1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    242
    11-05-2011

    hoe haat liefde werd

    Salaam iedereen ik ben nog maar pas lid bij marokko community . ik heb al veel prachtige verhalen geleze dus besloot ik om ook maar een te schrijven . ik heb het altijd al willen doen dus laat me aub wete wat jullie ervan vinden shokran xx

    ik ben nie echt goed in korte beschrijvingen dus ik ga het heel kort houden
    het is een liefdes verhaal over een 20 jarige meisje Nora , die niet in liefde geloofd en denkt dat alle jongens hetzelfde zijn. nadat ze haar nicht heeft zien lijden door een jonge man van 23 genaamd Noufel groeide er een diepe haat binnen in haar hart voor hem maar ze zal snel ondervinden dat er een fijne lijn is tussen liefde en haat.
    hopelijk vinden jullie het goed x

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    59
    20-03-2010

    nieuwe fan meld zich.....X
    alleen Allah is mijn echte medicijn....

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    242
    11-05-2011

    [SIZE="4"]‘Waarom wil je me niet Nora ! Riep Samir, en keek met een gekwetste blik in zijn donkerbruine ogen naar de mooie jonge vrouw die trots tegenover hem stond . ze keek hem onverschillig aan ,hij kon het niet helpen steeds te verdrinken in die grote goudbruine ogen ,met hun lange volle wimpers. Ze boog haar mondhoeken iets omhoog . die halve glimlach kon hem gek maken ,en alles rond om hem vergeten.
    Hij slaakte een diepe zucht en liet zijn blik over haar loshangende haar gaan . wat was ze toch mooi ,hij bekeek haar gezicht aandachtig ze had een recht klein neusje , volle sensuele lippen grote amandelvormige ogen, een gave teint met alleen een klein moedervlekje die haar wang sierde. Hoe kon hij haar niet willen, ze was perfect van binnen en van buiten.
    Hij kwam dichter en greep haar bij haar armen ‘ ik weet dat je meer voelt voor mij , ik hou van je ,waarom doe je zo moeilijk ? !
    ‘toe Samir ,laat me los je doet me pijn zuchtte Nora geërgerd
    ‘er is niks tussen ons en ik heb je nooit laten denken dat het wel zo was, ze keek hem met een spijtvolle blik aan‘ ik heb geen gevoelens voor jou , en ik geloof niet in liefde Samir, jij spreekt die woorden gemakkelijk uit omdat je al gewoon bent om dat tegen elke meisje te zeggen‘. Je houd niet van mij ,ik denk dat je niet eens weet wat dat betekend’
    ‘NEE ! IK HOU VAN Jou ! riep Samir met een gekwelde blik uit
    ‘zeg me niet wat ik wel of niet voel!’
    Hij keek haar woedend aan en gleed met zijn handen door zijn haar
    ‘ waarom wil je me niet, ben ik niet goed genoeg voor jou misschien?, of is er iemand anders ? vroeg hij jaloers
    Hij greep Nora bij de schouders en keek in haar geelbruine, dromerige ogen. ‘ ik kan je alles geven wat je maar wilt Nora ‘. Gespannen keek hij haar aan
    ‘ik heb niks nodig Samir, je kan me niet omkopen! Hoe verwacht je dat ik u nu geloof? je hebt met duizenden meisjes gespeeld en hun harten gebroken en nu beweer jij dat je van mij houdt,.
    Nora’s gouden ogen namen hem aandachtig op. Hij was jong niet ouder dan 21 , groot en breedgeschouderd. Zijn gezicht dat nu bijna rood stond van woede, was meestal gebruind en glimlachend, Het was een knappe gezicht.
    Nora keek hem koel aan ‘sorry maar ik voel niks voor je en ik denk niet dat ik dat ooit zal doen Samir, je moet me nu echt loslaten want ik ben al te laat voor de les’
    Samir liet haar los en deinsde achteruit alsof zij hem had geslagen. Met zijn donkerbruine ogen wijd open staarde hij verbijsterd naar haar mooie gezicht. Hoe kon ze niks voelen voor hem weet ze wel wie hij was , geen enkel meisje die hij kende had hij niet om zijn vinger kunnen wikkelen. Wat was er mis met haar? Doe ze alsof om gewoon moeilijk te doen? dacht hij geïrriteerd
    ‘maar ik hou van je echt waar ‘ fluisterde hij
    Nora was bijna verleid om hem te geloven hij klonk zo oprecht .
    Denk Nora, jongens zoals hem houden niet van meisjes ,hij probeert je gewoon te krijgen zodat hij je kan gebruiken en weggooien net zoals alle andere meisjes ,dacht ze boos. Ze kende hem nu al 4 jaar en in die jaren heeft ze al die meisjes zien komen en gaan . Samir zat met haar in sommige lessen maar ze spraken toen nooit echt met elkaar ,op een dag kwam hij naast haar zitten en stelde zijn eigen voor , vanaf toen spraken ze met elkaar als gewone vrienden, ze had nooit durven denken dat hij iets meer zou willen laat staan dat hij van haar zou houden. Maar het was echt iets typisch voor hem om ervan uit te gaan dat ze hem wou .
    ‘ik moet gaan’ Nora stak snel de straat over en liet een verwarrende Samir achter. Ze haastte zich naar de les.
    Tijdens de les kon ze zich niet echt concentreren. ‘waarom klonk het zo oprecht zou hij het menen ? vroeg ze zich af. Ze hoopte dat hij het meende ,ze zou niks liever willen dan dat hij eens pijn voelde dat zou een zoete wraak zijn ,hij was de broer van Noufel Salmi en net als zijn broer is hij een zelfverwaande, egoïstische flierefluiter ,dacht ze bij haar eigen.
    Ze zal nooit de dag vergeten waarop ze haar nichtje zag instorten voor haar ogen. Ze at en sliep niet meer en dat allemaal door die gevoelloze monster Noufel. hij had haar gebruikt tot hij kreeg wat hij wou en had haar weggegooid alsof ze niks meer was dan een stuk afval . het was pijnlijk om haar zo te zien lijden hoe kon ze hem haar maagdelijkheid zomaar geven , ze was altijd zo voorzichtig op vlak van jongens dacht ze verwarrend. Ze haatte Noufel en hoopte gewoon dat er een dag zou komen waarop hij hetzelfde zal voelen als haar nicht Salima .

