1. #16
    Don Juan-wannabe

    Reacties
    199
    30-12-2002

    Origineel gepost door Salaama
    Ja, ja makkelijk praten. Zie mezelf al voor de spiegel zingen, Als één van me broers binnen zo lopen, Dan verzeker ik je dat ze me Vierkant uit zullen lachen.

    Nope, Redouantje heeft niet makkelijk praten want ik heb alleen maar een jongere broer, ik ben dus de oudste thuis. Daarnaast heb ik ook nog een mega-feministische moeder. Hierdoor krijg je de volgende formule:

    De oudste zijn thuis + Alleen maar een jongere broer hebben + Mega-feministische moeder = Veel afwassen, de was draaien, kleren vouwen en af en toe zelfs een keukenschort dragen om za3ma wat proberen te koken (met nadruk op 'proberen').


    P.S. ook al zou ik een zus hebben, dan had het denk ik nog niks uitgemaakt, dan had femi-mama haar zonen toch nog wel aan het werk gezet...hehe
    LETS SEPARATE THE MEN FROM THE BOYS.........


  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    743
    01-01-2003

    ik zal is reageren
    mijn mening is dat je groot gelijk hebt
    ik heb zelf 2 broers en die doen is iets ALS ik zeg duidelijk ALS ze zin hebben
    voor de rest kunnen ze commanderen
    tezzzzzzz.
    ben da ook beu aant worden zenne
    maar enfin gedul is iets moois dus we moeten dat hebben
    hierbij laat ik het
    en ooknog even dit
    ik praat niet over alle jongens want er zijn er die wel een handje toesteken int huis MAAR HEEL WEINIG

    groetjes karima
    'Bruidskleed te huur, geen westers kleed. Indisch/Marokkaans. Apart maar zeer mooi. Pm bij interesse.''

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    324
    15-06-2002

    wie niet horen wil moet voelen luidt de gezegde, dus meid laat de boel de boel en doe gewoon wat JIJ wil!! en dat broertje, sorry hoor maar mijn handen jeuken ervan aaaah!! durf nee te zeggen en zo kan er nog een paar cliches ingooien maar desalniettemin de waarheid, er wordt teveel op je geleund en je schouders kunnen maar zoveel aan, sterkte meid
    Ismahane

  4. #19
    geen

    Reacties
    1.415
    11-10-2002

    Origineel gepost door RedOne
    Nope, Redouantje heeft niet makkelijk praten want ik heb alleen maar jongere broertjes, ik ben dus de oudste thuis. Daarnaast heb ik ook nog een mega-feministische moeder. Hierdoor krijg je de volgende formule:

    De oudste zijn thuis + Alleen maar broers hebben + Mega-feministische moeder = Veel afwassen, de was draaien, kleren vouwen en af en toe zelfs een keukenschort dragen om za3ma wat proberen te koken (met nadruk op 'proberen').


    P.S. ook al zou ik een zus hebben, dan had het denk ik nog niks uitgemaakt, dan had femi-mama haar zonen toch nog wel aan het werk gezet...hehe

    Ik ben trots op je moeder en ook op jou hoor, dat je naar je mamie luisterd...
    Als een moslim ben ik geboren
    Tot de moslim-gemeenschap zal ik behoren
    en als een moslim wil ik dood gaan
    en inshaAllah naar de hemel gaan?

  5. #20
    Don Juan-wannabe

    Reacties
    199
    30-12-2002

    Origineel gepost door Salaama
    Ik ben trots op je moeder en ook op jou hoor, dat je naar je mamie luisterd...
    Lief dat je dat over mijn mammie zegt Salaama, ik heb ook een moeder om trots op te zijn.
    En wat betreft dat ik naar mijn moeder luister, dat is niet iets om trots op te zijn dat is gewoon vanzelfsprekend.



    (en na een heleboel schoenen naar je kop te hebben gekregen wanneer je vervelend bent geweest, is het ook niet meer zo moeilijk om te luisteren naar je ouders. Misschien is dat wel het magic woord om ook je broertjes op te voeden: SCHOENEN!.....hehe)
    LETS SEPARATE THE MEN FROM THE BOYS.........


  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    17.647
    28-08-2002

    Bij mij thuis hamdoulilah bro maakt zijn koffie zelf ik doe afwas en mamie kookt hij ruimt zijn kamer op ik de mijne en mamie doet de huishouden beneden wallah is echt een gewoonte soms kook ik wel met mijn bro en kuist mijn moeder de kamers Je moet gewoon u broer gewoon zeggen dat die eerlijk moet zijn in plaats van te roepen en te tiere na mekaar doedoeii
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  7. #22
    Kaaskopje

    Reacties
    254
    07-11-2002

    Weet je mijn verloofde is dus precies zo.... Smeer een broodje voor me, maak een bakkie koffie voor me..... enzovoort...

    Ik heb er maar mee leren leven, al doet ie ook wel wat terug.. Vanmorgen heeft ie mijn boterham gesmeerd.

    Het enige wat helpt is door hem hetzelfde terug op te dragen!!!
    Hoe kunnen jullie niet in Allah geloven, terwijl jullie levenloos waren en Hij jullie toen tot leven bracht; waarop Hij jullie deed sterven, daarna doet Hij jullie herleven, en tenslotte zullen jullie tot Hem terugkeren.

