1. #1
    M mijn witte duifje

    Reacties
    1.784
    07-08-2004

    Seks is niet alles..

    Als ik lees hoe mensen pagina's, topics vol schrijven over seks dan denk ik... pffffffffffff
    Waarom gaat het toch over seks, seks en nog eens seks..

    Ik kan jullie zeggen dat ik het niks bijzonders vind. Het is niet wat jullie denken: Ik ga trouwen en dan ga ik de hele dag tekeer.... neeee hoor..
    Na 2 maanden dan heb je het gezien, geld voor de man als de vrouw..
    Dat ze3ma van, lingerie, parfum, muziekje, rozen kunnen de dames al helemaal vergeten... dit houd een man een week vol en daarna komen de apen uit de mouwen en is het get to the point oesafi..
    Geloof mij dames en heren jullie hoeven echt niet wakker te liggen, of te denken ik ga snel trouwen want ik wil seks..
    Na een paar maanden kan je het woordje seks niet meer horen... ook al heb je de meest sexy, knappe, mooie, lekkere man of vrouw..
    1 keer per week is dan meer als zat..

  2. #2
    Hamdillah

    Reacties
    6.955
    12-11-2001

    Je hebt makkelijk praten omdat je het al ervaren hebt .

  3. #3
    M mijn witte duifje

    Reacties
    1.784
    07-08-2004

    Citaat Geplaatst door Bachelorette
    Je hebt makkelijk praten omdat je het al ervaren hebt .
    Jij ook als jij straks getrouwd bent en denkt ''was dit het'' of ''wanneer komt de rest?''

  4. #4
    Hamdillah

    Reacties
    6.955
    12-11-2001

    Misschien, maar k denk dat het ook wel ligt aan je eigen persoonlijkheid en de zijne uiteraard.

  5. #5
    olie verversen?

    Reacties
    665
    17-04-2004

    Citaat Geplaatst door R0osje
    Als ik lees hoe mensen pagina's, topics vol schrijven over seks dan denk ik... pffffffffffff
    Waarom gaat het toch over seks, seks en nog eens seks..

    Ik kan jullie zeggen dat ik het niks bijzonders vind. Het is niet wat jullie denken: Ik ga trouwen en dan ga ik de hele dag tekeer.... neeee hoor..
    Na 2 maanden dan heb je het gezien, geld voor de man als de vrouw..
    Dat ze3ma van, lingerie, parfum, muziekje, rozen kunnen de dames al helemaal vergeten... dit houd een man een week vol en daarna komen de apen uit de mouwen en is het get to the point oesafi..
    Geloof mij dames en heren jullie hoeven echt niet wakker te liggen, of te denken ik ga snel trouwen want ik wil seks..
    Na een paar maanden kan je het woordje seks niet meer horen... ook al heb je de meest sexy, knappe, mooie, lekkere man of vrouw..
    1 keer per week is dan meer als zat..

    gelukkig ben ik niet de gene die met jou getrouwd is, damn!! wat ben jij saai zeg...
    Krik_Fit: De beste service voor elke vrouw!

  6. #6
    *|| иα∂σяια ||*

    Reacties
    430
    06-03-2004

    Ze heeft gelijk... sex blijft leuk zodra je niet getrouwd ben..... je gaat met de 1 naar bed, one-night-stand.... en hup je bent klaar. Over paar dagen, met de ander naar bed.
    Maar zodra je gaat trouwen, geloof me... (ik ben dan wel niet getrouwd) maar ik geloof best dat je dan andere dingen aan je kop hebt dan met elkaar in bed duiken en de buren onder jou of naast jou een slapeloze nacht bezorgen!!!!
    Dusss.... kortom: ik geloof haar!!!!


  7. #7
    *|| иα∂σяια ||*

    Reacties
    430
    06-03-2004

    Citaat Geplaatst door Krik_Fit
    gelukkig ben ik niet de gene die met jou getrouwd is, damn!! wat ben jij saai zeg...

