1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    645
    09-03-2003

    Hoofddoek verliest zijn functie...?

    Ik Zat vandaag in de trein voor mij zat een groepje marokkaanse jongens zij konden mij niet zien ikhun ook niet maar ik kon duidelijk hun gesprek volgen. Waar ging het over...... Over vrouwen,meisjes met hoofddoeken ze waren het allemaal over eens dat vrouwen, meisjes aantrekkelijker waren dan die zonder Je begrijpt wel dat ze een ander woord gebruikte dan aantrekkelijk. Vooral in het zwart die had ik die dag dus aan dus je kunt wel begrijpen dat ik een andere uitgang ging zoeken dan langs hun te lopen

    Het valt mij gewoon op dat sommige mannen geen respect hebben voor een vrouw met een hijaab als ik met mijn vriendin in de grote stad loop ....mijn vriendin heeft geen hoofddoek komt wel inshallah ....dan valt het wel op dat de meeste mannen, jongens mijn aandacht proberen te trekken daar zijn wij dus niet van gediend maar betekend de hijaab dan niets het is toch de bedoeling dat we juist onaantrekkelijk worden voor de mannen Ik draag echt geen opvallende kleuren of opvallende kleding begrijp het niet . Zijn er nog meer vrouwen die dit ondervinden en Wat kan ik er aan doen voorgoed binnen blijven

  2. #2
    . -

    Reacties
    1.486
    25-03-2004

    Citaat Geplaatst door Hasna
    Ik Zat vandaag in de trein voor mij zat een groepje marokkaanse jongens zij konden mij niet zien ikhun ook niet maar ik kon duidelijk hun gesprek volgen. Waar ging het over...... Over vrouwen,meisjes met hoofddoeken ze waren het allemaal over eens dat vrouwen, meisjes aantrekkelijker waren dan die zonder Je begrijpt wel dat ze een ander woord gebruikte dan aantrekkelijk. Vooral in het zwart die had ik die dag dus aan dus je kunt wel begrijpen dat ik een andere uitgang ging zoeken dan langs hun te lopen

    Het valt mij gewoon op dat sommige mannen geen respect hebben voor een vrouw met een hijaab als ik met mijn vriendin in de grote stad loop ....mijn vriendin heeft geen hoofddoek komt wel inshallah ....dan valt het wel op dat de meeste mannen, jongens mijn aandacht proberen te trekken daar zijn wij dus niet van gediend maar betekend de hijaab dan niets het is toch de bedoeling dat we juist onaantrekkelijk worden voor de mannen Ik draag echt geen opvallende kleuren of opvallende kleding begrijp het niet . Zijn er nog meer vrouwen die dit ondervinden en Wat kan ik er aan doen voorgoed binnen blijven
    Wa Salaam Aleykoem Wara7MatoeAllah,

    Haha,ben het met je eens maar ik woon gelukkig in een omgeving waar weinig Imegrabieen wonen.Soms loop ik ook met mijn nicht in de stad met Hijaab Lange Jeleba geen klak schoenen,zeggen ze e zina waar ga je heen je bent mooi blalala Hahahaha zoo ziekkk,dat ik altijd in de deuk lig.Ook een keer was een groepje jongens zeggen ze Liekerdieng ahahahahaha echt van die illegalen

    Maar je moet er niks van aantrekken,ik negeer ze altijd gewoon

    Fi Ammani Allah

    Wa Salaam Aleykoem

  3. #3
    ' Beatbox '

    Reacties
    3.387
    14-06-2004

    Die jongens hebben geen schaamte & respect ik zou hen een stoot verkocht hadden moesten ze mij da flikken in de stad

    Stupid dogs zijn da

    Een echte respectvolle man slaat zn ogen neer als hij een meid met hoofddoek ziet !!!!

    Mimoun Rafrou3 - Manni Stekkith



    - Tranquille -

    [fieldset=YeahRight]

    [/fieldset]

  4. #4
    . -

    Reacties
    1.486
    25-03-2004

    Citaat Geplaatst door Tranquille
    Die jongens hebben geen schaamte & respect ik zou hen een stoot verkocht hadden moesten ze mij da flikken in de stad

    Stupid dogs zijn da

    Een echte respectvolle man slaat zn ogen neer als hij een meid met hoofddoek ziet !!!!
    Inderdaad!

