1. #31
    sebtawiaa

    Reacties
    84
    01-01-2003

    salaam oe galeikoem
    hallo dames als je broer je iets vraagt doe het als je het wilt en als je het niet wilt doe het dan niet
    het is ook wel zo dat een meisje meer luistert naar haar moeder dan hoe haar broer dat doet .
    als een meisje haar moeder de hele dag in de keuken ziet staan dan krijgt ze medelijden maar een jongen niet.ik bv:huishouden dat doe ik boodschappen dat doe ik de vuilnis buiten zetten dat doe ik maar de jongens zijn gewoon lui.weet je als ik in de kueken sta dan zegt hij ellardagliek net alsof ik het voor hem doe hij zegt ik krijg er hassanet voor maar annyway je kan er helemaal niks aan doen je moet gewoon SBAR HEBBEN
    als mijn moeder geen geduld had nou dan zou ze allang gescheiden zijn maar jah moeders willen het beste voor hun kind

  2. #32
    sebtawiaa

    Reacties
    84
    01-01-2003

    en nog iets
    weet je waar moeders helemaal verdroit van krijgen als de vader zn zoon de deur ui schopt
    ze heeft hen gebaard
    ze heeft hem opgevoed en dan
    gooit de man hem uit huis daar worden moeders nou zo verdrietig van

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    46
    10-10-2002

    Re: Re: Vrouwen, vrouwen en nog eens vrouwen

    Origineel gepost door Emshoom
    don't worry , binnenkort kunnen die broertjes ZELF alles doen , agham dasagh ,oufigh iregmen ani (oufigthen di Sehra)


  4. #34
    Just be yourself...

    Reacties
    258
    06-08-2002

    kijk, pak dit op als een compliment,( hoewel ik niet zeg dat het een goeie denkwijze is), als je broer je vraagt om koffie te maken, en wat nog allemaal, wil dat zeggen in vrije vertaling: "he lieve zus, wil je alsjeblieft de koffie maken?want ik heb 2 linkerhanden, en bak er niks van dus wat zou ik zonder je.."
    maar er moet niet van je geprofiteerd worden, als jij eens op de zetel ligt en er ineens aan denkt dat je hemd nog gestreken moet worden, dan vraag je dat maar aan je broer, maar ja... de gevolgen (met name een hele ijzerplek in de mouw..) zijn wel voor jezelf, je kan het ze wel altijd leren,..
    Je weet pas wat je mist als je het niet meer hebt...

  5. #35
    BintEnaas met HIJAAB

    Reacties
    1.589
    08-04-2002

    Ja ik ben het met je eens.
    Alleen is het bij mij niet zo ernstig, ik moet ook, wanneer het mijn beurt is in het huishouden, alles goed schoonmaken, terwijl mijn broertje van 16 de handel afraffelt en dan pleite is en dat zegt mijn moeder niks tegen hem.

    Je verhaal vond ik echt grappig, ik las er werkelijk je woede in, maar je moet wel trots op je zelf zijn dat je het kunt, ook zonder je moeder.

    Maar ja...het blijft tragisch, de meiden moeten dit en dat en mogen dit niet en dat niet.


    Mouhuim thallai, BintElmagreb.

    ديتول دض الجراثيم


  6. #36
    BintEnaas met HIJAAB

    Reacties
    1.589
    08-04-2002

    Re: Re: Vrouwen, vrouwen en nog eens vrouwen

    Origineel gepost door elmarocani
    jullie hebben het zwaar hee???
    Nee hoor hoe kom je daar no weer bij...????

    ديتول دض الجراثيم


  7. #37
    Don Juan-wannabe

    Reacties
    199
    30-12-2002

    Drukken maar!!!

    Jullie dames moeten gewoon dat soort mannetjes een halsband omdoen. Niet een gewone halsband, neen eentje die je op afstand d.m.v. een afstandbediening onder stroom kan zetten.
    Dus iedere keer wanneer je broer/verloofde/man jou bijdehand gaat commanderen....drukken maar!!!

    "Hee troela, maak voor mij eens een lekkere sandwich!" (drukken maar!!!)....BZZZZZZZT! :toink: "AAAAAI!"

