1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    466
    11-09-2010

    Gepest, Uitgescholden En Vernederd Omdat Ik Iets Had Wat Voor Jou Onbereikbaar Was!





    Hallo allemaal. Ik heet maisa.

    Ik heb een vader en een moeder.

    2broers ( rayan en marouane.) 1 broertje( imrane) en 1zusje (anissa)

    Verder zullen jullie me wel beter leren kennen in het verhaal.







    De zon scheen volop. ik kreunde toen ik de wekker hoorde afgaan. Wetend dat ik weer naar die kloteschool moet. Ik ben niet populaire. Ik word gepest en ik heb geen vriendinnen. Dit is pas me tweede week op school. Ik ben niet verlegen ofzo. Maar ik heb een verkeerde indruk gemaakt de eerste dag. Ik had meteen al moeten laten zien dat ik niet bang ben ofzo. Maar ja. Zo is het nu eenmaal. Ik sleepte mezelf met grote tegenzin naar de badkamer. Ik nam een lange douche. Na de douche spoot ik overdreven veel deodorant om te voorkomen dat ze weer door de hele kantine gaan schreeuwen dat ik stink en nooit douche omdat we geen geld hebben voor water. Dat schreeuwde dikra en nora ( de populaire hoertjes van school) gisteren naar me. ze oordelen al over me terwijl ze niet eens weten hoe mijn thuissituatie is. Heel toevallig heeft mijn vader een hele goede baan bij de bank. Rayan is boekhouder en marouane is directeur van een bedrijf samen met z`n beste vriend. En mijn moeder werkt bij een ziekenhuis. Dus inkomen is bij ons meer dan genoeg. Ik liep naar me kast en keek erin. Op zoek naar modieuze kleding. Want ja wat ik ook aanheb is lelijk volgens nora en dikra. Ik pakte een zwarte skinnyjeans en een beige fladderjurkje met korte mouwen. Ik trok daarboven een beige bolero en deed beige met zwarte armbanden om. Ik deed mijn bruine sjaal om en mijn bruine enkellaarsjes met een hak. Ik pakte mijn bruin/beige tasje en stopte daar me schoolpasje, sleutels en belangrijke dingetjes zoals me ov. Ik liep naar de keuken en pakte een croissantje en een briefje van 10 euro die mijn vader daar voor mij neerlegt elke ochtend. Voor eten op school en eventueel na school. Marouane kwam de trap af toen ik naar de woonkamer liep om mijn telefoon te pakken. ‘ewa!’ zei hij. ‘heey’ antwoordde ik droogjes. ‘ga je mijn kant op?’ vroeg hij. Ik wist dat als ik ja zeg dat hij dan een lift gaat aanbieden. ‘ja ik ga jou kant op hoezzo?’ ik was goed in dit soort spelletjes. ‘kom dan breng ik je wel.’ Zei hij. Ik kon mijn glimlach niet onderdrukken. Dat wachten op de tram laat mijn bloed echt naar mijn hoofd stijgen. Zo hatelijk soms.

    We liepen naar de voordeur en stapte in. hij bracht me naar school. Meteen al bij het zien van die gebouw kreeg ik kramp in mijn buik. Zo bang was ik eigenlijk. Ik ademde diep in en uit. Ik gaf marouane een kus op z`n wang en stapte uit. Vele keken mijn kant op. Ze dachten zeker er klopt iets niet. Die lelijke maisa stapt uit een dikke BMW. Maar zoals ik eerder al zei, geld is bij ons nooit een probleem geweest. Hamdoulah. Ik liep met rechte schouders naar de voordeur. Ik was te vroeg. Shit man. Als ik met de tram was gekomen zou ik1minuut van tevoren aankomen. Maar beter meteen naar de klas dan kijken naar de muren en niet wetend hoe je je moet gedragen en waar je moet staan.

    ‘check die wijf, ze denkt ze staat op de rode loper ofzo! Tazzz ze mag van mij op de zwarte loper gaan staan.’ Zei dikra zo hard mogelijk zodat iedereen mee kan genieten. ‘Hwahaha ja wollahila’zei nora. Ik deed alsof het niet over mij ging. Alhoewel iedereen mijn kant opkeek en begon te giechelen. De bel ging. Ik liep zo snel mogelijk naar boven.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    466
    11-09-2010

