1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1
    06-05-2011

    Exclamation [Onderweg naar Marokko 2011 TIPS!!] [TOPPER]

    Wa'Sallaam Wa'alaykoum...

    Zoals jullie weten gaan de meeste bijna naar Marokko Insha'Allah.
    Insha'Allah komen we goed aan, en goed terug.

    Wie heeft die gevoel al?? Ik denk 75%.. heerlijk onderweg naar Marokko.

    Ik heb iets origineels bedacht.. om TIPS te geven! Jullie kunnen/moeten mij ook erbij helpen. En Insha'Allah uppen tot het zo ver is!

    Ik doe dit gewoon voor de fun, en het leuk te maken op Marokko.nl
    Heb het ook speciaal hierbij gezet.. want niveau van Onzinhoekje is waardeloos.

    Ik hoop ook dat de mods de topic dus laten staan.

    Ik begin; jullie kunnen er altijd jullie ervaringen,filmpjes,foto's erbij voegen.

    Maak er een leuke topic van, en geniet!!

    [YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=Ff_xNtldorI[/YOUTUBE]
    http://www.youtube.com/watch?v=Ff_xNtldorI

    --------------------------------------------------------

    1. Als je bij de boot bent, niet te vroeg naar de garage gaan want je komt er toch uit,
    En is veels te warm.. En de deur gaat pas na 1uur open dan gepland.

    2. Als je bij de boot bent, en moet stempelen doe dat als laatst ga lekker slapen,
    Want op 't begin staat daar een rij filé van ongeveer 5km.
    Als je wakker wordt is de rij leeg dus ben je zo aan de beurt.

    3. Weg van Madrid, minder peage goedkoper dus. ( Minpunt heeft Veel bochten. )
    Weg van Barca, veel peage duurder dus. ( Pluspunt heeft mooie rechte wegen. )
    { Ik zelf neem altijd de weg van Barcelona.. }

    4. Als er een dikke filé is, en er is een benzinepomp ga via de benzinepomp naar binnen..
    En ga dan weer d'r uit, heb je een dik stuk overgeslagen.

    5. Neem genoeg koffie, koffiebroodjes van de Aldi mee, Want onderweg zijn ze duur..

    6. Nooit in Spanje slapen, veel isefa3n ( dieven ) dus doe dat in Frankrijk.
    & Als jullie gaan slapen, moet er minimaal 1 wakker blijven.

    7. Ga nooit met ze alle naar de wc ofzo, er moet altijd 1 bij de auto blijven voor de wacht.

    8. Als een Spanjaard je spullen aanbied (goud,telefoon) bijv. nooit tegen praten!!

    --------------------------------------------------------


  2. #2
    knowledge is power

    Reacties
    468
    22-02-2010

    mensen die je bij de boot of voordat je de boot in wilt een tas proberen aan te smeren.

    uitkijken! ze verzinnen de gekste meest slimste smoesjes ooit.

    niks mee nemen in de boot wat niet van jou is, en al helemaal niet uit de boot, want als er iets in zit waardoor je gepakt kan worden ben je basta!

    heb het een keertje bijna mee gemaakt

  3. #3
    Mis'n Loukili :o

    Reacties
    10
    13-04-2011

    Citaat Geplaatst door SharpenSlyLady Bekijk reactie
    mensen die je bij de boot of voordat je de boot in wilt een tas proberen aan te smeren.

    uitkijken! ze verzinnen de gekste meest slimste smoesjes ooit.

    niks mee nemen in de boot wat niet van jou is, en al helemaal niet uit de boot, want als er iets in zit waardoor je gepakt kan worden ben je basta!

    heb het een keertje bijna mee gemaakt
    Serieus, met wat voor smoesje kwam die persoon & wat was er gebeurt ben echt benieuwd

  4. #4
    '(L)

    Reacties
    16
    29-12-2009

    'Haha, gouden tip; Mocht je met zussen en broers richting marokko gaan.
    Eet altijd iets fris voordat jullie gaan slapen,
    of zorg ervoor dat de anderen het doen.

    Gebeurtenis; Onderweg naar marokko dus, iedereen half slapend.
    Wil k net gaan slapen,
    komt er een stinkwind van de richting waarop k slaap; Rara wie?
    Me stinkbroer. Denk k, k draai wel om; Rara wie zit daar?
    Me zus die de hele reis niets heeft gegeten, met der stinkadem.
    En allemaal met open mond slapen.
    Naah het werd me een nacht,
    heb letterlijk me neus de hele avond dichtknepen!

    Toen we een tankstation naderde ging k gelijk naar de achterbak
    waar twee andere stoelen waren, heb gelijk met me andere zus geruild.
    Berkania.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    272
    16-09-2009

    Wie heeft hier een tip voor:

    Altijd als ik naar Marokko rij krijg ik zo een ernstige rug pijn, dat ik haast niet meer kan opstaan. En mn voeten worden ook altijd opgezet.

    En dan ben ik zelf pas 24 en zie je bejaarde opaatjes helemaal fresh en fit langsrijden met hun busje
    Hoe doen ze dat??