    "Heb jij mijn blouse nou nog niet voor mij gestreken?!" (drukken maar!!!)....BZZZZZZZT! :toink: "AU! Sorry schatje! AU! AU!"

    "He schiet eens effe op met die afwas!" "En waar blijft mijn sapje?!!" (drukken maar!!!)....BZZZZZZZZT! :toink: "WAJOOOOOUW! Sorry! Ik zal het nooit meer zeggen! SORRY! SORRY! SORRY!"

    Wat vinden jullie dames, is dat niet gewoon DE OPLOSSING? :idee:


    (Maar dames, wel beloven dat jullie er geen misbruik van gaan maken. Dus drukken omdat je die 80 karaats diamanten gouden ring niet krijgt omdat hij vindt dat ie te duur is. Of omdat je wil dat hij tegen je schoonmoeder zegt dat ze niet te vaak moet langskomen.......Beloofd?........)
    LETS SEPARATE THE MEN FROM THE BOYS.........


  8. #38
    RFK-lid in opleiding

    Reacties
    3.911
    12-10-2002

    lieve salaama,
    Ik heb geen broers maar de vriendinnen van mijn zussen wel. In de zomer vakantie bleven die vriendinnen hier in nl achter met hun broers...NOu ze zaten elke dag huilend bij ons thuis omdat hun broers zo onbeschoft deden en gewoon niets in huis deden. Ik vind het echt jammer dat de marokkaanse jongens van tegenwoordig zo moeten zijn. Kom op respecteer je zus wat meer en help ook es ff een keer mee. Je gaat er niet dood van als je de wc bril een keer omhoog doet of als je je bord naar de keuken brengt als je hebt gegeten.

    Het is ook niet zo netjes op een pak melk open op de tafel te laten en gewoon weg te gaan. Kom op....je bent toch geen zwerver. Ik weet alleen dat ik later mijn zoons insallah ga bij brengen dat ze hun troep op moeten ruimen......bla fshe7a.....want dat is het probleem...ze zijn gewoon verwend.....

    Ik vind het trouwens heel goed dat je in opstand komt tegen je broer....watser...je bent z'n slaafje niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    GIRLPOWERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

    peace
    inspiratieloos

  9. #39
    RFK-lid in opleiding

    Reacties
    3.911
    12-10-2002

    En RedOne dat vind ik een heel goed idee!!!!!!!!!!!! IK ga een zweep later kopen!! Als mijn mannetje stoer doet gaat ie voelen
    inspiratieloos

  10. #40
    geen

    Reacties
    1.415
    11-10-2002

    BROWNIE Als mijn broertje het nou lief zei, vind ik het niet erg
    MIMMIE 3000 Zeker GIRLPOWERRRRR
    REDONE, Kun je me effé vertellen waar die zwepen verkrijgbaar zijn. Ik zal er geen misbruik van maken
    BENT ELMAGRIEB gelukkig is het bij jouw niet zo ernstig
    SAYA zeker heeft het met CULTUUR te maken
    SAKINA we moeten zeker SBAR hebben

    Verder wil ik jullie BEDANKEN voor jullie LEUKE reacties.
    Als een moslim ben ik geboren
    Tot de moslim-gemeenschap zal ik behoren
    en als een moslim wil ik dood gaan
    en inshaAllah naar de hemel gaan?

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    200
    29-01-2003

    Origineel gepost door RedOne
    (op de melodie van Destiny Child zingen)

    "Al the women independent!"
    "Laat hem zelf zijn chocolademelk halen!"
    "Al the woman independent!"
    "Laat hem afwassen, boenen, strijken, kan ie ook es een keertje balen!"
    "Al the women independent!"
    "Trap niet meer in zijn smoesjes en verhalen!"
    "Jongen, nou doe je het lekker allemaal zelf!"
    "Jongen, dan ben je lekker braaf!"
    "Jongen, nou doe je het lekker allemaal zelf!"
    "Ik ben je zus/vrouw/moeder en niet je slaaf!!!"
    "Al the woman independent....etc.....etc.....etc........