    In de klas schoof ik helemaal naar achteren. De leerlingen liepen traag en druk pratend de klas in. een paar jongens begonnen te stoeien en nora en dikra begonnen te giechelen zogenaamd. 3jongens die ik wel vaker samen heb gezien kwamen achter mij. Maar omdat de klas zo was ingedeeld dat er 2 tafels achter elkaar stonden konden ze niet met z`n drieën zitten. Ik hoorde 1 jongen lachen naar z`n vrienden. ‘me3lish ik zit voor jullie.’zei hij. Hij nam naarst mij plaats. Ik bleef strak voor me kijken. ik durfde hem niet aan te kijken. ik weet wie die jongens zijn. Oke niet persoonlijk maar iedereen praat over ze. De meiden dan. Het zijn de drie mooiste en populairste jongens op school. Maar dat zie je meteen. Ze kennen iedereen en iedereen heeft respect voor ze. ‘ielll aïssar wat zit je naarst die stinkerd!’riep nora. Dus hij heeft aïssar de jongen naarst mij. ‘je ruikt gewoon je bovenlip nora.’zei aïssar droog. De klas lag plat. Je hoorde links en rechts: ‘oow nora gedist alles!’ ‘tazzz ruik haar oksels dan!’deed dikra een schepje bovenop. ‘oke goedemorgen allemaal, ik wil uiterste stilte in de klas!’riep de leraar. Nora en dikra keken me vuil aan waarna ze zich vervolgens omdraaiden. ‘trek je er niks van aan, ze willen iedereen kleineren omdat ze geen leven hebben, aangenaam aïssar.’ Zei hij. Ik draaide me heel voorzichtig om. Hij stak z`n hand naar me uit. Ik nam z`n hand aan en trok hem snel weer terug. ‘zo dus jullie zoeken een partner uit en daar moet je het hele schooljaar opdrachten meedoen. Als het mij te lang duurt maak ik zelf partners.’ Riep meneer de vis. Onze mentor. Voor mij was hij op dit moment mijn lunch want ik wilde hem wurgen. Met wie moet ik nou weer ik ken niemand van deze kutklas. Dikra en nora sprongen meteen op en liepen naar achteren. ‘aïssar ik ga met jou!’riep dikra. ‘ow dan ga ik met yassin!’ riep nora terwijl ze naar de jongens achter mij liep. De vrienden van aïssar dus. ‘ow sorry hoor maar ik ga al met bilal’zei yessin tegen nora. Aïssar keek beledigend naar yessin en bilal. ‘ow dus mijn vrienden laten me vallen he is goed met jullie brada`s is goed.’ zei hij voor de grap tegen zijn vrienden. ‘ow maar dat is niet erg hoor je gaat al met mij!’zei dikra. Wat een **** zeg. Hij heeft niet eens ja gezegd. ‘nee sorry ik hou niet zo van werken met meisjes.’zei hij hoofdschuddend. Zijn vrienden schoten in de lach en gaven elkaar een vriendschappelijke box met hun vuisten. ‘tazzz het was maar een grap.’zei dikra die helemaal rood aanliep en naar haar plaats liep. ‘nee sorry ik hou niet zo van werken met meisjes.’ Deed yessin hem na. Aïssar draaide zich om naar yessin en samen schoten ze in de lach. had ik maar zulke vrienden. ‘eey sorry brada man, maar met wie ga je nu?’ vroeg bilal. Zijn andere vriend. Aïssar keek zoekend rond naar het groepje Marokkaanse jongens. Alle meiden liepen door de klas om partners te zoeken. ‘heb jij al iemand?’ vroeg yessin. ik wist niet tegen wie hij het had. Maar ik voelde ineens de ogen van aïssar op mij gericht. Ik keek voorzichtig zijn kant op. Hij keek naar me. ‘is er iets?’zei ik rustig. ‘nee maar yessin vroeg je wat.’zei hij. Ik draaide me om. ‘ja sorry ik ken je naam niet en ik vind het onbeleefd om meisje te zeggen vandaar, maar heb je al iemand? Trouwens aangenaam ik ben yessin.’ ik smeekte vanbinnen dat hij niet zijn hand gaat uitsteken dat vind ik zo erg. Oke zo cool mogelijk antwoord geven. Je hebt het al verpest bij dikra en nora. Gewoon cool doen. ‘heey, ik heet maisa en nee ik heb nog niemand eigenlijk.’zei ik zo normaal mogelijk. ‘ewa aïssar ga met haar dan!’ riep bilal opgelucht dat ze iemand voor zijn vriend hebben gevonden. Ze keken vragend naar aïssar. Hij haalde zijn schouders op. ‘als zij dat wilt.’zei hij. ‘maakt voor mij niet uit hoor.’zei ik rustig. ‘maar je houdt er toch niet van om met meisjes te werken?’ floepte er uit mijn mond. Ze schoten alle drie in de lach. ik merkte op dat aïssar een leuke lach heeft. ‘nee ik discrimineer niet, ik zocht een smoesje om van haar af te komen. Iedereen mag hun niet alleen ze willen hun te vriend houden. Maar ik ben niet bang voor ze hoor.’zei aïssar. ‘dus wordt je mijn partner?....uhm voor opdrachten bedoel ik.’ Voegde hij er snel aan toe toen hij hoorde dat het klonk alsof hij mij ten huwelijk vroeg ofzo. ‘ahaahah ze weet heus wel waar je het over hebt hoor eh milky!’riep bilal pesterig naar hem toe. Aïssar hief zijn arm omhoog en stak een middelvinger naar hem op zonder om te draaien. ‘maisa, je bent nieuw hier he?’ vroeg yessin. ik draaide me naar hem. ‘ja klopt.’zei ik. ‘hoe komt het dat ze je niet mogen?’vroeg yessin. bilal keek hem dom aan en gaf hem een klap op z`n achter hoofd. ‘b7el zij weet waarom, sorry hij is hier die domme van ons. Hij praat eerst dan pas denkt hij na.’zei bilal die bang blijkbaar bang was dat hij me gekwetst had. ‘is niet erg hoor, dat vraag ik me namelijk ook elke seconde af. Ze mogen me gewoon niet.’zei ik terwijl ik vocht tegen mijn tranen. ‘ik vind het belachelijk, gisteren riepen ze dat je geen geld hebt voor water terwijl je vandaag uit een BMW stapte!’ riep bilal. Ik keek hem verbaasd aan. ‘ahaha sorry ik zag je, ik reed achter jullie met me scooter toen zag ik je uitstappen. Een jonge zat achter het stuur toch met een Gucci pet op.’vroeg bilal. Ik knikte. Ik draaide me weer om omdat ik de ogen van de leraar voelde prikken. ‘maisa met wie ben jij?’vroeg de leraar. Ik wilde geen antwoord geven. Iedereen keek me aan. Ze gingen er al vanuit dat ik alleen was. ‘ze gaat met mij meneer.’zei aïssar. ‘o! vuile! O zij is toch ook een meisje!’riep dikra uit haar veld geslagen. Hij keek door haar heen naar de meester. ‘en meester is het genoteerd?’zei hij om duidelijk te maken dat hij niet op haar uitval ingaat. ‘wacht maar maisa ik krijg jou nog wel! Bitch, ****, pijpslet.’ Riep ze door de hele klas. aïssar en yessin sprongen op. ‘pak haar! Vooral doen dan pak ik jou!’ riep aïssar. Bilal en yessin stonden trouw naarst hun vriend. De hele klas keek op. ‘nou goed, het is genoteerd. Jullie krijgen jullie eerste opdracht van mij dat je met je partner moet voldoen. Volgende week moet het af zijn en ingeleverd.’ Hij deelde alles uit. Het was een pakket van 50 pagina`s. achter me werd gefloten. ‘wejooow wat denkt hij!’protesteerde yessin achter me.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    466
    11-09-2010

