1. #1
    klijntje

    Reacties
    888
    11-06-2004

    telefoon

    er zit een marokaanse jongen bij m ij in de klas en hij zat gisteren naast me in de trein ging hij se vriendin op bellen en ging hij gewoon aan telefoon seks doen met haar ik kon er gewoon niet tegen viespeuk gadver eerst ging ik veel met hem om nou haat ik hem wie heeft dit ook wel eens meegemaakt haahaha
    *I'm pretty and boy do I know it*
    ENA MESHIE HBIELA ENA TIARA


    Achter De Mooiste Verwachting Schuilt De Diepste Teleurstelling

  2. #2
    .

    Reacties
    142
    01-01-2004

    maakt niet van fouten leer je !

  3. #3
    klijntje

    Reacties
    888
    11-06-2004

    jah ik heb me lesje wel geleerd ik praat nooit meer met hem

    ewa zijn er mensen die iets soort gelijks hebben meegemaakt bij mij is het ook wel eens als ik me broers sms jes lees egt erg maar ik ben nou een maal een nieuwsgierig mens
    *I'm pretty and boy do I know it*
    ENA MESHIE HBIELA ENA TIARA


    Achter De Mooiste Verwachting Schuilt De Diepste Teleurstelling

  4. #4
    Cheimie, Cheimaaaa!!

    Reacties
    899
    01-12-2003

    Oh my god!!! Waarom doet hij dat in het openbaar, kent hij geen schaamte ofzo? :watte?:

    Getuigt niet van respect, tegenover jou honey101, ik zou hem een klap geven, en weglopen, daarna mag ie lekker gaan nasexen door de telefoon.

    Sukkel.

    Berecht jezelf, VOORDAT je berecht WORDT!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    141
    16-12-2003

    Stond toch niet in de handleiding van de telefoon, dat de telefoon daar niet voor diende??
    Ik begrijp ook niet waarom je daar zo'n ophef van maakt, als hij daar behoefte naar heeft doet hij dat toch?
    En waarom zou je hem nu haten? Is het omdat jij niet aan de andere kant van de lijn zat? Waarom zit je er nu mee? Als je hem toch niet mocht.................zou het je toch koud moeten laten??

    Leef en laat leven !!!!
    Wathulookinat
    Je komt alleen en gaat alleen

  6. #6
    .

    Reacties
    750
    13-03-2004

    Een neef van me uit Spanje.ik zie m in de vakantie altijd in marokko we kunnen gewoon heel goed met elkaar opschieten enzo.maar een keertje ging ik naar stah en hij zat zich net om te kleden.Dus ik loop zo naar binnen gewoon heel normaal ik ga zo het hoekje om en ren ik heel snel weer naar benenden.helemaal dood van de schrik en we moetsen nog 1 dag voor dat we terug keerde naar nederland.en ik heb m gelukkig niet gezien de dag erna


    Ewilieeeeeeeeeeeeeeeeeee vanaf die keer probeer ik m niet tegen te komen.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    324
    23-09-2004

    Citaat Geplaatst door Metalsiarachida
    Een neef van me uit Spanje.ik zie m in de vakantie altijd in marokko we kunnen gewoon heel goed met elkaar opschieten enzo.maar een keertje ging ik naar stah en hij zat zich net om te kleden.Dus ik loop zo naar binnen gewoon heel normaal ik ga zo het hoekje om en ren ik heel snel weer naar benenden.helemaal dood van de schrik en we moetsen nog 1 dag voor dat we terug keerde naar nederland.en ik heb m gelukkig niet gezien de dag erna


    Ewilieeeeeeeeeeeeeeeeeee vanaf die keer probeer ik m niet tegen te komen.

    Bij mij nog erger ik was op strand en mijn neef pakte handoek en ging naats me liggen ik zow ga weg hij zo nee...
    hij zow ze3ma ik doe iets maar ik vertouwde m nie..
    maar anyway hij omhelsde me en zat rar te doen
    op een gegeve moment stond hij op en had die een stijve ..
    whioooo zijn vriende lage in een deuk maar ik durf
    hem dus nie meer onder ogen te zien man tfoeeeee viezerik
    dat tie stijve krijgt als tie aleen naast iemand ligt
    Wa Inna Illahi Wa Inna Illahi Radji3oen.Allah i Rahmek mijn lieve MAMA..Mijn Alles! 13-08-2009


  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    22
    06-05-2003

    hey in welke plaats was dat?? en welke school zit hij??
    La illa illah Allah!!!


    In de Naam van Allah, de Meest Barmhartige, de meest Genadevolle
    Zeg: “Ik zoek mijn toevlucht tot de Heer van de mensen.
    De Koning van de mensen.
    De Ilaah (ware God) van de mensen.
    Tegen het kwaad van de terugtrekkende influisteraar.
    Degene die in de borsten van de mensen influistert.
    (Zowel) van de djinns als de mensen.”

  9. #9
    _2003

    Reacties
    196
    20-10-2004

    ..ben je jalours dat hij niet met jou tel sex had......???.....

  10. #10
    klijntje

    Reacties
    888
    11-06-2004

    Citaat Geplaatst door SoussiaN
    Stond toch niet in de handleiding van de telefoon, dat de telefoon daar niet voor diende??
    Ik begrijp ook niet waarom je daar zo'n ophef van maakt, als hij daar behoefte naar heeft doet hij dat toch?
    En waarom zou je hem nu haten? Is het omdat jij niet aan de andere kant van de lijn zat? Waarom zit je er nu mee? Als je hem toch niet mocht.................zou het je toch koud moeten laten??

    Leef en laat leven !!!!
    nee dat is het hele maal niet ik vind gewoon dat hij dat niet en het open baar moet doen

    en juice als je beter had opgelet op mijn vorige topic dan had je geweten dat ik helemaal niet op marokkanen val dus ook niet op hem


    soumaya85 hij woont in arnhem roc rijnijssel
    *I'm pretty and boy do I know it*
    ENA MESHIE HBIELA ENA TIARA


    Achter De Mooiste Verwachting Schuilt De Diepste Teleurstelling

  11. #11
    klijntje

    Reacties
    888
    11-06-2004

    Citaat Geplaatst door khouribgia20

    Bij mij nog erger ik was op strand en mijn neef pakte handoek en ging naats me liggen ik zow ga weg hij zo nee...
    hij zow ze3ma ik doe iets maar ik vertouwde m nie..
    maar anyway hij omhelsde me en zat rar te doen
    op een gegeve moment stond hij op en had die een stijve ..
    whioooo zijn vriende lage in een deuk maar ik durf
    hem dus nie meer onder ogen te zien man tfoeeeee viezerik
    dat tie stijve krijgt als tie aleen naast iemand ligt
    dat meen je nie gadver weet je hoe erg
    ik zou hem dan echt nooit meer willen zien
    *I'm pretty and boy do I know it*
    ENA MESHIE HBIELA ENA TIARA


    Achter De Mooiste Verwachting Schuilt De Diepste Teleurstelling

  12. #12
    _2003

    Reacties
    196
    20-10-2004

    hahah rnhem rijnijsel.....wie is dat dan..??? ennuh ik loop je kont niet achterna....met je ik val nniet op marokkaanen...heb ik jou dat gevraagd dan...of ben je daar trots op.....???? ik wens je veel succes met je leven meid....nog een vraagje jij gaat dus trouwen met een NEGER....??? dit is een veronderstelling....