestal lig ik op mn buik. Op mn rug liggen durf ik niet omdat ik soms van die aanvallen krijg dat alsof iemand op me lig (voel dan n druk en kan haast niet bewegen), dus zijkant of buik
    Bouqebas!
    A woman's heart should be so close to Allah swt that a man has to seek Him just to find her.❤

Reacties
    11.315
    10-01-2009

Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    schijnt helemaal niet goed te zijn voor je. Afgeraden door de Profeet saws. Sinds dien heb ik het afgeleerd.
    Bedankt dat jij je bedgeheim met ons wilde delen.

Reacties
    11.315
    10-01-2009

Soms praat ik tijdens mijn slaap

La Vie en Rose

Reacties
    35.923
    08-02-2002

Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Soms praat ik tijdens mijn slaap
    wat zeg je dan?
    I love my 2 boys. I gave them life...
    They gave me a reason to live.

Reacties
    11.315
    10-01-2009

Citaat Geplaatst door SweetRose Bekijk reactie
    wat zeg je dan?
    Weet je wat het is ik vertel het natuurlijk niet aan jan & alleman!

Doe ik dit wel dan gaat men mij uithoren.

Heb het gehad met mijn nicht vroeger tijdens logeer partijen...ging ze me uithoren tijdens mijn slaap

Patiently Waiting

Reacties
    1.437
    02-08-2010

ik op mn zij..
    MarokkaansePakistaan..

Reacties
    11.315
    10-01-2009

Citaat Geplaatst door studente_23 Bekijk reactie
    ik op mn zij..
    ...hier ook favoriet...en dan met een opgetrokken been zeker en met je arm langs je hoofd

♥ baby Ibraahim.

Reacties
    811
    27-02-2011

Ik slaap ook op mijn buik, vind anders echt niet mijn rust.

Reacties
    11.315
    10-01-2009

Citaat Geplaatst door Ruhaymati Bekijk reactie
    Ik slaap ook op mijn buik, vind anders echt niet mijn rust.
    Me too

Rabatiaaaa

Reacties
    18.034
    05-02-2010

Ik begin op m'n rechter zij en als ik slaap, dan verander ik vaak van slaappositie.
    Terug na een lange afkickperiode.

Reacties
    11.315
    10-01-2009

Citaat Geplaatst door Ambreen Bekijk reactie
    Ik begin op m'n rechter zij en als ik slaap, dan verander ik vaak van slaappositie.
    ...wel het beste...

MVC Lid

Reacties
    345
    26-06-2007

Ik hou een van mij benen altijd gebogen. Niet liggend maar wijzend naar de lucht. Kan anders niet in slaap vallen.