    HALLO ALLEMAAL.
    DIT IS MIJN NIEUWE VERHAAL.
    DIE ANDERE HEB IK VERWIJDERD OMDAT HIJ FOUT IS.
    IK HOOP DAT JULLIE DEZE VERHAAL OOK LEUK GAAN VINDEN ZODAT IK HEM OOK SUCCESVOL KAN AFRONDEN.
    HAAT REACTIES HOU JE BIJ JE.
    VEEL PLEZIER VERDER MET HET LEZEN.
    HOE MEER UPPIE`S HOE MEER VERVOLGEN:d
    XXX

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    466
    11-09-2010

    Citaat Geplaatst door HARTJEJOU Bekijk reactie
    Up!

    WELCOME SCHAT

  5. #5
    mama❤️

    Reacties
    158
    25-12-2010

    Citaat Geplaatst door inthehouse Bekijk reactie
    WELCOME SCHAT
    Up. Check je hoekje ik weet niet of ik groen heb gegeven of grijs.


  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    466
    11-09-2010

    Hoe Meer Uppies Hoe Meer Vervoelgiess:d

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    466
    11-09-2010

    Citaat Geplaatst door HARTJEJOU Bekijk reactie
    Up. Check je hoekje ik weet niet of ik groen heb gegeven of grijs.

    GRIJS ALS IK HET GOED HEB

  8. #8
    mama❤️

    Reacties
    158
    25-12-2010

    Citaat Geplaatst door inthehouse Bekijk reactie
    GRIJS ALS IK HET GOED HEB
    Ik kan geen groen geven dus.

    UP!


  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    466
    11-09-2010

    Citaat Geplaatst door HARTJEJOU Bekijk reactie
    Up. Check je hoekje ik weet niet of ik groen heb gegeven of grijs.

    bedankt schat. ik plaats morgen weer een stuk saffi

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    56
    09-04-2011

    Up Meid!!! Je Kan Het Geweldig :d

  11. #11
    iloveSabrinaBenamran

    Reacties
    31
    06-04-2011

    ; Uuuuup, wat eeen leuk verhaaal ~ !


    xSaaar.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    25
    31-10-2010

    WAAUWWIEEE PRACHTIGG
    GA GAUW DOOR JE DOET HET GOED MEID!

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    100
    20-11-2010

    zo leuk ga verder

  14. #14
    Amateur Schrijfster.

    Reacties
    334
    18-12-2010

    UPP !
    Een beeldschone meisje genaamd Sahar Ben Yasrin een meisje die een hele verleden met zich meedraagt, Miljoenen vragen waar ze geen antwoord op kan vinden maar de belangrijkste vraag waar ze echt mee zit‘‘Waarom hebben haar ouders haar in een weeshuis gedumpt?’’ Een verhaal met Dram, Romantiek, Mysterie en een beetje Komedie erin gegooid ..

    BLAUWE LENZEN, BLOND HAAR


  15. #15
    mama❤️

    Reacties
    158
    25-12-2010

    Safi is goed.