1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    14
    12-06-2003

    Marookkaanse meisjes op Hoog Catrijne

    Dames opgelet.............!!!!!!!!


    Waarom lopen er zoveel marokkaanse meisjes op Hoog Catrijne in schaarse kleding en als ze aangesproken worden vindne ze het heel erg
    en gaan ze uit de hoogte doen.

    Begrijpen ze niet dat ze het zelf uitlokken. Een man is namelijk gewoon snel te verleiden.

    waarom denk je dat er in de islam wordt gezegd zodra een vrouw getrouwd is kleding tot de enkels en hoofddoek op. Omdat ze al bezet is en op deze manier is ze niet verleidelijk voor een man, dus is de kans veel kleiner met zulke kleding.

    Graag jullie reactie..........

  2. #2
    La Vie en Rose

    Reacties
    35.904
    08-02-2002




    kdacht da je het over een school of universiteit ging hebben :melig:
    I love my 2 boys. I gave them life...
    They gave me a reason to live.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    14
    12-06-2003

    Waarom over een school of over een universiteit.............????????????????????????? ????????????


    leg eens uit..........

  4. #4
    La Vie en Rose

    Reacties
    35.904
    08-02-2002

    kweet ni

    kben van belgiƫ en weet ik veel hoe die scholen daar in hollanda heten..

    maar als je een echte man was dan moet je die meisjes negeren en je houden aan de islamregels

    en dat is...ogen naar beneden wanneer er een dame voorbijpasseert
    I love my 2 boys. I gave them life...
    They gave me a reason to live.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    14
    12-06-2003

    O en waarom moet het eerder voor mannen dan voor vrouwen.....?

    Er mag toch geen verschil zijn tussne man en vrouw.......?!?


    Waarom de vrijheid van de nederlandse wet.......? hallo wij zijn moslims hoor en dan hebben ons te houden aan de islamitische wet en niet de nederlandse wet.......dus jij gooit het ook maar ergens op..........


    Ik zeg niet dat meisjes zich niet zo mogen kleden absoluut niet, maar ik ben wel nieuwsgierig naar het feit wat de achterliggende gedachte is van de vrouw die er zo bij loopt...............

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    14
    12-06-2003

    Wie zegt dat ik een goeie moslim ben................?

    om eerlijk te zijn ben ik dat niet. ik hoop het wel ooit te worden.........

    Maar kom jij uit midar...........?

    dat is wel dichtbij ik kom namelijk uit Ben Tayeb........

    Ga je dit jaar nog naar Marokko......?

  7. #7
    La Vie en Rose

    Reacties
    35.904
    08-02-2002

    ja, ik ga

    Khoop voor je dat je een goede moslim word..

    En anders...heb je een groot probleem

    Succes bye
    I love my 2 boys. I gave them life...
    They gave me a reason to live.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    73
    18-09-2001

    Re: Re: Marookkaanse meisjes op Hoog Catrijne

    Origineel gepost door Jorginho
    Dus een vrouw moet zich wat aantrekken van wat mannen doen?? Die meiden moeten fijn rondlopen zoals ze dat willen, zolang dat binnen de Nederlandse wet valt en voor de rest niks.
    Waarom de Islam dat voorschrijft voor vrouwen en niet voor mannen is mij inderdaad een raadsel...
    De Islam zou er beter aan doen de mannen voor te schrijven van vrouwen af te blijven ongeacht hun kledij en dit zeer zwaar moeten veroordelen. Wie weet gebeurt dat ook, dan hoor ik het wel van jullie.


    Dat gebeurt ook!

  9. #9
    Mama van 2 schatjes.

    Reacties
    9.388
    14-01-2003

    Sallaam broeder siyoussef, de vrouw moet niet pas als ze getrouwd is lange kleding aandoen hoor, het geldt voor alle vrouwen, of je nou getrouwd bent of niet, als je een goeie moslima bent dan hoor je naar de regels van Allah te leven of je nou jong of oud bent.


    Wa Sallaam Alikoum

  10. #10
    la illa ill Allah!

    Reacties
    355
    30-12-2002

    Jorginhio ik weet niet waar je mee bezig bent, maar iedere keer probeer je de islam naar beneden te halen, dat jij nu even boos bent omdat de ouders van je vriendinnetje je miscchien niet accepteren hoef je niet iedere keer op islam af te reageren.
    En ook even correctie, een vrouw moet zich vanaf haar onegsteldheid bedekken en niet pas wanneer ze getrouwd is.
    Allahu akbar

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.439
    18-07-2002

    Salaam Ou3aleikoum,

    Siyoussef heeft eerder aangegeven dat ie geen moslim is maar ik ga toch gedeeltelijk reageren vanuit de islam. Dat die meisjes daar lopen is hun zaak en van niemand anders. Als jij je daar aan ergert ga je daar maar niet naartoe, verder is het voor de man ook verboden om een meid lastig te vallen, wel of niet gedekt.

