1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    796
    31-07-2003

    Zijn wij muslims

    salam aleikom

    Zijn wij muslims?


    het draait hier alleen om s.e.x
    geen schaamte,
    wat is het verschil tussen een muslim en een niet-muslims.
    ziet jullie Allah swt niet.
    denken jullie niet aan de Dood.

    tijd verspillen in plaats om quran te lezen, of arabisch of verhalen van profeten etc ...

    quran:
    افحسبتم انما خلقناكم عبثا وانكم الينا لا ترجعون

    "Dacht gij, dat Wij u tevergeefs schiepen en dat gij niet tot Ons zult worden teruggebracht? " (23:115) .
    Quran:

    a! Als de ziel van de stervende tot de keel zal opstijgen,
    En er zal worden gezegd: "Wie is de geneesheer?"
    Dan weet hij dat hij scheiden moet.
    En wrijft (in doodsangst) het ene been tegen het andere.
    Dan wordt (hij) tot uw Heer gedreven,


    :

    Zeg: "Als Wij hun toest,aan jaren te genieten,
    En hun dan datgene zou overkomen, waaabmede zij werden bedreigd.
    Zou al hetgeen hun werd geschonken hun toch niet baten.


    .

  2. #2
    Stay Pretty

    Reacties
    1.260
    22-09-2004

    het is een hoeksje waar vragen over seksualiteit kan worden besproken, en seksuaiteit is in de Islam geen taboe. De mensen maken er taboe van.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    796
    31-07-2003

    Citaat Geplaatst door SAMIREETJE
    het is een hoeksje waar vragen over seksualiteit kan worden besproken, en seksuaiteit is in de Islam geen taboe. De mensen maken er taboe van.
    zit jij nu leugens over allah te vertellen,
    weet jij welke vragen moet je stellen binnen islam en welke niet
    denk jij dat je over alles kunt praten en met iedereen.

    er zijn wel grenzen, en je kunt sommige vragen met jouw moeder bespreken en anderen met jouw beste vriendin en dingen met jouw man en anderen met
    geleerden.

    en niet met iedereen.
    Quran:

    a! Als de ziel van de stervende tot de keel zal opstijgen,
    En er zal worden gezegd: "Wie is de geneesheer?"
    Dan weet hij dat hij scheiden moet.
    En wrijft (in doodsangst) het ene been tegen het andere.
    Dan wordt (hij) tot uw Heer gedreven,


    :

    Zeg: "Als Wij hun toest,aan jaren te genieten,
    En hun dan datgene zou overkomen, waaabmede zij werden bedreigd.
    Zou al hetgeen hun werd geschonken hun toch niet baten.


    .

  4. #4
    Stay Pretty

    Reacties
    1.260
    22-09-2004

    ik zeg niet dat elke vraag gesteld kan worden. De Algemene vragen over seksualiteit kunnen hier gesteld worden en anoniem. Een goede uitkomst voor iemand die zulke vragen niet met hun ouders kunnen bespreken etc.
    Maar vragen die hebben te maken met de seksualiteit binnen een persoonlijke relatie zelf, vind ik hier ook niet kunnen.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  5. #5
    eigenzinnige lid

    Reacties
    455
    11-12-2003

    oke klaar mevrouw heeft gesproken.

    er op los neukennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn ole ole ole ole
    hij was een goeie soldaat, hij was een vriend van me, hier.... een slokje van thuis.

  6. #6
    Freesoul

    Reacties
    623
    26-09-2004

    jij doet tog gewoon mee aangezien je nu ook een topic heb geopend wie zegt dat je niet eerst zelf heb lopen lezen dus beter je kop houden zielo

  7. #7
    Stay Pretty

    Reacties
    1.260
    22-09-2004

    Citaat Geplaatst door dirkboy
    oke klaar mevrouw heeft gesproken.

    er op los neukennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn ole ole ole ole
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  8. #8
    JA MOEST JA!

    Reacties
    85
    09-01-2004

    Citaat Geplaatst door VUILNISBAK
    Jij hebt 645 berichten geplaatst op marokko.nl. In die tijd had jij ook de koran kunnen lezen of verhalen van profeten. Eerst naar jezelf kijken alvorens het vingertje te wijzen naar anderen.
    weer zoiets zieligs..

    ER word advies gegeven en JIj roept weer dat hij naar zichzelf moet kijken..

    OKE GEDAAN!!!!!

    en nu????

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    349
    30-07-2004

    Citaat Geplaatst door VUILNISBAK
    Jij hebt 645 berichten geplaatst op marokko.nl. In die tijd had jij ook de koran kunnen lezen of verhalen van profeten. Eerst naar jezelf kijken alvorens het vingertje te wijzen naar anderen.
    wat doe jij nu dan? jij bent ook maar met je vinger aan het wijzen naar hem. beetje tegenstrijdig he?
    mijn msn -----------> txtxtxtxt@hotmail.com <----------> tot zo

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    349
    30-07-2004

    Citaat Geplaatst door VUILNISBAK
    Ik zeg toch niet dat zijn advies niet goed is. Alleen vind ik het wel een beetje hypocriet dat hij zegt dat wij onze tijd verspillen hier terwijl hij al zelf 645 berichten op marokko.nl heeft geplaatst. In die tijd had hij ook de koran kunnen lezen of iets dergelijks. Dat is wat ik duidelijk wilde maken.
    ja, maar heb je alle zijn berichten gelezen? weet je wat er allemaal in zit?

    ik zie dat ie hier een bericht heeft geplaatst ( een nasee7a) hij gaat verder niet in discussie, omdat hij weet dat dat alleen maar verspilling voor zijn tijd is.

    ik vind zijn advies goed, ongeacht wat zijn gedrag is.

    het is hier een en al geilheid, en dat kan gewoon niet. zou jij het normaal vinden als je zusje aan zulke geile shit mee doet? nee toch?
    mijn msn -----------> txtxtxtxt@hotmail.com <----------> tot zo

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    349
    30-07-2004

    Citaat Geplaatst door VUILNISBAK
    Wat ik doe is niet met het vingertje wijzen. Ik zeg alleen dat je eerst naar jezelf moet kijken alvorens het vingertje naar anderen te wijzen. Mensen hier mogen van mij doen wat ze willen. Niet tegenstrijdig dus.
    mensen mogen hier doen wat zij willen? weer een tegenstrijdigheid. is abiro sabil dan geen mens? hij doet toch ook wat hij wil?

    jij spreekt steeds jezelf tegen.
    mijn msn -----------> txtxtxtxt@hotmail.com <----------> tot zo

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    349
    30-07-2004

    Citaat Geplaatst door VUILNISBAK
    Je snapt mij blijkbaar niet. Wat ik bedoel te zeggen is dat mensen hier wat mij betreft over sex mogen praten totdat ze een ons wegen. I don't care. Wat hij doet is de moraalridder uithangen door te zeggen dat wij onze tijd verdoen en dat wij onze tijd beter kunnen besteden aan het lezen van de koran ed. Daar heeft hij helemaal gelijk in, maar wat ik dan raar vind is hoe hij dan aan 645 berichten komt. In die tijd had hij ook de koran kunnen bestuderen ed. Snappez vous?

    blablabla.... je voelt je gewoon aangesproken, en je probeert je commentaar goed te praten, maar ik zou maar mijn vinger in mijn reet stoppen als ik jou was, en dan een scheet proberen te laten. zoals wij ait sedrat zeggen: ourdaan
    mijn msn -----------> txtxtxtxt@hotmail.com <----------> tot zo