1. #1
    echte tamazight..!!!

    Reacties
    172
    04-09-2004

    Wink Hoe Zou Een Meisje Haar Huwelijksn8 Willen Doorbrengen..??

    Hey Dames
    Een Vraagje Hoe Zouden Jullie Je Huwelijksn8 Willen Doorbrengen..?
    -zou Je Het In Een Hotel Willen
    -op Huwelijksreis
    -gewoon Eigen Huis..

    Nou Ik Wil Als Ik Thuis Aankom Met Me Man(inshallah)
    Overal Kaarsen Willen Hebben En Overal Rode Rozen..
    En Ik Wil Vooral Veel Rozen Op Me Bed...en Als Je Thuis Kom Neem Je Gelijk Een Bad Met Extra Rozen..en Dan Trek Je Je Mooie Lingerie Aan
    En Daarboven Een Doorzichtige Nacht Japon...en Als Je Eruit Kom Dan Ruik Je Lekker Helemaal Naar Rozen...en Dan Ga Je Eerst Praten Met Je Man
    Hoe Het Was En Zo En Dat Jullie Het Gelukkig Allemaal Hebben Gered...
    En Dan Begin Je Rustig...
    Nou Zo Wil Ik Het Wel Mee Maken Inshallah

    (het Is Wel Een Beetje Fanta Achtig Maar Meeste Meisjes Zijn Het Met Me Eens)

    Mohim Meisje Graag Serieuze Reactie's
    IK HAAT MANNEN omdat ze misbruik maken van me mooie slanke lichaam ze nemen me mee naar party's discotheken cabare's..ze betasten me met hun lippen zitten aan heel me lichaam met hun vieze vingers..
    WAAROM WAAROM TOCH..??

    ach wat maakt het uit...
    ik ben tenslotte toch maar een SiGaReT..!!!!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    188
    24-06-2004

    Check Tips Voor een GeslaaGd Huwelijk....

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    308
    16-10-2003

    Ik ga direct na mijn bruiloft op huwelijksreis (heeft mijn nicht ook gedaan) zeg maar als het om 2 uur afgelopen is vlieg je rond 6uurin de ochtend weg naar een mooi land (ik wil naar Mexico) Je komt aan in het hotel met mooi zee uitzicht. Je doet het rustig aan het is dan dag dus pak je je spullen uit neemt een douche gaat gezellig buiten eten en een strand wandeling en dan ga je rustig naar je hotel kamer waar je mannetje alles al had geregeld (ik wil witte rozen en kaarsen) dan ga ik me omkleden mooie witte korset met jaratels met daar overheen een mooie hij ook iets wits lekker licht. Een lekkere coctail (non alcohol natuurlijk). Effe gezellig wat praten daar OEPS!je laat je coctail perongeluk overje heen vallen. Je mannetje pakt iets omtedrogen maar jah hij denkt jah dat hoeft eigelijk niet het gaat toch uit zo. En dan jah begint het langzaam wat intiemer te worden.
    hahahahahah leuk of niet ik zie het al voor me. ;-)

  4. #4
    -

    Reacties
    1.533
    31-03-2003

    Citaat Geplaatst door carameltje2
    Ik ga direct na mijn bruiloft op huwelijksreis (heeft mijn nicht ook gedaan) zeg maar als het om 2 uur afgelopen is vlieg je rond 6uurin de ochtend weg naar een mooi land (ik wil naar Mexico) Je komt aan in het hotel met mooi zee uitzicht. Je doet het rustig aan het is dan dag dus pak je je spullen uit neemt een douche gaat gezellig buiten eten en een strand wandeling en dan ga je rustig naar je hotel kamer waar je mannetje alles al had geregeld (ik wil witte rozen en kaarsen) dan ga ik me omkleden mooie witte korset met jaratels met daar overheen een mooie hij ook iets wits lekker licht. Een lekkere coctail (non alcohol natuurlijk). Effe gezellig wat praten daar OEPS!je laat je coctail perongeluk overje heen vallen. Je mannetje pakt iets omtedrogen maar jah hij denkt jah dat hoeft eigelijk niet het gaat toch uit zo. En dan jah begint het langzaam wat intiemer te worden.
    hahahahahah leuk of niet ik zie het al voor me. ;-)


    Zozo, Jij hebt Er Zin In..

    Wel Een Leuke Fantasie..

  5. #5
    JA MOEST JA!

    Reacties
    85
    09-01-2004

    ja hoor.... strandwandeling en je man zet de rozen klaar???? d8 je daT?!

    en je laat wat over je heen vallen? wat is dat voor afgezaagd GTST-fanta..


    Meid...I hate to burst your bubble, to have you awakened from your dream, maareh... Zodra t huwelijk achter de rug is....meteen t eerste minuutje dat jullie alleen zijn...zal HIJ je kleren van je lijf willen scheuren en zo snel mogelijk 'aan het werk' willen gaan... dusseh...

    mexico....tuurlijk schat....tuurlijk.....but first;

  6. #6
    echte tamazight..!!!

    Reacties
    172
    04-09-2004

    nee hoor meid het is helemaal geen fantasie....ieder wil het wil rustig aan doen tijdens de eerste keer.....nou carameltje2 ik hoop dat het zal gebeuren zoals jij het wil inshallah;P;P
    IK HAAT MANNEN omdat ze misbruik maken van me mooie slanke lichaam ze nemen me mee naar party's discotheken cabare's..ze betasten me met hun lippen zitten aan heel me lichaam met hun vieze vingers..
    WAAROM WAAROM TOCH..??

    ach wat maakt het uit...
    ik ben tenslotte toch maar een SiGaReT..!!!!

