1. #11221
    GelukkigGetrouwd :-)

    Reacties
    5.298
    21-03-2009

    S_1012 en norain proficiat met jullie zwangerschap, in cha Allah een goede zwangerschap en bevalling toegewenst.

    mashaAllah norain je 5de, wat leuk zeg een groot gezin....ghair in cha Allah, het blijft welkom....

  2. #11222
    ღღღღღ

    Reacties
    446
    13-12-2010

    Citaat Geplaatst door MoslimaForever1 Bekijk reactie
    S_1012 en norain proficiat met jullie zwangerschap, in cha Allah een goede zwangerschap en bevalling toegewenst.

    mashaAllah norain je 5de, wat leuk zeg een groot gezin....ghair in cha Allah, het blijft welkom....
    Gefeliciteerd s_1012 !

    BarakAllahoefiki MF, ja ja de 5de alweer .

    We wilden wel voor een 5de gaan, maar pas na de zomervakantie.
    Maar je kan plannen wat je wilt, Allah is de beste Planner.
    We zijn super blij , alhamdulillaah.

    En hoe doen je zoontjes het ?

  3. #11223
    u don't know me...

    Reacties
    1.482
    01-07-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Wat leuk om te lezen dat er zoveel zwangeren zijn. Mabrouk, moge Allah jullie een voorspoedige zwangerschap en bevalling schenken.


    Citaat Geplaatst door MoslimaForever1 Bekijk reactie
    hahaahahahahahaa mashaAllah wat een gelijkenissen met mijn zoontje, hij noemt hem ook altijd bibi:hih: als hij huilt trekt hij aan mijn broek en zegt bibi, za3ma je moet naar hem toe haahahahahahaa

    gemeen? ik onderschatte me man ook hoor, bij mijn eerste kindje kreeg ik weinig of geen hulp maar na mijn 2de bevalling hielp hij vaker mee, vond ik echt wel lief, had hem ook onderschat en verwachtte eigenlijk niet veel...

    elhamdoulilah dat het goed gaat met jullie..doemdenken is niet nodig, je doet het goed en je bent een lieve mama voor je 2 kleintjes...ze zijn gezond en wel ter wereld gekomen
    Masha'Allah wel leuk om te lezen dat onze zoontjes zoveel gemeen hebben. m'n zoontje probeerde z'n broertje laatst z'n flesje melk te geven toen hij hem hoorde huilen (toen ik hem vasthad) als hij hem hoort huilen terwijl hij in de box ligt, dan blijft hij stokstijf staan. is denk ik nog even wennen voor hem. Masha'Allah maar ben echt trots hem, m'n grote schat.

    Het gaat ondertussen al wat beter Alhamdoulillah, kan weer meer bewegen en doen en dat helpt wel. Alhamdoulillah 3alla koulli hal. dankjewel voor je lieve woorden.

  4. #11224
    GelukkigGetrouwd :-)

    Reacties
    5.298
    21-03-2009

    salam alaikom dames, hoe gaat het hier met iedereen? alle mama's die weer zwanger zijn hoe gaat het met jullie? lukt het met de zorg van jullie andere kindjes?

    mijn kindjes doen het goed, de oudste word binnenkort besneden, ik heb het veel te vaak uitgesteld, ghair in cha Allah,

    de jongste heeft alweer zijn eerste tandje, hij is echt heel lief en huilt niet, hij speelt alleen maar, ook als hij honger heeft...

    ben benieuwd hoe het me jullie allemaal gaat....

  5. #11225
    u don't know me...

    Reacties
    1.482
    01-07-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Salaamoe alaikom dames,

    Is lang geleden.... Insha'Allah gaat het goed met iedereen en zijn jullie kindjes allemaal goed gegroeid en gezond.

    Ik zag deze foto en moest gelijk aan jullie denken.


  6. #11226
    Blessed

    Reacties
    2.450
    13-04-2009

    Citaat Geplaatst door brandy Bekijk reactie
    Salaamoe alaikom dames,

    Is lang geleden.... Insha'Allah gaat het goed met iedereen en zijn jullie kindjes allemaal goed gegroeid en gezond.

    Ik zag deze foto en moest gelijk aan jullie denken.



    Hahaha zo ben blij dat ik daar vanaf ben! Mijn zoontje is bijna alweer 4 maandjes oud. Tijd gaat echt zo hard.
    S&H

  7. #11227
    u don't know me...

    Reacties
    1.482
    01-07-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door S_1012 Bekijk reactie
    Hahaha zo ben blij dat ik daar vanaf ben! Mijn zoontje is bijna alweer 4 maandjes oud. Tijd gaat echt zo hard.
    Mabrouk, hoop dat je een vlotte bevalling hebt gehad. En hoe reageert de oudste? Geniet van elke dag, voor je het weet is het jaar voorbij... (heb ik op dit moment de jongste is al bijna 9 maanden, Masha'Allah.)

  8. #11228
    GelukkigGetrouwd :-)

    Reacties
    5.298
    21-03-2009

    wow lang geleden...dit was destijds mijn lievelingstopic...ben benieuwd hoe het met iedereen gaat..

  9. #11229
    Gelukkig gezinnetje.

    Reacties
    427
    20-01-2004

    Citaat Geplaatst door MoslimaForever1 Bekijk reactie
    wow lang geleden...dit was destijds mijn lievelingstopic...ben benieuwd hoe het met iedereen gaat..
    Sluit mij helemaal bij jou aan.. Op 11 december 2011 ben ik bevallen van Marouan , op 6 september 2013 is Yasmin geboren en op 31 maart 2015 is Nisrin erbij gekomen hihi dus gezellig druk..2 oudste gaan heel de week halve dagen naar de peuterspeelzaal..en het gaat elhamdollilah goed en hoe gaat het met jou? En de overige meiden ( ook leuk om eerste pagina van deze topic te lezen met die namen en alles, herinnerd naar die periode

  10. #11230
    u don't know me...

    Reacties
    1.482
    01-07-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Wat leuk dat hier nog wordt gereageerd. Ik ben ondertussen 36 weken zwanger van de 3de. Over twee weekjes worden mijn jongens grote broers van een babyzusje. Dus hier is ook lekker druk en het wordt alleen maar drukker. hihi

    Dit was ook mijn lievelingstopic. Heb hier goed gelachen, moest laatst nog denken aan een uitspraak die hier gedaan werd over krampen die eigenlijk vastzittende scheten zijn. hahaha

    Superleuk om te lezen dat het goed gaat met jou Sammia. Ben ook benieuwd naar de andere mama's.

    Liefs

  11. #11231
    Diamond Cup & Cake

    Reacties
    3.146
    18-11-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Wat leuk! Het is alweer zo lang geleden! Mijn dochtertje Zaineb is bijna vier zoals jullie kindjes en gaat 13 dec naar school in shaa Allah! Ben 7 juni 2015 weer bevallen van een meisje Maysarah