1. #31
    Bijna Lid

    Reacties
    140
    18-05-2011

    echt mooi wollah ga zo door meid!

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    81
    05-05-2011

    up'--

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    242
    11-05-2011

    shokran
    Ik ben blij dat jullie het goed vinden,ben nu bezig met het vervolg

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    242
    11-05-2011

    “Nee ik doe het niet, NOOOIT!” Riep Nora woedend uit. Ze was onderweg naar huis toen haar zus haar opbelde, en haar voor een plezier vroeg. Er waren nu al twee weken verstreken na het afschuwelijke nieuws dat haar zus ging trouwen met Ilyass Salmi. Ze had die dag uren piekerend op een bankje gezeten in het stadspark. Het was één van haar favoriete plekjes als ze alleen wou zijn om haar hoofd wat te luchten . Ze voelde zich altijd veilig en vreedzaam tussen die grote bomen, daar kon ze aan alles en iedereen ontsnappen , er kwamen daar niet veel mensen dus met rust gelaten, werd ze zeker. Ze had toen haar beste vriendin Rachida opgebeld, ze had iemand nodig gehad die haar situatie kon begrijpen en het van haar standpunt kon bekijken. Zoals gewoonlijk kon ze op haar rekenen en had ze haar gesteund, maar had haar ook laten inzien dat het oneerlijk was tegenover Rania als ze er tegen bleef. Na haar gesprek met Rachida had ze besloten dat ze niks anders kon doen dan het te aanvaarden en haar zus te steunen. Maar nu vroeg Rania teveel dacht ze geërgerd.
    “Hij gaat je gewoon wegvoeren, en dat is al” Hoorde ze Rania zeggen.
    “Ik wil hem niet eens zien, laat staan met hem in één ruimte zitten” Riep Nora verontwaardigd uit. Waarom moest zij dat nu vragen aan haar, ze wist goed genoeg hoe hard ze Noufel haatte. En nu verwachtte Rania dat ze met hem zou meegaan achter haar verlovings kleedje. Ja ok, haar henna avond was binnen een paar dagen maar waarom moest zij dan opgescheept zitten met Noufel, dacht Nora gefrustreerd.
    “Waarom hij?Ik steun je, en ik ben blij voor je. Maar je moet niet gaan overdrijven he. Ik ga wel met de bus, voor mij is dat geen probleem.” Zei Nora beslist
    “Je kent de weg niet Nora, en hij wel dus doe dit alsjeblief voor mij. Ik zou het zelf gedaan hebben als ik niet telkens zo laat moest werken.” Zei Rania smekend.
    “En Samir…?”
    “Nee die kent de weg niet” onderbrak Rania haar snel.
    “God geef me kracht” mompelde Nora tegen zichzelf.
    Ze wist dat ze uiteindelijk zou toestemmen omdat haar zus geen ander keus had .En het feest al binnen een paar dagen was, als ze het niet zou doen zou ze zich achteraf schuldig voelen. Haar Zus was haar nog aan het smeken toen Nora haar ruw onderbrak.
    “Ok, OK, ik doe het. Maar als hij één verkeerde beweging maakt, vermoord ik hem.” Riep Nora vastberaden. Rania bedankte haar, en beloofde dat ze ook altijd op haar kon rekenen als zij eens iets nodig had.