    Straks ga je anders piepen meneertje.....


  8. #8
    olie verversen?

    Reacties
    665
    17-04-2004

    Citaat Geplaatst door MocroSiham
    Straks ga je anders piepen meneertje.....

    ik piep nooit,ik fluit meestal...
    Krik_Fit: De beste service voor elke vrouw!

  9. #9
    *|| иα∂σяια ||*

    Reacties
    430
    06-03-2004

    Ook goed... maar je hebt dan echt wel andere dingen aan je kop!
    De man is bezig met: 'hoe moet ik mijn geld zien te verdienen... de huur betalen, en alles wat daarbij hoort, en daarnaast mijn vrouw zien te onderhouden (dit als je nog kinderloos bent... als dat er ook nog eens bij komt... pffffff dan wordt je echt para )
    De vrouw is bezig met: 'Okej, wat moet ik voor hem klaar maken als hij thuis komt, is de badkamer schoon? is de woonkamer opgeruimd? (OF: ze is bezig met haar studie/werk)
    Tsjah... de rest kan je zelf invullen

    :zwaaien:


  10. #10
    Mommy

    Reacties
    394
    11-10-2001

    salaam wa aleikum

    ik kan mijn ogen niet geloven?? menen jullie dit nu echt??
    ik ben nu al bijna 2 jaar getrouwd en het is nog steeds zo leuk als in het begin. dus ik denk dat er toch serieus wat mis is in jullie huishouden hoor meisje.

    sex is heeeel belangrijk in een huwelijk, oke, het is niet alles maar toch van groot belang. ik hoor vaak dat je moeite moet doen om het spannend te houden maar zelfs in die fase zijn we nog niet. het is sowieso spannend.

    het is trouwens niet iets dat je nog bij je huishouden moet bijnemen hé, nee dit hoort bij het relaxen. als je het al gaat zitten bekijken alsof het een bijhorende last is, dan zit je toch met een serieus probleem en moeten jullie toch es een babbeltje doen.

    mocrosiham, uiteraard heb je veel aan je hoofd als je getrouwd bent maar wanneer je eenmaal in bed ligt, ligt dat even ver achter je.

    kijk, zolang het spontaan gebeurt heb je een geweldig sexleven maar als je het gaat beschouwen als een bijkomende last, tja, dan kan ik me voorstellen dat je het maar niks vind.

    mha salama

  11. #11
    M mijn witte duifje

    Reacties
    1.784
    07-08-2004

    Citaat Geplaatst door SoussiaN
    Ligt niet alleen aan je persoonlijkheid en die van hem, maar ook de moeite doe je voor elkaar wil doen. Alles kost moeite en tijd, dus ook je sexleven. Denk je dat alles zomaar aankomt waaien. Als je sexleven zo nu al is wat over 3 jaar????
    Blijf er moeite voor doen en je zult lang genieten meid.
    Ik ben veel langer als 3 jaar getrouwd..

  12. #12
    M mijn witte duifje

    Reacties
    1.784
    07-08-2004

    Citaat Geplaatst door Krik_Fit
    gelukkig ben ik niet de gene die met jou getrouwd is, damn!! wat ben jij saai zeg...
    Ik hoor je wel na 10 jaar getrouwd.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    29
    06-09-2004

    jah hallo sex is alles. znder sex, kan er niks verwekt worden en als er niks verwerkt wordt komen geenkindjes. en dat jij sex na 2 maanden voor het gezien heb denk ikdat jijeen probleem heb, zal ik alvast inschrijven voor OPHRAH,
    zichtbaar talent

  14. #14
    olie verversen?

    Reacties
    665
    17-04-2004

    Citaat Geplaatst door R0osje
    Ik hoor je wel na 10 jaar getrouwd.


    je mag mijn vrouw wel spreken over 10 jaar
    Krik_Fit: De beste service voor elke vrouw!