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    242
    11-05-2011

    laat gerust weten wat jullie ervan vinden x

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    248
    18-03-2011

    Wauw
    Nieuwe Fan erbij
    Ga snel weer verder
    xx
    SubhanAllah Wal HamdOulilah Wa la illaha illallah Wa AllahOu Akbar

  6. #6
    Junior

    Reacties
    531
    12-05-2011

    UUUUUUUUUUUPPPPPPPPPPP !!!!!
    je doet het fantastisch !!!!
    ps je nieuwe fannetje!!!!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    242
    11-05-2011

    shokran ik ben echt blij dat jullie het goed vinden
    ik ga nu mijn tweede stuk zette xxx

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    242
    11-05-2011

    RIIIIIIIIIIIInggg !!!
    Nora schoot wakker van haar diepe gedachten en ging naar buiten .
    ‘Daar ben je trut, ik heb de hele tijd op je zitten wachten en berichtjes zitten sturen, ewa hoe komt het dat je laat was ?’ Rachida keek haar vriendin ongeduldig aan
    ‘pff het is een lang verhaal ,ik vertel je het wel straks bij mij thuis,
    Rachida keek met een nieuwsgierige blik in haar grote lichtbruine ogen
    ‘ mohim ik moet eerst men zus gaan halen , ga je mee ?
    ‘nee heb niet zoveel zin , ik ga maar met de bus naar huis moet nog van alles doen ,en je kent mijn moeder he?’
    ‘OP TIJD THUIS’ riepen ze lachend in koor uit.
    ‘ ewa ik zie je straks dan beslama!
    ‘beslama’ zei Nora lachend
    Zie dat je een goeie verhaal hebt !’ hoorde ze rachida haar nog na roepen.
    De zon scheen fel ,het was warm en ze was blij dat ze een lichte mouwloze rode kleedje aanhad.
    Ze voelde het zweet langs haar rug glijden en snakte naar een koel drankje . onderweg naar de bushalte kwam ze Karima tegen die haar uitnodigde voor haar verjaardagfeest deze week. Nora zat aan de bushalte te wachten en gebruikte het uitnodiging om haar zelf een beetje koelte toe te wapperen.
    Ze genoot van de zon die haar gezicht streelde en keek met een ongeïnteresseerde blik in het rond .
    Over haar stond een verliefd koppel elkaar te kussen . ze kon alleen maar de achterkant zien van het meisje ze had een blauw kleedje aan die tot aan haar knie kwam . Nora heeft nooit kunnen begrijpen hoe mensen zich zo open en bloot elkaar konden kussen alsof ze alleen waren.
    Het leek wel voor eeuwig te duren voor ze mekander los lieten, het meisje liep weg en liet de jongen alleen achter . geen seconde later keek ze recht in de ogen van de persoon die ze het meest haatte.
    Noufel ‘ fluisterde ze zijn naam zachtjes zodat hij haar niet zou horen . ik had het moeten weten de vetzak

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    242
    11-05-2011

    moet ik verder gaan ?