    Soerah 2, vers 28

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    861
    31-07-2002

    Salaam


    Ik heb een oudere broer van 24 jaar en nog nooit heeft hij mij gevraagd maakt koffie klaar of zo.
    Eerlijk zijn als hij in de morgend wakker word gaat hij naar de keuken en smeert zelf zijn boterham of verwarmt zelf zijn koffie.
    Als hij in de middag wilt eten vraagt hij aan ons moeder heb je eten klaar gemaakt heb honger.
    Ik moest nooit voor hem kleren strijken,boterham smeren of wat dan ook.Hij heeft het ook nooit gevraagd.
    Als mijn vader mij roept dat hij koffie wilt ja dan doe ik dat en verwarm ik het op.Hij is mijn vader wat meer dan normaal is.
    Dus die probleem die jullie meiden hebben heb ik niet

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    17.647
    28-08-2002

    Origineel gepost door Merjem
    Salaam


    Ik heb een oudere broer van 24 jaar en nog nooit heeft hij mij gevraagd maakt koffie klaar of zo.
    Eerlijk zijn als hij in de morgend wakker word gaat hij naar de keuken en smeert zelf zijn boterham of verwarmt zelf zijn koffie.
    Als hij in de middag wilt eten vraagt hij aan ons moeder heb je eten klaar gemaakt heb honger.
    Ik moest nooit voor hem kleren strijken,boterham smeren of wat dan ook.Hij heeft het ook nooit gevraagd.
    Als mijn vader mij roept dat hij koffie wilt ja dan doe ik dat en verwarm ik het op.Hij is mijn vader wat meer dan normaal is.
    Dus die probleem die jullie meiden hebben heb ik niet
    Soooooow bij mij ook voor mijn vader doe ik alles dus niet alle meiden zitten met dezelfde prob
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    861
    31-07-2002

    Origineel gepost door lady_moi
    Soooooow bij mij ook voor mijn vader doe ik alles dus niet alle meiden zitten met dezelfde prob
    Nee precies niet alle meiden hebben dit probleem

  11. #26
    geen

    Reacties
    1.415
    11-10-2002

    Origineel gepost door RedOne




    (en na een heleboel schoenen naar je kop te hebben gekregen wanneer je vervelend bent geweest, is het ook niet meer zo moeilijk om te luisteren naar je ouders. Misschien is dat wel het magic woord om ook je broertjes op te voeden: SCHOENEN!.....hehe) [/B]


    ha ha ha, Was het maar waar dat ze schoenen naar hun kop kregen. Mijn moeder is te soft tegen mijn broerts. Mijn Ma behandelt ze alsof ze een steltje Sultans zijn. Ik integendeel ik en mijn broertje (mijn broer kan ik niet aan) wij bekogelen elkaar wel vaker met schoenen. Of ik zit hem met een bezem of trekker achterna.

    Ik weet wel één ding zeker, als ik later jongens krijg dan weet ik wel hoe ik ze aan zal pakken.
    Als een moslim ben ik geboren
    Tot de moslim-gemeenschap zal ik behoren
    en als een moslim wil ik dood gaan
    en inshaAllah naar de hemel gaan?

  12. #27
    4 4 4 4

    Reacties
    11.901
    10-10-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door TheReaper
    Het maakt niet uit waar ik ben, het is constant het zelfde onderwerp.
    Of het nou in real life is of op internet.

    Wat betreft je broertje. Zijn gedrag neemt ie over van zijn lieve vader en de moeder houdt de hand boven zijn hoofd. Het is nu de taak aan jou om hem op te voeden.!!!!!!!! ZWEEP EROVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Dit is gewoon waar, dames.
    Zo BREAK THE CIRCLE.
    En neem als voorbeeld de profeet Mohammed, die maakte zelf schoon en hielp zijn vrouwen met het huishouden.

    Ga dat maar aan pappie en mammie vertellen.



    Ben benieuwd

  13. #28
    Me & Mo ...

    Reacties
    8.664
    29-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    tja broers...

    heerlijk zijn ze ni

    kan me ni inbeelden dak mn bro ni had, wajaw zou super saai zijn ... maar goed...

    het probleem ligt hem puur in de cultuur, tis zo'n vreselijke shit van jaaaaaren terug... maar het ligt ook aan hoe je bro zelf is, is hij een bangelijke bro, dan zal hij zoiets ni vragen, is hij het ni, tja... dan zit je mt de gebakken aardappelen...

    zelf heb ik het prob ni... als mn bro van zn werk thuis komt, zet ik zelf een kopje koffie voor hem klaar zodat we weer een paar uur kunnen bijkletsen tof hé, broers hebben

    bisous xxx

    ps praat er mt je pa over, misschien da het een klein verschil maakt... hoop doet leven

    Voor alle gelegenheden...


  14. #29
    geen

    Reacties
    1.415
    11-10-2002

    Origineel gepost door Nasir007
    Wat had jij dan willen zijn .
    Wat bedoel je???
    Als een moslim ben ik geboren
    Tot de moslim-gemeenschap zal ik behoren
    en als een moslim wil ik dood gaan
    en inshaAllah naar de hemel gaan?

  15. #30
    geen

    Reacties
    1.415
    11-10-2002

    Re: Re: Vrouwen, vrouwen en nog eens vrouwen

    Origineel gepost door Emshoom
    don't worry , binnenkort kunnen die broertjes ZELF alles doen , agham dasagh ,oufigh iregmen ani (oufigthen di Sehra)
    Mleeh, mleeh. Mezien

    MAAR...je kan je agham (en de rest) naar Tatouzintje bregen, want je zegt zelf dat je haar in de gaten houd.. Sorry Salaama neemt geen genoegen met een man die naar andere vrouwen kijkt

    Over mijn broertjes hoef je geen zorgen te maken ik red me wel.
    Als een moslim ben ik geboren
    Tot de moslim-gemeenschap zal ik behoren
    en als een moslim wil ik dood gaan
    en inshaAllah naar de hemel gaan?