    Mn moeder noemt ons de verwende jeugd, za3ma omdat wij airco en navigatie hebben en betere snelwegen... Wij zijn volgens mij gewoon geen temera gewend

    Generation du lux

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    1.143
    16-02-2011

    Nooit in het midden zitten

  7. #7
    -

    Reacties
    4.761
    03-09-2006

    Citaat Geplaatst door mocr0master Bekijk reactie
    Nooit in het midden zitten
    .

    .


  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    5.468
    23-11-2009

    Citaat Geplaatst door 5400 Bekijk reactie





    1. Als je bij de boot bent, niet te vroeg naar de garage gaan want je komt er toch uit,
    En is veels te warm.. En de deur gaat pas na 1uur open dan gepland.

    2. Als je bij de boot bent, en moet stempelen doe dat als laatst ga lekker slapen,
    Want op 't begin staat daar een rij filé van ongeveer 5km.
    Als je wakker wordt is de rij leeg dus ben je zo aan de beurt.


    3. Weg van Madrid, minder peage goedkoper dus. ( Minpunt heeft Veel bochten. )
    Weg van Barca, veel peage duurder dus. ( Pluspunt heeft mooie rechte wegen. )
    { Ik zelf neem altijd de weg van Barcelona.. }

    4. Als er een dikke filé is, en er is een benzinepomp ga via de benzinepomp naar binnen..
    En ga dan weer d'r uit, heb je een dik stuk overgeslagen.

    5. Neem genoeg koffie, koffiebroodjes van de Aldi mee, Want onderweg zijn ze duur..

    6. Nooit in Spanje slapen, veel isefa3n ( dieven ) dus doe dat in Frankrijk.
    & Als jullie gaan slapen, moet er minimaal 1 wakker blijven.

    7. Ga nooit met ze alle naar de wc ofzo, er moet altijd 1 bij de auto blijven voor de wacht.

    8. Als een Spanjaard je spullen aanbied (goud,telefoon) bijv. nooit tegen praten!!

    --------------------------------------------------------

    laten we met zijn allen dit jaar niet stempelen in de boot maar pas aan de douane als protest.

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    5.468
    23-11-2009

    Citaat Geplaatst door ahlam1987 Bekijk reactie
    Wie heeft hier een tip voor:

    Altijd als ik naar Marokko rij krijg ik zo een ernstige rug pijn, dat ik haast niet meer kan opstaan. En mn voeten worden ook altijd opgezet.

    En dan ben ik zelf pas 24 en zie je bejaarde opaatjes helemaal fresh en fit langsrijden met hun busje
    Hoe doen ze dat??

    Mn moeder noemt ons de verwende jeugd, za3ma omdat wij airco en navigatie hebben en betere snelwegen... Wij zijn volgens mij gewoon geen temera gewend

    Generation du lux
    stoel goed afstelen , juiste houding benen en armen., en afwisselend rijden ,niet op zelfde snelheid blijven, gas geven als het nodig is zodat je armen en benen en je nek (spiegels dodehoek ) afwisselende houding hebben.

  10. #10
    Offline.

    Reacties
    12.589
    05-09-2008

    Citaat Geplaatst door Xixy Bekijk reactie
    laten we met zijn allen dit jaar niet stempelen in de boot maar pas aan de douane als protest.
    Dat stempelen in de boot is altijd een hel! Ik haat dat, als vrouwzijnde is het nog erger dan je denkt!

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    73
    20-06-2010

    Route via Madrid is veiliger. Ik hoorde dat er veel dieven zijn op de route via barcelona.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    4.015
    14-10-2009

    betaal de toll met briefjes van 20 of kleiner die van 50 worden vaak vervalst mijn oom heeft paar jaar trug vals geld trug ghad en had t meteen door gelukkig

  13. #13
    Bijna Lid

    Reacties
    15
    09-10-2010

    ahaah up!

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    44
    11-04-2010

    Citaat Geplaatst door ahlam1987 Bekijk reactie
    Wie heeft hier een tip voor:

    Altijd als ik naar Marokko rij krijg ik zo een ernstige rug pijn, dat ik haast niet meer kan opstaan. En mn voeten worden ook altijd opgezet.

    En dan ben ik zelf pas 24 en zie je bejaarde opaatjes helemaal fresh en fit langsrijden met hun busje
    Hoe doen ze dat??

    Mn moeder noemt ons de verwende jeugd, za3ma omdat wij airco en navigatie hebben en betere snelwegen... Wij zijn volgens mij gewoon geen temera gewend

    Generation du lux
    toen mijn zus een paar jaren alleen reed klaagde ze daar ook over..
    maar sinds ik ook rijd en met haar afwissel heeft ze er geen last van zegt ze...
    dus misschien moet je gewoon even op een bepaald moment stoppen en even lekker rusten.
    She ain’t no Rockstar But she’s got Groupies,
    She ain’t no Actress But she makes Movies,
    She ain’t got Riches But she’s got Fashion, She ain’t a Model But camera’s Flashing

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    43
    06-10-2010

    wollah die spanjol zijn erg 1x zo man deed z3ma politie enz dus me ma zegt waars je identieteit zegt die man paspoort me ma zegt kowed a dief qq aii die man reed wegh egte snitchers en die spanjaarde wollah mé ik mag ze kunnen niet eens engels kifesh??

    Aii als je naar maroc ghaat en je hebt warm in autoo doe handdoek tusse je raam dan heb je minderlast :P
    ‘ ~ So you plant your own garden and decorate your own soul ~ ‘