    (zing dit elke dag voor de spiegel, en ik kan vrouwen garanderen dat je gelijk korte metten gaat maken met 'de luie man' ===> je wordt een super-feminist!!!!!! Beloofd!!!)
    Heb je niet gelezen wat mevrouw in het begin heeft geschreven!

  12. #42
    Don Juan-wannabe

    Reacties
    199
    30-12-2002

    Origineel gepost door mistrygirl
    Heb je niet gelezen wat mevrouw in het begin heeft geschreven!

    Tjonge, jonge zeg......t'is ook nooit goed he.....zucht.....
    Sta ik eens een keertje aan jullie kant en verzin ik zelfs een peptalk-nummer voor de onderdrukte ladies......is het nog niet goed.....

    Het enige wat ik te horen krijg is dat ik jullie niet mag helpen.....




    ........weten jullie wat.......JULLIE BEKIJKEN HET MAAR!
    Ik ga voortaan wel al mijn energie steken in de onderdrukte man! [img]http://******************/smilieweb1/smilies/Geweld23.gif[/img]
    LETS SEPARATE THE MEN FROM THE BOYS.........


  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    200
    29-01-2003

    Origineel gepost door RedOne

    Tjonge, jonge zeg......t'is ook nooit goed he.....zucht.....
    Sta ik eens een keertje aan jullie kant en verzin ik zelfs een peptalk-nummer voor de onderdrukte ladies......is het nog niet goed.....

    Het enige wat ik te horen krijg is dat ik jullie niet mag helpen.....




    ........weten jullie wat.......JULLIE BEKIJKEN HET MAAR!
    Ik ga voortaan wel al mijn energie steken in de onderdrukte man! [img]http://******************/smilieweb1/smilies/Geweld23.gif[/img]

    Sorry schat zo was het niet bedoeld, maar vergeef je het me wel.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    13
    20-02-2003

    he dame, laat die eikels lekker zelf hun koffie zetten!!
    ik heb het zelf ook meegemaakt toen ik wat jonger was, maar ik heb me gewoonweg verzet tegen dat gedrag van die mannen (onze broers) en uiteindelijk hebben ze de hoop opgegeven en tegenwoordig laten ze me lekker met rust! dus gewoon grote bek geven en negeren, dat is de beste remedie tegen die luie gasten.
    een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

  15. #45
    BintEnaas met HIJAAB

    Reacties
    1.589
    08-04-2002

    Re: Drukken maar!!!

    Origineel gepost door RedOne
    Jullie dames moeten gewoon dat soort mannetjes een halsband omdoen. Niet een gewone halsband, neen eentje die je op afstand d.m.v. een afstandbediening onder stroom kan zetten.
    Dus iedere keer wanneer je broer/verloofde/man jou bijdehand gaat commanderen....drukken maar!!!

    "Hee troela, maak voor mij eens een lekkere sandwich!" (drukken maar!!!)....BZZZZZZZT! :toink: "AAAAAI!"

    "Heb jij mijn blouse nou nog niet voor mij gestreken?!" (drukken maar!!!)....BZZZZZZZT! :toink: "AU! Sorry schatje! AU! AU!"

    "He schiet eens effe op met die afwas!" "En waar blijft mijn sapje?!!" (drukken maar!!!)....BZZZZZZZZT! :toink: "WAJOOOOOUW! Sorry! Ik zal het nooit meer zeggen! SORRY! SORRY! SORRY!"

    Wat vinden jullie dames, is dat niet gewoon DE OPLOSSING? :idee:


    (Maar dames, wel beloven dat jullie er geen misbruik van gaan maken. Dus drukken omdat je die 80 karaats diamanten gouden ring niet krijgt omdat hij vindt dat ie te duur is. Of omdat je wil dat hij tegen je schoonmoeder zegt dat ze niet te vaak moet langskomen.......Beloofd?........)
    Spreek je uit ervaring????
    Die indruk krijg ik wel of....heb je het van dichtbij meegemaakt??\

    Je reactie is erg leuk.
    Thalla

    ديتول دض الجراثيم