    Waar blijft hij nu ? riep Nora kwaad uit.
    Ze stond al een halfuur te wachten en Noufel was nog steeds niet opgedaagd.
    Ze had het warm gekregen van al dat wachten in het zon. Ze voelde het zweet druipen van haar rug en voorhoofd, en was dankbaar dat er af en toe een lichte briesje was die voor een beetje af*****ng zorgde. Het wind blies haar haar voor haar ogen en geïrriteerd streek ze die weg.
    Nora besloot om naar huis te gaan ze ging niet langer staan wachten voor die schoft, hij mocht het uitleggen aan haar zus. Echt typisch voor hem om alleen maar aan zijn eigen te denken, dacht Nora bitter.
    Terwijl Nora diep in gedachten verzonken was, druk bezig met andere namen voor Noufel te zoeken die volgens haar beter zouden passen bij hem, Kwam er een auto om de hoek aangereden.
    “Waar denk je dat jij naartoe gaat ?” Nora stond abrupt stil ,en maakte haar rug stijf toen ze de bekende honende stem hoorde.
    Ze draaide zich met een ruk om en keek hem ongelooflijk aan .
    “Van waar haal jij het lef om hier vragen te staan stellen arrogante pummel, terwijl ik diegene ben die een halfuur aan het wachten is !” Riep Nora met een hatelijke blik.
    “Ik heb geen zin in gezever nu. Stap in” Zei Noufel half grommend
    “Ha! Geen haar op mijn hoofd!” Nora keerde hem de rug toe en liep nijdig verder. Wat dacht die arrogante zak wel, het minste wat hij kon doen is zijn excuses aan bieden . Maar daar voelde meneerke zich waarschijnlijk te goed voor.
    Voor ze het wist werd ze opgepakt en ruw over Noufel ’s brede schouders gesmeten .“laat me los gek !” al schoppend en slaand probeerde ze haar eigen los te krijgen maar hij had haar in een stevige grip vast. Nora hoorde hem kreunen en was blij dat ze tenminste een paar rake schoppen heeft kunnen geven. Nu wist ze het zeker hij was gestoord. willi, ik ga een psychopaat als schoonbroer krijgen dacht Nora paniekerig.
    Noufel opende haar deur en zette haar ruw en abrupt in zijn auto.
    Hij wou het niet op deze manier doen, maar ze was gewoonweg onmogelijk.
    Hij was van plan geweest zich te excuseren over het feit dat hij te laat was, maar besefte op tijd dat ze het toch niet zou aanvaarden. Ze was een irritante lastpak en dit was de enige manier om haar zo snel mogelijk in de auto te krijgen. Als het aan hem lag, zou hij helemaal niet gekomen zijn maar hij deed het gewoon uit respect voor zijn broer en toekomstige schoonzus. maakte hij zichzelf wijs
    Hij stapte in en zag dat ze een poging deed naar de deur om te ontsnappen.
    Hij greep haar arm vast en keek haar smalend aan.
    “probeer maar. Maar ik garandeer je dat ik je terug over mijn schouders smijt en deze keer ga ik niet zo voorzichtig zijn.” Nora keek hem gemeen aan en versmalde haar ogen.
    “Hou je smerige handen thuis jij vuile…!
    Noufel trok haar dichter en kneep zachtjes in haar arm.
    “ Ik heb je al verteld dat ik mijn methodes heb, en als je die tong en die brutale blikken van jou niet onder controle houd dan ga ik je die met plezier laten zien .”
    Nora trok haar eigen woedend los.
    “Ik hoef je gekke methodes niet te zien psychopaat! je zoekt gewoon een excuus om handtastelijk te doen.” Nora voelde haar bloed koken en ze was razend op haar zus. Het was haar fout dat ze in deze situatie zat. Ze kon haar haar wel uittrekken van ergernis . Ze was van plan om hem uit te schelden en weg te lopen maar veranderde van gedachte omdat ze wist dat dit belangrijk was voor haar zus. Dus probeerde ze haar woede onder controle te houden. Ze zal hem later wel terug pakken dat beloofde ze zichzelf.
    “Wel hou je mond dan word ik niet handtastelijk. Of wil je het wel, en doe je gewoon alsof?” Zei Noufel geamuseerd en trok zijn wenkbrauwen op en neer.
    Nora keek hem vies aan alsof ze het niet kon uitstaan dat ze hetzelfde lucht inademde.
    “Ik haat je” riep ze verhit uit.
    “wel ik ben blij dat we hetzelfde voelen voor elkaar” antwoorden hij koeltjes.
    Noufel startte zijn auto en reed het straat uit. Hij zag dat ze uit het raam staarde en hem volkomen negeerde. Hij zou blij moeten zijn maar kon het niet helpen zich daaraan te ergeren. Hij bekeek haar stiekem uit zijn ooghoeken. Ze had een witte zomerkleed aan die haar mooie elegante goudbruine schouders en armen onbedekt liet. Haar lange glanzende haren hadden bruine kleuraccenten waar, het beschenen werd door het zonlicht dat door het raam heen naar binnen kwam. Geërgerd besefte hij dat ze hem boeide en hij zich nog steeds extreem aangetrokken voelde tot haar. En wat rook ze verdomme lekker, naar een exotische bloem. Hij vroeg zich af hoe het zou zijn haar te kussen, die zachte roze sensuele lippen.






