1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.388
    14-01-2002

    De "ANTI-HIND van Idols" Movement.....

    .........Ik kan die BI-AtcH niet uitstaan....ze loopt daar rond met haar marokkaanse kleding....een beetje nep doen....om de marokkaanse stemmen te winnen!!!

    mensen stem niet meer op haar....ze is het niet waard....een BI-AtcH die Idols belangrijker vindt dan haar geloof...is de stem van de marokkanen niet waard


    dus mensen volg mij....en wordt lid van de "ANTI-HIND Movement"


    alvast bedankt mensen


    -P-

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    442
    31-07-2002

    Brengt zo'n lidmaatschap ook nog wat Euro's op ?

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    808
    08-11-2002

    wat krijg ik ervoor als ik niet stem?
    "Aanbidt Allah alsof je Hem tengenover je ziet.Wanneer je Hem niet ziet,ziet Hij je wel".

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.062
    12-09-2002

    haha was toch niet van plan om te stemmen....ik vond die eerste paar afleveringen het leukst...nu is het niets aan......

  5. #5
    Gedenk Allah...

    Reacties
    918
    15-07-2002

    Origineel gepost door rahmona
    haha was toch niet van plan om te stemmen....ik vond die eerste paar afleveringen het leukst...nu is het niets aan......
    toen was het lachen, maar nu niet meer
    Bij middagtijd.Waarlijk, de mens is verliezend.Behalve degenen die geloven en goede daden verrichten en anderen tot de waarheid aansporen en anderen aansporen in geduld (103:1-3)

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    21
    23-06-2002

    Waar heb je het over, ik vind iemand die zich zo druk kan maken om iemand anders veel zieliger. Ze heeft helemaal niks anti-islamitisch gezegd en ze mag zelf weten hoe ze haar leven leidt. Ik vind die kleren van haar best leuk trouwens....
    J'adore Dior

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    527
    28-12-2002

    Salaam,

    het kan aan mij liggen hoor, maar zijn er niet genoeg mensen die geen waarde aan hun geloof hechten?? dus ik begrijp deze anti-hind actie niet. ik bedoel het interesseert mij echt geen reet of zij mee doet aan idols of niet...... ik vind het sms-en soewieso al geld verspilling, maar om nou een hele anti-HIND movement te gaan organiseren???? het is eigenlijk alleen maar tijdverspilling om je druk te gaan maken om zo iets, maar goed dat is mijn mening...

    Liefs armani
    Say: He it is Who brought you into being and made for you the ears and the eyes and the hearts: little is it that you give thanks (Surat, Al-Mulk 23)
    niet klikken

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    9.488
    05-09-2001

    anti-"IK"???????????????

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    597
    08-06-2002

    Ben het wel met wafa_armani eens Mind your own buissiness wat het geloof betreft!!!!

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    9.488
    05-09-2001

    nogmaals... anti-"IK"??????????????

    (aandachttrekketje ik weet )

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.388
    14-01-2002

    Origineel gepost door Hindje
    anti-"IK"???????????????
    Jij Ja....shiettttttttttt

    mensen laat je niet afleiden door de marokkaanse kledij....ze volgt mustapha van Big brother op

    zij zijn slecht voor ons.....ook de mensen die de single van Raymtzer hebben gekocht....hij wordt rijk over onze rug.....shiettttttttt

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    21
    23-06-2002

    Jezus man, jij moet nodig in therapie
    J'adore Dior

  13. #13
    toppertje

    Reacties
    90
    29-12-2002

    wat een zielige actie heb je nou werkelijk geen leven ofzo get a life wil je, echt triest hoor!!!
    laat mensen in hun waarde wil je dan laten ze ju in het vervolg ook in je waarde meneertje !
    erg hoor

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    1.388
    14-01-2002

    ik zie dat ze familie op deze site heeft......shiettttttttt

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    2.677
    30-11-2001

    Altijd als er een Marokkaan beroemd wordt is het ze3ma niet goed...

    Mustapha
    Hind
    Raymster

    Telkens als Marokkanen hun dromen waar willen maken is het weer niet goed Laat ze gewoon doen wat ze willen. Het is hun eigen keuze

    Alsof iedereen ALLES goed doet oufff