1. #1
    keer op keer

    Reacties
    8
    11-10-2004

    kan dit?????

    kun je ook klaar komen als een jongen je alleen maar betast met je kleren aan?

    even alleen normaal reageren mensen!!!
    keer op keer weer het zelfde liedje :love2:

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    88
    03-06-2005

    een jongen kan inderdaad ook klaarkomen ook met keren aan.

  3. #3
    Hometrainerlid

    Reacties
    137
    03-05-2005

    Je kan ook zonder jongen klaarkomen.

  4. #4
    Ben al voorzien!

    Reacties
    5.312
    11-01-2004

    Citaat Geplaatst door fouziaatje
    een jongen kan inderdaad ook klaarkomen ook met keren aan.
    een meid ook

  5. #5
    Ben al voorzien!

    Reacties
    5.312
    11-01-2004

    steek je kop onder haar rokje en begin met likken!

  6. #6
    Alhoceima.net

    Reacties
    3.379
    16-09-2001

    dat kan wanneer een meisje een infrarood signaal naar de penis van die jongen stuurt
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    www.alhoceima.net
    AitTouzine.hyves.nl Word nu Lid!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    27
    05-04-2005

    o mijn god.......!!!!!!
    jullie willen dus zeggen dat wanneer ik met me vriend aan het kussen ben hij ook kan klaarkomen..........
    wat raar want ik heb vaak dat ik met mijn vriend vrij maar nog nooit heb ik meegemaakt dat hij echt is klaargekomen terwijl we het aan het doen waren....
    tuurlijk hoor ik hem kreunen en hijgen maar hoe weet je nou dat hij echt is klaargekomen....????



    liefs hannan

  8. #8
    Hometrainerlid

    Reacties
    137
    03-05-2005

    Citaat Geplaatst door Miracle#1
    ahhahhaa jahh dat kan ook! ahhaha Maroc-innetje waar je andere avatar? die is vett man!



    Die computermuis mocht niet

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    27
    05-04-2005

    Citaat Geplaatst door siham_1985
    Bah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    HEERLIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    27
    05-04-2005

    Citaat Geplaatst door siham_1985
    Foei foei!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Niet vrijen met je vriend maar vrijen met je man, dan kan je hem pas lekker pakken!!!
    hahahaha ja dat is waar maar jah......
    hij ziet er ook zo lekker uit en die geur hmmmmm ik kan dan echt niet van hem afblijven

  11. #11
    Alhoceima.net

    Reacties
    3.379
    16-09-2001

    Citaat Geplaatst door hannan
    hahahaha ja dat is waar maar jah......
    hij ziet er ook zo lekker uit en die geur hmmmmm ik kan dan echt niet van hem afblijven
    ik weet, morgen weer he
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    www.alhoceima.net
    AitTouzine.hyves.nl Word nu Lid!

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    27
    05-04-2005

    Citaat Geplaatst door AdamX
    ik weet, morgen weer he
    ssstttt niet iedereen hoeft het te weten

  13. #13
    love you........

    Reacties
    1.840
    04-04-2004

    ja dat kan zeker....
    What goes around, will come around..............

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    44
    25-10-2004

    Zinaa – ontucht en overspel

    Een van de doelen van de Islamitische sharee’ah is het beschermen van eer en afkomst, dus zinaa (onwettige geslachtsgemeenschap) is verboden. Allah zegt (interpretatie van de betekenis): “En nader niet de ontucht. Voorwaar, ontucht is een zedeloosheid en een slechte weg.” [1]

    Sharee’ah blokkeert alle wegen en middelen die naar zinaa zouden kunnen leiden, door de hijaab voor te schrijven, de verplichting blikken neer te slaan en door het verbieden van het alleenzijn met een niet-mahram vrouw.