  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    242
    11-05-2011

    Nora voelde een kramp in haar nek . Ze had heel de rit naar buiten zitten staren, Noufel negerend. Ze zag dat het hem irriteerde en dat was de enige reden waarom ze het zolang volhield.
    Noufel stopte zijn auto voor een Marokkaanse kledingzaak die ‘Mabrouk’ noemde.
    “Ewa we zijn er, Ga die kleedje halen. Ik wacht hier wel. Of denk je dat je me teveel zou missen.” Vroeg hij haar uitdagend.
    Nora draaide met haar ogen en besloot er niet op in te gaan. Ze stapte zonder iets te zeggen de auto uit en het zaak binnen.
    Enkele minuten later kwam ze terug naar buiten met een pakje in haar handen waar het kleedje instak. Ze stapte tegen haar goesting de auto terug in.
    “Je hebt ook je tijd genomen” Nora bleef stil. Ze deed alsof ze hem niet hoorde en bestudeerde het pakje aandachtig. Nora was niet van plan nog een woord te zeggen tegen die pummel. Ze zou hem gewoon negeren tot ze thuis was. Noufel startte gefrustreerd zijn auto en reed weg. Na een tijdje kon hij de stilte niet meer verdragen.
    ‘Zeg, heb je je tong ingeslikt? Je hebt geen woord meer gezegd sinds we vertrokken zijn. Zijn toon was scherp geworden van ergernis. ‘heb ik plotseling hoorns gekregen ?’
    Dat kon Nora niet zomaar voorbij laten gaan. ‘Ik geloof dat je die al had.’
    ‘Kijk me aan als je me beledigd!’
    Dat deed ze niet, maar ze nam de moeite om de domkop uit te leggen: ‘U bent uw waarschuwingen misschien vergeten, maar ik niet. Ik ben niet van plan u nogmaals te provoceren door met u te spreken.
    ‘Je provoceert me nu,’ gromde hij, en voegde er minder verhit aan toe: je hebt spreken en grof spreken, en je weet goed genoeg wat ik bedoelde. Bovendien was ik kwaad toen ik het zei. Het is best mogelijk dat er niks gebeurd als je weer zo doet. Wil je het proberen ?’
    ‘Nee’
    ‘des te beter. Anders had ik je weer over mijn schouder moeten smijten en je weegt niet echt lichtjes’
    Nora keek hem scherp en beledigd aan
    ‘Noem je me dik?!’
    ‘Jep, en een kreng. Weet je wat je probleem is ? Noufel keek haar met een gemene gloed in zijn groene ogen aan.
    ‘Je denkt dat je beter bent dan iedereen. Niemand is goed genoeg voor de ijskoningin. Maar het ligt niet aan hun ,jij bent gewoon koud en harteloos. Een echte feeks.’ Eindigde hij wreed.
    Nora klapte in haar handen en keek hem koel aan, en hij zag dat haar ogen terug die bekende gouden gloed kregen.
    ‘Voel je je nu wat beter he? Zie je mag denken wat je wilt over mij, het kan me niet schelen en ik vertik het om mijn eigen zo te verlagen als jou en mensen te gaan beledigen voor het plezier. Wie is er nu harteloos?’
    Nora draaide zich terug om en keek weer uit het raam. Ze besefte dat Noufel voor het eerste keer sprakeloos was. Ze had niet verwacht dat zijn opmerkingen haar iets zouden doen en was ook niet van plan hem te laten zien dat hij haar gekwetst had . ze gunde hem die plezier niet.


    Toen Nora thuis kwam legde ze het pakje op Rania’s bed. Ze voelde zich nog steeds een beetje gekwetst na de harde woorden van Noufel. Ze hadden na die woordwisseling geen enkel woord meer tegen elkaar gezegd en dat vond ze best.
    Normaal gezien zou het haar niet deren wat hij van haar vond of dacht, dus waarom voelde ze zich dan zo slecht?


  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    242
    11-05-2011

    shokran voor jullie steun !! xxxxx

  7. #37
    Eet hout, denk gras.

    Reacties
    6.192
    29-05-2011

    Geweldige verhaal! Eindelijk weer een goed verhaal tussen al die andere zooi..

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    36
    16-11-2007

    Upp upp nieuwe fan hierr. Je doet het fantastischh!

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    242
    11-05-2011

    shokran xxx

  10. #40
    Bijna Lid

    Reacties
    140
    18-05-2011

    Moooi je schrijft goed wollah!

    NIEUW VERVOLG NIEUW VERVOOLG!!

    sorry kan niet wachten ahaha

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    242
    11-05-2011

    hahah shokran
    ik ben bezig aan het vervolg en zal het zo snel mogelijk plaatsen

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    130
    17-05-2009

    UPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
    إن لله وإن إليه راجعون
    Allahi rahmek allerliefste opa, voor altijd in mijn hart!
    22'08'2013

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    307
    14-06-2005

    upppppppppp ga verder

  14. #44
    Off.

    Reacties
    2.421
    13-11-2009

    leuk!! owee als je waagt om je verhaal niet af te maken!


  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    81
    05-05-2011

    oepp