1. #31
    Tatouzient-Aït Hidr

    Reacties
    5.239
    25-08-2006

    Citaat Geplaatst door -Youssratjuh- Bekijk reactie
    Ja, die fout wordt zeker vaak gemaakt.
    Heb het zelf vaak genoeg moeten meemaken dat men aannam dat ik rookte, dat het wel mijn eigen schuld zou zijn. Roken kan dan wel de grootste veroorzaker zijn, je kunt het ook krijgen van bijv. meeroken of door een erg vervuilde lucht in je omgeving of op werk. Stoffen waaraan je wordt blootgesteld en noem maar op.

    Je hebt wel een punt met dat stukje over je collega. Ik was ook altijd huiverig om naar de arts te gaan. Ik vertrouw ze niet, dacht altijd dat het wel goed zou komen. En zie hier het resultaat, kanker in een vergevorderd stadium en weinig dat er aan te doen is.

    Amien op je mooie woorden.
    Ik stel het zeer op prijs
    Lieve schat. Met mijn collega ging het zooooo slecht, je wilt niet weten. Ze was een schim van haar vroegere ik. Maar nu is ze zelf een op vakantie. Moet je nagaan. De dokters ginger ervan uit dat ze het niet zou redden.
    Gewoon geduld hebben, volhouden en geloven in de kracht van Allah en alles zal goedkomen Insha'Allah.
    Doktoren gaan over het algemeen vaak van het ergste uit, ze moeten wel. Maar meestal kan dat in een later stadium, tijdens en na de behandeling, weer veranderen.
    Ik snap de angst wel dat je niet naar de dokter wilde. Stel je voor dat je angsten bewaarheid woden.

    Alles komt goed Insha'Allah
    x

  2. #32
    non-marocaine

    Reacties
    5.210
    14-05-2009

    Inshaa Allah genees je gauw! Moge Allah soubhanahou wa ta'ala je weg vergemakkelijken, wat die ook voor je mag zijn. Intussen doen we allemaal dou'ah voor je. Mashaa Allah 'aleiki.

    Allaahoumma laa tadj'al ad-dunya akbara hammina, wa laa mablagha 'ilmina, wa laa tusallit 'alayna mal-laa yarhamouna...


  3. #33
    Teacher Insha'Allah!

    Reacties
    222
    30-09-2009

    Soubahne'Allah, je bent echt een verstandige meid. Echt goed de manier hoe je er mee omgaat. Twakkal 3la Allah, Rabbi kbir! Wie weet genees je, allahi shafek!

    Up voor jou!
    Misschien moet je jezelf eerst tegenkomen, voordat je het kunt zijn.















  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    1.186
    25-11-2007

    Meskiena vindt het super erg van je allah ichafik inchallah!!!

    je kan me altijd pmen als je zin hbt in een babbel
    We weren’t created to please the creation..

  5. #35
    Temsamane <3

    Reacties
    3.292
    24-06-2008

    Allah i shefiek insha allah.

    &Ik luister hier altijd minimaal een uur naar, deze man kan prachtig reciteren en 't pakt je echt.

    http://www.assabile.com/Yemen/fares-...s-abbad-18.htm
    Ze gehoorzaamt hem als hij iets beveelt, ze maakt hem gelukkig als hij (naar haar) kijkt en ze beschermt zichzelf en zijn bezittingen voor hem.”

    Recepten tester. Tips? Plaats gerust in de topic.
    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3399901


  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    9.853
    12-05-2006

    AlhamdoeliAllaah dat jij je tijd goed spendeert.

    Moge Allaah Subhana WAta Ala je belonen met Djanaat elFirdaouss. Allaah ie shafiek
    Allaah.

  7. #37
    Me Myself and I.

    Reacties
    907
    21-03-2006

    Moge allah jou doen genezen insha allah. As- aloellahal Azhiem, rabbal 'Arsjil 'Azhiemi an jasjfijak.

    Vriendelijk omgaan met mensen is de helft van het verstand, een goede vraag is de helft van de kennis en een goede denkwijze is de helft van het leven.
    Umar ibn al-khattaab.

  8. #38
    Temsamane <3

    Reacties
    3.292
    24-06-2008

    Citaat Geplaatst door -Youssratjuh- Bekijk reactie
    Prachtig
    JazakAllah Khayr voor je bijdrage
    Moge allah swt je belonen voor je goede daden!
    Ze gehoorzaamt hem als hij iets beveelt, ze maakt hem gelukkig als hij (naar haar) kijkt en ze beschermt zichzelf en zijn bezittingen voor hem.”

    Recepten tester. Tips? Plaats gerust in de topic.
    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3399901


  9. #39
    Tatouzient-Aït Hidr

    Reacties
    5.239
    25-08-2006

    Citaat Geplaatst door -Youssratjuh- Bekijk reactie
    Het doet me deugd te lezen dat je collega het goed doet nu.
    Een oordeel van een arts is nooit 100%, dat geeft soms wel hoop.
    Al moet ik eerlijk zeggen dat ik soms ook gewoon hoop dat het klopt. Dat mijn tijd inderdaad gekomen is en dat ik alles achter me kan laten.
    Een slechte gedachte, waar ik me naderhand altijd weer schuldig over voel.

    Over het algemeen ben ik dankbaar voor elke dag. Elke dag die ik mag doorbrengen met mijn schatten van een vriendinnen, is een geschenk. Het is een tweestrijd, en wat voor een.

    Maar erover speculeren zal me niet verder helpen. De dingen zullen lopen zoals het vaststaat. Het leven is een kwestie van geduld en dat is ook hier niet anders.

    Ik snap je angsten en negatieve gedachten. Het is niet nodig, alles staat toch geschreven
    Geniet van je leven nu het nog kan! En gedenkt Allah nu het nog kan.

    x

  10. #40
    /_(+.-)_/

    Reacties
    2.295
    12-12-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Wow,
    Allahi shafiek meisje. Ik ben geschokt maar ook diep onder de indruk van je verhaal! Heel veel sbar, en sterkte, want kanker is geen pijnloze ziekte!
    En ga er niet van uit dat je binnen een paar maanden overlijdt, Allah is de Alwetende, niet de artsen. Hou je vast aan het geloof, dat is het enige wat telt.

    Hoe oud ben je als ik vragen mag?

  11. #41
    -

    Reacties
    5.885
    27-03-2007

    Citaat Geplaatst door -Youssratjuh- Bekijk reactie
    Dank je wel voor je reactie lieverd
    Ik word over drie daagjes 20
    Zo dat is nog best jong.. sterkte meid

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    172
    19-03-2010

    ik heb echt tranen gekregen van jouw verhaal.

    Allah Ichafik lieve meid!

  13. #43
    *Alhamduliallah*

    Reacties
    3.132
    14-06-2005

    As'aloellahal 'Azhiema rabbal' 'Arsjil 'azhiemi an yasjfiyaka.
    Betekenis,
    Ik vraag de almachtige Allah, Heer van de magnifieke Troon, om u te genezen


    Vreselijke ziekte!!! moge allah jou doen genezen...

  14. #44
    Idjis N' Arif(L)

    Reacties
    305
    27-08-2009

    Allah ie shafiek meid!

    MarocainDiamond


  15. #45
    :)

    Reacties
    3.050
    11-12-2008

    Allah i chafiek

    Up..

    _