  7. #7
    echte tamazight..!!!

    Reacties
    172
    04-09-2004

    en ik wil het ook wel zo inshallah..lekker rustig aan..zodat je je het je hele leven kan mee dragen..lekker romantisch
    IK HAAT MANNEN omdat ze misbruik maken van me mooie slanke lichaam ze nemen me mee naar party's discotheken cabare's..ze betasten me met hun lippen zitten aan heel me lichaam met hun vieze vingers..
    WAAROM WAAROM TOCH..??

    ach wat maakt het uit...
    ik ben tenslotte toch maar een SiGaReT..!!!!

  8. #8
    Elhamdolilah!

    Reacties
    2.944
    03-12-2003

    Je eerste keer is iets dat maar eenmalig voorkomt, dus ik hoop wel dat het dan speciaal is

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    136
    23-09-2004

    Citaat Geplaatst door rdamzuid_chick
    Hey Dames
    Een Vraagje Hoe Zouden Jullie Je Huwelijksn8 Willen Doorbrengen..?
    -zou Je Het In Een Hotel Willen
    -op Huwelijksreis
    -gewoon Eigen Huis..

    Nou Ik Wil Als Ik Thuis Aankom Met Me Man(inshallah)
    Overal Kaarsen Willen Hebben En Overal Rode Rozen..
    En Ik Wil Vooral Veel Rozen Op Me Bed...en Als Je Thuis Kom Neem Je Gelijk Een Bad Met Extra Rozen..en Dan Trek Je Je Mooie Lingerie Aan
    En Daarboven Een Doorzichtige Nacht Japon...en Als Je Eruit Kom Dan Ruik Je Lekker Helemaal Naar Rozen...en Dan Ga Je Eerst Praten Met Je Man
    Hoe Het Was En Zo En Dat Jullie Het Gelukkig Allemaal Hebben Gered...
    En Dan Begin Je Rustig...
    Nou Zo Wil Ik Het Wel Mee Maken Inshallah

    (het Is Wel Een Beetje Fanta Achtig Maar Meeste Meisjes Zijn Het Met Me Eens)

    Mohim Meisje Graag Serieuze Reactie's

    dat is toch een zaak voor tussen je muren thuis, lijkt mij. ach ja als je er zo over denkt kan je het ook best op straat doen ergens op een hoekje of in een bosje

  10. #10
    Elhamdolilah!

    Reacties
    2.944
    03-12-2003

    Citaat Geplaatst door mohoetoe
    dat is toch een zaak voor tussen je muren thuis, lijkt mij. ach ja als je er zo over denkt kan je het ook best op straat doen ergens op een hoekje of in een bosje
    Je kan het best met anderen delen, je gaat natuurlijk niet in details treden dus als je het al ''hebt gedaan''. Zo kan je juist ideeen opdoen, voor als je je man wilt verrassen . je bent toch anoniem, vooral op een forum

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    136
    23-09-2004

    Citaat Geplaatst door meknessia86
    Je kan het best met anderen delen, je gaat natuurlijk niet in details treden dus als je het al ''hebt gedaan''. Zo kan je juist ideeen opdoen, voor als je je man wilt verrassen . je bent toch anoniem, vooral op een forum

    jawel daar heb je wel gelijk in, maar toch vind ik dit soort dingen prive. Dat soort zaken hoor je niet aan de grote klok te hangen

  12. #12
    Elhamdolilah!

    Reacties
    2.944
    03-12-2003

    Citaat Geplaatst door mohoetoe
    jawel daar heb je wel gelijk in, maar toch vind ik dit soort dingen prive. Dat soort zaken hoor je niet aan de grote klok te hangen
    Daar heb je zeker gelijk in

  13. #13
    echte tamazight..!!!

    Reacties
    172
    04-09-2004

    hahaha so hallo was gewoon maar een vraag hoor...ik bedoel als mensen vinden dat het tussen 4 muren moet blijven,nou dan moet je ook niet reageren he..
    ik heb deze tropic geopend voor mensen die wel willen reageren...en ik bedoel zoals meknessia86 zegt'je bent toch anoniem..dussss
    IK HAAT MANNEN omdat ze misbruik maken van me mooie slanke lichaam ze nemen me mee naar party's discotheken cabare's..ze betasten me met hun lippen zitten aan heel me lichaam met hun vieze vingers..
    WAAROM WAAROM TOCH..??

    ach wat maakt het uit...
    ik ben tenslotte toch maar een SiGaReT..!!!!

  14. #14
    -

    Reacties
    1.533
    31-03-2003

    Citaat Geplaatst door MoestVanHem
    ja hoor.... strandwandeling en je man zet de rozen klaar???? d8 je daT?!

    en je laat wat over je heen vallen? wat is dat voor afgezaagd GTST-fanta..


    Meid...I hate to burst your bubble, to have you awakened from your dream, maareh... Zodra t huwelijk achter de rug is....meteen t eerste minuutje dat jullie alleen zijn...zal HIJ je kleren van je lijf willen scheuren en zo snel mogelijk 'aan het werk' willen gaan... dusseh...

    mexico....tuurlijk schat....tuurlijk.....but first;


    Hahaha..

  15. #15
    BintEnaas met HIJAAB

    Reacties
    1.589
    08-04-2002

    Je moet toch ook bidden en dou3a doen voor je aa het werk gaat voor de eerste keer.......

    NIemand van de meiden heeft dit aspect in haar fantasie of verhaal verwerkt!

    Ik hoop dat jullie het a weten anders moet je heel snel info gaan zoeken!

    Wassalaam

    ديتول دض الجراثيم