    De getrouwde man die overspel pleegt, verdient de ergste soort bestraffing, wat steniging tot de dood is, zodat hij de resultaten van zijn daden kan proeven en zodat ieder gedeelte van zijn lichaam kan lijden zoals ieder gedeelte van zijn lichaam genoot van de onwettige verhouding. De overspeler die tevoren ongetrouwd was, moet worden gestraft met het maximale aantal zweepslagen, vermeld in de sharee’ah, wat honderd zweepslagen is en de vernedering een heel jaar te worden verbannen van zijn stad en de plaats van zijn misdaad, alleen als het schandaal van zijn bestraffing is gezien door een groep gelovigen.

    In Barzakh (de dimensie van het graf ), is de bestraffing voor mannen en vrouwen die schuldig waren aan zinaa, dat zij in een oven zullen worden gestopt, waarvan de top nauw is en waarvan de bodem wijd, met een vuur eronder, en zij zullen daarin naakt zijn. Als de hitte van het vuur toeneemt, zullen zij schreeuwen en opstaan totdat zij bijna uit de top komen, dan als het vuur afneemt, zullen zij terug naar beneden vallen. Dit zal telkens weer worden herhaald tot de aanvang van het Uur.

    Wat nog erger is, is wanneer een man doorgaat met het plegen van overspel ook als hij ouder wordt, de dood nadert en Allah hem een mogelijkheid geeft om te berouwen. Abu Hurayrah verhaalde dat de Profeet heeft gezegd: “Er zijn er drie tegen wie Allah niet zal spreken, noch prijzen, noch naar kijken op de Dag der Opstanding; voor hun zal er een pijnlijke kwelling zijn: een oude man die zinaa pleegt, een koning die liegt, en een arme man die arrogant is.” [2]. Eén van de ergste inkomsten, is het inkomen van een prostituee die ze heeft voor het plegen van zinaa. De onzedelijke vrouw die haar brood verdient door zichzelf te verkopen is onthouden van het beantwoord worden van haar gebeden wanneer middernacht de poorten van de hemel worden geopend. (de hadeeth is in Saheeh al-Jaami’, 2971) In nood zijn of arm, zijn geen aanvaardbare excuses om de grenzen die door Allah zijn vastgesteld te overschrijden. Er is een oud gezegde, dat vrije vrouwen liever sterven dan te eten door haar borsten te vertonen, dus hoe staat het dan met haar geslachtsdeel?

    Tegenwoordig zijn alle deuren van zedeloosheid geopend, en Shaytaan en zijn aanhangers hebben het erg gemakkelijk gemaakt voor mensen om een zonde te plegen. Dit wordt gevolgd door de verspreiding van tabarruj (wellustig vertoon), ongesluierdheid onder vrouwen, mensen toestaan hun blikken te laten op zaken waarnaar ze niet zouden moeten kijken, een toename in de vermenging van seksen, de populariteit van immorele tijdschriften en ontuchtige films, toename van reizen naar corrupte landen, de vestiging van een markt voor prostitutie, een toename in de schending van eer en een toename van onwettige geboorten en abortussen.

    O Allah, wij vragen U ons Uw genade te laten zien en ons te beschermen tegen immoraliteit; wij vragen U onze harten te reinigen en om onze geslachtsdelen kuis te laten, en een barrière te plaatsen tussen ons en datgene wat haraam is.

    --------------------------------------------------------------------------------

    [1] Soerat al-Israa’ ayah 32

    [2] overgeleverd door Muslim, 1/102-103

  15. #15
    not history, reality

    Reacties
    14
    27-08-2004

    Citaat Geplaatst door hannan
    o mijn god.......!!!!!!
    jullie willen dus zeggen dat wanneer ik met me vriend aan het kussen ben hij ook kan klaarkomen..........
    wat raar want ik heb vaak dat ik met mijn vriend vrij maar nog nooit heb ik meegemaakt dat hij echt is klaargekomen terwijl we het aan het doen waren....
    tuurlijk hoor ik hem kreunen en hijgen maar hoe weet je nou dat hij echt is klaargekomen....????



    liefs hannan

    let op vochtige plek in zijn broek