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    83
    20-09-2004

    Uppp ga snel verder x new fannetje

  11. #11
    Keukenprinsesje

    Reacties
    31
    16-05-2011

    Up
    Up
    Up
    Voor deze Schrijfsterr!! (L)

  12. #12
    Junior

    Reacties
    531
    12-05-2011

    UPPP
    wanneer ga je weer verder want het is wel eens tijd hahah
    je doet het fantastisch

  13. #13
    Love hurts.

    Reacties
    55
    24-07-2010

    Nieuwe lezer dr bij.

    x.

    I’m attracted to his glitz and his glamour, I’m attracted to the lights in his eyes. And once you get a taste of his poison, you’ll get all wrapped up in his lies. You don’t have to give in and fall for nothing. Even if you were to feel that you were through. You’re an angel that’s casted out from heaven. It’s sad but true and makes me wonder why.

    06'09'09 ♥.


  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    242
    11-05-2011

    Hij keek haar met een arrogante blik aan en grijnsde stom. Nora liet haar wimpers zakken en bestudeerde hem op haar gemak. Hij had een donkere jeans aan met een strakke witte T-shirt die mouwloos was waardoor je zijn bruine gespierde armen kon zien. hij was groter dan Samir en een stuk breder
    Op zijn manier was hij bijna even knap als Samir of zelfs nog knapper maar het was niet dezelfde verfijnde knapheid . Er was geen tederheid of zachtheid in de trekken van zijn gelaat.
    Nora was vergeten discreet te zijn en staarde openlijk naar hem, en nu werd haar openlijk taxatie beantwoord door een paar felgroene ogen, hij krulde zijn lippen langzaam in een onbeschaamde glimlach.
    Zij keek snel de andere kant op zonder hem iets van haar onbehagen te tonen.
    Shit, hoe stom kon ze zijn , nu had hij haar zien staren als een of ander freak ,Dacht Nora geërgerd
    Noufel keek naar het meisje aan de overkant , hij kende haar van ziens maar had nooit echt met haar gesproken net als elke normale gast had hij haar schoonheid wel opgemerkt maar net als haar schoonheid merkte hij ook op dat ze hem telkens koel en vijandelijk bekeek het was een heel ander manier dan hoe hij meestal door meisjes werd bekeken en dat maakt hem wel nieuwsgierig naar haar .
    Hij besefte dat hij verzonken in gedachten haar aan het aanstaren was, en dat ze haar daar precies een beetje ongemakkelijk bij voelde .haar lange zwarte haren bedekten een deel van haar gezicht, ze had een kaartje in haar handen en zat het heel aandachtig te bestuderen .
    ‘waarom staart hij mij zo aan ? mompelde Nora vragend tegen haar eigen. Ze kreeg nek pijn van heel de tijd naar beneden te kijken en te doen alsof ze intens geïnteresseerd was in het uitnodiging in haar handen. Ze keek omhoog en zag dat hij haar intens bekeek het was net alsof ze gehypnotiseerd werd door zijn jadegroene ogen ze kon niet wegkijken of bewegen . Nora schoot wakker van haar trance ,door het geluid van een bus die kwam aanrijden . Ze was zwaar opgelucht dat ze kon wegvluchten ,’wat was dat?waarom bleef je naar hem kijken?nu denkt hij zeker dat ze hem wou net als al die andere hersenloze bimbo’s ’ dacht ze kwaad.
    Het busrit duurde gelukkig niet zo lang ze voelde haar niet zo goed en die kleine situatie met Noufel heeft het niet beter gemaakt . thuis aangekomen deed ze snel haar zwarte pumps uit en smeet het in de schoenen kast ze haastte zich de trappen op naar haar kamer . gelukkig was niemand thuis, haar ouders waren nog bij haar tante Halima ,en haar oudere zus Rania was nog niet terug van haar werk .
    Ze liet haar eigen op haar bed vallen en legde haar hoofd zachtjes op haar kussen , met beide handen masseerde ze zachtjes haar voorhoofd
    Onbewust liet ze haar gedachten teruggaan naar die felgroene ogen ‘ wat was dat voor een bizarre situatie hij bekeek haar echt intens en met een rare grijns op zijn gezicht ze kon zijn gezichtsuitdrukking niet uit haar hoofd krijgen haar gedachte werden verstoord door de deurbel .
    Nora ging naar beneden en opende de deur .

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    242
    11-05-2011

    shokran voor jullie reacties xx