    Je hebt het alleen over de meiden op HC maar ik hoor je niet over de mannen op HC, daar erger ik me mateloos aan... Een meid is geen sexobject hoor hoe matig ze zich ook kleedt.. Dat ze zich zo kleedt is tussen haar en Allah... Verder zal ze ook wel een vader, broers, neven etc etc hebben die haar in de gaten moeten houden.... De islam zegt dat je bij jezelf moet beginnen.. Als jij daar bent om meiden te vesieren dan ben je al vekeerd bezig en dus heb je niet het recht om anderen neer te halen... Hou je eigen zussen en nichtjes in de gaten en laat de rest aan anderen over...

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    14
    12-06-2003

    Ja joh i kweet ook niet wa tdie mafkees lult...............

    hij denkt dat hij allemaal zo geod weet en inderdaad hij probeert de islam naar beneden te halen...

    Je luistert teveel na de nederlanders en naar de joden, dus pas op jezelf........

  13. #13
    Laila khait hiya

    Reacties
    3.358
    27-11-2002

    Origineel gepost door latifaaa
    .......CULTUUR. Het is inderdaad zo dat in de marokkaanse cultuur de man meer lijkt te mogen, terwijl als je kijkt in de Islam, zijn de mannen en vrouwen gelijk.
    Mannen en vrouwen gelijk?.....Noem eens een paar rechten die de vrouw volgens de koran heeft en de man niet? Nee, andersom is niet zo`n probleem.......(ik heb deze vraag hier al een paar x gesteld, maar tot dusver geen antwoord )


    Helaas houdt niet iedereen zich aan de regels van de Islam, want ik kan je garanderen dat de wereld er dan beter had uitgezien. [/B]
    Dat klinkt leuk, maar volgens mij kan enkel de praktijk de theorie hier beoordelen; In welke Islamitische landen ziet de wereld er dan zo beter uit volgens jou?
    De goede weg is niet genoeg,
    je moet er van genieten.

  14. #14
    Heimelijk

    Reacties
    2.330
    04-03-2003

    Origineel gepost door Tijn
    Mannen en vrouwen gelijk?.....Noem eens een paar rechten die de vrouw volgens de koran heeft en de man niet? Nee, andersom is niet zo`n probleem.......(ik heb deze vraag hier al een paar x gesteld, maar tot dusver geen antwoord )


    De koran is een religie geen grondwet
    Ik vraag jou toch ook niet waar staat in de grondwet dat mannen en vrouwen in nederland hetzelfde verdienen



    Dat klinkt leuk, maar volgens mij kan enkel de praktijk de theorie hier beoordelen; In welke Islamitische landen ziet de wereld er dan zo beter uit volgens jou?
    In geen enkele, aangezien er dictoriale regimes zijn in de wereld. Als die afgezet worden dan dan zou het een stuk beter zijn
    Gewoon Yups.

  15. #15
    Heimelijk

    Reacties
    2.330
    04-03-2003

    Origineel gepost door achie25
    Salaam Ou3aleikoum,

    Siyoussef heeft eerder aangegeven dat ie geen moslim is maar ik ga toch gedeeltelijk reageren vanuit de islam. Dat die meisjes daar lopen is hun zaak en van niemand anders. Als jij je daar aan ergert ga je daar maar niet naartoe, verder is het voor de man ook verboden om een meid lastig te vallen, wel of niet gedekt.

    Je hebt het alleen over de meiden op HC maar ik hoor je niet over de mannen op HC, daar erger ik me mateloos aan... Een meid is geen sexobject hoor hoe matig ze zich ook kleedt.. Dat ze zich zo kleedt is tussen haar en Allah... Verder zal ze ook wel een vader, broers, neven etc etc hebben die haar in de gaten moeten houden.... De islam zegt dat je bij jezelf moet beginnen.. Als jij daar bent om meiden te vesieren dan ben je al vekeerd bezig en dus heb je niet het recht om anderen neer te halen... Hou je eigen zussen en nichtjes in de gaten en laat de rest aan anderen over...
    volledig mee eens
    Gewoon Yups.