  5. #5
    ' Beatbox '

    Reacties
    3.387
    14-06-2004

    heb ooit es een mashallah broeder gezien Toen die me zag sloeg hij zn ogen neer

    Mn hartje slaat er nog altijd een beetje van
    Waar vind je nog zulke gaste

    Mimoun Rafrou3 - Manni Stekkith



    - Tranquille -

    [fieldset=YeahRight]

    [/fieldset]

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    645
    09-03-2003

    Citaat Geplaatst door Tranquille
    heb ooit es een mashallah broeder gezien Toen die me zag sloeg hij zn ogen neer

    Mn hartje slaat er nog altijd een beetje van
    Waar vind je nog zulke gaste

    O die wil ik wel ontmoeten jij stond natuurlijk zo naar hem te kijken maar ja waar vind je tegenwoordig een man of jongen die zijn ogen neerslaat uit respect voor zijn zuster de meeste kijken zo :schok: als je langs loopt

  7. #7
    ' Beatbox '

    Reacties
    3.387
    14-06-2004

    Ja echt hij sloeg gewoon zn ogen neer en stapte rustig verder :verliefd:
    Ik was echt verliefd geworden
    Maar hij is al getrouwd

    Ahja die vergeet ik nooit meer

    Mimoun Rafrou3 - Manni Stekkith



    - Tranquille -

    [fieldset=YeahRight]

    [/fieldset]

  8. #8
    Offline.

    Reacties
    2.941
    17-06-2003

    Ugtie het beste is om die jongens gewoon te negeren.
    Ze proberen je uit.
    Kijken hoe ver je gaat.

    Salaam alaikoem

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    645
    09-03-2003

    Citaat Geplaatst door Tranquille
    Ja echt hij sloeg gewoon zn ogen neer en stapte rustig verder :verliefd:
    Ik was echt verliefd geworden
    Maar hij is al getrouwd

    Ahja die vergeet ik nooit meer
    Heb je dat aan hem gevraagd

    Dat zou ik nooit druven Salaam mag ik wat vragen bent u getrouwd want ik denk dat ik verliefd ben op uw omdat u zo netjes uw ogen neerslaat toen ik langsliep

  10. #10
    ' Beatbox '

    Reacties
    3.387
    14-06-2004

    Nee zot Ik zag em es in de trein met zijn vrouw en zn zoontje
    En hij woont hier ook vlakbij enzo


    Citaat Geplaatst door Hasna
    Heb je dat aan hem gevraagd

    Dat zou ik nooit druven Salaam mag ik wat vragen bent u getrouwd want ik denk dat ik verliefd ben op uw omdat u zo netjes uw ogen neerslaat toen ik langsliep

    Mimoun Rafrou3 - Manni Stekkith



    - Tranquille -

    [fieldset=YeahRight]

    [/fieldset]

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    645
    09-03-2003

    Kom je uit belgie aha wat leuk

  12. #12
    ' Beatbox '

    Reacties
    3.387
    14-06-2004

    Wheheh ja

    Mimoun Rafrou3 - Manni Stekkith



    - Tranquille -

    [fieldset=YeahRight]

    [/fieldset]

  13. #13
    marmoucha=haramoucha

    Reacties
    224
    21-07-2004

    Citaat Geplaatst door Hasna
    Ik Zat vandaag in de trein voor mij zat een groepje marokkaanse jongens zij konden mij niet zien ikhun ook niet maar ik kon duidelijk hun gesprek volgen. Waar ging het over...... Over vrouwen,meisjes met hoofddoeken ze waren het allemaal over eens dat vrouwen, meisjes aantrekkelijker waren dan die zonder Je begrijpt wel dat ze een ander woord gebruikte dan aantrekkelijk. Vooral in het zwart die had ik die dag dus aan dus je kunt wel begrijpen dat ik een andere uitgang ging zoeken dan langs hun te lopen

    Het valt mij gewoon op dat sommige mannen geen respect hebben voor een vrouw met een hijaab als ik met mijn vriendin in de grote stad loop ....mijn vriendin heeft geen hoofddoek komt wel inshallah ....dan valt het wel op dat de meeste mannen, jongens mijn aandacht proberen te trekken daar zijn wij dus niet van gediend maar betekend de hijaab dan niets het is toch de bedoeling dat we juist onaantrekkelijk worden voor de mannen Ik draag echt geen opvallende kleuren of opvallende kleding begrijp het niet . Zijn er nog meer vrouwen die dit ondervinden en Wat kan ik er aan doen voorgoed binnen blijven
    Ja ik heb het ook gehoord dat jongens de meisjes met hijab veel aantrekkelijker vinden
    Dan krijg je straks natuurlijk allemaal meisjes die het om die reden gaan dragen
    Of misschien doen sommige dat al.

  14. #14
    anti NOS en P&W

    Reacties
    10.724
    19-11-2002

    gewoon recht voor je kijken en die jongens geen aandacht geven

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    31
    04-10-2004

    Nee, het is echt zo, ze zijn veel aantrekkelijker

    Misschien moet je een niqaab dragen